Goedemorgen meiden! Hoe is het hier? Hier alles goed, weer aan het werk na 2 weken! Weer terug in het ritme.. Schrikken Pinda, dat je bloedverlies had, hebben ze een reden kunnen vinden? Gefeliciteerd dat je tante wordt! Elja, Leuk dat hij zo geniet van zn hapjes! Lief!
Was behoorlijk schrikken het bloedverlies..maar ze hebben niks kunnen vinden. mocht het weer voorkomen gaan ze wel een kweekje doen. @Elja: leuk is dat als je kindje begint met de fruit/groente hapjes...weet dat nog van mijn broertje en zusje (schelen 12 en 13 jaar met elkaar). Sommige zijn echter wel echt smerig...
Hoi, even afwezig geweest, mijn tante is onverwachts overleden. Oudtante eigenlijk, maar ik was gek op dat mensie. Woensdag is ze opgenomen, en donderdag hebben we de hele dag in het ziekenhuis gezeten, haar darmen zijn afgestorven. 's Avonds moesten we naar huis van mijn moeder, zij is gebleven met mijn oma samen. Vrijdag nog even geweest, en daarna is ze overleden. ZO raar allemaal. Pinda, schrikken, dat bloedverlies. Ik heb dat ook een keer gehad, doodeng. Leuk dat je tante wordt!
@ Sweetie, ow meissie toch! Gecondoleerd!! Wat een naar verhaal zeg ... Heel veel knuffels voor jullie! Wat schrikken zeg, zo totaal onverwachts!
he bah sweet wat een nieuws gecondoleerd!!! @pinda: schrikken hoor! gelukkig is alles wel goed! en leuk tante sorry hier nog steeds weinig op het forum. behoorlijk wat problemen met schoonmoeder. ze heeft al vanaf de jeugd anorexia, maar heeft het altijd verstopt, ja oke ze was mager maar goed dat kan he. jaar of 2 geleden is het gesodemieter begonnen en is ze opgenomen geweest en heeft ze shock-therapie gehad. het leek wat beter te gaan, in ieder geval wat betreft de angsten die ze ontwikkeld had. nu schijnt ze altijd gelogen te hebben over haar gewicht, waardoor we haar dus niet meer kunnen vertrouwen. ze weegt momenteel nog maar 32,5kg en ze wilt het zelf niet inzien zodat ze hulp kan krijgen. ze is psychotisch en paranoide aan het worden, zo denkt ze overal wat achter en durft gewone dingen niet aan te raken uit angst om dik te worden, en dat is dan met op zet daar weg gelegd oid zodat ze dik wordt...... ze kan het redelijk verbergen want ik heb het zelf nog niet echt gemerkt aan haar. maar het is echt een wandelend geraamte.... toen ze me feliciteerde met isabels verjaardag deed het gewoon zeer, die botten die in mijn wangen prikten en mijn familie durfde haar niet eens een hand te geven uit angst dat ze zou breken.... we kunnen hier niets aan doen, ze is onder behandeling bij GGZ maar die voeren ook niets uit. de grens wordt elke keer verlegd, maar dat werkt toch zo niet ?! het is echt nog maar een paar kilo voordat ze eraan onder door gaat. en ik vind het zo oneerlijk!! ik ken zoveel mensen die afgelopen jaar overleden zijn aan kanker of iets anders en zo graag hadden gewilt voor de kinderen en kleinkinderen. en mijn schoonmoeder zet bewust alles op het spel
@naomi O meid wat een heftig verhaal. En ongelovelijk dat ze dat zo goed heeft weten te verbergen zeg. Ik begrijp dat ze ook psychotisch is? Mijn schoonzus is dat ook en dat is heel heftig. En dan de anorexia erbij, kan me niet voorstellen hoe heftig dit voor jullie is. Maar dat moet ongelovelijk heftig zijn. En ik begrijp ook heel goed dat het zo oneerlijk is, dat ze het allemaal zo op het spel zet, terwijl er mensen zijn die vechten voor hun leven. Sterkte meid...hoop dat het snel beter gaat. We missen je wel hier hoor, maar begrijpen ook zo je redenen. Dikke knuff!
