Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Goedemorgen! Stil geweest het weekend, heeft iedereen zich vermaakt?
    Wij zijn lekker thuis geweest, gisteravond bij vrienden. Deze week hard studeren!

2. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @t84: hoe is de verhuizing gegaan?
    @sweet: succes met studeren, tentamens zijn volgende week toch?

Weekend was lekker relaxed. Naar de kapper geweest, gourmetten met vrienden bij ons thuis en gisteren een dagje niks. Vandaag druk met schoonmaken en opruimen en straks nog even vacatures zoeken... Vanavond etentje met een vriendin, gezellig!

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Elja, klopt! Volgende week, snel gegaan!
    Veel plezier vanavond, vind dat altijd zo gezellig!

4. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Dag dames,
    inderdaad rustige geweest hier dit weekend. Wij hebben een lekker rustig weekend en veel kunnen praten en nadenken. Er zijn hier een aantal dingen gaande en dat is best pittig. Heb er nog niet zo heel veel zin in om over te praten. Moet eerst wat meer landen, maar daarna zal ik het zeker met jullie delen.
    Oke nu genoeg hierover.

T84
    Hoe was de verhuizing. Nu officeel over naar mams? Of nog niet? Hoop dat jullie nieuwe huisje snel klaar is, zodat je snel weer naar je eigen plekje kan.

@elja
    klinkt als een gezellig avondje meid. Geniet ervan gezellig met je vriendin. Als mama hebben we dat af en toe echt nodig.

@sweet
    ik denk aan je meid. Succes me studeren.

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Succes met het verwerken Nijn. Het klinkt niet heel luchtig in ieder geval. Hoop dat het meevalt.

6. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Klinkt heftig nijn!
    Ja verhuizing zit er gelukkig op.. Pffffffff ben gebroken!
    Maar vrijdag sleutel overdracht..
    Maar vandaag getekend voor ons nieuwe huis!!!!

Zal morgen verder reageren!!

7. nijnonijntje

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje T84. Is nu officieel dus :D

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!:D

9. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Sweet,hoe is het met je meisje?

T84,hoe is het met je kleine mannetje?

Alice,wat leuk dat ze straks samen naar de psz gaan.

Pindakoek,Ben je heerlijk aan het genieten van je zwangerschap:D

Happy,wat mooi dat je uit jezelf ongi bent geworden.

Elja,leuk zeg dat de kleine man zijn speeltjes vastpakt.

Nijn,balen he dat er geen sneeuw meer ligt.

Alice,wauw 10 cm! mocht hier ook wel vallen hihi.

Elja,was het gezellig:)

Naomi,hoe is het met jou en de meiden?

Hier had ik op 1 december een positieve test! Alleen begon de dag erna
    te bloeden en dat 7 dagen het was niet veel. Heb erna ook negatief getest.
    Sinds gister begon ik buikpijn te krijgen en heb contact opgenomen met de huisarts.
    Urine ingeleverd en er kwam niks uit,moest een zwangerschapstest doen en die was ook
    negatief. Nu heb ik woensdag een afspraak bij de huisarts ivm de buikpijn.

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Gefeliciteerd T84!!! Hopelijk schieten ze op met de bouw!

Kim, wat jammer dat het dan misgegaan is. Hoe gaat het met de trouwplannen? Al een jurk gevonden? Hoe is het met je dochter? Loopt ze al? Succes bij de huisarts.

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @T84: gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje :D
    @Kim: genieten doe ik hoor, bevatten doe ik het nog niet helemaal..pas als ik een grote buik heb doe ik dat denk ik haha :p
    Wat naar dat het is misgegaan! succes bij de dokter, hoop dat alles goed is!

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanks meiden!!

@ Pinda, hoe is het met jou meid? Hoe voel je je?
    Al bijna weer 12 weekjes zie ik..
    @ Kim, Succes bij de dokter! Hoop dat het niks ernstigs is.

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Ha Meiden!

Daar ben ik dan weer na even radiostilte....
    Ben even en paar daagjes flink ziek geweest. Stekende hoofdpijn, buikkrampen en flinke buikloop. De kindjes en manlief zijn er ook niet ongeschonden vanaf gekomen. Zoonlief had gisteravond zelfs 40.3.... Op het moment voel ik me wel weer wat beter gelukkig. Hopelijk de kiddies ook snel er weer bovenop!

@ T84, wat fijn dat jullie over zijn! Hoe is het nu om bij je moeder in huis te zitten?

@ Kim, o, dat is niet leuk zeg :(. Heel veel succes bij de huisarts!

@ Nijn, * knuffeltje *

@ Sweet, alle versieringen hangen al?
    En heel veel succes met studeren!

@ Elja, leuk avondje gehad met je vriendin?

@ Happy, ik hou ook niet van sneeuw hoor :(, ik vind het er heel mooi uitzien, maar ik vind het doodeng als ik er doorheen moet!!

