Veel plezier vanavond sweet en succes met studeren. Hoop dat je kleine meid toch nog een beetje wil slapen zodat je nog even wat kan doen voor je studie.
Nijn, gelukkig maar. T84, ja ik weet ook echt niet wat me overkomt. het was al steeds half 9 enzo. Ze gaat gewoon naar bed tussen 7 en half 8. Het is wel echt warm in haar kamer, misschien dat het daaraan ligt?? Ben er wel blij mee. Ben al helemaal klaar als zij wakker wordt!
Hier nog steeds een ziek mannetje, in de nacht loopt de koorts op tot over de 40 graden,ondanks de paracetamol Dochtertje is ook niet helemaal lekker, hele vieze brijige luiers en zoonlief had er gister maar liefst 5 van die stinkerds Wel weer heel leuk nieuws vandaag, een vriendin van me is zwanger van haar 4de kindje!!! Haar dochter en zoon zijn even oud als mijn kindjes . En ze woont hier in het dorp, dus we krijgen er weer een speelkameraadje bij Toch wel raar om nu niet met haar zwanger te zijn, maar wel o zo leuk dat ik weer een zwanger vriendinnetje erbij heb
@alice O nummer 4. Die is goed op dreef haha. Maar heel leuk . Arme jongen...hoop dat de koorts vandaag wat is gezakt en hij beter slaapt.
@ Nijn, het is hun 4de kindje, maar helaas is hun oudste overleden.... Maar ik vind het zo respectloos om te zeggen dat het hun 3de kindje is...
Nee maar het is ook hun 4de. Dat is ook zo. Vind dan ook niet dat je derde kan zeggen nee. Wat vreselijk voor ze, dat ze een kind moeten missen.
Ahh Alice! Wat sneu voor je kleintjes! Hoop dat ze snel opknappen.. Sweet, lijkt me heerlijk als hij in het weekend zo laat wakker wordt.. Hihi Wij zitten alweer op de bank, haha! Hoe was je avondje uit?
Goedemorgen ladies, even een snelle zwaai! Ik heb vandaag een meeloopdagje, erg spannend dus! Zoonlief was vannancht weer aan het spoken, dus weer de 3de korte nacht op een rij. Hopelijk voelt hij zich snel weer wat fitter. En o, wat ben ik blij als ik vrijdagavond in m'n bedje mag kruipen en lekker uit mag gaan slapen de volgende ochtend! ( nou ja, uitslapen met 2 kleine kids ) Fijne dag voor iedereen!
Succes Alice! En veel beterschap voor de kleintjes! Wat leuk dat je vriendin in verwachting is. Vreselijk dat ze hun oudste verloren zijn.... T84, het was leuk! Accent was wel wennen, maar het was gaaf gedaan. Vanochtend was het weer zo laat. Echt relaxed, we hoeven toch niet vroeg weg!
@sweet: hoe was het bij de musical? @alice: ik gebruik creme van Balneum, maar ik ga ook eens die vaseline lanette proberen denk ik. Waar koop je die, gewoon bij de drogist? Ben benieuwd hoe je meeloopdagje is gegaan! Gisteren bruiloft gehad, de kleine man voor het eerst naar de oppas (m'n moeder). Is gelukkig allemaal goed verlopen, vond het wel spannend hoor! Vandaag even rustig aan, na een kort nachtje ben ik wel moe. Straks even boodschappen doen en verder beetje rommelen in huis nu de kleine man slaapt.
@ Elja, o spannend is dat he? De 1ste je kindje bij de oppas... Die lanette koop ik gewoon bij de apotheek. Meeloopdagje was erg leuk! @ Rest, sorry, maar ik ben het echt even kwijt allemaal....dus maar even een zwaai voor iedereen!!! Bijna weekend!!! Wat heb ik daar zin in zeg.... Vanavond heerlijk slapen!! Hahaha...dat is wel nodig . Zoonlief hier nog steeds met koorts ... Hopelijk is het zondag weg, want dan wordt mijn kleine jongetje alweer 2 jaar oud!
@alice: oh, al bijna 2 jaar! Ik hoop dat hij zondag beter is! Fijn dat je meeloopdagje leuk was. Vanmiddag was een vriendin op bezoek, gezellig!
@ Sweet, mannetje heeft gelukkig geen koorts meer, maar is nog steeds niet fit Ben nu druk bezig met poetsen, wassen en muffins bakken! manlief is de laatste boodschapjes aan het doen en sta-tafels etc. aan het regelen.
Pfjoewie, mijn zoontje morgen alweer 2 jaar oud.... Hij wordt al zo groot!! Gister was manlief pas weer na 21.30u thuis. Soms breekt me het echt op om doordeweeks helemaal alleen voor de 2 kindjes, hondjes en huis te zorgen en dan ook nog op die bizarre uren... Maar goed, ik mag niet klagen met al het moois wat ik heb. Ook zijn vrienden van ons gister bevallen van een zoon, zo leuk!! Allemaal weer zwangeren en babynieuws, zo leuk!!