Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @alice: hoe was de echo? Fijn dat je buik nu groeit!! Gelukkig heb je bijna geen pijn aan je bekken. Wel rustig aan doen hoor.

Ik houd t even kort vandaag want ik heb best wel hoofdpijn. Ik ga even n dutje doen in de hoop dat t beter gaat straks. Op het werk was de airco kapot n heel warm, ik denk dat t daat door komt.

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84 en Happy, de groei-echo was goed!! Nou ja, redelijk....Beebje is niet zo hard gegroeid als verwacht en zelfs van de 32%-lijn gezakt naar de 21%-lijn. Het geboortegewicht wordt nu zo tussen de 2350 en 2850gram geschat. Maar goed, hij groeit en dat is het belangrijkste!! En verder hoefden we ons geen zorgen te maken, want alles zag er goed uit....het is gewoon echt een Mini ;)... Ach ja, zul je zien dat ik straks van een 8-ponder ofzo ga bevallen, hihihihihi ;)

@ Happy, neem even inderdaad lekker je rust!!

Zo, ik ben 2 dagen heel erg vroeg gaan slapen en dat heeft me wel goed gedaan zeg :). Ben vandaag echt lekker fit!! Wel jammer dat ik geen afpsraken heb staan voor vandaag :(, want heb wel zin om iets leuks te gaan doen, zeker met dit mooie weer!! Misschien vanmiddag maar eens even lekker gaan wandelen met mijn kleine ventje.

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alice, echt goed he!

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweet, ik ben ook echt weer even gerust gesteld, heerlijk :D

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: fijn dat de kleine toch gegroeid is!!! en ach zo een kleintje is alleen maar makkelijk en als het helemaal gezond is is het prima he!

sorry meiden heb niet alles bijgelezen.....
    heb het erg druk gehad en best veel last van mijn buik. die bandenpijn is echt vele malen erger als bij Isabel en doet echt pijn! heb ook al last van mn bekken blegh de eindkwaaltjes beginnen nu al.....
    mijn buik groeit dan ook al een gek!

morgen open huizendag!! gisteren besloten om ook mee te doen want he huis schuin voor ons doet ook mee, dan kunnen de mensen gelijk goed verschil zien in woning ;) dat huis is oud en niet gemoderniseerd en dat van ons is 1,5 jaar geleden compleet gedaan hihi.

helaas moet ik morgen werken en ik verwacht een lange route te hebben.....
    mijn moeder komt straks nog even helpen, ik moet nog beetje opruimen enz. maar met isabel die overal aan zit en opklimt is dat momenteel niet zo handig hihi.

vanavond personeelsfeest!! lekker bbq'en :D:D we hebben in ieder geval goed weer!

6. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Alice, fijn dat het goed is!!
    @Naomi, vervelend dat je nu al zo'n last hebt, hoop niet dat het steeds erger wordt, want duurt nog ff.. Lekker bbq'en.. gelijk ook trek in!

Vandaag voor het eerst een stukje gefietst met Ryan, hij vindt het zo leuk.
    Hier een foto..

Bekijk bijlage 186785

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: hihihih wat een leuke foto!!!
    wij hebben vorige week voor het eerst gefietst met isabel en die vond het ook geweldig haha, alleen tunneltje beetje eng ;)

ik hoop ook niet dat het steeds erger gaat worden want ik moet inderdaad nog even haha.

lekker het bbq:p is in een restaurant hier en dat is echt super luxe hihi heb er echt al zin in :D

8. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, hoop dat de open huizen dag iets voor jullie doet!!! Heb je niets meer gehoord van die 1e bezichtiging?
    Balen dat de eindkwaaltjes nu al beginnen....je moet nog zo'n tijd!!

@ T84, wow, wat een flinke vent heb jij al!!! Hahaha, hij heeft veel plezier op de fiets :)

9. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

Kati: Erg lief dat je ons op de hoogt houd over nijn! Heel begrijpelijk dat ze hier erg emotioneel en moe van is.. zoveel onzekerheid momenteel dat zuigt je leeg... wens haar heel veel sterkte en een knuffel! Die kan ze zeker gebruiken.. denken hier aan haar!

Sweet; goed te horen dat jullie meid het zo goed doet!! fijn!

