Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Naomi, mooi hoor!! Echt leuk..

T84. Lekker dat zwemmen. Vanaf wanneer ben je daarmee begonnen?

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, heerlijk gezwommen dus!!

@ Naomi, wat een mooi echo-plaatje!!! En precies 12 weken dus :), zit je nu op 1 april dan?
    Al een bod gehad???

@ Pinda, spannend!!!!!!!!!!!!!!!! Hopelijk snel een beebje in je buik :)

Hier een bizar verhaal, ik moest vanochtend naar de tandarts om een gaatje te laten vullen....blijk ik geen gaatje te hebben volgens hem :( Nou ja, ik vond het wel prima :D

3. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Steph, met 3 maanden ben ik begonnen! Dat is bij dit zwembad ook het minimum leeftijd ivm warmte van het water.
    @alice, zo bizar!! wel fijn! Haha..

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, ik vraag me nu alleen af of dit vaker gebeurt :( Dat ze zo geld verdienen door zomaar een gaatje te vullen??? :( Of misschien zat er wel wat maar had hij geen zin ofzo????

Straks hebben we de pretecho, zin in!!!!!!!!!!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    owww gaaf een pretecho!!! veel plezier alice!!

hmmmm raar verhaal van je tandarts....

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, ik ga even kijken bij het zwembad bij ons in de buurt, lijkt me super!

Alice, vaag! Wel lekker dat er niets hoefde te gebeuren! Hoe was de echo! Heb je die in 3D?

Naomi, tijd voor een nieuwe buikfoto haha

Vanochtend naar het strand geweest met m'n ouders en de honden, kleintje lekker in de draagzak. Was leuk, alleen kon onze oudste hond de strandopgang niet meer omhoog. Ze heeft slechte heupjes, maar geniet altijd zo ontzetten van het strand. M'n vader heeft haar maar omhoog getild, een iets te dikke golden retriever.. Best zwaar! Nu ligt. M'n moppie in de box en ik ga wat lezen voor school. Morgen weer werken, zal weer wennen worden!

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: ja ik weet het, hij is ook heel hard gegroeid maar vandaag even niet...
    heb net van 1 tot kwart over 4 lekker geslapen en moet om 6 uur weer aan het werk zijn.

net wel te horen gekregen dat er 3 of 4 clienten uitvallen! dus dat scheelt weer 1 uur hihi. lekker hoor nu ben ik rond kwart over 8 alweer klaar!

Isabel kan zelf komen zitten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    heb het nog niet gezien maar mn man vertelde het net, hij haalde isabel toen straks uit bed (toen ik lag te slapen) en ze zat rechtop in bed toen hij binnenkwam haha.

wat gaat ons meisje toch hard vooruit :D

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi en Sweet, ja was 3D en 4D-echo, we hebben het complete pakket genomen, hebben er nu 2 gehad en we krijgen er nog eentje op 27 weken. Alles zag er goed uit, maar het is nog maar steeds een klein beebje...

@ Naomi, jeeej, wat goed van Isabel!!! Leuk is dat he? Onze kleine man begint nu ook zelf te stappen aan de bank en in de box, het gaat zooo hard!!
    Fijn dat je een uurtje minder mag werken :D

@ Sweet, heerlijk zo'n wandeling!!
    En morgen dus weer werken :(, zal wel even wennen zijn, maar je bent vast weer zo gewend!!

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: gaaf!!!! heb je foto??

hoever ben je nu? makkelijk zo een klein beebje hoor ;) ik hoop dat deze ook zo klein is als isabel!!

ja het gaat lekker snel met de kindjes zo! wauw jullie ventje maakt dan echt een flinke inhaalslag!! dat doet isabel toch echt niet niet... ze trekt zich in de box nu ook op richting sta, maar stapt nog niet... maar ja misschien als ze zo oud is ook al wel.. verwacht het wel want ze gaat zoo snel!

heb vanmorgen ook gewerkt dus ik ben heeel blij dat ik een paar clienten minder heb. morgenochtend weer werken en dan eventjes vrij! morgenochtend helaas een giga drukke en zware route pfffffff.

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, ik hoop dat je alweer lekker thuis aan het uitpuffen bent na de zware route van vanochtend....
    Ja, gaat hard he? Met die beebjes!! Die van ons kun je op zich wel een beetje vergelijken denk ik, want ze schelen maar 2 weekjes :)
    Jups, we hebben weer een mooie foto-cd meegekregen, maar ik plaats ze hier liever niet ;)
    Tja, het is wel spannend hoor dat de beeb klein is, het is namelijk toch wel wat te klein, elke 3 weken hebben we een extra echo voor de groei, want als hij niet meer met zijn eigen lijntje meegroeit, dan moet hij eerder geboren worden :(, maar goed, de vk denkt gewoon dat wij kleine beebjes maken ;). Mini zit nu op de 32% lijn.

