Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Sorry dat ik een lange tijd op niemand heb gereageerd, maar de situatie met 2 huizen was me gewoon even teveel en ik zat er een beetje doorheen.
    Maar ik heb natuurlijk af en toe wel meegelezen en jullie in de gaten gehouden ;)

Jammer dat de meeting niet doorgaat, maar ik hoop er in het voorjaar ook bij te kunnen zijn.

Happy: Balen dat je je ziekjes voelt, hopelijk is het vandaag al iets beter!

Kati: Bedankt voor ons op de hoogte te houden over Nijn.

Nijn: Wat zou het geweldig zijn als je naar huis mag. Maar doe het wel rustig aan!

Kim: Hoe is het bij jou? Las iets over een KS? (Zal zo nog even terug lezen) Je mag mij ook pb-en als je info wilt.

Naomi: Mooie buikfoto! Je buikje groeit al goed.

Hier ook nieuws!
    Kijk maar naar de foto's

Bekijk bijlage 190438

Bekijk bijlage 190441

Hadden afgelopen maand maar 1x geklust en dat wa blijkbaar genoeg ;)
    Haha, best grappig aangezien dat bij Stan ook het geval was :D

Liefs vanaf hier

2. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Whaaaa remmar!! Wat zie ik nu!!

GEFELICITEERD!!:D

3. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Kim: Bedankt voor de felicitaties :D
    jij ziet de streepjes dus ook??
    Had ze gisteren al per mail naar Alice gestuurd ter bevestiging :)

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Natuurlijk zie ik hem! Hij is duidelijk hoor voor 4 weken:)
    En dat met maar 1 x klussen.

Haha dat snap ik hoor meid:D

5. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Kim: Had eigenlijk niets verwacht, maar had nog 1 test liggen en wilde ze opmaken. Mn borsten voelde wel raar aan en dat was bij Stan toen ook zo.
    En ineens verscheen daar een tweede streepje :$
    Heb mannetje gebeld op het werk, want was helemaal overstuur. :)
    Heb 's middags na het werk nog wat testen gekocht en hebben dus s middags een tweede test gedaan en die vond ik al duidelijker dan die van 's morgens
    Maar ik vond ze ook heel duidelijk voor 3weken en 6 dagen.

Dus ook voor mij is het even afwachten of ik bij de meeting in het voorjaar ben :D

Baal alleen dat ik het nu weet, aangezien ik vanmorgen dus misselijk opstond. Allemaal psychisch waarschijnlijk ;)

Liefs

( Remmar doet stiekem een vreugdesdansje :))

6. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Net een Clearblue test gedaan met zwangerschapsindicator.
    Die geeft aan zwanger 1-2weken

Zal foto later showen :D

7. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

remmar: GEFELICITEERD meid!!!! wat een goed bericht! Vind de streepjes heel duidelijk!

liefs

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @remmar: jippie!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd :D:D:D super leuk!!! en duidelijke testjes hoor :D

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    WOW! renmar gefeliciteerd meis!!! En als de clear blue het al aangeeft is het helemaal zeker!!!!!!!!!!!!!!!

10. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Dag lieve meiden,
    Ik neem het weer even over van Kati:)
    Ze heeft jullie goed op de hoogte gehouden zie ik. Het is ook een schat.

Maar daar ben ik dan. Na ruim een maand ziekenhuis ben ik vandaag eindelijk weer thuis. Ik weet van gekkigheid niet of ik in bed wil liggen, op de bank wil zitten of onder de douche wil haha. Je eigenlijk huis is toch wel heel lekker.
    Ja het is nu wat rustiger, maar dat waren wel even hele heftige weken hoor.
    Ik denk dat jullie al genoeg sores hebben gehoord over mij :)
    Het komt er dus op neer dat we gewoon even heel bang waren of beebje wel zou blijven zitten en wat hij er allemaal van meekreeg en merkte.
    Hij heeft zich heel goed gehouden. In principe heeft hij nergens last van gehad op een paar momenten na, maar dat was ook niet zo gek. Ik had hele heftige weeen en een infectie.
    De weeen zijn weg. De harde buiken zijn er helaas nog. Dat hoort er bij. Al zijn ze wel heftiger dan gemiddeld. Maar ik wordt goed in de gaten gehouden en trek bij het minste of geringste aan de bel. Dat geeft wel een goed gevoel.

Helaas is de bekkeninstabiliteit echt een feit en verergerd dat de pijn en proces ook.
    Moet veel rusten en zo min mogelijk lopen. Ja wel een beetje natuurlijk, maar niet boodschappen doen, of huishouden enzo.

