Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Alice, nog gefeliciteerd!
    Naomi, succes met sporten!

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Alice nog gefeliciteerd!!

Hier begint buikje al iets te groeien :) beetje kramp denk groeipijn ofzo...nog 1, 5 week dan weten we wat het wordt!

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @pinda: leuk leuk leuk, ik denk een meisje!! enne wel een foto he van je buikje :)

hier heerlijk gesport! nergens geen last van tot nu toe, ben ik echt heeeel blij mee :D

4. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Naomi: fijn dat het sporten goed ging! Wat heb je gedaan? Ik heb woensdagavond lesje Bodyshape gedaan, heb nu nog spierpijn in m'n benen van al die oefeningen, pfff...

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @elja: het is een soort gymles van vroeger, 1,5 uur lang. beginnen met een paar rondjes inrennen, daarna hebben we wat voetbal oefeningetjes gedaan, potje voetbal en daarna 3 potjes volleybal. het is allemaal erg ongedwongen, kan of wil je iets niet dan is dat prima en doe je niet mee. heel relaxt dus! heb geen spierpijn, nergens last van nu gelukkig :D

hier net bericht gehad van de makelaar, maandagochtend komen er kijkers voor ons huis :D:D:D staat al bijna 1,5 jaar te koop nu dus mag onderhand wel he.

6. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Naomi: dat klinkt leuk, zo'n gymles. Lekker even bewegen! Fijn dat er kijkers komen, hopelijk worden het ook kopers. De markt is zo moeilijk nu, wij hebben ons appartement ook nog niet verkocht. Gelukkig wel een huurder gevonden, anders zaten we met dubbele lasten...

7. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Spannend Naomi nieuwe kijkers.. Hoop dat het wat wordt!
    Wij waren ook echt blij toen we ons huis zo snel verkochte in deze tijd.. Wie had dat verwacht...

Verder hier lekker weekend.. Denk ff shoppen vanmiddag.
    Dinsdag gaat mijn paardje met pensioen naar Engeland.. Zal wel ff een paar heftige dagen zijn...

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, heel veel sterkte alvast. Ik mis mijn paard nog elke dag, maar ik ben zo blij dat ik deze keuze gemaakt heb! Voor hem is het het beste!

naomi, ik hoop dat de kijker jullie huis koopt!

Elja, fijn dat je ook hebt gesport. Fijn is dat.

Leuk nieuws: IK BEN ZWANGER!! Superleuk!

9. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauwie sweet!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vertel joh, hoe voel je je? En snel gegaan, toch? Super hoor, gefeliciteerd!

11. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @t84: hoe bevalt het inwonen bij je ouders? Alvast sterkte voor dinsdag...

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Elja, dank je wel! Het is inderdaad snel gedaan. 24 dec is spiraaltje verwijderd. Ik voel me super, helemaal hyper haha!

13. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sweet: Wat leuk zeg. Gefeliciteerd!!!!!! Ik zie jouw handtekening en denk Yeahhhhh super zeg. Hopelijk blijf je jezelf super en hyper voelen. Ga er maar weer lekker van genieten hoor.

14. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd sweet!!!!!!!!!

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Dank jullie meiden!

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wel stom dat je je meteen zo onzeker kan voelen. Bij elk steekje denk ik dat het misgaat. T wc-papier turen is weer begonnen ;)

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    jippie!!!! sweet van harte gefeliciteerd! :D gaaf joh, en wat snel!!! heerlijk, geniet er maar weer lekker van :D

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Bedankt!! Gisteravond al gehad over namen haha. Zo gek weer, allemaal!

19. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sweet: Ja leuk is dat he. En dat turen op dat wc papier weet ik nog zo goed, ik was inmiddels een goede klant geworden van Page ;)

De sneeuw begint hier nu vlot te verdwijnen. Komt ook omdat het aan het regenen is. Dus maar laatste dingetjes voorbereiden voor de vakantie. Net de herhaalafspraak voor de inentingen gemaakt (voor ons), helaas krijgt ons meisje ook een prik (hepatitus a). Ach, is ze goed beschermd. Zeker omdat ze kruipt en loopt en overal aan zit wil ik haar goed beschermen. En binnenkort dan de bmr eerder (11,5 maand). Op het CB gaven ze aan dat ze zelfs aanraden als je naar Frankrijk gaat op deze leeftijd om de BMR eerder te zetten dus dat ik me daar niet slecht bij hoef te voelen.

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Happy, naar al die prikken he. Gelukkig is ze daarna klaar (toch?). Wij moeten donderdag naar het cb voor een regulier controle, de 18 mnd controle. Het is alleen zo verschrikkelijk druk altijd bij ons cb, onze dochter is dan bijna 20 maanden!

Ik moet inderdaad weer gaan kijken naar welk merk wc-papier ik pak, liefst niet met roze bloempjes haha.

Deel Deze Pagina