Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@sweet
    Beterschap meid, voor jou en de kleine meid. Idd, mama's hebben geen tijd om ziek te zijn :(. Maar soms kun je je toch zo beroerd voelen :(
    Bedankt voor de felicitatie. Ging zo ontzetten snel het afgelopen jaar! :D

2. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nijn: gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje! Fijn dat jullie het leuk hebben kunnen vieren zaterdag? Is hij flink verwend?
    @sweet: beterschap!
    @t84: je bent vast niet de laatste hoor, die voor een tweede gaat. Wellicht ben ik wel na jou :)
    @alice: oh, spannend, in het grote bed! Over een paar nachtjes slaap je vast weer beter.

Meidenavondje vrijdag was leuk! Wel laat thuis, zat ik om 1 uur nog te kolven... Gisteren lekker gewinkeld met m'n 2 mannen, een paar leuke jurkjes gekocht. Heerlijk die sale!!

3. nijnonijntje

@elja
    Ja hij is super verwend. En hij vind het heerlijk al dat speelgoed.
    Leuk, nieuwe kleren. Word een vrouw altijd blij van. ;)

4. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ryan was om half 6 wakker, maar hij is niet helemaal fit, hij hoest met vastzittend slijm en lijkt wel of hij het een beetje benauwd heeft daardoor.. Zal daar wel door komen..

Alice, wat goed van hem zo gelijk over! Knap hoor! Wij gaan a.s weekend al verhuizen.. pff alle laatste dingen ook aan het inpakken.. pff wat een spullen! Ben wel goed bezig met uitzoeken kan ineens goed weggooien, van de week komt het grofvuil om alles op te halen..

Nijn, en is je mannetje lekker verwend?

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, beterschap! Heerlijk alles opruimen en weggooien, lekker al die ruimte.
    Nijn, leuk dat je zoontje zo verwend is!
    Elja, lekker geshopt!

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijntje, gefeliciteerd!!!!!!! Wat is de tijd voorbij gevlogen. Geniet nog even lekker met z'n drietjes vanavond!

@ Sweet, de meubels staan al een tijdje, maar zijn ledikantje stond ook nog in zijn kamertje. Gister hebben we de meubels op hun vaste nieuwe plek gezet en het ledikantje eruit gehaald. O, wat is het nu een grote jongen zeg! Hij vindt het ook heel leuk in het grote bed :), hij ligt ook nu weer lekker in dromenland.
    O, arme jij, niet ziek worden hoor!!! En hopelijk is je dropje er ook weer snel helemaal bovenop!

@ Elja, fijn dat het meidenavondje zo leuk was! En ook nog heerlijk geshopt dus :D

@ T84, oke, aankomend weekend al! Dat is zo snel zeg! Wel lekker om even alle spullen eens lekker uit te zoeken.
    Arme Ryan, zo verkouden! :(. Heel veel beterschap!!

Vanochtend bij een vriendin geweest, zij heeft 3 kindjes en 2 daarvan zijn precies zo oud als die van mij. Haar kindje had nog geen plekje op de psz (maar wel al ingeschreven), dus we hebben samen even gebeld en nu kunnen mijn zoontje en haar dochtertje samen starten op 1 februari, haar zoon zit al in die groep, dus dan kunnen ze heerlijk met zijn drietjes gaan spelen :). Zo leuk!!!
    Straks komt mijn moeder hier en dan kan ik naar de bieb om te studeren. Dan vanavond nog de paarden enten en dan is het dagje weer voorbij. Wel even druk zeg, maar wel leuk allemaal :)

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ook wel fijn dat mijn zoontje dus nog even een maandje langer thuis is. Kan deze mama even wat meer wennen aan het idee dat hij binnenkort naar de psz gaat ;)

8. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Alice, leuk dat ze samen naar de psz kunnen!
    Dat is idd wel fijn hoor zo de spullen uit te zoeken want je verzameld meer dan je denkt..
    Sweet, thanks! Jij niet ziek worden he.. daar hebben mamas idd geen tijd voor, maar als papas ziek worden nou dan kan het ineens wel..Haha!
    Elja, leuk dat het geslaagd was jullie meidenavondje!!

9. nijnonijntje

@T24
    ja ongelovelijk he hoeveel zooi je kunt verzamelen. Dat merkte ik ook 3 jaar geleden haha. Nu heb ik met mezelf dat ik 1 keer per jaar grondig het huis opruim....en dat werkt goed. Heb geen zin in de toekomst weer zoveel zooi te sparen en weg te moeten brengen als we gaan verhuizen. Zo kun je het mooi doseren.

@alice
    wat leuk zeg. samen naar de psz. Zeker als ze elkaar kennen is dat heel leuk.
    Balen van je bekken, als zij het ook al zag.......goed voor jezelf zorgen hoor.

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @nijn: gefeliciteerd met jullie ventje zijn 1e verjaardag!!!!!!!!!! wat gaat dan snel he zo een jaar.