Pinda: mn duimen draaien nog steeds voor je meid! Moeilijk wachten tot de 9e he... maar hoop zo dat alles het wachten waard is geweest!!

Happy Mar: Je hoofdpijn weer een beetje over? Het heerst ook hoor volgensmij... want ik heb de hele week ook al koppijn..Schiet echt niet op!

Alice: wat fijn om te horen dat de groei echo goed was! Kan je er misschien weer even wat beter tegenaan?!

Naomi:balen van je kwaaltjes! Sterkte! en natuurlijk heel veel succes vandaag! Hoop dat er iemand tussen zit!

T84: Wat een lekker mannetje is Ryan!! Leuk dat ie zo'n plezier heeft op de fiets. JIj vroeg laatst nog of Jurre al warm eten enzo krijgt en wat hij er van vind... Hij krijgt nu al een aantal weken 200gram fruit, broodkorst, 200gram warme hap (soms nog klein beetje magere yoghurt na) en daarbij nog 2 flessen. Jurre eet bijna alles! Soms moet ie ergens aan wennen, maar eet hij het een week later wel. Gaat echt heel erg goed! Hoe vind Ryan het?

All: ik ben begonnen met niet meer snoepen...ik wil kilo's kwijt... aangezien ik weinig kan bewegen door mn bekkeninst. en ik wel snoepte kwamen er weer kilo's bij! En dat wil ik liever niet.... Moet me natuurlijk niet ook nog ongelukkiger gaan voelen door te gaan frustratie eten en aankomen, dus hoop dat het helpt om niet te snoepen!
    Verder genieten we lekker van het weer! Wat volgensmij wel meer mensen aan het doen zijn hier!
    Als jullie benieuwd zijn naar Jurre... ik heb een foto bij foto van de maand gezet!

Zwaai en fijn weekend iedereen!

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Alleen dit even snel, ik heb gestemd Wian! Mooie foto!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    sorry meiden kreeg geen melding dat hier nieuwe berichten waren....

@alice: van die 1e bezichtiging hebben we alleen gehoord dat hij ook nog verder ging kijken en dan pas beslissen dus dat wordt vast niets. er is gisteren niemand gekomen helaas....

@wian: er is dus helemaal niemand geweest!!!! hoop toch wel dat we het snel kwijt zijn hoor. goed van je om niet meer te gaan snoepen!! ik ben eindelijk gestopt met afvallen, zelfs mn cliënten zeiden dat ik zoveel afgevallen was...
    ik ga zo stemmen :D

hier net thuis van weer een ochtend werken pfffff. gisteren van half 8 tot 1 en nu van half 8 tot half 1..... ben echt super moe en barst van de koppijn en keelpijn want ben hartstikke verkouden, blegh.

isabel kan zwaaien haha, was het van de week aan het oefenen met haar en gisteren deed ze het opeens hihi. handkusjes vind ze ook erg leuk om te doen en ze zegt de hele dag ja, ja, ja hahaha zo lief :D

gisteren was er iets leuks hihi. we waren lekker bij mn ouders hadden gebbqt. en we zaten savonds lekker binnen, en ze hebben zo een doorzichtige harde plastic bal met van binnen een bal met allemaal punten enz. en allemaal kleine korrelballetjes waardoor je zo een leuk geluidje krijgt als het beweegt. isabel gaat erop af, raakt hem heeeeel voorzichtig aan en dat ding maakt dus beetje geluid ze schrok zo dat ze zich heeel snel omdraaide en als een speer weg kroop onder de stoel:p het was zo een komisch gezicht hihi.

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    zo vanmiddag naar van asten geweest in tilburg voor een kinderwagen :D en we hebben hem!!
    A-merk tandems - Van Asten BabySuperstore ben er zoo blij mee!!!! koste totaal maar 260,- is toch geen geld voor zo een wagen hihi.

daarna nog naar het bos geweest maar dat had ik beter niet kunnen doen....
    en 5 uur gewerkt vanmorgen, en middagje shoppen in tilburg en dan nog een uur in het bos tja had het kunnen weten.
    had regelmatig steken van mn bekken die doorschoten naar mn been auwts dat was echt niet prettig zeg...

owja wian ik heb gestemt :D

13. wianhalu

bedankt voor jullie stemmen!