Vanochtend voor het eerst weer de oefenzaal in geweest met fysiotherapie. Ik heb dus anderhalve maand moeten herstellen van een nachtje weg met vriendinnen, pfjoew, dat daar zoveel tijd in kon gaan zitten zeg! Maar gelukkig voelde m'n bekken en rug nu wel weer redelijk aan en heb ik fijn 20 minuutjes 'gesport'.

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, wat vervelend dat jullie zo ziek zijn geweest! Gelukkig zijn jullie er nu weer een beetje bovenop.
    Hier hangen de versieringen. Moet nog hard aan de studie, volgende week ben ik aan de beurt! Daarna heerlijk vakantie, twee weken niks!!

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Alice: ziek zijn hangt geloof ik in de lucht, ik loop ook te snotteren en voel me lamlendig...klote is het dat ik nu geen ibruprofen mag :( paracetamol helpt niks..sterkte met het huis vol zieken!
    @T84: voel me nu ziek haha :p maar over het algemeen gaat het goed. Eet alleen niet zo goed, er gaat wel lekkers in maar geen groente/gekruid eten..

Vandaag laatste echo gehad in het AMC en nu hoef ik alleen nog maar naar de vk, scheelt weer een ritje Amsterdam vanaf Almere ;) Echo was super, kindje was groot geworden en je zag het bewegen en duimen...alles was al gevormd :D mooi om te zien, voel me nu sooo happy :D

16. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pinda: wat fijn dat je helemaal happy bent! Kan ik me ook goed voorstellen hoor. Echt super dat het na 2,5 jaar gelukt is om zwanger te zijn, heerlijk genieten!
    @alice: vervelend zo'n ziekenboeg bij je thuis. Doe je rustig aan?
    @nijn: sterkte!

Avondje met vriendin was erg gezellig. Gaat altijd zo snel, vind het altijd jammer als we dan weer naar huis moeten. Ze woont aan de andere kant van het land, dus we zien elkaar jammer genoeg niet zo vaak als ik zou willen. Vandaag weer bij consultatiebureau geweest. De groei verloopt mooi volgens het lijntje en verder was ook alles goed. Wel nog een droog huidje vond de arts, maar in vergelijking met vorige keer is het al zo veel beter nu en meer dan smeren kan ik ook niet doen.

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Elja, jammer dat je vriendin aan de andere kant van het land woont.
    Fijn dat je kleine mannetje weer goedgekeurd is. Waar smeer jij trouwnes mee? Ik smeer sinds begin november met vaseline-lanette en ik begin nu goed resultaat te zien :)

@ Sweet, blegh echt niet leuk dat je zo flink moet studeren net voor de kerst.

@ Pinda, fijn dat de zwangerschap zo goed gaat en dat je straks alleen nog maar naar je eigen vk hoeft.

@ ziekenboeg, het gaat wel weer oke hier. Alleen zoonlief blijft z'n koorts houden en had maar liefst 5 dunne luiers vandaag :(

18. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja idd ziek zijn hangt echt in de lucht, bij mij is het ook nog niet weg. Nu begint Ryan ook weer een beetje.. en hoor het ook zoveel om me heen! Iig beterschap voor alle zieken!

Pinda, fijn dat alles goed gaat. Ja het hoort er allemaal bij.. haha! Wel fijn dat je niet meer naar het Zkh hoeft!!

Hier verder alles goed, gelukkig zit de werkweek erna vandaag weer op.. ff opruimen bijkomen! En morgen gaan we naar Jochem Myer, erg veel zin in!!
    En vanaf volgene week lekker 2 weken vakantie!!!!!

19. nijnonijntje

Hier gisteren ook een ziek mannetje. Vandaag voelt hij zich gelukkig beter. Hoop dat het zo blijft.
    Vandaag lekker thuis met de kleine vent. Het sneeuwt heerlijk, maar het blijft helaas niet liggen. vanmorgen er wel even doorheen gewandeld. Hij vond het geweldig.
    Nu lekker op de bank met warme chocolademelk met marshmallows...hhhhm heerlijk :D

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, ventje alweer wat beter? Hoop wel dat hij beter is met zijn verjaardag!

Elja, jammer dat je vriendin zo ver weg woont. Fijn dat alles goed was bij het cb. Ik heb een tijdje badolie gebruikt, gewoon van het kruidvat, werkte ook wel fijn. Nu geen droog huidje meer, dus ik heb verder geen tips helaas.

T84, leuk naar Jochem Meijer, en heerlijk dat je vakantie hebt!!!

Nijn, leuk dat het sneeuwt! Hier is het alleen maar grauw. Jij ook beterschap gewenst voor je zoontje.

WIj gaan vanavond naar de musical van Hazes met een hele groep, gezellig. Nu nog maar even aan de studie. Eerst dochtertje op bed leggen. Die heeft nog geen zin, werd pas om kwart over 9 wakker!!

Deel Deze Pagina