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Nijn: gefeliciteerd :)! bijna sinterklaas ook, dubbel zoveel kado's dus haha :D

Hier gaat het prima, onderbuik wordt zwaarder, misselijkheid is gelukkig niet zo erg meer als vorige week! Pijn in borsten blijft nog wel, heb er zelfs last mee als ik me s'nachts omdraai...:( Achja..heb het er wel voor over allemaal..:p

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, ik ehb zo'n respect voor je! Gewoon naar de bieb gaan om te studeren! Goed hoor! Wat ga je aanpakken?
    Heerlijk dat je mannetje het zo goed doet in zijn nieuwe bed, en dat hij samen met een vriendinnetje naar de psz kan. Is hij niet helemaal alleen!

T84, hahaha, je hebt helemaal gelijk! Mannen zijn zulke aanstellers dan! Gisteren was mijn vent alleen thuis met onze dochter, en volgens hem was ze aan het draken. Ik vroeg wat ze dan deed, en dat is niets anders dan ze normaal doet, gewoon lekker actief spelen en ontdekken, maar hij was helemaal afgemat. En ik doe gewoon nog alles erbij. Watje!!

Pinda, heerlijk zwanger dus! 10 weken alweer!!

Ik moet naar mn werk met een half uurtje, en werd vanochtend gebeld dat er weer een bewoonster is overleden. Vorige maand ook al toen ik moetst werken. Zo sneu. Deze keer hadden we het ook echt niet verwacht, dus het is wel een beetje gek. Gaat dus een raar avondje worden!

13. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Pinda, fijn dat het zo goed gaat meid!!
    @ Sweet, haha gelukkig dan ben ik toch niet de enigste waarbij dat zo is.
    Werkse zo, vervelend dat er een bewoner onverwacht is overleden..

14. nijnonijntje

papa's kunnen blijkbaar altijd ziek worden.....bijzonder he ;)
    ik ken het ;)

Werkse sweet. Idd een rare avond als iemand onverwachts overleid.

Goed zo pinda.....alweer 10 weken. Heerlijk he zwanger zijn. Ondanks de zere borsten hihi. Inderdaad, hebben we ervoor over. Dat begrijp ik helemaal.

Dankjewel naomi. Is inderdaad heel snel gegaan. Apart hoor.

Ja gisteren ook nog sinterklaas gevierd bij mijn schoonouders, hij is dus flink verwend en dan dinsdag ook nog bij mijn ouders. En daarna is het echt afgelopen met de cadeautjes en de nibbitchips haha. Hij kreeg zaterdag voor het eerst chipsjes. Nou......dat smaakte hem wel. Heel schattig, maar o wat heeft hij veel nibbits gehad :D

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Mannen...... waarom denk je dat wij vrouwen de mama's zijn? En waarom wij baren ;). Als papa mag je inderdaad gewoon ziek zijn etc.... ;) Maar goed, we kunnen ook echt niet zonder onze kerels, hahahaha, dus geven en nemen...

@ Sweet, o dat is een raar avondje denk ik ja :(
    's Ochtends studeer ik Grieks of Latijn en in 1x in de week in bieb biologie....

@ Nijn, o Nibbits...daar ben ik zelf ook dol op!!

@ Pinda, fijn dat alles goed gaat.

@ T84, * zwaai *

Zo, even flink gestudeerd en nu weer eten aan het koken. Dochterlief schreeuwt de boel bijeen in de box. Ze is er niet mee eens dat ze daarin moet en ze is sowieso al een paar dagen hangerig. Arm ding...

16. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kleine meisje ligt weer lekker op bed.
    Hoor haar nog een beetje babbelen tegen haar knuffels: zoooo schattig.

@alice: wat goed dat je jezelf zo goed kan motiveren om te studeren.
    @pinda: heerlijk he zwanger zijn ondanks alle kwaaltjes. Geniet er van want geloof me het is voorbij voordat je het weet.

Ik ben gisteren voor het eerst na de bevalling uit mezelf ongesteld geworden. Ben heel blij want er werkt toch nog iets dus. Is overigens pas de eerste keer sinds ik stopte met de pil, de enige keer dat ik ook ongesteld werd was na de operatie. Wel heel veel last van, maar ja zal er wel bij horen.

17. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sweet: sterkte op je werk. Zal niet makkelijk zijn.
    @nijn: nibbits jammie jammie. Dat was vast een feest.

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Happy, wat fijn dat er dan een ongi is doorgebroken!!
    En zo snoezelig dat je meisje met haar knuffels babbelt :)

19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Pff wat was het weer vroeg vannochtend, ik snap er echt niks van meer..
    Verder is het een drukke week.. inpakken en inpakken etc, haha!
    Nibbits daar zij wij ook fan van, haha!!

20. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @t84: vervelend zo vroeg he. Hopelijk is het een sprongetje en krijg je weer wat langere nachten.

Net lekker gezwommen en vandaag was de fotograaf er. Volgende week zijn ze klaar ik ben erg benieuwd.

Deel Deze Pagina