Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ja klopt zeiden ze tegen mij gisteren ook, maar ik was toch niet gestopt met vit. D dus maakte niets uit hihi.

hoeveel flessen krijgt hij dan?

isabel kreeg er eerst nog 4 vaak maar het lukt nu al een aantal dagen om 3 flessen te geven. sochtends 1, tegen de avond 1 en rond 10 uur half 11 zodat ze lekker lang slaapt hihi. eerste en laatste zijn pap flessen.

2. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    ochtend pap (gemaakt van 180+6) +/- 12.30/13.00 180+6 (drinkt ie haast niet of soms net 100) en dan om 18.30 voordat hij gaat slapen.. (ook maar een slokje of soms max de helft)

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    grappig he dat dat zo per kindje verschilt!! isabel vind het heerlijk die melk en kan echt nog niet zonder!

hier de foto :d

4. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja idd! Hij vindt dat vast voedsel veel interessanter.. haha!

Wow, leuke foto! Knappe meid!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hahaha nou zo knap staat ze er niet op met haar mond open:p
    maar ja het is een knapperd hihi ben er erg trots op, hopelijk word deze ook zo knap hihi
    ik zeg weleens - en - wordt + he hihih

isabel vind het vaste voedsel ook wel interessant maar is er ook snel op uitgekeken. heeft ook een concentratievermogen maar een vis maar ja misschien dat dat nog bijtrekt haha.

6. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het is lekker druk geweest hier.
    @naomi: Wat n leuke foto Naomi n wat n mooie zwangerbuik heb je al zeg. Leuk ook ddt je t hartje hebt gehoord. Was dat de 1e x?
    @pinda: het wordt steeds spannender zeg. Houd je het nog n beetje vol? Nog geen kwaaltjes?
    @alice: goed dat je over de prikker begint. Ik moet die volgens mij ook nog aanpassen.

Gisteren bij vk geweest. Kleine groeit goed voelde ze n zat al mooi richting navel. Hartje ook weer mogen horen. Ze bevestigde ook dat wat ik voel echt al de kleine is. Van t weekend leuke kleding bij babydump voor mezelf gekocht. Die buik mag gezien worfen vind ik. Ik zal morgen ofzo eens een foto maken.

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @happy: hihi thx :D ja was de 1e keer dat we het hartje hoorden, doen ze hier pas rond de 13/14 weken voor het eerst.

zo ik heb gewerkt net haha van 7 tot half 9 :p

8. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goodmorning!
    Weer een stilte, hihi!

Gister zijn we samen naar de kapper( bij vriendin thuis) geweest..Ryan voor het eerst geknipt, haha, ging goed. Ziet er weer netjes uit. En ik ook weer, Haha!
    Vanmorgen weer lekker gezwommen met Ryan, hij ligt nu lekker te slapen.
    Zo maar het huisje stoffen en zuigen..
    Wat een weer vanmorgen en vannacht, de herfst is echt begonnen..

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja het was echt pokkeweer!!!!
    het regende echt kei en kei hard, hard waaien (de rolluiken klapperde ervan) en toen begon het ook nog te onweren pffff.

isabel werd er een beetje wakker van maar viel gelukkig weer terug in slaap.

vanmiddag komt er een collega langs omdat ze haar huiswerk niet snapt, eens kijken of ik iets voor haar kan betekenen!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    morgen 15 weken :D:D alweer bijna op de helft.....

de tijd gaat zooooo hard!

11. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

heey, tis hier echt rustig geweest ja! komt in iedergeval niet door het mooie weer!
    vond idd gisteren al met veel wind en stukkie kouder dat de herfst begonnen was, maar toen ik vanmorgen wakker werd was t helemaal erg! (we hebben ook nog schuine kantelramen op onze kamer waar het nog 10 x erger door lijkt)

ALice: Wat balen dat jij je bekken ook weer gaat merken! Ze zeggen wel dat het een zwakke plek blijft he... nu gaat het wel eens door mn hoofd of ik dit allemaal nog wel weer zou willen... en of ik wel aan een 2e ooit wil beginnen.. pff zo heftig, want ik wil heel graag 2 kindjes! MAar vind het heel eng! Het is bij mij nu nog steeds heel erg beheersend in mijn leven...
    Hoe is het nu met jou bekken? wat af gezakt of word het weer steeds erger? Je weet in iedergeval dat je goed naar je lichaam moet luisteren he als het weer begint.... Sterkte!

Happy, wat fijn dat alles goed gaat met je zwschap! en leuk nieuwe zwschaps kleren! Leuk is dat he!

naomi: haha niet te hard van stapel lopen he! maar idd voor je t weet zit je op de helft!! Hoe is het nu met je bekken?

t84: lekker naar t zwembad geweest! Jurre vind dat ook zo leuk, maar ik kan helaas niet op zwemmen met hem gaan omdat ik dat nog niet alleen kan:( heb dr echt nog iemand bij nodig!
    Grappig dat schema met de fles van Ryan heeft Jurre ook zo! Vandaag heeft ie voor t eerst een broodje met smeerkaas gegeten! Die viel heel goed in de smaak!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: ja het weer is echt herfst blegh.
    met mijn bekken gaat het helaas nog hetzelfde.... doorlopen doet het minste pijn maar kan ik niet zo lang meer. stil staan of slenteren is een ramp. zitten gaat ook maar even.

ik zal zo eerst de datumprikker eens in gaan vullen pffff vergeet echt alles momenteel!

