Fijn dat je weer ongesteld bent geworden happymarie. Hopelijk heb je er niet zo veel last meer van. En wat schattig dat je meisje zo lekker met haar knuffels aan het kletsen is Mijn ventje heeft vandaag voor het eerst een speeltje vastgepakt en in z'n mond gestopt. Zag er heel grappig uit. Ook heb ik een paar boekjes voor zijn leeftijd bij de bibliotheek gehaald. Vandaag heb ik er 1 geintroduceerd, hij vond het volgens mij wel interessant. Het is een boekje met vormen (stippen en bollen) en kleuren, bedoeld om de visuele waarneming te stimuleren. Ik had zelf al een boekje van nijntje om voor te lezen en een vingerpopboekje, die vindt hij ook leuk! Morgen weer zwemmen, zin in!
@elja; wat leuk dat je hem t speeltje zag pakken. Knap ook van hem hoor. Leuk he babyzwemmen. Volg je ook echt een les of ga je met een groepje vriendinnen? Babies vinden het leuk om in boekjes te kijken en voorlezen schijnt idd ook heel goed te zijn. Wij hadden vanochtend de waterfotograaf op bezoek in de les. Ben heel benieuwd naar de foto's. Heb gelukkig niet meer zon last van mn ongi. Gister was t een bloedbad. Nu gaat t wel weer.
Dag dames, Hoe is het hier met iedereen.Weet niet meer wanneer ik voor het laatst heb gereageerd en wat ik heb gezegd. (sorry geen zin om terug te lezen). @happy o fijn een eigen ongi/ Toch wel weer een fijn idee toch? @T84 Hoe is het nu met de kleine man? Hoop niet te erg ziekjes. @sweet en met jou meisje. Zag een foto op fb dat ze alweer op pad ging. Hier vandaag lekker een dagje vrij. Vanmorgen gaan wandelen met zoonlief in zijn nieuwe driewieler. O wat vond hij het leuk.....Geweldig. Nu slaapt hij lekker en is het even mama uitrusttijd. Daarna weer even lekker met hem spelen en dan is het alweer tijd om te koken.
@happy: kan me voorstellen dat je benieuwd bent naar de foto's van het zwemmen. Wat leuk dat er een fotograaf is geweest, zelf maak je toch minder snel foto's daar. Vorige week was m'n vriend mee met zwemmen, toen heb ik geprobeerd foto's te maken, maar de lens besloeg de hele tijd, haha. Zwemmen was weer leuk vanochtend. Het is echt een les met badjuf erbij. Vriendinnen wonen helaas niet in de buurt, dus samen zwemmen zit er niet in. Kleine man is zelfs al 2x onder water geweest. Toen hij weer boven kwam, keek hij wel heel verbaasd, zo van 'wat gebeurt me nu'? Aan het eind van de les was hij helemaal moe. Is ook jammer dat de les eigenlijk net rond zijn slaapje is. Les duurt tot 9 uur en dan gaat hij normaal altijd slapen.
@nijn: leuk een driewieler! Heeft hij vast voor z'n verjaardag gekregen? Ik stuur je even een pb'tje, wil jullie namelijk ook graag toevoegen op facebook, maar wil niet hier m'n gegevens open en bloot vermelden.
Leuk Elja, klinkt echt helemaal top Grappig gezicht is dat he, als ze helemaal verbaasd weer boven komen.
@nijn: thanks voor het toevoegen, leuk om je zoontje te zien op de foto's! @alice en happymarie: als het goed is, hebben jullie van mij een vriendschapsverzoek ontvangen voor facebook. Zo niet, laat het dan even weten, ok?
Wat leuk een driewieler nijn! Die heeft Ryan van ons ook voor zn eerste verjaardag gehad! Hihi Met Ryan gaat het goed, hij hoest alleen best zwaar, maar mijn schoonvader ging naar hem luisteren vanmiddag (is huisarts). En het vroeg wakker worden, ik denk dat ik het gewoon maar moet accepteren, haha! Heb echt alles geprobeerd geloof ik! elja, zwemmen is leuk he! Ik doe het ook nog steeds elke vrijdag met Ryan, zitten nu in de peutergroep echt leuk!! Iedereen fijne sinterklaas!!
@T84 Balen van het vroege wakker worden. och ben ik ervan overtuigd dat het een fase is. Over een paar maanden denk ik dat het wel weer over is. Tot die tijd.....sterkte...en elke avond vroeg naar bed
Fijne sinterklaas inderdaad! Had er even niet meer aan gedacht... Ik vier het ook niet dit jaar, vandaar dat het niet zo in m'n hoofd zit. Vandaag en morgen is mijn vriend er niet, hij heeft een training van z'n werk. Ongezellig!