De babykamer staat hier al helemaal. Ben zo blij, zo leuk om te zien, dat manlief dat helemaal klaar had gemaakt.
    Ik deed alleen de kastdeuren open en toen zag ik dat de achterkant er niet in zat:D.
    De arme schat in alle haastigheid en spanning vergeten. Dus dat was wel erg lachen.
    Maar dat wordt nu natuurlijk meteen gefixt ;)

Ik lees hier trouwens ook allemaal leuke dingen. (natuurlijk was ik ook wel een beetje op de hoogte gehouden)

@kim
    o jee, in stuit. Een eigenwijze meid dus hihi.
    Die van mij ligt niet in stuit, maar is nog niet ingedaald, dus daarom draait hij zich soms wel eens lekker om. We zien wel hoe het gaat.

@alice
    o meissie, pas op hoor met je bekken. Ik weet wat je voelt. Wel voorzichtig doen hoor, want o ik ben ook bang wat de bevalling met je bekken gaat doen. Hier hetzelfde. Maar ja, niks aan te doen, gewoon afwachten.

@naomi
    ik kan bij jou hetzelfde verhaal als bij alce typen;)
    Maaruh rustig aan doen. Goed van je dat je nu even de ziektewet in bent gegaan. En die studie komt wel weer hoor.

@pinda
    ooo wat jammer!!!:(, maar ik ben blij te lezen dat de behandelingen iig begonnen zijn. Dat wachten was je ook wel een keer zat toch?
    Ik duim voor poging twee!

@sweet
    *zwaai*;) alles goed met de kleine meid. Die grooit ook al lekker hard of niet. Genieten he van zo'n meissie.

@wianhalu
    *zwaai* ;) hoe is het eigenlijk met jou rug en bekken. Dat had namelijk ook een vervelend staartje gekregen of niet?:( Hoop dat alles alweer stukken beter gaat.

@remmar
    :$:$:$:$:$ geweldig!!!!!! hardstikke zwanger.
    Ik zou je wel drie dikke kussen willen geven hihihihi.
    Hoe voel je je? Al kwaaltjes? EN dringt het al een beetje tot je door? lekker genieten meid.

Nou dat was mijn verhaal. Ik stap nu ook op vanachter de computer, want ben moe en het kost veel inspanning. Ga zo lekker douchen en hubby bakt vanavond patat. Mijn dag kan niet meer stuk hihi.
    Knuffels!!!

11. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey nijntje!!

Allereerst WELKOM THUIS!!!:D:D
    Fijn om te lezen dat je weer lekker in je eigen omgeving bent.
    Goed dat ze de weeen onder controle hebben gekregen en dat de kleine er gelukkig niet zo veel last van heeft ondervonden.
    De infectie is ook onder controle neem ik aan :(
    En inderdaad, zodra je iets niet vertrouwd aan de bel trekken!!

Heb je 3 kussen wel ontvangen hoor!! (Kreeg een grote glimlach om mn gezicht toen ik het las :))
    Ja het was voor ons ook een grote verrassing, ook gezien het feit dat we eigenlijk hadden besloten dat ik na deze ronde weer aan de pil zou gaan :). We wilde eerst alle sores met 2 huizen achter ons laten voordat we verder gingen met de kinderwens, maar ja..... iemand had iets anders voor ons in gedachten ;)
    Hebben afgelopen maand ook maar 1x geklust en zei nog tegen mannetje, ben wel rond mn eisprong. Ach zegt ie; Het is afgelopen maanden ook niet gelukt en toen deden we het om de dag, dus zal nu ook wel meevallen :p
    Had maandag een vroege test gedaan die je 6 dagen voor je ongi kunt doen, maar was blanco.
    Had afgelopen maandag en dinsdag wel wat krampen, maar had het vermoeden dat dat van mn naderende ongi kwam. Maar vond wel dat mn baarmoedermond hoger lag als normaal vlak voor ongi (dat was woensdag of donderdag en ook anders(lees breder) aanvoelde. Dacht toen al, het zal toch niet raak zijn. Vrijdag bij het opstaan een heel zwaar gevoel in mn borsten en ik had nog een test liggen. Dacht; laat ik ze maar opmaken, want die heb ik voorlopig toch niet meer nodig. En ineens verscheen er dus een 2de streepje. Mannetje gebeld, die kon niet veel zeggen; zei alleen we hebben het er vanmiddag wel over. Ik moest 's middags werken, dus daarna na de kruitvat, testen halen. Bij thuiskomst mannetje test laten zien, ja zou een streepje kunnen zijn, maar hij twijfelde omdat hij op was gedroogd. Dus nog een test gedaan en inderdaad er verscheen een 2de streep.
    Gisterenmorgen voor alle zekerheid een clearblue gedaan en daar kwam dus zwanger 1-2

Verder eigenlijk geen klachten behalve mn borsten die nu al uit mn bh puilen en gevoelig zijn. Soms wat duizelig en licht misselijk, maar dat mag geen naam hebben.
    En veel last van puisjes, heb ik normaal altijd rond mn ongi. :x
    Vandaag wel wat krampen :( maar ach.... het zal wel goed gaan.

