Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by kim1990, Aug 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    owww ja absoluut!!! bij isabel was het na de 20 weken pas een beetje zichtbaar!! nu begin ik al eerder een zwangerbuikje te krijgen ipv een vetbuikje haha.

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Naomi, kijk, die buik groeit al!!! En ow, je bent de 12 weken alweer voorbij zie ik :)
    Hier nog niet echt een buik....denk dat ik maar een zwangerschapsbelletje voor op mijn buik ga kopen, want echt helemaal niemand ziet weer dat ik in verwachting ben en als ze dan vragen hoe ver ik ben dan schrikken ze!!

@ Wian, heerlijk dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad :)

3. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

alice, dat is ook niet leuk als ze niets zien! Terwijl je er juist zo trots op bent!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    alice: wat jammer dat je het nu weer niet zo ziet bij jou!!
    ja zo een zwangerschapsbelletje heb ik ook, over een paar weekjes eens opzoeken. baby kan het nu nog niet echt horen dus heeft weinig nut hihi.

het is nog wel een twijfel geval vind ik tussen zwangerbuik en dikkebuik maar ja jammer hoor!!

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Als ik heel strakke kleding aan trek en dan strak onder mijn borsten trek zeg maar, dan zie je wel mijn zwangere bolletje ;), dus het begint wel te komen, maar het gaat nog niet zo hard....ach ja, dan zit hij ook niet in de weg ;)

6. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    @alice: ja jij bent ook dun van jezelf he dat scheelt ook!

ik heb altijd al een buik hahhaa die wordt nu alleen nog verder naar voren geduwd:p

7. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Kim, wow alweer 30 weekjes.. nog even geduld! hihihi!
    @alice, bedankt voor de uitleg! Komt helemaal goed!
    @Naomi, mooie buik meis!! Zo lekker uitgeslapen tot 10uur.. kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst heb uitgeslapen, haha!
    @Wian, zo weer lekker terug van vakantie, fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Zo das fijn een hulp in de huishouding.. zit er ook wel is aan te denken. Ja ik had gelukkig een neusspray en ga idd vanmiddag Luuf halen.. Hoop ook dat het snel voorbij is..
    Net moeders ff gebeld hoe het met Ryan gaat, maar gaat goed, hij is lekker vrolijk!

Merken jullie trouwens ook dat je kleintje de trek in melk verminderd nu ze vast voedsel eten? Ryan vind ze fles helemaal niet boeiend meer.. als ik met een boterham komt.. stuitert hij er zowat van, haha!

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ T84, hahahaha, gek op boterhammen dus!!! Mijn zoontje krijgt nu 2 flessen per dag, eentje van 120 + 3 (naast een bord pap ;) ) en in de avond nog 180 + 6. De interesse in melk liep hier ook wat terug, maar hij vindt een fles nog steeds erg fijn hoor :)

9. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja hij is gek op "echt" eten! Haha! De fles sochtends maak ik pap van, dan weet ik zeker dat hij die al bnnen krijgt, begin van de middag krijgt hij er ook 1 maar die drinkt ie maar voor de helft.. en dan probeer ik in de middag nog een kleine koude extra te geven.. en dan voordat hij naar bed gaat nog 1 en deze gaat meestal wel op of bijna op. Eigenlijk te weinig melk voor zijn leeftijd, maar hij doet het er goed op, ds maak me eigenlijk geen zorgen.
    Het is hier wel een ziekeboeg geworden.. Ryan en papa zijn ziek, je kan wel zien wie het sterke geslacht is, haha!!

Ik ga ff lekker op de bank hangen!
    Slaap lkker!