@ Elja, wat ongezellig dat je vriend er niet is! Ik ga je accepteren op fb. Vroeg me al af of jij dat was @ Rest *zwaai* Vandaag naar Ikea en Babypark geweest, was leuk! En nu nog even lekker met de kids spelen, die zijn goed verwend door de sint!!
Hoi allemaal, hoe is het hier. Het is hier weer akelig stil. jammer. Mijn werkweek zit er op. ben vanmiddag lekker vrij. Zoonlief ligt in bed en ik doe nog een paar administratieve dingen op de laptop. Zo mee klaar. Hoop stiekem wel dat het een beetje gaat sneeuwen vannacht. lijkt me wel leuk om morgen ochtend met de slee boodschapjes te doen me de kleine vriend
@ Nijn, jazeker, ze zijn flink verwend! Op een gegeven moment wilde zoonlief nog eens niet meer zijn cadeautjes uitpakken, hij vond het wel welletjes en wilde lekker gaan snoepen en met zijn speelgoed wat hij al gekregen had spelen, hahaha... Wij zijn ook flink verwend, wij hebben volgens mij sint-snoepgoed tot aan aan volgend jaar, hahaha... Aan de ene kant wel gezellig inderdaad als alles wit is.... maar ik heb het eigenlijk liever niet...manlief moet altijd zo'n eind reizen en ik hou m'n hart vast als hij door dat winterse weer moet...
Hmmm nee dat is ook niet leuk als hij zo ver moet. Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Manlief hier werkt de laatste tijd weer op locatie dus dat is 20 minuutjes rijden. Maar dat is ook een en al snelweg en dat vind ik ook nooit zo heel fijn. Maar voor een dagje sleeen is het wel heel leuk.
Ik vind de sneeuw ook altijd leuk maar idd in het verkeer enzo is het minder. Ryan was vroeg wakker weer, op de bank gezeten flesje gegeven geen tv en licht aan, ik net doen of ik sliep, toen viel hij ook in slaap en heb ik hem boven in zijn bed gelegd en heeft hij geslapen tot 8.15!! Heerlijk!! Haha! Verder druk met inpakken maar loop op schema.. De een na laatste nacht alweer in ons huis.. Hoe is het verder met iedereen?
Ik hoop dat je morgen kunt sleeen Nijn, dat zou leuk zijn! Als je moet rijden vind ik sneeuw altijd vreselijk, maar sneeuwpret is wel erg leuk. Ik vind winterwandelingen in het bos ook zo mooi, het is dan zo heerlijk rustig als alle geluid gedempd is... Vanmiddag wederom in de stad geweest. Wilde een jasje ruilen dat ik het weekend had gekocht en ik had met het nichtje van mijn vriend afgesproken om iets te gaan drinken. Zij heeft ook een zoontje, ze zijn bijna even oud. Was gezellig! De kleine man vond het weer leuk in de bus; hij krijgt ook alle aandacht moet ik zeggen, iedereen werpt even een blik in de wagen.
@t84: wat heerlijk dat Ryan na zijn flesje nog even lekker heeft geslapen! Succes met inpakken en afscheid nemen van jullie huis.
goeie truc T84 Hoop dat het vanaf nu goed gaat. Een na laatste dag alweer in jullie huisje. Dat gaat snel zeg.
@ T84, oooo, nog heel eventjes dus en dan zijn jullie over! Wat spannend zeg!! Zeg, zou het misschien ook daar aan kunnen liggen dat Ryan dit toch voelt? Dat jullie gaan verhuizen en dat de situatie dus iets anders is dan normaal? Maarre, wel fijn dat je truc gister werkte en hij nog heerlijk heeft geslapen tot 08.15u! @ Nijn, ik ben benieuwd of je de slee erbij kunt pakken. Het begon zojuist wel te sneeuwen hier.... Manlief zit in ieder geval alweer in de trein, dus ik ben blij dat het met het stuk autorijden goed is gegaan... Nu nog hopen dat de terugweg ook zonder problemen gaat! @ Elja, leuk dat je het zo gezellig hebt gehad met het nichtje van je man en jullie zoontjes! Winterwandelingen in de sneeuw zijn inderdaad prachtig!! Maar sneeuw in het verkeer...getver, krijg er kriebels van!! Eindelijk vrijdag!!! En dit weekend vrij weinig gepland staan, heerlijk! Ik ben echt even toe om eens een keer iets alleen met m'n gezinnetje te kunnen doen. Morgen wil ik graag de kerstboom op gaan tuigen