@sweet, we hebben tegelijkertijd gepost zie ik. Maar hier is alles goed, met Ryan ook. Alleen snachts is het even wat minder, hij wordt zo rond middennacht wakker en gaat niet slapen tot hij iets gedronken heeft, en verder soms dat hij zijn speen wil.. Maar volgens mij zit hij weer in een spongetjes fase, hopelijk is het snel weer voorbij, Haha! Leuk naar Artis, lijkt me ook zo leuk straks als Ryan oud genoeg is om te gaan.. Succes met werken!
@Remmar: wat verschrikkelijk! Kan me heel goed voorstellen hoe je je moet voelen..is het eindelijk raak en dan verlies je het sterkte meis! @Kim: die gyn. van tegenwoordig gaan echt op productie en kijken niet meer naar de mensen. Vind het hartstikke knap van je dat je al zoveel bent afgevallen! Heb mijn BMI uitgerekend afgelopen weekend en ben 22 kilo te zwaar. Ben 1.73 en weeg 91 kilo. Ben al wel iets afgevallen door 2 keer in de week zumba en cardio te doen en op mijn eten te letten. Als ik zwanger ben ga ik gewoon door met sporten. @All: morgen of vandaag mijn eisprong. Zit nu op CD13 dus mijn cyclus wordt dan gelukkig korter hopelijk hoef ik geen pregnyl te spuiten en kan vrijdag de IUI plaatsvinden. Morgen weer terug naar ZH. Ze zeiden eigenlijk vandaag..maar had echt geen tijd. Nouja we hebben wel goed geklust
@ Wian, heerlijk even een dagje naar de sauna!!! Wij zouden vorige week gegaan zijn, maar ik kom echt even niet vooruit met m'n bekken Ik ga je zsm pb-en en dan meteen het traject uitleggen. Was er gister voor gaan zitten, maar toen drukte ik op een verkeerde knop en was alles weg :x. Geniet lekker van je dagje!!! @ Sweet, leuk dagje dus met je zwagertje , gezellig artis!!! Arme meid 's nachts zo koud...het weer veranderd natuurlijk ook echt. Hahaha, geeft niets van die tikfouten hoor!! @ T84, ja, fijn is zo'n traject niet, maar goed, het is voor het goede doel Arme Ryan, in een sprongetje.... Maar dan kan hij straks zooo veel meer Jij ging ik geloof ik ook nog naar de sauna. Heel veel plezier!!! @ Pinda, heel veel succes met de IUI. En met jou komt dat afvallen ook wel goed. Fijn toch dat het al wat vooruit gaat met de cardio, zumba en eetpatroon . Pfff, denk dat ik wat grieperig / verkouden word. Vanochtend had ik al wat hoofdpijn, maar na mijn ochtendslaapje van net is het alleen maar erger geworden. Hoop dat het hierbij blijft eigenlijk....
Hoi meiden, Bedankt voor jullie berichtjes!! Pinda: mijn duimen draaien voor je meisje!! Maar het is in elk geval positief dat je cyclus korter wordt!! Artis: Leuk, ben er wel ooit een keer geweest Maar vindt het van ons vandaan te ver rijden Kim: Wat goed dat jullie meisje is gedraaid!! Lukt het nog een beetje met de laatste loodjes?? Alice: Niet ziek worden he!! Balen van je BI :x Happy: Hoe was de echo?? Wian: (je bent waarschijnlijk al weg ) Maar toch veel plezier bij de sauna!! Vandaag toch maar even naar ha geweest. Heeft buik gevoeld en vond niets waar ik me zorgen over moest maken. Mag pijnstillers slikken als ik het nodig heb want heb op het moment niet genoeg aan 8 paracetamol op een dag. Vloei echt giga en naar de wc gaan is dus echt geen pretje. Gisteravond een moeilijk moment gehad, ze belde van mvm en moest dus hardop uitspreken dat ik een miskraam heb gehad. Kon daarna eigenlijk alleen nog maar huilen. Volgens ha moet het vloeien na het weekend over zijn anders moet ik terug komen en mag ik naar gyn voor een echo. Verder mag ik geen koorts of nog meer pijn krijgen en het vloeien mag ook niet meer worden dan dat het nu is. Hij raadde wel aan om aankomende cyclus ovu-testen te gebruiken omdat mn cyclus wat van slag kan zijn, maar hoef niet te wachten op een "gewone" cyclus voordat we het weer mogen gaan proberen. Hij zei wel dat vrouwen die een miskraam hebben gehad een grotere kans hebben om de ronde daarna opnieuw zwanger te raken. Mocht ik toch graag door willen naar de gyn, moest ik maar bellen dan zou hij de papieren in orde maken en dus ook dit laatste gebeuren er in vermelden. Maar moest dit eerst allemaal maar even laten bezinken en er over na denken. Hij zelf zag eigenlijk geen reden om naar de gyn te gaan, aangezien er deze ronde dus een zwangerschap was en er dus zowel een eicel als zaadcel in het spel waren. Wil vanavond maar even met mannetje overleggen. Misschien dat we het toch nog maar een paar maanden zelf moeten proberen. Het is een heel verhaal geworden, maar moest het even kwijt. Veel liefs vanaf hier
@remmar Wat moeilijk meis. Pas goed op jezelf. Huil maar even lekker. Dat is goed. Meiden, ik heb een vraag. Ik ben bezig met de babywasjes. Maar zit te twijfelen over het knuffeltje die de kleine straks krijgt. Moet ik die ook eerst wassen? Mijn gevoel zegt van wel, maar wil niet dat ie lelijk wordt of dat de vorm eruit is, wat vaak gebeurt. Wat hebben jullie gedaan of raden jullie aan?
