Naomi,Mooi buikje!! Wian,fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad!Dat scheelt inderdaad een hele hoop. T84,beterschap met je mannetjes!! Pindakoek,precies voor een goed doel! Nou ja zeg! Laat niet over je heen lopen hoor meid! Je weet van mij toen nog wel dat ik ook 120 was toen ik bij de gyn kwam.Dat vind ik veel erger dan dat bij jou!O ja had heb een lengte van 1,70m. Sweetbel,gaat al een stuk beter Nog wel last van krampen gehad,zodra ze erger werden moest ik weer bellen maar het blijft tot nu toe nog aardig rustig. Is het nog gelukt met wat werk voorbereiden? Alice,zo alweer het 2 de tandje. Sweetbel,ja we zagen op de echo dat ze lekkere bolle wangetjes had hihi precies de papa!
@ Kim, fijn dat alles goed is!! Een flinke meid wordt het dus Is alles nu verholpen met die prik van die bloedgroep? Of bestaan er nog risico's omtrent de bevalling? @ Sweet, gaaf he? Dat babyspeelgoed?! Ik kan ook niet wachten tot sinterklaas, kerst en zijn verjaardag, hahahaha, denk dat de portemonnaie in december weer helemaal leeg gaat aan babyspul, hihihihihi..... Vandaag hier een rustig dagje. We zijn al boodschapjes wezen doen met z'n 2, straks nog visite en verder even niks vandaag....ik ben zooo moe!! Donderdag is altijd een energieloze dag voor mij lijkt het... Gister trouwens naar de fysio geweest voor m'n bekken, het is er beroerde aan toe dan dat ik eigenlijk dacht...morgen weer terug
Hey meiden! @Kim, fijn dat de echo goed was. @Alice, lekker toch een dagje rustig aan doen! hihi.. Ik ben vandaag ook thuis, eigenlijk zou ik moeten werken, maar heb Ryan lekker thuis gehouden, hij is beetje ziekjes, gister heeft ie overgegeven.. hij is heel erg verkouden, maar heeft gelukkig geen koorts.. vannacht ook een tijd wakker geweest.. daarna gelukkig wel gaan slapen en heeft zijn pap vanmorgen gelukkig wel gegeten.. nu ligt ie best lang te slapen voor zijn doen, hij zal het wel nodig hebben. Hoop dat ie snel weer opknapt! Ga even een ontbijtje voor mezelf maken, was ik vergeten, haha!
Dag meiden, Jullie kennen me niet, maar ik kom hier even met een mededeling julli gesprek binnenvallen. Ik ben de schoonzus van Nijn. Wellicht dat er een aantal zijn die haar gemist hebben hier. Ze ligt al ruim 2 weken in het -ekenhuis. Het begon met heel veel rug en bekkenpijn, waar ze steeds meer last van kreeg. Uiteindelijk kreeg ze harde buiken die elkaar snel opvolgden. Later bleek dat ze al 2-3 centimeter ontsluiting had. Die hebben ze tegen kunnen gaan en terug kunnen dringen. Toch heeft ze nog heel erg buikpijn en lijkt het wel of dat nog steeds weeen zijn. Ze heeft een bekkeninstabiliteit waardoor ze bijna niet kan lopen. De baby groeit ook heel hard, dus ze blijven controleren op suiker. Tot nu toe is dat nog niet gebleken, maar er is gisteren voor een nieuwe grondigere test gedaan. Het zit haar gewoon even niet mee en ze maakt zich zorgen. Het is nog niet bekend wanneer en of ze naar huis mag voorlopig. Ze is ook erg duizelig door alles en daarom heeft ze zelf nog niet kunnen reageren hier. Dit wilde ik jullie namens haar even meedelen. Ik ga proberen jullie op de hoogte te houden. Groeten, Kat
Kati,Bedankt voor de info!! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen....maar ben hier wel erg van geschrokken!Laat die kleine maar voorlopig nog blijven zitten tot op zijn minst 32 weken!!Hele dikke knuffel!
Hoi kim, Ja dat hopen zij ook. Ze heeft ook een hele grote buik. Als je haar ziet zou je niet zeggen dat ze net 28 weken is, maar lijkt ze veel verder. Dat is natuurlijk ook heel zwaar. Die buik is ineens heel hard gaan groeien. Maar de baby lijkt zich ondanks alles nog redelijk op z'n gemak te voelen in de buik, maar je merkt wel dat de hele zituatie wat met hem doet. Daarom houden ze haar extra streng in de gaten en de bay natuurlijk.
Kati,Je zou haast zeggen dat de ene buik harder groeit dan de ander,maar wat je al zegt dat ze verder lijkt dacht ik ook aan suiker maar gelukkig heeft ze dat niet! Ja precies die voelt het ook wel aan,ben blij dat alles goed is met hun kleine!Hoop dat alles goed komt met hun,en kunnen ze toch nog genieten.
Ja het probleem is dat suiker toch ondanks onderzoeken over het hoofd wordt gezien. Gisteren heeft ze de hele dag onderzoeken gehad met prikken drankjes en eten om te kijken hoe haar lichaam op eten reageert en ze toch niet suiker heeft. Die uitslag moet nog komen. Dus dat is nog wel even spannend.
Weet trouwens ook niet of ze nog ergens anders meekletst? En dan bedoel ik niet af en toe een reactie, maar redelijk vast net als hier. Weet iemand van jullie dat heel toevallig?
