jasmijn helaas wel al 3 dagen rond de 39 koorts.... niet kunnen slapen, snip verkouden. echt sneu zeg. isabel is maar afwachten...
Ja vervelend he die waterpokken.. gelukkig krijgen ze het maar 1 keer! Ryan gaat nu wel goed, drogen goed in.. idd nog wel snip verkouden en een vervelende hoest.. maar dat hoort erbij zeggen ze. Ik heb kidsclin gebruikt echt top spul een aanrader bij de waterpokken, hij heeft weinig tot niet gekrabbeld.. verder op doktersadvies 1x per 2 dagen in bad.. Alice, hoe gaat het met jou? Hoop dat het snel beter gaat! Fijne dag verder!
@ T84, o, ik had even niet meegekregen dat Ryan ook waterpokken heeft. Wat sneu! Ook heel veel beterschap voor hem! Met mij gaat het vandaag al iets beter dan gisteren. Al is mijn rug nog steeds erg pijnlijk en mijn bekken voelt ook nog blauw, maar goed, ik kan alweer zitten, dat is alweer iets
Sterkte en beterschap voor alle zieke kindjes! En sterkte Alice, dat valt niet mee als ik het zo lees. Fijn dat je moeder zo goed helpt. Ik heb net een lesje spinning gedaan... Niet op volle kracht hoor, dat lukt echt nog niet, maar het was wel lekker. Morgenavond uit eten met z'n 2-tjes, leuk!
hoe gaat het vandaag alice? @T84: ja gelukkig maar 1x alhoewel, isabel heeft het nu voor de 2e keer..... van de zomer 3 pokken en rode puntjes maar die kwamen niet verder uit. nu weer 3 grote pokken en wat rode puntjes.... ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld wat een nare dingen zijn het zeg. jasmijn heeft vannacht weer alleen maar gehuild zo vermoeiend, 2e nacht al met amper slaap. kindje is zo moe, en valt continue om maar die jeuk he brrrrrr. ze kunnen beter pijn hebben hoor!
Naomi, wat smeer jij erop? Ik heb kidsclin gebruikt.. Werkt echt goed.. Ryan heeft weinig tot niet gejeukt.. Het werkt verkoelend, jeukstillend en verzorgt de plekjes..
calendulanzalf doe ik erop. ik vind die kidsclin echt gruwelijk duur, en dit zou ook moeten werken vandaar dat ik het eerst zo probeerde.
Zo, weer bijna weekend!!! Vanavond gaan manlief en ik eens met zijn tweetjes uiteten, heerlijk bij een ster-restaurant, al voel ik mezelf nog steeds niet helemaal niet. Manlief wilde eerst even aankopen hoe het vanavond gaat, anders afbellen Verder loop ik trouwens al een hele week met een blauw oog rond, zoonlief had me (per ongeluk) een kopstoot gegeven. Ziet er echt niet uit! Het blauw is nu wel weg aan het trekken, dus heb een hele regenboog rondom m'n oogkas. Ik werd gister zelfs in de winkel aangesproken over wat er met me gebeurd was..... Hopelijk volgende week weer een normaal gezicht
Hopelijk gaan jullie vanavond wel uit eten, even lekker samen! Dat hebben wij gisteravond gedaan, was erg leuk! Zo, het eten voor vanavond heb ik alvast gemaakt. Staat in de koelkast, lasagne met courgette en gerookte zalm. Ben benieuwd hoe het smaakt!
@alice: auw dat klinkt pijnlijk. hopelijk kunnen jullie vanavond lekker met zn 2en uit eten! @elja: hmmm dat klinkt lekker!! hier witlofschotel
Alice, gezellig, even met z'n tweetjes weg. Eet smakelijk alvast, en hopelijk heb je snel weer je normale gezicht! Elja, klinkt lekker! Wij eten vanavond spaghetti. M'n moeder had gisteren een grote pan saus gemaakt, en vanochtend bij m'n dochtertje wegbrengen kreeg ik een bak mee. Vanavond dus alleen maar opwarmen en pasta koken, lekker makkelijk! Zo, nu even snel een broodje en dan m'n scriptie afmaken!
@sweet: is je scriptie bijna af, dat zal wel een fijn gevoel zijn of moet je hem ook nog gaan verdedigen en zo? @ elja: klinkt goed lasagne met courgette en zalm. @alice: oh romantisch samen uit eten, hopelijk kan het door gaan. Net wederom lekker gewandeld met mijn meisje. Gisteren een heerlijke boswandeling gemaakt en net even naar het dorp geweest. Het is koud en wit maar wel lekker buiten. Vooral vandaag want het zonnetje schijnt ook. Nu ligt ze lekker te slapen.
ben nu bezig met het uitzoeken van alle babykleertjes om ze te gaan verkopen. Oeij wat kriebelt het zeg als ik al die schattige kleine lieve meisjeskleertjes zie in maatje 50 en 56.... oh sorry ik moest dit echt even kwijt. Fijne avond iedereen en hopelijk heeft iedereen een leuk weekend. Ik ga zo lekker de VoiceKids kijken. Ik vind dat zo'n schattig en leuk programma.
wat is het rustig.... ik ga zo maar eens koken, want we moeten straks naar een verjaardag. Een kinderfeestje, beetje vreemd dat dit zo laat nog is (ze wordt 3). Maar goed, ons meisje ga ik toch mooi op bed leggen als het bedtijd is.
*zwaai* hoe is het hier meiden? Hier gaat alles goed, buikje begint al wat meer te komen en heb 4 februari de 20 weken echo, weten we eindelijk wat het zal worden @Happymarie: wil best wat kleertjes van je overkopen als het een meisje wordt en ik het natuurlijk zelf leuke kleding vind