Ik heb ook even een zinnetje gepost.....je kunt gewoon een abonnement nemen bij de tools! Dus het werkt denk ik een beetje hetzelfde als hier, maar dan besloten.
He meiden! Hoe is het hier? Zo aardig drukke week geweest.. Maar besloten vindt ik ook goed.. Praat wel makkelijker denk! Hoe werkt het? Kom morgen weer langs, nu lang uit op de bank!
Hey meiden! Ik heb geen uitnodiging ontvangen.. Verder gaat alles goed, was een drukke vorige week. Eerst het vertrek van dill, heel emo was dat, haha! Maar ze is goed aangkomen en geniet heerlijk van dr vrije tijd buiten.. verder had ik donderdag EHBO examen, en ben gelukkig geslaagd! Donderdag is mijn kleine vriend jarig.. en zaterdag gaan we het vieren, druk in de voorbereidingen nu, hihi! Knuffel voor jullie!
Heb inmiddels de club gevonden, kan me mezelf alleen niet uitnodigen of iets! Alice, kan jij me uitnodigen?
Hallo Dames, Lang niet meer geweest.. Ik denk wat is het rustig hier maar zie dat jullie een priveblog gestart zijn.. Jammer.. Nou ik wens jullie allemaal veel suc6 met het zwanger worden !! Liefs Mij..