Wanneer hebben jullie contact met de verloskundige opgenomen??
    Ik ben dat echt helemaal kwijt van de vorige keer. :)

Heb me al wel aangemeld voor moeders voor moeders :)

Het is een heel verhaal geworden, sorry daarvoor!!!

Liefs vanaf hier

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nijn: welkom thuis meid :D:D
    super fijn!! gelukkig is alles onder controle nu en hopelijk blijft de kleine nog even lekker zitten voor een paar weekjes en is het voor jou ook uit te houden...
    wat een leuke verassing van je man :D hihih ach die zal door de stress de achterkant wel vergeten zijn ;)
    is voor hem ook niet niets geweest natuurlijk, je vrouw een maand hoogzwanger in het zkh... lijkt me voor hem ook vreselijk!

@remmar:
    hihih ik bel altijd gelijk de verloskundige:p leuk dat je je al aangemeld hebt voor MvM!!
    ik ben zoooo blij voor jullie dat het raak is nu :)
    nu pinda nog en elja nog een keer van een plakkerd en dan is iedereen tevreden voorlopig toch?
    je krampjes zijn van het groeien meid, maak je daar maar niet ongerust over. er gebeurd zoveel in je lichaam nu ik heb ook weken krampen gehad dat ik iets had van nou dat gaat nooit goed. en toch tot op heden nog wel!!
    puistjes had ik hier ook hihih nu wordt het gelukkig wat minder:p

hier vanmiddag verjaardag gehad van mn zus! isabel was helaas de gehele middag stront vervelend en begon elke keer uit het niets te huilen... denk weer een tand (ze heeft er al 7!!), dat worden dan de laatste en dan voorlopig de kiesjes pfffff en dan de hoektandjes...
    na een pcm en dentinox was het te doen maar man man wat een gedoe.
    hele tijd optillen, troosten, op bed leggen toch maar eruit niet echt fijn dus. het tilwerk probeerde ik zoveel mogelijk uithanden te geven maar aangezien in het begin alleen de schoonfamilie er was deed ik het toch maar zelf want heb daar nou echt helemaal niets mee...
    er is ook echt de gehele middag helemaal niets aan me gevraagd mbt de zwangerschap ofzo.. zal wel komen omdat ik een keer op hyves had gezet dat ik gek werd van alle mensen die vragen of het een ongelukje is en dan nog het liefste achter mn rug om ook. dat zullen ze me wel kwalijk nemen maar ja dan moeten ze het mij maar rechtstreeks vragen hoor bah bah dat achterbakse gedoe altijd.

zo genoeg gezeikt:p hier zit een lekkere zuurkoolschotel in de oven *jammie*

13. nijnonijntje

@remmar
    Ja de " 1 keer klus acties" doen wel vaker wonderen.
    Wij waren er ook heel erg mee bezig. Maar in de maand dat ik zwanger werd, hadden we het beide heel druk en manlief was veel weg. Gezelligheid en klussen kwam er niet van, en toen kreeg ik ook een kijkoperatie en ik dacht dus, mijn lichaam kennende dat die behoorlijk zou protesteren en het weer niet zou doen. 4 dagen na mijn kijkoperatie ( fertiloscopie of de baarmoeder wel goed doorgankelijk was) geprobeerd om sex te hebben, maar ik gign bloeden dus ik dacht dat doen we voorlopig niet weer totdat de pijn weg is en ik niet meer bloed.
    Wonder boven wonder ben ik toch van die ene keer, ondanks de pijn en bloed, was ook helemaal niet ontspannen en toch zwanger haha. Bijzonder toch. Zo zie je maar. Het gaat om het juiste moment en een portie geluk en bingo ;)

@naomi
    Zo dat is lekker geinteresseerd. Dat niemand wat vraagt. En wat je zegt, ze kunnen je toch gewoon vragen ipv achter je rug om verzinnen en bedenken of het wel of niet gepland was.
    En dan nog....wat gaat anderen dat aan eigenlijk. Kan me daar ook heel pissig om worden.

