Eet smakelijk voor straks Nijn! Wij gaan wrs bij mijn moeder eten. Zij gaan vannacht al op vakantie, en we geven ze alvast wat tassen mee. Scheelt weer bij ons, wij zitten toch met de kinderwagen etc. Zij zijn maar met zn tweetjes, want mijn zusje gaat ook vrijdag pas, die gaat met ons mee. En gelijk heb je hoor, als je bij de gyn loopt, heb je toch meer het idee dat er iets gaande is!
o bij mams eten. Dat doen wij ook. Als mijn ouders op vakantie gaan eten we daar en als ze terug zijn ook weer haha. Al zijn ze maar 2 weken weg. Hoezo klef met je familie. Hihi, maar is juist zo gezellig. Handig dat je ze wat mee kan geven. Scheelt inderdaad weer. Met een kind sleep je al zoveel mee. Ja ik hoop ook dat ik snel naar de gyn kan. Denk dat mijn gevoel dan ook rustiger word.
Hahhaha super mooi dit. Was manlief er mee eens? Hier wil hij het altijd tot na de termijnecho geheim houden.
Ja hoor! Hij is gek op m'n ouders, en kan zelf z'n mond ook niet houden. Ik geloof dat hij het zijn vader ook pas verteld na de eerste echo haha.
Hahah, ja mijn man ik ook gek op mijn ouders hoor. Maar omdat zijn ouders veel voor ons verpesten, zijn mijn ouders dar vaak de dupe van. Al genoeg woordenwisselingen over gehad...dus accepteer het nu maar zo.
Verder wil ik voorstellen of het wat is om met ons clubje besloten te gaan. Ik kom hier even wat minder omdat ik niet alles openlijk wil plaatsen over wat er op het moment speelt, maar eigenlijk wil ik juist graag met jullie blijven kletsen. Wat vinden jullie ervan? P.s zoonlief vandaag voor het eerst naar de psz geweest, hij wordt alweer zo groot!!
Alice, ik vind het prima hoor. Gezellig dat je er weer even bent. Oh, sorry, helemaal vergeten dat de psz vandaag was!! Vond hij het leuk? Spreek je snel weer!! Meiden, ik ben er een weekje niet. Ga maar lekker veel kletsen, dan heb ik wat te doen als ik weer thuis ben!
Geen idee hoe het werkt, ik weet alleen dat het bestaat. Maar omdat we al zo lang een vaste club hebben dacht ik wel dat het zou kunnen. @ Sweet, have fun! Zoonlief was eert heel boos, maar heeft darna toch lief gespeeld
@alice Ik vind het prima hoor. Vind het ook wel fijn om wat makkelijker op die manier dingen te kunnen delen. Zo in zo'n open forum zet je dat toch niet zo snel inderdaad.
ik vind een besloten groepje ook een goed idee! we kennen elkaar inmiddels alweer 3 jaar!!!! @alice: fijn dat je zoon toch lief is gaan spelen! hier is er een mega wachtlijst schijnbaar, wel jammer want lijkt me zo leuk voor haar! @sweet: veel plezier!
Ik denk dat we een club aan kunnen maken en die dan besloten maken en dat leden alleen op uitnodiging lid kunnen worden.
Sweetbel,veel plezier!! Alice,ja hoor ik ben het er ook mee eens,alleen weet ik ook niet hoe het moet. Op facebook hebben wij trouwens een besloten groep met de december mama's.