13. wianhalu

Ik moet eerlijk bekennen dat de zon hier nu wel lekker schijnt!
    Balen naomi dat je al zoveel last hebt! Heel herkenbaar wat je zegt:( Luisteren naar je lichaam he... (hoe moeilijk dat ook is)

Whaha kennen jullie de schaamnaam.. dat is op 3fm bij de koen en sander show... haha ik lig helemaal in een deuk! Als je zin hebt om te lachen moet je dat eens luisteren.. Zo Grappig (ook wel flauw... maar daarom zo humor!) Koen en Sander gaan mensen bellen die een rare naam hebben... Zal er een paar noemen: Aard Bol, Teddy Baer, Fokje Modder, Con Domen, Anne Wil Hokken... nouja ga zo maar door! Hoe verzin je het als ouders ook!

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    heb de datumprikker ingevuld!

om het weekend moet ik werken dus heb ik nee ingevuld, maar ik werk alleen maar sochtends. vanwege mn bekken zie ik het niet zitten om dan nog ergens heen te rijden de ochtenden zijn me vrij zwaar dus vandaar.

zoals ik nu zag is 28 oktober een goede datum. er is 1 iemand die niet mee kan en er staan er 2 op onbekend, is dat inmiddels al wel bekend?

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wian: ja hier schijnt de zon ook al geruime tijd ;) ben al uit de zon gaan zitten want het werd me te warm haha.
    ja ik luister zoveel mogelijk naar mn lichaam! maar soms lukt het even niet... en net als isabel tillen dat zal ik toch moeten doen... als er iemand anders is mag die het lekker doen hoor hihi.

snap niet dat je als ouders zijnde je kind dan zo een naam geeft, vind het gewoon zielig!

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, knappe Isabel, die staat dus ook al lekker :D
    Het gaat alweer hard je zwangerschap!! Al vond ik bij de zwangerschap van mijn zoon dat het na 30 weken toch wel nog echt heel lang duurde ;), hihihi... Ik zeg nu ook steeds van ik ben 'pas' 25 weken zwanger...

@ T84, Ryan is dus gek op vast voedsel, hihihi!!!
    En Ryan heeft dus een nieuwe coupe :)

@ Happy, fijn dat de kleine het zo goed doet!!!! En jezelf verwennen is heerlijk toch :) hoort erbij! En die buik mag zeker gezien worden ;)

@ Wian, dat snap ik goed dat dat door je hoofd spookt :(. Hopelijk kan je lijf goed herstellen en kunnen er 2 kindjes (of meer ;) ) komen :). Hopelijk is dat gezeur met je bekken snel over!!! Heb jij eigenlijk alleen therapie of moet je ook naar een revalidatie-arts?

@ Meeting, ik ga eens even op de datumprikker kijken :)

@ Schaamnaam, dat zal toch allemaal niet waar zijn????? Echt????

Hier 2 drukke dagen achter de rug, of nou ja, druk.... vooral medisch druk... De bekken-instabiliteit is nu toch wel erg ver gevorderd. :(

17. wianhalu

schaamnaam: haha ja is echt waar,.. je mag mensen opgeven, maar die naam die moet wel echt bestaan.

Alice; balen je bekken :( zal je over mijn situatie wel ff een pbtje doen...

18. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @wian: ik lag al in n deuk bij t lezen van de schaamnaam. Wat zeggen die mensen zelf over hun naam, dat vraag ik me dan echt af.
    Ik zie op t werk ook wel eens mensen met rare achternamen of voorletters, maar dit slaat alles. Haha.

Wat een naar weer vandaag zeg en zo koud en nat. En dat terwijl t vorig weekend zo mooi was.

Iemand nog iets van pinda of nijn gehoord?

19. kati

kati Lid

24 mrt 2010
    18
    0
    0
    Dag, ik breek even weer in.
    Even een update over Nijn. Na een aantal wederom onrustige dagen waarin ze dachten dat ze vruchtwater lekte, wederom gelukkig loos alarm.
    Ze heeft nieuwe medicijnen gekregen voor de infectie en even kijken hoe die aanslaan. Ze hoopt dat ze binnenkort naar huis mag.
    Naar huis gaan betekent wel bed liggen, heel rustig aan doen en niet lopen.
    Maar ze verlangt er naar om naar huis te mogen. Alles beter dan het ziekenhuis.
    Ze groet jullie allemaal en hoopt snel weer even hier lang te kunnen komen.

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Gelukkig gaat het redelijk met nijn, ben blij dat de baby nog in haar buik zit. Net terug van werken, duik m'n bedje in!

Oh, vanmiddag kwamen goede vrienden van ons vertellen dat ze een kindje verwachten, zo leuk!

Deel Deze Pagina