Net weer gezwommen. Was een rustig lesje met maar 2 kindjes... Hij vond het wel weer leuk en ligt nu lekker te slapen. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, ben ik aan het solliciteren. Ik zoek een baan voor 24 uur per week. Nu is er via het detacheringsbureau waar ik al een paar opdrachten voor heb gedaan, een tijdelijke opdracht voor 32 uur per week beschikbaar. Ik heb gevraagd of ze de opdrachtgever kunnen voorleggen of 24 uur mogelijk is. Maar nu twijfel ik zelf een beetje. Ik weet natuurlijk helemaal niet hoe het is om te werken met een kindje. Mijn gevoel zei 24 uur, maar met zo'n tijdelijke opdracht kan ik wel testen hoe het is om 32 uur te werken. Als het niet bevalt, is het maar 3 maanden. Wat zouden jullie doen?
@eelja Weetje, ik heb door de jaren heen dat werken met kinderen voor elk persoon anders is. De ene heeft het heel erg nodig om een goieie moeder te kunnen zijn en een ander juist helemaal niet. De ene wil heel veel werken en de andere niet. Vind het dus erg lastig om er een tip voor te geven. Je moet echt je gevoel hierin volgen. Ik zelf werk op papier 24 uur. Vaak gaat er ivm thuiswerk meer inzitten. Ik vind het echt veel te veel, ben nu ook aan het minderen. Maar zoals ik zeg, dat verschilt. Een van mijn medewerkers heeft 3 kinderen en heeft altijd fulltime gewerkt. En ze is er heel gelukkig opp.
@elja: dat is inderdaad iets wat je zal moeten ondervinden. ik zelf vind 16 uur genoeg. zo ben ik lekker veel thuis voor de kids heerlijk!!! ik zou het proberen en is het teveel dan weet je dat, het zijn maar 3 maanden...
@ Naomi, Jeetje wat een heftig verhaal! Sterkte ik hoop dat het snel beter gaat!! @Elja, ja dat is idd lastig om te zeggen. Denk dat het financiele gedeelte ook meetelt, want ga je extra werken en dus je kindje naar de opvang en kost dat even veel zeg maar, dan zou ik bv persoonlijk kiezen om lekker vrij te zijn en kindje bij mij te hebben. Maar ook zoals nijn en naomi zeggen de enige manier om er achter te komen is het proberen.
Zo net de uitnodigingen klaar om op te bus te doen voor Ryan zn tweede verjaardag alweer. Jeetje wat gaat de tijd toch hard!!! Verder zit het eerste werkweekje van dit jaar er bijna weer op!! Vrijdag naar friesland voor de friese hengstenkeuring en op mijn handen zitten bij de veiling, haha!! Mijn merrie gaat toch naar engeland met pensioen hebben we besloten. Dus die gaat waarschijnlijk in de laatste week van Januari op transport.. Sweet, nogmaals bedankt voor de info.. ik bewaar de details voor mijn andere paardje als hi met pensioen gaat over hopelijk pas een paar jaar.. ziet er namelijk wel goed uit. Schoonouders zijn in juni 40 jaar getrouwd en nemen ons mee op vakantie naar Kreta, heel leuk, maar het is bijna 4 uur vliegen, hoe doe je dat met een kind dat niet kan stilzitten? Haha! Alle tips welkom, ik heb al een portable dvd speler, en een tablet met spelletjes enzo.. Zo genoeg gekletst.. nu npg even snel wat doen op het werk! Fijne dag!
Naomi, wat erg zeg van je schoonmoeder. Ik heb een vriendin met anorexia, en die wil ook niet geholpen worden. Familie is machteloos. Vreselijk, heel veel sterkte. Elja, leuk dat zwemmen hè? Wij zijn vanochtend ook weer geweest, superleuk. Ik denk dat je 32 uur werken moet uitproberen, zelf zou ik het wat veel vinden denk ik. T84, het gaat zo snel hè, met de kleintjes! Over vijf maanden wordt mijn meisje ook alweer twee! Spannend van je paard. Ze komt bij je tante toch? Sterkte met afscheid nemen. Waar mijn paard staat is erg fijn. Die man mailde me gisteren nog of het goed was dat mijn paard weer ijzers krijgt voor. Voelt goed dat hij ze zo in de gaten houd! Veel plezier bij de hengstenkeuring! Alice, hoe gaat het? Jouw meisje os ook alweer bijna jarig!
@sweet: he bah jij ook zo een zelfde soort probleem dus wat fijn dat je paard zo goed in de gaten wordt gehouden!
Bedankt voor jullie reacties! Ik hoorde vandaag dat de opdracht per direct is. En aangezien ik nog geen opvang heb voor de kleine man, gaat dat dus niet lukken...
Kleintje slaapt nu nog. Straks na het voeden ga ik lekker met hem wandelen, heerlijk! Hij ligt dan echt tevreden in de wandelwagen en ik vind het ook fijn om frisse lucht op te snuiven.