hahahaha, dankjewel T84!! Je bent de eerste die ons vandaag gefeliciteerd heeft. Superlief!! Mannetje is nu zo lekker aan het spelen met z'n cadeautje en zusje vindt de balonnen geweldig! Het gaat vast een fijne dag worden
Alice, gefeliciteerd met je knappe grote kleine jjongen!! Een hele leuke dag gewenst, maar dat komt vast goed
Goedemorgen! Hoe is het hier? Zo lekker vrij vandaag en dan nog 2 dagen werken en dan heerlijk 2 weken vrij! Alice, hoe was het gister?
Hier alles goed! Hier ook morgen en donderdag nog werken en dan ook heerlijk 2 weken vrij. Zie er naar uit. Echt zin in. Manlief is 1,5 week vrij, dus lekker gezellig.
Hoi! Vandaag eerste tentamen gehad, donderdag klaar en dan vakantie, heerlijk! Gezellig thuis rommelen.
Hoi meiden!!! Dankjewel voor jullie lieve felicitaties!! Mijn kleine ventje heeft echt een prachtige dag gehad. Volop genoten van alle presentjes en ook heerlijk gespeeld en gesnoept met zijn vriendjes en vriendinnetjes op het kinderfeestje. Dat was echt een succes. Het leek wel een peuterspeelzaal hier, maar de kids (en hun ouders ) hebben er echt van genoten en ik ben heel blij dat iedereen het zo naar hun zin heeft gehad! Gister nog even na kunnen genieten met manlief, die was nog een dagje vrij. Nu moet hij nog 4 daagjes werken en dan is hij weer 5 dagen bij ons, heel veel zin in!!! @ T84, heerlijk nog maar 1 dagje werken dus! @ Nijn, jij ook al bijna klaar voor je vakantie! Klinkt goed even flink vakantie met je grote en kleine man @ Sweet, ooo sorry, even helemaal vergeten dat je tentamens had. Hoe is het gegaan??? Heel veel succes nog met de laatste en dan heerlijk genieten van de kerstvakantie!! @ Elja, al zin in je 1ste kerst met je kleine ventje? @ Kim, hoe gaat het nu met je? Tot gauw weer allemaal!!
@alice: fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! En heerlijk dat je man gisteren nog thuis was, gezellig hoor! Is je kleine man nu druk aan het spelen met al zijn nieuwe speelgoed? @sweet: succes met studeren en met je tentamen donderdag. Hoe is het gisteren gegaan? Goed gevoel over? @t84: hoe bevalt het inwonen bij je moeder? @nijn: hoe is het met je? Vraagje: wanneer zijn jullie met bijvoeding begonnen? Ik ben van plan dit vanaf 6 maanden te doen, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Oh ja, nog een vraagje: wanneer kwam bij jullie de menstruatie na de bevalling weer op gang? Ik ben nog niet weer ongesteld geweest, waarschijnlijk omdat ik borstvoeding geef.
@alice: nog gefeliciteerd met de kleine man. @elja: ik gaf met 5 maanden voor het eerst wat fruit, niet altijd en meestal geen succes. Achteraf bleek dat ze genoeg kreeg dus geen ruimte had voor fruit. Met 7 maanden at ze perfect en alles. Mijn menstruatie kwam voor het eerst weer met 9 maanden en 1 week. Maar dat is wel met pcos. Nog 2 dagen werken en dan heb ik ook n weekje vrij en mijn man ook. We gaan n weekje naar londen op bezoek bij vrienden die ook net een kleintje hebben. Zal wel druk worden op werk want t is chaos ivm nieuwe wetten n regelgeving moet alles dit jaar nog. Zucht. Zal ook wel overwerkrn worden. Ach ja.
Hoi! Alice, maakt niet uit toch! Genoeg aan je hoofd met de verjaardag van je kleine vent. Lekker dat je man een paar dagen vrij is binnenkort! Zal wel wennen zijn, hem zoveel om je heen met die lange dagen die hij maakt! Elja, ik ben met 5,5 maand begonnen met bijvoeden op advies van Alice . Ik ben begonnen met groente, en dat ging prima. Ging maar om een paar hapjes, ze had genoeg aan de bv. Ik heb na 3 maanden ongeveer een spiraal laten plaatsen, daarvoor ook niet ongesteld geweest, denk idd door de bv. Fijn hoor! Happy, wat gezellig dat jullie naar vrienden gaan! Londen is zoooo leuk met de kerst, mooi! Veel plezier alvast, en succes met afronden op je werk. Bedankt voor alle succeswensen meiden! Ik heb een goed gevoel over het tentamen van gisteren. Nu nog even hard studeren voor die van donderdag!
@ Elja, broer en zus zijn heerlijk aan het spelen met al het nieuws, zo leuk Ik ben met zoon rond de 5 maanden begonnen met dochterlief met 4 maanden. Zij was er echt meer aan toe dan dat hij het was. Omdat het cb adviseert dat het met 4 maanden mag en vanaf 6 maanden moet, leek het mij handig om wat eerder dan 6 maanden te beginnen. Dan kunnen ze langzaamaan "oefenen" en "proeven" en tegen de tijd dat ze dan 6 maanden zijn nemen ze voldoende voedingsstoffen op. Hier komen geen allergieën voor, daarom hebben we ook niet tot 6 maanden volgemaakt. Ik denk dat je vooral naar je kindje moet kijken, die geeft vaak zelf wel duidelijk aan of hij trek heeft in wat anders dan melk. Wat betreft de ongi, ik werd 5 weken na de bevalling ongesteld, toen weer een keer na 4 weken, toen opeens 58 dagen en daarna was ik weer in verwachting. Ik gaf volledig bv, dus ondanks de bv toch weer vrij snel een cyclus. @ Happy, ik hoop dat het niet teveel overwerken wordt! Wel heerlijk dat jullie een weekje naar Londen gaan zeg! Heel veel plezier alvast! @ Sweet, hihihi, op mijn advies? , dat wist ik niet (of ben het alweer vergeten ). Voel me vereerd O, heerlijk dat je een goed gevoel over je tentamen van gister hebt . Nog even de laatste loodjes voor die van donderdag!! Succes!!
@Alice: *schaam* nog gefeliciteerd met je kleine, grote man De tijd vliegt! @Nijn & happy: fijne vakantie @Sweet: succes met het volgende tentamen! wanneer ben je uitgestudeerd... alle anderen die ik vergeet *zwaai* Vandaag de combinatie test gehad en alles zag er goed uit, nu alleen nog de bloedtest afwachten. Kindje was erg beweeglijk..zo super om te zien..ongelofelijk dat er zoiets moois in je buik kan zitten
Wow pinda, wat een mooie echofoto! Super! @elja Ik ben met 4 maand begonnen met bijvoeden. Ging eigenlijk meteen heel goed. Tuurlijk de eerste 3 dagen trok hij wel een vies hoofd. Ik was na de bevalling na 5 maanden nog niet ongi geworden en ben toen gewoon aan de pil gegaan. Ik heb op een week na, geen borstvoeding gegeven.