Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goedemorgen meiden,

heb wel bijgelezen maar weinig onthouden *schaam*

@alice: ja veel van ons hebben iets met december ja hihi grappig!!
    rustig aan doen meis! je moet het niet gaan forceren he, wat niet kan kan niet.

@sweet: hmmm heeft ze een flesje afgekolfde melk ook niet voldoende? lastig he want je wilt zo graag bv geven maar als het niet voldoende is voor haar maakt dat de keuze heel moeilijk...

@ego:
    gisteren een dagje weesten zwemmen, in het water was het zoooo lekker :) gewoon een beetje dobberen en drijven met isabel en dat deed geen pijn. die vervelende ***stoelen wel dus maar veel in het water hihi.
    was echt goed te doen en gaan we zeker vaker doen hihi. ben benieuwd wat de fysio nu van me vind, of het nou nog zo vast zit.

2. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Sweet: Zou kunnen dat je voeding terug loopt. Ik had dat destijds ook met onze Stan. Die trok de nachten ook niet op de borstvoeding. Maar als je graag bv wilt blijven geven, weet ik eigenlijk geen oplossing behalve gewoon voeden als ze komt ;)

Alice: Probeer je een beetje rustig te houden he met je bi.
    Je hebt nog een zware tijd voor de boeg, dus denk aan je eigen. Je huisje loopt niet weg!! :D
    Maar kan me goed voorstellen dat je je eigen irriteert als het een puinhoop is, ook al zien wij vaak een puinhoop wat voor andere al heel opgeruimd is ;)

Nijntje: Kan me voorstellen dat je er aan terug moet denken :(
    Helemaal nu die datum weer in zicht komt.
    Inderdaad "raar" dat je rond die tijd uitgerekend bent, maar het heeft zo moeten zijn.

Wian: Hoe is het met Jurre?
    Hopelijk knapt hij snel weer op.

Pinda: Moest je vandaag nog naar het zkh?
    Hopelijk heeft je ei gewoon netjes gewacht en kunnen ze alsnog insemineren.
    Maar ook ik blijf het belachelijk vinden dat ze zoiets niet doen in het weekend. :x

Rest: Zwaai :D

Hier is de bloeding gestopt, dus vol goede moed gaan we door.
    Ben volop aan het tempen en ook heb ik maar weer ovu-testjes gekocht.
    Heb wel een heel goed gesprek met ons mam gehad. Ik blijk haar dus precies na te doen.
    Zij was ook net voor haar 26ste verjaardag uitgeteld van de eerste. Kreeg tussen mijn zus en mij ook 1 miskraam, na ongeveer 1 jaar proberen en daarna kreeg ze mij.
    Zo lijk ik dus blijkbaar meer op ons mam als dat ik dacht ;)
    Verwacht eigenlijk dat mn ei gewoon rond de "normale" tijd zal zijn, aangezien ik pas zo kort zwanger was en mn bloeding deze keer maar net zo lang duurde als mn ongi, alleen was dit heel wat heftiger.

Verder een heerlijk rustig weekendje gehad. Stan heeft 1 nachtje bij opa en oma gelogeerd en wij zijn een keer heerlijk met zn tweetjes uit eten geweest. Wel raar hoor, zonder die kleine man erbij, maar hebben lekker bij kunnen tanken.

Zo maar eens kleren aantrekken, de kleine man aankleden en dan op de koffie bij ons pap en mam.

Allemaal een fijne dag vandaag!!

Liefs vanaf hier

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Naomi, het is inderdaad lastig.. Ik denk dat ik vannacht gewoon weer even aankijk, ik vind het niet eens zo heel erg hoor, die nachtvoedingen, maar het zou ook wel lekker zijn om door te slapen.. Ik weet het gewoon niet. Lekker dat het zwemmen zo fijn was! kan je toch lekker met je kindje bezig zijn..

T84, ben benieuwd naar de cijfertjes!

Remmar, het is inderdaad lastig. Ik blijf gewoon nog even aanrommelen. Op de dag komt ze ook om de 3 uur. Ze zit nu op 7-8 voedingen p 24 uur, terwijl ze al een tijdje 6 voedingen kreeg, en zelfs een paar dagen 5!
    Gelukkig is het bloeden gestopt! Toevallig dat het bij je moeder hetzelfde is gegaan. Ik hoop echt voor je dat je nu snel blijvend zwanger mag raken!!!!!

