@pinda: aambeien, ik heb ze nog steeds nooit meer weggegaan na de bevalling. Vezelrijk eten helpt iets idd. Als het echt zeer doet heb je verdovende cremes. Wat ook kan helpen is curanol zalf dit is homeopatisch en kan dus zeker geen kwaad voor de baby. Ohja mooie foto zeg v @naomi: we gaan hier elkaar motiveren en stimuleren om af te vallen. Ik ga met je meedoen. Ik walg ook van mezelf en wil ook weer volop gaan sporten en minder snoepen. Morgen rijden we aan. Hoorde alleen dat er in londen het norovirus heerst als heuse epidemie. Ik denk dus niet dat ik dan de drukte op ga zoeken met ons meisje. Ik wil echt niet dat ze dat oploopt omdat ik zo nodig wil shoppen en door de stad wil slenteren.
Hoi meiden! Tieta, spannend! Duim voor je. Jij ook fijne feestdagen gewenst. Alice, fijn dat je begint te wennen. Beter! Happy, nogmaals veel plezier. Zou inderdaad de drukte een beetje vermijden. Ik heb vakantie!!! Gisteren meteen een avonddienst gedraaid, en morgen nog een dagdienst, maar dan ben ik komende week helemaal vrij, echt heerlijk! Nu nog wat boodschappen doen!
thx voor jullie steun meiden!! @happy: fijn, hebben we hier ook steun aan elkaar hoeveel wil jij afvallen?? ik zit nu op 100 en wil naar de 80..... wel even te gaan dus! veel plezier in london! @alice: fijn dat je begint te wennen
@ Afvalrace-dames, wat goed dat jullie elkaar stimuleren! Ik zal jullie ook aanmoedigen. @ Happy, o norovirus... Dat wil je inderdaad niet hebben...zeker niet bij je kleine meid! Toch heel veel plezier!! @ Sweet, heerlijk straks dat weekje vrij! Ben nu al voor de 2de dag niet fit door de ongi.... Hoofdpijn om gek van te worden! En ik was zo blij dat ik aan het wennen was....
Lieve alice, wennen aan de pil is anders dan nu last hebben van je ongi he?! Denk dat je dat los van elkaar moet zien. Van ongi kun je sowieso hoofdpijn, rugpijn, buikpijn en andere klachten krijgen, of je nou wel of geeen pil gebruikt. Hoeft ook niet elke maand hetzelfde te zijn. Wel vervelend hoor meid dat je nu zo'n koppijn hebt. Hoop dat het met de kerstdagen voorbij is.
Nou dames vandaag ongesteld geworden !! Had het wel verwacht.. maakt niet uit volgende maand beter !!
@ Nijn, zou ik erg blij van worden als het toch niet van de pil zou zijn.... Vanmiddag 2 uur geslapen en voelde me daarna al wat beter, maar nog steeds verre van fit Ik was voorheen echt nooit ziek, maar met de kids erbij lijkt het veel vaker en sneller te gebeuren. Wellicht omdat je nooit uiziekt en maar steeds door moet blijven gaan... O Tieta, wat naar!!! Hopelijk wordt 2013 jullie jaar!
Jaa het is natuurlijk wel jammer.. maja het is niet anders.. Ik weet niet of het de accupunctuur is of dat het tussen de oren zit maar ben een stuk rustiger en er minder mee bezig.. en dat is voormezelf wel heel erg fijn !!! Het was natuurlijk geweldig geweest als ik nu zwanger bleek voor de kerst.. maja we gaan met goede moed 2013 in.. !!
Hoi! Nou, spiraaltje is eruit hoor! Had om 8.20 een afspraak, en liep om 8.33 alweer buiten, en toen had ik de kleine haar jas ook nog aan en uit gedaan. Deed ook geen pijn gelukkig, geen bloed, niks! Dus ik Ben blij. Leuke plannen voor de feestdagen?
Ik hoop dat je meer geluk hebt in 2013, tieta! Fijn dat het zo meeviel Sweet! Mijn vriend is lekker 2 weken vrij, gezellig! Morgen vieren we kerst met mijn familie en 2e kerstdag met zijn familie. Druk dus, maar wel leuk.
Dag dames, Fijne kerstdagen achter de rug? Hier was het echt heel gezellig. Heb altijd zo'n heimwee gevoel als het over is. Zie dus alweer uit naar volgend jaar (ik ben gek op kerst). Mijn ongi begint helaas wel door te breken, dus ga me weer voorbereiden op ronde 2. Verder nog lekker vakantie, dus dat is wel weer fijn.
Hier ook fijne dagen gehad, en kijk ook al uit naar volgend jaar. Nijn, zijn jullie nu echt gericht bezig? Nu in de auto naar Engeland voor een paar daagjes! Verder alles goed hier?