@ Alice, ow vervelend dat je ook nog verkouden wordt. maar dat is ook weer tijd van het jaar. Ryan is ook een beetje verkouden.. en ik ook een beetje! @Pinda, succes morgen meid! Blijf gewoon doorgaan met duimen! @Renmar, balen meis! Maar praat het lekker van je af, dat helpt! @Nijn, ik heb het wel gedaan. Maar je kan het ook koud wassen en een kort programma, en dan uithangen! Nog anderhalf uur en dan lekker weer vrij!
@T84 En dan worden ze niet lelijk toch? Dan ga ik dat denk ik maar doen. Vind het geen fijn idee, dat ze uit de winkel waar iedereen aan heeft gezeten op de grond gevallen zijn en andere kinderen met snot- en spuughandjes aan hebben gezeten.
@Nijn, Nee dan niet! maar dan is het wel lekker fris. Volgens mij was er ook nog een tip in een kussensloop ofzo.. maar dat heb ik niet geprobeerd.
@T84Ja die kwam ik net ook tegen. Nou ik denk idd als ik het op een kort wasprogramma doe, dat het dan wel goed gaat. De eerste babywas zit in de wasmachine. Zo leuk. Straks hang ik ze zelf even op als mijn zus de tweede in de machine doet. Zelf ophangen is toch wel heel leuk. Al die kleine kleertjes.
Oh nee Remmar, wat vreselijk... Helaas weet ik maar al te goed wat je nu doormaakt. Ik wens je heel veel sterkte toe.
@ Nijn, wow, ik zie net in je banner dat je nog maar 7 weekjes te gaan hebt....wat vliegt de tijd!!! En Kim, dan ben jij helemaal al snel aan de beurt!!
@alice Ja het schiet op Heb er heel veel zin in en kan niet wachten de kleine te zien. Maar daarnaast ondanks de omstandigheden en complicaties geniet ik van mijn buik en de baby die nu nog lekker van mij is en ik alleen voel Ga dat getrappel straks zo missen!!
@pinda: fijn als je de pregnyl niet nodig hebt. Het wordt dus weer spannend voor jullie. Heb je de Iui al gehad inmiddels of wordt t morgen? Fijn in elk geval als je een mooi eitje hebt. Gisteren echo gehad. Was geweldig om ons kleintje te zien. Het onderzoek verliep wat moeizaam omdat de kleine continu bleef bewegen n het echoding op mijn buik als spelen zag. Hij/zij bleef er tegenaan schoppen of van wegdraaien. Haha ik lachte me kapot. Maar alles was goed n daar draait t om. Over 2 weken mag ik weer gaan kijken. Ik gs dan proefpersoon zijn voor hbo studenten die echo's leren maken. Ik heb daar hier wel eens over gelezen maar werd nu gewoon zelf gevraagd. Is gratis n je mag n uur lang je kleintje zien n je krijgt foto's mee. Leuk dus.
@happy: leuk is dat, dat hebben wij bij isabel ook laten doen!! fijn dat de echo goed was hihih leuk zo een druktemaker isabel was ook altijd aan het schoppen tegen dat ding hier net terug van de fysio..... weinig goeds weer. ze heeft me toch een bekkenband geadviseerd ondanks ze er tegen is! ik denk er nog even over na maar denk dat ik hem wel aan ga schaffen. dan kan ik hopelijk met draagbare pijn een stukje lopen en mee boodschappen doen. voor de rest heb ik hem nog niet nodig gelukkig. het bukken en tillen zal alleen maar erger worden zei ze en ze verwacht dat de behandelingen de snelheid en intensiteit niet aan gaan kunnen aangezien er nog steeds geen verbetering in zit nu.. ze vind het heel goed dat ik wil gaan zwemmen (recreatief) dus zondagmiddag zitten wij lekker in het zwembad maandag weer een afspraak staan bij haar..
@happymarie Goed nieuws meid. Leuk dat je straks weer een uur mag. Altijd leuk . Jullie willen niet weten wat het wordt? @naomi O wat balen zeg. Ik herken mezelf zo in jou klachten. Maar bij mij is nu echt het hek van het dam. Hoop dat het bij jou niet zo erg wordt @pinda En? Iui gehad?
@nijn: pffff ik hoop het ook niet..... moet nog 23 weken! ben echt bang voor wat er nog komen gaat eigenlijk.
@naomi Kan ik me voorstellen. Bij mij begon het in week 16 en is het toen alleen maar erger geworden Ik ben ook heel benieuwd hoe de bevalling gaat met de BI. Of ik dan uberhaupt wel kracht heb en wat de toestand is na de bevalling. Maar ja, dat weten we niet van te voren. We zullen het dus moeten afwachten.
@nijn: ja hier is het erg geworden in week 15/16 ook.... ik weet dus met een beetje pech wat me te wachten staat! het schijnt met BI alleen maar makkelijker te gaan maar ja dat zullen we maar eens zien als het zover is hihi.