Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Haha vind het zo grappig om te lezen dat er dus bij meer meiden na 1x klussen goed nieuws te melden is.
    Ga zo de kleine man eens op bed gooien en dan lui op de bank hangen. Merk wel dat ik wat sneller moe ben en dat ik beter slaap. Hopelijk blijft dat nog even zo, ben ik straks lekker uitgerust!! ;)

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    haha de kleine meid ligt hier al de hele tijd op bed. we zijn terug gekomen van de verjaardag en hebben haar op bed gelegd en daar ligt ze nu nog:p

3. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Die van ons ligt er nu ook een klein half uurtje op.
    Dus eindelijk rust!!! :D

Weet iemand met welk programma je een plaatje uit kunt vergroten en dat het dan ook nog duidelijk blijft? Wil deze keer namelijk het liefst zelf een geboortebord maken en ben een beetje aan het kijken hoe ik dat het beste kan gaan doen.

Meer meiden die het zelf gedaan hebben??

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    mijn vader heeft het vorige keer gedaan voor ons. heb een tekening op A4 formaat afgedrukt, deze heeft hij is vierkanten verdeeld. het bord heeft hij ook in vierkanten verdeeld (dezelfde verhouding natuurlijk) en dan kun je vakje per vakje natekenen. is vrij makkelijk eigenlijk!

hihih lekker he als ze op bed liggen :) isabel is ook nog niet wakker geworden heerlijk :D

5. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Maar hoe krijg ik een klein plaatje dan vergroot?? (Blond?? :))
    Ben niet zo'n ster in tekenen. Had iemand die hem wel wilde maken maar kost dan 85euro. Vond het nog best wel veel geld :$

Ja heerlijk als ze op bed liggen.
    Moet Isabel niet eten dan? Of had ze dat op de verjaardag al op?

Stan kan ik ook wel om 6uur op bed leggen, maar dan is ie er morgenochtend om 5uur en dat heb ik liever niet ;)

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @remmar: als je het plaatje gewoon in word zet kan je het via een hoekje vergroten... als je dat doet tot de pagina gevuld is kun je het zo uitprinten.

ja dat vind ik ook erg veel eigenlijk....

isabel is een uur geleden wakker geworden hihih. als ze niet zelf wakker was geworden hadden we haar nu uit bed gehaald om nog even te spelen en laatste fles te krijgen anders is ze inderdaad ook vroeg wakker. nu misschien ook wel maar als ze dan flesje krijgt slaapt ze gelijk weer een paar uur hihi.

7. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

NIJN: Welkom terug, wat fijn dat je weer thuis bent zeg! Hoe smaakte de patatjes in je eigen huis!? Gelukkig zit je beebje nog steeds en kan je met veel rust nog wat weken verder komen.. wat een heftig gebeuren! Ben blij voor jullie dat je weer lekker in je eigen huis bent!
    Heel veel sterkte met alles meid!

Mijn rug/bekken.. tja nog steeds langzaam vooruit... een maand na mijn bevalling is het toen zo erg geworden dat ik mn benen niet meer op kon tillen, amper meer kon lopen en ik de zorg van jurre toen helemaal uit handen moest geven..alweer een halfjaar terug! ben er nog lang niet, maar probeer positief te blijven, en veel te genieten van onze kleine man.

Remmar: Die shirtjes die je omschrijft lijken me allebij erg leuk!! over de verloskundige...volgensmij heb ik een paar dagen na ik wist dat ik zwanger was gebeld! alleen wat duurde het toch lang voor ik eindelijk die afspraak had! haha dat leek zo ver weg die paar weken wachten!

Liefs van hier

8. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@remmar
    Ja die achterwand haha, ik keek echt tegen de muur aan, dus ik zei:wat een bijzondere kast? Volgens mij hadden we die niet besteld. Hij snapte eerst ook niet wat ik bedoelde en wilde al op de factuur gaan kijken, totdat hij even met me mee de kast inkeek haha!!

@naomi
    Ja dat van die ontsluiting heb ik idd vaker gehoord, dus maak me daar niet meer druk om. Scheelt straks weer haha ;)

he we kunnen hier de naam beter veranderen naar:na 1 keer hartstikke zwanger hihi ;)

@wian
    o ja echt?! balen. Gelukkig dat het nu langzaam beter gaan. En inderdaad lekker genieten van je mannetje.

Nou meiden ik ga lekker slapen in mijn eigen bedje.
    Heelijk :D
    weltrusten!

9. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Remmar: wow gefeliciteerd, eindelijk :D!!!
    @Nijn: Wat fijn dat je weer thuis bent en dat alles goed met je gaat! Bedankt voor het duimen ;)

@All: nou vandaag weer op naar het ziekenhuis, kijken of mijn eitje al gegroeid is..hopelijk heb ik deze week weer IUI. Emotioneel gaat het redelijk met me..ga volgende week naar haptotherapie..dat leek mijn teamleider wel wat voor mij, ben benieuwd..

10. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Nijn, meid fijn te je weer lekker thuis bent! En gelukkig dat alles verder goed gaat en dat de kleine er nog lekker in zit!
    lekker geslapen in je eigen bedje? Vast wel.. in het zk sliep ik niet zo goed.
    @Renmar, ik heb geloof ik gelijk de vk gebeld, kon niet echt
    wachten, haha!
    @Pinda, sterkte meid vandaag! Ik duim voor je!

11. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen meiden

Wian: Pfff.... meisje ik heb zo met je te doen van je bekken :(
    Zal echt niet makkelijk zijn geweest om de zorg uit handen te geven.
    Hopelijk gaat het helemaal over, als is het maar met babystapjes.

Nijn: Lekker geslapen in je eigen bedje?? ;)

Had nog beloofd om een test te showen, dus bij deze :D

Liefs vanaf hier

12. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Mooie test renmar! Duidelijker kan niet! ;)

13. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Super test Remmar! Hopelijk krijg ik oooit ook zo'n test :D moet 10.20 uur bij het ziekenhuis zijn ;)

14. nijnonijntje

Dag meiden,

Ja hier lekker in mij eigen bedje geslapen. Heb niet zo heel veel geslapen maar was lekker in mijn eigen bedje. Dat scheelt al heel veel :)

@pinda
    O spannend. Succes vandaag. Hoop dat je deze week weer iui hebt.

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Eitje is nu 14mm...dus moet donderdag terugkomen...cyclus wordt wel korter door het vele sporten en gezonder eten gelukkig ;) daar doen we het voor toch :D

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @pinda: ik duim voor je dat IUI 2 wel gaat lukken!!!! ik wil eens eens mooie test en buikfoto van jou zien straks :)

@nijn: heerlijk in je eigen bedje hihi

@remmar: leuk he die testen hihih.

hier net even heeeeeel kwaad geworden op een collectant....
    ik had net mn zus uitgelaten en moest naar de wc, dus ik plassen staat die vent al voor de deur. belt hij nog een 2e keer aan hoor ik hem zeggen: ik heb je wel gezien hoor!

ik was zoooooo kwaad hallo zeg mag een mens nog even gaan plassen!! ben flink tegen hem uitgevallen dat ik het erg asociaal vond wat hij deed en dat hij nu isabel heeft wakker gemaakt met zijn gebel waardoor de hond reageerd... hij stond even met zn mond vol tanden haha. hij heeft 5cent gekregen want meer heb ik niet in mn portemonnee zitten :p

heerlijk die hormonen hihi.

17. nijnonijntje

@naomi
    Ahahahah ik lig hier in een deuk.
    Maar wat een asociale man zeg. Handig he die hormonen. Kun je lekker flink even uitvallen en uitrazen haha.

@pinda
    Spannend zeg. Leef hier helemaal mee.
    Ik ga ook voor een knaltest en buikfoto na iui2

18. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Naomi: Haha geef die hormonen maar de schuld :p
    Ik zou zo ie zo kwaad worden als ze zo aso doen. Heb ik geen hormonen voor nodig! ;)

Pinda: Mijn duimen draaien voor je meisje. Hopelijk heb je ook snel zo'n test in handen. Gun het jullie zo!!!

Hier slaat de twijfel toe :(
    Heb krampen en ook de test van vanmorgen was niet zo donker als van het weekend.

Net ook nog eens ruzie gehad met de kleine man.
    Hij was moe, zei hij. Hem in bed gelegd. 5 minuten later zet ie het op een krijssen dat ie niet wilt slapen. Prima, maar dan wil ik er ook niets meer over horen en straks mee naar de winkel en zelf lopen en niet klagen dat je moe bent en dat ik je moet tillen :x

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    He meiden!!!

Ik had even een weekje niet meer in gelogd want had echt geen puf met mijn bekken.....
    En weer even bijgelezen en toch ook wel heel fijne berichten gelezen :). Nijn is weer thuis en Remmar in verwachting!! En Pinda's cyclus wordt korter. Heerlijk allemaal!!!!!!

Ik ga eens proberen om weer wat vaker in te loggen, is toch wel gezelliger :D

20. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Zo de kleine man ligt eindelijk op bed, mannetje is naar vergadering en ik lig lui op de bank gtst te kijken :)
    Zo maar lekker onder de douche en dan lekker mn bed in met een goed boek.
    Ben gewoon zo moe.
    De krampen zijn gelukkig een heel stuk minder, dus het zal wel, zoals naomi al zijn, gewoon wat groeikramp zijn.
    Heb voor de zekerheid nog wel wat testjes besteld. ;)
    Ben gewoon een beetje een onzekere muts op het moment :)
    Sorry daarvoor!!

Heb verder ook nog niemand om het mee te delen, dus vrees dat ik jullie nog vaak lastig zal vallen met mn zorgen en frusti's.

Liefs vanaf hier

Deel Deze Pagina