Vandaag een heerlijk dagje thuis, beetje verhuisdoosjes inpakken, wasjes draaien en mijn mannen knuffelen :)

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: kun je niet een foto pb'en of mailen?

ja klopt het scheelt maar 2 weekjes, maar soms kunnen 2 weken veel verschil uitmaken ahha.

hmmm beebje is dus echt te klein en niet gewoon klein.... hopelijk blijft hij/zij gewoon netjes groeien en hoeft hij/zij niet eerder geboren te worden!!

ja ik ben aan het uitpuffen ja:p pfff ben echt stikmoe! had net mn moeder aan de telefoon zegt ze: hmmm je klinkt wel erg moe.... ja logisch he:p

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Alice, Hopelijk blijft het goed gaan, groeit de kleine ook niet op zijn eigen lijntje zeg maar?, Maar eerder bevallen? Hoe zit dat dan?
    @Naomi, beetje uitgerust?

Ryan is ineens heel erg verkouden voor het eerst, aah zielig met die waterige oogjes en snotjes! had een ui opengesneden en op zijn kamertje gelegd, heb alleen het idee dat ik die ui nog steeds ruik.:)

Fijne dag!

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen meiden!!

Hoe is het hier?

Alice,jeetje zolang alles goed is met de kleine waarom dan niet laten zitten.Je gaf natuurlijk al aan dat je zelf niet zo groot bent.

Naomi,hoe is het met de moeheid?

T84,agh gosie!! Hopelijk is Ryan er snel vanaf!

Hier alweer over de 30 weken heen....Nu gaat het steeds meer dichterbij komen.

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, arme Ryan!!! Sneu is dat he? Ik hoor trouwens wel meer om me heen dat kindjes nu verkouden zijn :(, heel veel beterschap!!
    De kleine groeit wel met zijn lijntje mee, maar op het moment is het echt een heel tenger kindje....maar goed de 24-weken, 26-weken en 30-weken-echo's zijn het meest betrouwbaar en het meest belangrijk, dus die moeten we sowieso nog afwachten. Het kan nog zijn dat de kleine een groeispurtje krijgt :). De navelvaten en stroomsnelheid van het bloed daar doorheen zijn wel goed, dus we hoeven ons niet al te veel zorgen te maken. Mocht bij levensvatbaarheid van het kindje blijken dat het te weinig groeit, dan gaan ze je inleiden en moet het kindje de eerste tijd in de couveuse, dit omdat het dan zelf niet goed genoeg kan groeien in de baarmoeder en het kunstmatig hoogstwaarschijnlijk beter zal gaan. Maar goed, dat is allemaal nog lang niet aan de orde. Ik denk dat mijn man en ik gewoon kleine beebjes maken ;) en de vk denkt dat ook, dus komt wel goed!!

@ Naomi, al uitgepuft? Of vandaag weer aan het werk?

Ons zoontje heeft vanochtend tot 0845u uitgeslapen!!! Bizar, hij is normaal altijd tussen 6 en 7u het bed uit....hij zal het wel nodig hebben gehad, hij is nu ook zo druk met kruipen en staan. Vanavond toch maar even een uurtje eerder naar bed.

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim, wow, al in de 30-weken :), het gaat hard zeg!!! Al vond ik het vanaf 30-weken pas echt wachten worden....
    Las jouw post later dan dat ik mijn vorige post plaatste, daarin heb ik aan T84 uitgelegd waarom het kindje eerder gehaald moet worden als het niet groeit.

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: pff laten we hopen dat de kleine gewoon klein is en niet vroeg gehaald moet worden!

hier nog steeds moe..... heb tot 10 uur geslapen als een blok (buiten 2 wc bezoekjes om dan) maar pfffff dat weekend werken heeft er goed ingehakt!

heb een nieuwe buikfoto gemaakt!!!! even op de pc zetten en dan zal ik hem plaatsen :D

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, oooo ben benieuwd naar je buikfoto!!!!

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier de buikfotos op een rijtje!!

19. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

he lieve meiden!

Helaas zit onze vakantie er weer op! Manlief is weer aan het werk vandaag, en Jurre en ik weer op elkaar aangewezen.
    Hebben het naar ons zin gehad! Naar centerparks geweest, fotoshoot gehad, mijn verjaardag gevierd, woensdag paar mensen, zaterdag de vrienden en zondag familie... nu nog wat verjaardags troep, dus zo nog een dikke afwas! Gelukkig komt morgen mijn hulp in de huishoudng, kan ze de wc doen, stofzuigen en dweilen, want dat is altijd hard nodig na een verjaardag!

alice wat spannend allemaal met jullie beeb zeg! Hoop dat het niet nodig is dat ie eerder moet komen! En dat ie maar goed mag groeien!

Kim alweer 30 weken? wow dat gaat echt snel! Spannend he nu het steeds wat dichterbij komt!

naomi, ben benieuwd naar je buikfoto!

t84 Beterschap voor Ryan! paar weken geleden had onze kleine man het... zoutoplossing neusspray en een soort luuf steeds gesmeerd. Hoop dat jullie ventje er snel vanaf is!

All: Zwaai!

Zal zo trouwens met mn agenda erbij de dataplanner even invullen!

20. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

je was al eerder dan mijn bericht!
    Wat een mooie buik al zeg! en dat met 12 weken!!! Volgensmij is het echt waar dat je buik met een volgende zwangerschap al veel sneller te zien is!

Deel Deze Pagina