@Naomi: en vonden de kijkers jullie huisje leuk?? Hopelijk snel verkocht! @Sweet: gefeliciteerd!! zeker snel gegaan
@sweet van harte gefeliciteerd meid. Dat was echt heel snel. Je bent dus meteen zwanger geworden. Ik ben wel heel jaloers hoor, dat geef ik gewoon toe. Hier is het namelijk weer mis met alle toestanden. Kinderen krijgen gaat hier gewoon niet makkelijk. En dan steekt het best dat iedereen zo snel zwanger is. Wss hebben jullie wel gemerkt dat ik wat minder hier ben. Het valt allemaal wel erg zwaar en het ziet er naar uit dat we weer de mmm in gaan. Heftig. Heb er heel veel verdriet van en het doet erg pijn. Jij bent vandaag zwanger en mijn ongi kwam vandaag door.. Maar toch gun ik het je van harte sweet. Weet ook hoe graag je alweer een tweede wilde. Hoop dat ik snel mag volgen. Geniet van je zwangerschap. En als je weer zo'n knapperd mag krijgen als je dochter nu, wat wil een mama dan nog meer misschien komt dit verhaal wat "boos" over, maar zo bedoel ik het natuurlijk niet. Maar jullie hebben mijn voorgeschiedenis meegemaakt, dus weet zeker dat jullie dit ook zullen begrijpen. Af en toe kijk ik nog wel even om het hoekje mee. Jullie zijn schatten!
Och Nijn... Vind het juist heel fijn dat je je gevoel zo deelt. Moet heel eerlijk zeggen dat we er zelf ook wel van stonden te kijken hoor. We waren nog niet gericht bezig, zoals ik ook verteld had. Ik vind het echt heel vervelend voor jullie dat het moeilijk lukt. Maar gelukkig heb je het bewijs dat het kan al in huis rondkruipen. Dat is heel fijn, maar dat neemt het verlangen niet weg natuurlijk. Dikke knuffel
Wilde deze foto toch even delen. Hoop dat het goed is. Vond het nog zo gek, had ook maar een keer getest, maar ook deze test was duidelijk gelukkig.
@sweet: dat is zeker duidelijk, mooi hoor. @nijn: he, meis, wat naar dat je weer die mmm in moet. Snap dat je daar heel erg verdrietig van wordt. Sterkte en knuffel.
Knuffel voor jou nijn! Komt goed meis ik weet het zeker!! Sweet, wow mooie testen! op en top duidelijk!! Ppff ben aan het werk, maar niet echt bij morgen gaat me lieve meid weg met pensioen.. pff echt lastig.. denk er constant aan!! Gelukkig gaat ze naar een mooie plek... kan ze lekker genieten van haar oude dagje!!
Hey meiden, Pindakoek,jeetje alweer richting de 20 weken Hier ook niet veel te zien toen ik zwanger was begon pas bij 30 weken maar ervoor wel buikfoto's gemaakt elke week Alice,Nog van harte gefeliciteerd met je dochter! En lieverd doe maar rustig aan hoor je gezondheid gaat ook voor.Hopelijk gaat het snel beter en kunnen jullie voor een 3de. T84, jeetje Ryan alweer bijna 2 jaar de tijd vliegt voorbij,leuke thema Elja,wat goed van de kleine man dat hij van buik naar rug heeft gedraaid. Happy,Die prikjes zijn ook altijd even gemeen,maar wat word je meid alweer groot Bmr prik heeft ze wat last van gehad, op de 9 de dag wat lichte verhoging wat naderhand overging naar koorts en na een paar dagen zakte het ook alweer af. Naomi,Spannend!! Weet je al meer? Nijntje,Dikke knuffel! Sweetbel,Wauw!! wat super meid Gefeliciteerd!! Wat een mooie knaltesten. Hier is ook tegen het einde van de cyclus dus blijft hier nog eventjes spannend Voor de rest is alles goed hier! Lyah doet het ook echt super en zaterdag stond ze uit het niets op en liep heel voorzichtig weg!! We stonden allemaal verbaasd te kijken En de bruiloft komt ook steeds dichterbij. En me zus is nog opgenomen geweest ivm actieve weeën met bijna 31 weken. Ze heeft longrijpers gehad en weeënremmers,gelukkig gaat het nu wel goed en blijft de kleine man nog eventjes zitten.
T84, dat snap ik. Ik keek er ook zo tegenop! Nog maar even lekker knuffelen vanavond. Heel veel sterkte gewenst alvast. Kim, dank je. Wat leuk dat je dochter loopt! Spannend dat je bijna mag testen, wat denk je? En alweer bijna trouwen, lijkt me ook superspannend! Ik wist helemaal niet dat je zus zwanger was, gefeliciteerd! Dus weer een neefje? Leuk hoor!
Hallo Dames.. Even een update wij zijn vorige wk na de dokter geweest.. we zijn nu een jaar verder en wil toch wel graag dat we verder gaan kijken.. we hebben 27feb. een afspraak bij de GYN. Spannend !! Even een tijdje weer niks gestuurd ik lees jullie berichten wel maar moet soms wat afstand nemen.. Ben afgelopen weekend jarig geweest.. duss weer veel druktes gehad !!!
@sweet Wow, duidelijke testen. Dat zit echt wel goed. @T84 Dankje voor je bemoedigende woorden. En kan me voorstellen dat je je gedachten niet bij je werk hebt. Gelukkig gaat ze naar een fijne plek. @tieta Fijn dat je naar de gyn kan. Dan heb je tenminste het idee dat er wat aan gedaan wordt. En alsnog gefeliciteerd!! Hier vandaag weer iets beter te pas dan gisteren, maar nog wel een beetje down. Manlief is ook nog ziek, pfff dan zijn het net kleine kinderen. Zo irritant!
Tieta, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat jullie bij de gyn terecht kunnen. Nijn, oeh, zieke mannen... Sterkte! Zag wel een hele wel een hele lieve foto van je zoon op fb voorbij komen!
Ja ben je er bekend mee? Zieke mannen? En dan met name hoe ze zich dan gedragen? Hoop dat hij morgen beter is anders word ik even gek hoor. Dankje. Schatje is het. Wordt zo blij van hem. Maar dat heeft iedereen natuurlijk van haar kind haha.
Helaas wel Nijn! Haha. T84, gaat ie een beetje met je? Zag de foto op fb, vreselijk is het. Heel veel sterkte. het is echt het beste voor je paardje! Liefs!
T84, sterkte vandaag! Maar je weet dat het goed komt. Tieta,Nog gefeliciteerd meid! En fijn dat je naar de gyn kan. Hier ik heb net positief getest!! Ben dus opnieuw zwanger,dat verklaarde dus mijn misselijkheid!
Kim!! Wat leuk! Gefeliciteerd!!! Zwanger trouwen, dat is ook bijzonder! Lopen we gelijk op, leuk hoor!