Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, veel plezier!

Nijn, spannend meis!

Is alles goed met jullie? Hier wel. Heerlijk vakantie, dus uitslapen en opruimen en gezellige dingen doen!

3. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Sweet, kan je mij een pbtje sturen waar jou paard staat met pensioen met kosten en alles wat erbij zit? Thanks!

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik heb je gepbt. Bij vragen, rope maar!

5. nijnonijntje

o o o o , even uitrazen, maar wat ben ik chagarijnig zeg!!!!! Zit dus in mijn ongi en mijn man die kan niks goed doen. Zielig!. Wat ben ik chagarijnig zeg. Nog nooit zo erg gehad.

Nou hier zo beginnen met koken. Mijn schoonzus en haar man komen eten. En dat is best een hele stap.
    Jullie kennen haar vast nog wel kati (katie). had altijd heel goed contact met haar.
    Maar goed...ik werd moeilijk zwanger, maar zij heeft de ene miskraam na de andere. Ze vind het gewoon heel moeilijk om mij gelukkig te zien met mijn zoontje. En dat begrijp ik. Heb het haar nooit kwalijk genomen. Had al een paar maanden geen contact meer met haar. En nu belde ze van de week dat ze me miste. NU komen ze dus gezellig eten. Al ben ik heel benieuwd hoe de avond zal gaan. We zullen het zien.
    Fijne weekend iedereen. En wie ik niet meer spreek, prettige jaarwisseling!!!!

6. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Nijn, raas maar lekker uit!! Hoop dat je je vandaag beter voelt!!
    Hoe is het verder gegaan met het etentje?

Hier alles goed, vanmiddag gaan we weer lekker naar huis toe. Leuke dagen gehad.

Alvast voor iedereen een happy new year!!

7. nijnonijntje

Hoi allemaal,

Het eteen ging wel goed, maar het daarna gezellig zitten borrelen wat minder. Ach ja, we zien hoe het verder gaat.

@T84
    Hoe lang zijn jullie nu in engeland geweest? En waren jullie met de auto of vliegtuig?

Ik wil iedereen vandaag een gezellige dag wensen. Prettige jaarwisseling!!!

8. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @t84: weer veilig thuisgekomen? Fijn dat jullie leuke dagen hebben gehad.
    @nijn: balen van je ongi en dat je er zo chagrijnig door bent, die arme man van je moet het dus ontgelden?

Jemig, alweer de laatste dag van dit jaar... Ik had vorig jaar op deze dag niet durven dromen dat we ouders zouden worden van zo'n lief mannetje. Hij heeft nu al drie dagen een klein beetje bijvoeding gehad. 2x peer en gisteren courgettepuree. Die peer ging er goed in, de courgette vond hij wat minder lekker volgens mij. Fijne jaarwisseling allemaal!

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Fijne jaarwisseling alvast meiden!!

10. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Weer terug uit engeland. Was heel leuk geweest en geen noro opgelopen. Vandaag alweer gewerkt. Straks gourmetten. Kleine zit nog op engelse tijd dus slaapt lekker uit haha.

Wat is het hier rustig geweest.

11. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Wilde jullie toch nog even een hele fijne jaarwisseling wensen. En heel veel geluk, liefde, gezondheid en plakbeebs voor 2013!!!

Pinda; blijf het echt geweldig vinden dat jullie eindelijk zwanger zijn!! (remmar doet vreugdedansje voor pinda:D)

Nijn; jullie gaan voor nr 2 zie ik?

Rest van de meiden; zwaai, ik lees nog regelmatig mee, maar ja..... er is vanaf deze kant niet zoveel te melden ;)

Hier; alles nog steeds hetzelfde. Hopen maar dat 2013 wat vruchtbaarder is en moet eigenlijk zeggen dat ik er niet meer mee bezig ben, maar elke maand rond de tijd dat ik ongi moet worden ga ik toch weer tempen ;)
    Zit er blijkbaar zo erg in.

En vanavond een -piep- avond. Ze hebben beide kentekenplaten van m'n auto gestolen en probeer dan op oudejaarsavond nog maar eens aangifte te doen en zal woensdag dus op nieuwe platen uit moeten. Kortom wij sluiten 2012 echt lekker af. Hoop echt dat 2013 wat beter is voor ons.

12. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal
    Iedereen de aller beste wensen en veel geluk en gezondheid voor jullie en jullie gezinnetjes. En natuurlijk een hele berg hcg en plakbeebs voor degene die met een kindje bezig zijn.

@remmar: nee das geen leuk begin. Hopelijk kan je snel aangifte doen en dan alsnog het nieuwe jaar starten.

Hier ook thuis geweest. Wel sensatie want voor ons huis (woon aan drukke doorgaande weg) klapten twee auto's op elkaar met belgen. Waren ook nog es vrienden, beide auto's total loss. Arme jongens. Om 00:00 stonden ze dus bij ons op de stoep. Daarna werden ze opgehaald en zijn we nog even bij de buren geweest. Ons meisje sliep candaag tot 8:35 heeerlijk fit dus (zit nog op engelse tijd). Straks families bezoeken

13. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Woonbegeleider Ouderenzorg
    Gelderland
    Allemaal een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2013 !!!! :D

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hallo lieve meiden, daar ben ik weer!! Beste wensen en een goed vruchtbaar 2013 toegewenst!!!
    Ben even met die feestdagen niet online geweest, lekker helemaal alle aandacht op het gezinnetje gericht :)

Hebben jullie ook allemaal een heerlijke vakantie gehad?
    Ik vond het heerlijk even al die tijd met manlief en kids. Maar ergens toch ook wel weer blij dat alles nu langzaam aan terug naar normaal gaat. Toch niet echt handig als het ritme omgedraaid word vind ik... De kids sliepen zelf wel eens uit tot 10.30u!!! :$ Is wel lekker voor een keertje, maar niet handig als je lekker dingen wilt ondernemen, hahaha. Verder ook nog een paar dagen flink ziek geweest :(, zul je altijd zien, net als de feestdagen zijn en je man eindelijk thuis is. Helaas nog niet het gevoel dat ik uitgeziekt ben, daar heb je nu geen tijd voor als moeder ;). Wel lastig, want vroeger was ik nooit ziek, maar nu echt heel vaak zo half niet fit zeg maar.

@ Naomi, gefeliciteerd met de 2de verjaardag van Isabel!!!

@ Sweet, lees dat je spiraal eruit is! Wat fijn!! En nu? Nog even met rubbers tot het voorjaar? Of gaan jullie er al voor? :)

@ T84, heb je al een mooi pensioenplekje gevonden voor je paard?

@ Remmar, leuk dat je ook nog even komt zwaaien! Hopelijk komt er in 2013 een mooi spontaan wonder voor jullie!!

15. nijnonijntje

O dit heb ik helemaal gemist. Wat spannend zeg!
    En nu gericht voor nummer 2? Of nog even aan de ballonetjes ;)?
    Hier verder alles oke. Ongi is afgeloppen dus voorbereiden op het grote werk haha.
    Fijn dat je er geen last van hebt gehad toen het eruit werd gehaald.

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, fijn dat de ongi weer voorbij is!!!! Inderdaad, op naar een volgende goede ronde!!

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hoi meiden,

De beste wensen!

Even snel reactie, want m'n meisje wordt ongeduldig: het was de bedoeling dat we condooms zouden gebruiken, maar ondanks daf ik het steeds zeg, is het er nog niet van gekomen. We zien wel hoe heg loopt haha. Nu eerst maar eens kijken hoe m'n cyclus verloopt.

18. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig 2013 allemaal!

Ik ben benieuwd hoeveel zwangerschappen we dit jaar gaan meemaken met ons groepje :)

19. nijnonijntje

ja zijn er weer veel:
    -Kim
    -alice
    -sweet
    -remmar
    -nijn

Denk dat ik achteraan in het lijstje aansluit ;)

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Remmer, leuk dat je even langskomt! Jammer dat je nog steeds niet in verwachting bent :(.

Naomi, van harte gefeliciteerd!!! Drukke dag vandaag?

Nijn, succes deze ronde!

Deel Deze Pagina