@Kim: fijn dat alles goed met jou en de baby is Ja ik trek me er ook niets van aan hoor, vond het alleen een beetje ongepast en onprofessioneel dat ze daar nu over begon..! @Kati: jeetje wat naar voor Nijn!! Wens haar maar sterkte! weet niet of ze ergens anders nog meekletst op het forum..misschien kun je haar berichtengeschiedenis inkijken... @All: gisteren geprikt door mijn vriend hahah..had mn ogen dicht..vond het zo eng die naald in mijn buik! ik merk wel dat ik gisterenavond en vandaag erg moe ben en ook wat misselijk..had gisterenavond nog zumba gedaan en was echt kapot Morgen D-day..ben benieuwd. Vriend moet om 8.30 uur potje inleveren en om 10.40 is de inseminatie...toch best vreemd dat er zo'n tijd tussenzit..maarja hun zullen dit het beste weten...hou jullie op de hoogte hoe het gegaan is!
Pindakoek Ik zal haar zeker de groeten van je doen. Vind ze zeker leuk. Ik ga vanmiddag nog even bij haar op bezoek. Wil even reageren op je insemenatie. Hoop voor je dat het raak is. En de tijd die er tussen inleveren en insemenatie zit heeft te maken met dat ze de zaadcellen gaan wassen oppeppen enzo om de besten eruit te halen. Alleen maar goed toch! Sterkte en heel veel succes.
@ Nijn en Kati, Nijn, ik mistte je inderdaad al!! Ik begon me vanmorgen al een beetje zorgen te maken....maar wat een ontzettend vervelend nieuws!!! Heel veel sterkte!! Ik hoop dat ze toch een reden kunnen vinden voor dit alles en dat jullie beebje nog lekker lang mag blijven zitten zonder dat jij er veel last van hebt! Heel fijn Kati dat je het ons kwam melden!! Wens Nijn maar heel veel sterkte van me. Ik weet niet of ze ergens anders meekletst? Misschien bij dames die in dezelfde maand als haar uitgerekend zijn? @ Pinda, o spannend meid!!! Mijn duimen draaien!! Komt vast helemaal goed!!!
@Kati, Nijn: jeetje meis!! Daar schik ik van.. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd, hoe moeilijk dat ook is. Vorig jaar zat ik ook in een lange onzekere situatie en Ryan is alweer bijna 8 maanden. Hoop dat je dat sterkte en vertrouwen geeft!! @Pinda, heel veel succes morgen meid!!! Ik duim voor je!
@kati en nijn:jeetje meid!!!!! ik hoop dat de kleine nog even binnen blijft zitten en je je snel wat beter voelt!! pffff het zit je ook niet mee he! dikke knuffel voor jullie!! @pinda: owww ik hoop echt dat het morgen allemaal goed lukt en je over 2 weken een positieve test in handen hebt @T84: beterschap met je kleine ventje!! zielig he als ze ziek zijn, gelukkig is isabel eigenlijk nooit ziek (tot nu toe) hier een hele dag school gehad vandaag pfffff ben weer lekker gaar! en ik mag eindelijk het nieuwtje hier ook vertellen ik wordt nog een keer tante mijn zus is ook zwanger en eind april uitgerekend!! dus begin maart mn schoonzus, eind maart ik en eind april mijn zus hahaa. ik ben eind mei jarig dus dat wordt een drukke bedoeling hihihih.
@ Naomi, gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Wat ontzettend gaaf om zo samen met je zus zwanger te zijn!!! Blegh, gaar dagje dus voor jou....rust lekker uit!!!
@alice: dank je hihi vind het ook zooooo leuk!!! voor allebei ook de 2e (alle 3 zelfs!) alleen hun dochtertje word in december 3 de dag dat ik vertelde dat isabel een broertje/zusje krijgt was zij net ongi geworden, anders hadden we precies gelijk gelopen hihi. nou vind ik dit makkelijker hoor, kunnen we gewoon bij elkaar op kraamvisite komen als het goed is. ja ben ook lekker aan het uitrusten net wel alvast 2 hoofdstukken rekenen gemaakt, hoef ik dat de aankomende weken even niet te doen. die staartdelingen waren toch nog ff verdomd moeilijk in het begin
Ja ze praat mee met de december mama's 2011! http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/280453-december-2011-mamas-deel-2-a-497.html#post10942819
ik voel de baby heel duidelijk als ik met mn hand/vingers in mn buik duw (door het vet heen) dan schopt hij/zij er tegenaan! toen net al 5x vlak achter elkaar mn broek zit vrij straks dus regelmatig een schopje tegen mn broekrand aan haha echt lol!!
Kati, wat lief dat je het even komt vertellen. Wat ontzettend vervelend en angstig. Doe haar ook maar de groeten van mij. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar vind het echt heel zielig voor haar! Alice, had je al gesproken, echt stom van je Naomi, gefeliciteerd! Wat leuk zeg, en ook zo kort op elkaar, heel gezellig al die babys! Goed zeg, al voor een par weken huiswerk gemaakt! Ik red dat echt niet, ben al een par uur bezig met een werkgroep haha. Sorry, weet de rest niet meer... Ooh jawel, pinda!!! Heeeeeeeeeeeel veel succes! Vind het echo zo fijn voor jullie, dat het eindelijk gaat beginnen! Remmar, ik hoop dat met jou ook alles goed is? Ga nu richting bed, ben de hele dag op college geweest, morgenochtend weer.. Slaap lekker allemaal!
@ Pinda, kom je ons snel vertellen hoe het geweest was vandaag? M'n gedachten zijn in ieder geval al de hele ochtend bij jullie @ Sweet, succes vandaag op college! @ Naomi, lekker he, die trappelende baby in je buik Zo, vanochtend alweer naar de bekkenfysio geweest en het ging goed!! Ze heeft iets los gemaakt bij mijn staartbeen en ik voel me al direct stukken beter