Hier lekker patat gegeten. Nu even uitbuiken op de bank.
    Zo heerlijk om thuis te zijn. :)

14. nijnonijntje

@remmar
    O ja. De infectie is inderdaad onder controle. Nog niey weg, maar gaat de goeie kant op. Ik heb medicijnen gekregen die slaan aan en daarom mocht ik naar huis.
    Eb alleen nog wel 2 cm ontsluiting. Dat gaat niet meer weg blijkbaar. Maar daar moet je een zwangerschap mee uit kunnen dragen. Als de vliezen maar niet breken en de weeeen wegblijven. Dus ik heb goede hoop :)

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nijn: er zijn heeeeel veel vrouwen die weken met ontlsuiting lopen en het niet weten... gebeurt best vaak vooral bij 2e kindje schijnbaar. dus ik zou alleen maar zeggen: mooi meegenomen voor straks toch ;) hoef je die niet meer te doen! zolang verder alles lekker weg blijft is het prima!
    ja ik kan daar dus ook heeeeel kwaad om worden hihi en dat hebben ze geweten:p

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    zuurkoolschotel is klaar!! ik ga lekker eten :D

17. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Nijn: Haha, dus jullie beebje was er ook na 1x ;)
    Ik vond het in elk geval best wel schokkend :$
    Je kunt aan mn temp-kaartje ook wel zien dat we niet gericht bezig waren, de papieren van de gyn liggen nog steeds bij ha en ook het foliumzuur had ik al weken niet meer geslikt :)
    Ben nu maar weer braaf begonnen.

Fijn dat de infectie ook onder controle is.
    Jullie beebje moet toch nog even een paar weekjes blijven zitten ondanks de ontsluiting.

Was trouwens vergeten te vermelden dat ik moest lachen toen ik las dat je mannetje de achterwand was vergeten :D
    Is voor hem ook niet niets geweest.

Mijn duimen draaien in elk geval ook nog steeds voor Pinda en Elja.
    Zou mooi zijn als het bij hun ook snel raak zou zijn.

Naomi: Fijn te horen dat je die krampjes herkend :) begon me toch al wel ongerust te maken.
    Pfff... fijn zo'n schoonfamilie. Probeer het je niet teveel aan te trekken en laat ze lekker gaan. Is soms makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het.
    En balen dat Isabel dan ook nog eens lastig is.
    Hebben ze in elk geval weer wat om over te kletsen ;)

Heb besloten om met 6weken te gaan bellen naar vk. (als mvm is geweest).
    Ga het morgen wel even vertellen op het werk, tenminste aan degene die de planning maakt, aangezien ik nu oa geen medicijnen meer mag maken. En volgens mij had ze me daar namelijk dinsdag op gezet ;)
    Verder willen we het voorlopig nog even stil houden, tenminste als ik niet zo hard groei als bij Stan. Liep toen al met 6 weken in positiekleding omdat mn eigen broeken niet meer pastte :x

Wilde voor Stan een shirtje bestellen om het te vertellen me de volgende tekst

Voorkant
    Unhappy smile (afbeelding)
    Mama is zwanger

Achterkant
    En ik kreeg een stom T-shirt!!

Vond hem wel grappig, maar kan ook nog zijn dat ik een shirtje bestel met Straks ben ik niet meer in mijn Eendje (Eendje als afbeelding)

Heb zoveel leuke dingen gezien :)

Zijn ook al bezig voor de babykamer en voor Stan zijn kamer, want die zal dan naar de zolder verhuizen. Die krijgt waarschijnlijk een nieuwe slaapkamer voor zijn verjaardag.

Haha..... dus kortom Heel druk met plannen ;)

p.s. heb een beetje een typgebrek op het moment sorry!!! :p

18. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Naomi: Eet smakelijk!!

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihihhi volop plannen dus:p

slim om het aan de planning al wel te vertellen dan ja!

het is niet mijn schoonfamilie hoor maar die van mn zus hihih *godzijdank*

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    dank je remmar maar ben al klaar hahaha. hebben maar even een keertje op de bank gegeten. ook weleens leuk want dat doen we nooit!

leuk he om nu zoveel ideeetjes te kunnen verzinnen hihi.

hier was het trouwens ook met maar 1x klussen.... dacht dat ik niet meer rond mn ei zat en dat het dus wel kon haha nou niet dus:p en wat ben ik daar blij mee hihih.

Deel Deze Pagina