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Dames, vandaag bij het ZH geweest voor echo en eitje is nu 15 mm..moet morgenochtend ovulatietest doen bij mn 2e plasje en als die positief is dan moet ik bellen en is 22 september de IUI. Bij negatief moet morgen opnieuw weer een echo doen en moet ik mezelf injecteren met pregnyl, zodat ik vrijdag mn eisprong krijg.....spannend....hopelijk heb ik dat middel niet nodig ;)

11. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    @pinda: owwww spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ik duim heeeeeeel hard voor je dat deze IUI poging gelijk lukt en je lekker zwanger mag zijn van een plakbeeb :D

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ T84, achossie, 2 zieke kerels!!!!
    En jezelf niet te druk maken om de melk toch, zoals je zegt als hij het er goed op doet, dan doet hij het er goed op :)

@ Pinda, o spannend meid!!! Hopelijk snel raak!!

13. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Pinda, spannend meid! Ik duim voor je!!
    @Alice, ja idd! Ja ze zijn beide ziekjes.. aah, ik gelukkig nog niet. Gelukkig slaapt Ryan wel redelijk goed..

Hoe is het verder hier meiden?

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Mijn duimen draaien heel hard meid!!:D

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Bedankt voor het duimen dames :D

Zojuist terug van het ZH. Ovutest was nog negatief. Eitje links is van 15mm naar 17mm gegaan..heb nu pregnyl meegekregen en moet mezelf om 18.00 uur precies injecteren...:( bah hou er niet van...maar is voor een goed doel ;)
    Kwam ik daar aan begon ze meteen over mn gewicht en of ik ff op de weegschaal kon staan :x snap dat ik iets te zwaar ben..ben 173 met een gewicht van 91 kilo....maar heb nog dikkere vrouwen gezien die wel zwanger raakte. Gelukkig sport ik nu 2 a 3 keer in de week..maar vond het erg onprofessioneel dat ze daarover begon!!

Nou hopelijk krijg ik niet al teveel symptonen als ik mezelf heb ingespoten met de pregnyl...

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Hoi meiden,

T84, beterschap voor je mannen. Gelukkig heeft Ryan goed geslapen!

Pinda, ooh watt spannend! Heel veel success met jezelf prikken, inderdaad eng, maar voor een goed dole. Kan je man het anders niet doen? Vervelend dat ze over je gewicht begonnen, laat maar lekker gaan, je bent er toch mee bezig?!

Kim, hoe gaat het? Nog last gehad?

Mn meisje ligt lekker te slapen in de box, ga nu snel wat werk van school voorbereiden voor morgen!

17. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    Pinda, idd lijkt mij ook een beetje eng om jezelf te prikken, maar het is voor een goed doel! Succes!
    Sweet, Dank je! Jij succes met voorbereiden..

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    @ Pinda, spannend!!!!! Komt vast helemaal goed!!!!

@ Sweet, veel succes met voorbereiden, hopelijk gunt je meisje je even de tijd :)
    Mijn zoontje ligt hier in de box met zijn octopus te spelen ;)

@ T84, alles oke met je mannen?

Het 2e tandje van zoonlief is aan het doorkomen, gister zag je 3 puntjes en vandaag een randje, denk dat hij er morgen toch wel moet zijn!!!

19. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden,

Hier even snel een berichtje van mij!

Groei echo was helemaal in orde.De kleine meid deed het hartstikke goed!:D Ze was nu 1744 gram!En het hoofdje liep gelijk met het termijn,het buikje liep 2 weken voor en de beentjes ook 2 weken!Nu word ze geschat op 7 1/2 a 8 pond,hij zei eerst een 7 ponder maar na het verhaal van me zus was hij toch even veranderd van mening.....:p Controle bij de gyn was ook goed.Alleen moest ik een prik hebben voor tegen de antistoffen,en branden wat het deed door de prik auw!.De kleine meid had een andere bloedgroep dan mij.En ben ook nog niks aangekomen!:)

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Alice, leuk dat hij ermee aan het spelen is! Mijn kleintje heeft m ook, is steeds aan de tentakels aan het frutselen.wat leuk dat er weer n tandje door is!!

Kim, fijn dat alles goed was! Een flinke meid dus!

Share This Page