Naomi, dat is zeker geen geld voor zo'n kinderwagen!! Super!
    Balen dat er geen kijkers zijn geweest! Hopenlijk snel meer geluk!
    Kijk uit met je bekken he!! Als dat nu al zo doorschiet naar je been doe dan alsjeblieft voorzichtig en rustig aan...Wens je echt niet toe wat ik zelf mee maak... dus ik druk het daarom zo enorm op je hart dat je moet uitkijken als je dit al hebt...Sterkte!

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: ja ik moest ook gelijk aan jou denken dus rustig aan doe ik nu ook zeker!!!
    ik til isabel zo min mogelijk, zo weinig mogelijk bukken en veeeeeeel op mn kont zitten hihi.
    wil er mee naar mn osteopaat eens kijken of die er iets mee kan.

15. wianhalu

Wat vooral belangrijk is is de afwisseling tussen lopen, zitten, liggen en staan.. Je kan wanneer je loopt tussen door even op een bankje gaan zitten, en in huis ook af en toe even liggen...want zitten is ook een zware belasting voor je bekken. Verstandig om ff langs je osteopaat te gaan.. maar t aller beste is een bekkentherapeut! beter te vroeg erbij dan te laat.

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    moet van de week naar de vk dus ik zal haar ook om raad vragen.
    goed om te weten dat afwisseling belangrijk is, zitten gaat ook niet lekker nee. het doet altijd pijn.
    bedankt voor je tips! hopelijk blijft het allemaal beperkt pff anders kan ik al vroeg in de ziektewet denk ik....

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden!
    @wian, wat een kanpperd! Heb ook gestemd!
    @Naomi, balen dat er geen kijkers zijn geweest.. Leuke kinderwagen en idd geen geld. Doe je wel een beetje rustig aan!

Hier alles goed, weer aan het werk! En het laatste dagje lekker weer voor dit jaar.. wel jammer! Maar toch ook wel zin in de winter, hihi! Heb namelijk al een slee gekocht voor Ryan.. lekker op tijd dus, haha!

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Wian, wat goed van je dat je besloten hebt om te snoepen!!! Ik merkte dat ook heel erg dat met dat stil zitten je extra zin hebt in troostvoedsel en dat het extra hard op je lichaam eraan vliegt...maar zoals je zegt, gelukkiger word je er niet van :(. Dusse, zet hem op!! Gaat je lukken die kilo's kwijt!!

@ Naomi, wat ontzettend naar dat er gister niemand is gekomen :(, dan kijk je ook niet met een gerust hart zelf verder naar huizen.
    O, dat is zoooo schetig als ze kunnen zwaaien :)
    Doe je wel voorzichtig en rustig aan in je zwangerschap?! Je kunt je energie straks echt nog wel goed gebruiken....zeker als Isabel straks door heel je huis rond racet.
    Wat fijn dat je een tandemwagen hebt gekocht :). Scheelt alweer. Wij zijn voor de Phil & Teds gegaan.
    Ik vind liggen echt het allerpijnlijkste voor mijn bekken :(, beetje naar, want zo zou je wel graag tot rust willen komen :(

@ T84, gaaaaaaf, een slee voor Ryan!!! Daar zal hij wel erg blij mee zijn :)

Hier gister heerlijk van het zonnetje genoten in de tuin van mijn man zijn ouders, ik had al mijn zomerjurkjes eigenlijk al in verhuisdozen ingepakt, niet meer verwacht dat ik ze nodig zou hebben, haha.
    Winter heb ik eigenlijk ook wel zin in, alleen moeten we dan wel echt voor die tijd een andere auto hebben, deze overleeft de winter niet vrees ik...
    Deze week heb ik een heerlijk rustige week met weinig afspraken, dus ik ga heerlijk rustig aan doen, nog een beetje verhuisdozen in pakken en veel lezen :D

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, wil je nog mee naar de meeting? Wil je dan de datumprikker nog invullen? Dan kunnen we een keer gaan prikken :D

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Weer rustig hiero :D
    Gister een naar dagje gehad, was door m'n rug heen gegaan bij het tillen van m'n zoontje, au!!! Erg lastig, want ik moet hem toch wel veel tillen natuurlijk. Ik probeer nu erg rustig aan te doen, maar mijn bekken is echt zo ontzettend beurs.... Hopelijk is het even eenmalig en begint de bekken-instabiliteit niet weer hoogtij te vieren....

Deel Deze Pagina