goedemorgen dames, Hier ligt nog niks en het is nog niet eens begonnen. Wss in de loop van de dag, maar dan heb ik er niet zoveel tijd voor. Jammer dan! Maar goed, we zien wel even hoe het gaat.
Hoi allemaal! Hier ligt al een boel sneeuw. Dochtertje ligt nog te slapen, maar we gaan wel lekker even naar buiten straks, als ze wakker is geworden. Lijkt me leuk! Gisteren was ze al heel verwonderd aan het kijken naar dat witte spul. Nijn, jammer dat er nog geen sneeuw ligt. Komt vast wle vandaag. Alice, ben benieuwd hoe hetbij jullie is qua sneeuw, en hoe mn paardje dat vind. Gezellig, de kerstboom optuigen. Staat hier ook op de planning voor morgen! Fijn dat je man al een eind onderweg is. Ik vind het ook eng hoor, verkeer met de sneeuw. Mijn auto heeft al winterbanden, maar die van mn man niet, snel maar regelen. T84, laatste nachtje in jullie huis? Leuke foto op fb van jullie! Hier alles goed, eindelijk tijd om met al het sintspeelgoed te spelen vandaag! Verder tentamenstress, de 17de begint alles weer, dus drukdrukdruk!
Succes met studeren voor je tentamens sweet. O al lekker veel sneeuw bij jullie dus. Hier nog niks. Jammer. hoop toch wat te zien vandaag voor een sleetochtje met zoonlief.
jah! het sneeuwt.....maar het blijft nog niet liggen. Kijken hoe het vanmiddag na het middagslaapje van de kleine man eruit ziet.
@ Sweet, ik denk dat je paardje flink in de sneeuw staat! Er vallen hier flinke vlokken en er ligt zo'n rand van 6cm bovenop de schutting.... Leuk dat je straks met je meissie in de speel gaat spelen En heel veel succes met het studeren voor de tentamens! @ Nijn, wellicht kun je er vanmiddag dan op uit! Ik ben benieuwd wat je zoontje ervan vindt!
@alice hij stond net al voor het raam te wijzen en ooo te roepen haha. hoop dat ik nog even met hem vanmiddag in de sneeuw kan spelen
@ Nijn, o wat leuk!!!! (Hopelijk vindt hij het straks nog leuk als hij merkt dat het toch wel koud en nat spul is ). Vast wel! Lekker slee-en!
o het sneeuwt al wat harder. heb goede hoop dat we namiddag kunnen sleetje glijden. Achter het huis is het al wat witter. voor op de stoep nog niet. Heel gek. Zal wel zou liggen ofzo.
Alice, ben benieuwd hoe mn grote vent de sneeuw vind zonder winterdekentje! Nog twee weken, dan kan ik eindelijk weer naar hem toe! Staat die van jou ook lekker buiten? Nijn, dat gaat de goede kant op! Hier sneeuwt het nog steeds heel hard, ligt echt al een pak! Vanmiddag maar even naar buiten, moet melk hebben. Helaas ligt de slee nog bij mn moeder!
sneeuwen is hier al ee tijdje gestopt. En dat wat op de grond las is alweer weg gaat hem niet worden vandaag den ik zo.
Hier ligt best veel sneeuw en het sneeuwt nog steeds een beetje, moeten we eigenlijk even ruilen nijn! Mijn kleine mannetje kan toch nog niet op de slee... Ik moet eigenlijk nog boodschappen doen, maar heb geen zin om er met de kinderwagen door de sneeuw op uit te gaan. Ik heb net alle kaartjes weggehaald die we gekregen hebben na de geboorte. Ze hingen aan 2 linten door de kamer en het is nu heel erg kaal, maar ja, dat went vast weer snel. Het werd na 3,5 maand wel eens tijd om ze op te ruimen vond ik.
Ja laten we ruilen. haha 3,5 maand de kaartjes laten hangen. Staat ook heel gezellig he?! Kaal nu zo ineens zonder. Misschien maar snel kerstversiering ophangen?
@ Elja, dat was ook mijn gedachte, lekker direct vervangen door kerstversiering Groot gelijk dat je lekker binnen bent gebleven met je kleine ventje @ Nijn, jammer dat het niet gelukt is met de slee . Hier ligt echt zeker 10cm, je zakt gewoon tot je enkels weg... @ Sweet, hij heeft vast een lekkere wintervacht gekregen en vindt het vast wel leuk buiten! Ik heb geen idee of mijn paard buiten is geweest vandaag, denk het eigenlijk niet, want het sneeuwde zo flink... Zo, oma is net geweest om met de honden te wandelen, dat was wel fijn! Hopelijk komt manlief vanavond goed thuis door dit weer. En daarna heerlijk genieten van het weekend!!
Alice, lief van je moeder! Is helemaal geen doen met twee kleintjes en twee honden in de sneeuw. Het is hier al een tijd gestopt met sneeuwen, dus denk dat je man flink opschiet hoor! Nog plannen voor het weekend? Elja, lekker versieren voor de kerst dan! Ik vond de kaartjes ook zo leuk staan. Nijn, jammer dat je geen sleetochtje hebt kunnen maken. Ik ga denk ik morgen een kerstboom halen! Zin in, leuk die lichtjes!
Hier is de sneeuw ook helaas weg, en hier lag ook niet genoeg om te sleeën. Zo we gaan verhuizen vandaag, ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar ik ben ziek.. Zo beroerd voelt als griep. Maar ja even een weekend doorzetten met paracetemol.. Jullie fijn weekend!
@ T84, o wat beroerd dat je juist vandaag ziek bent! Heel veel succes met de verhuizing! @ Sweet, manlief is goed en op tijd thuis gekomen, heerlijk! Leuk, een kerstboom halen! Wij hebben een nepperd, die gaan we straks ook optuigen @ Sneeuw, ben nog niet buiten geweest, maar aan het zicht op de achtertuin te zien, ligt er nog steeds een mega-pak! We wilden vandaag eigenlijk er op uit, maar ik ben nooit zo'n held in de sneeuw.... Dit weekend hebben we gelukkig geen plannen, we hadden het eens vrij gehouden om lekker met hetgezin te zijn, heerlijk!!! Even lekker bijkomen en van elkaar genieten
T84, beterschap! En sterkte met afscheid nemen van jullie huis. Alice, fijn dat je man op tijd was. Veel plezier met het optuigen van de boom! Hier staat hij, gezellig al die lichtjes. Nu nog een krans op de voordeur en een guirlande langs de bovenkant van de kast, en dan ben ik klaar. Als het goed is hangt mn man straks de buitenverlichting op!
Hier ligt nog steeds sneeuw. De weg werd gisteren wel elk half uur met schuivers leeggemaakt. Ik ben niet zo van de sneeuw. Heb overwogen om n babyslee te kopen n t bos in te gaan. Uiteindelijk maar gewoon t dorp ingelopen, ging best goed met kinderwagen. Lig nu lekker met een maskertje in bad.