Mn meisje heeft net zo gespuugd! Echt alles was doorweekt en zat onder, niet normaal meer. Heb het snel opgeruimd, maar ga nu alles in de was gooien, ze ligt nu te slapen. Daarna studeren, donderdag tentamen!

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweet, hihi, ja, het is moeilijk die oogkleppen op te zetten.... Heb vanochtend een wasmachine aangezet, maar daarna besloten dat ik dat toch eigenlijk echt niet meer kan....maar voor de rest van de dag heb ik de oogkleppen weer op hoor ;)
    Ons mannetje slaapt inderdaad in een slaapzakje en onder een enkele deken. Overdag leg ik hem alleen in zijn slaapzak op bed, maar 's nachts gaan de dekentjes er wel overheen.
    Hahahaha, is niet mutserig hoor dat je geen 'zin' hebt in die fles. Ik vond het in het begon ook echt helemaal niets (plus dat kolven niet mijn hobby was ;)). Probeer het anders gewoon nog eens even uit met alleen de borst, misschien is het net toevallig geweest dat ze wakker werd!

@ T84, o ik ben benieuwd naar de cijfers van je 'kleine' vent. Hij is vast alweer meer een grote beer geworden :). Laat je het ons wel weten?

@ Naomi, fijn dat zwemmen je zo goed doet!!! Heb je vandaag weer een afspraak bij de fysio staan? Ik ben ook benieuwd wat ze er van vindt!!

@ Remmar, fijn dat het bloeden gestopt is! Vol goede moed op naar de volgende ronde :)
    Ook wel heel fijn van dat goede gesprek met je moeder.
    Fijn dat je even lekker van je grote vent hebt kunnen genieten. Dat is ook wel eens nodig natuurlijk :)

@ Sweet, arm meisje, is ze niet helemaal fitjes?
    Ik zat net even te denken. Ik heb toen mijn zoon 4 maanden was ook even een periode gehad dat hij 's nachts weer opeens kwam voor voeding, maar heb daar eigenlijk nooit bij stil gestaan. Hij dronk overdag ook echt om de 3uur en kwam zeker zo'n 8x per dag. Misschien toeval dat het ook op 4 maanden was?
    En tja, als je het echt niet vertrouwd kun je natuurlijk altijd op kv over.

Net even proberen een slaapje te doen, maar niet echt gelukt. Ik heb het maar koud vandaag en het wil gewoon even niet met mijn rug / bekken. Straks maar eens even een hete douche nemen om de spieren en m'n lijf te laten ontspannen.

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hoi meiden,

Nee mijn ei is gesprongen vrijdag of zaterdag...flink geklust dus..hopelijk heeft het zijn werk gedaan ;)
    Auto is kapot (niks ernstigs gelukkig, mannetje maakt het zo weer maar mist een paar onderdelen die vandaag besteld worden) dus werk lekker thuis vandaag..heerlijk :D

6. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@alice
    Haha ja je hebt gelijk. Wat is dat met de maand december ;)

@wian
    Hoe is het met de kleine jurre? Al iets beter? Zielig he zo'n kleintje die zo ziek is.

Hier vandaag een paar dingetjes alvast in de commode gezet en op het rekje. ;)
    De meeste dingen doen manlief, mijn moeder en mijn zusje.
    Maar af en toe wil ik zelf natuurlijk ook wat doen.
    Tis wel voor mijn eerste babytje natuurlijk :D

7. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Net terug van het CB en alles was weer goed. Hij weegt nu 9990 gr en is 73,5 cm lang.. hij groeit mooi zijn eigen lijntje.. over 2 maanden weer en dan krijgt ie weer een prik.. :(

Fijne avond!

8. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @wian; hoe is het met je zoontje? Voelt hij zich al wat beter??
    @alice; ja, heel herkenbaar over t huishouden. Bij mij ligt t idd ook op n lager pitje maar kost me veel moeite. Wel fijn dat je moeder komt helpen.
    @pinda; ben je vandaag nog in t ziekenhuis geweest? Was t eitje al gesprongen?

Hier weer hele dag gewerkt. Ben kapot nu.
    We hebben nog geen kamertje gekocht, maar dat zal niet lang duren. Ik heb n heel mooi kamertje bij babypark gezien. Ik heb nu ook n kamertje nodig want ik heb al zoveel spulletjes gekocht..

9. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @t84; fijn dat alles goed was bij t cb. Zielig lijkt me dat als ze n prikje krijgen. Ik stuur dan fijn mn man of moeder mee eant ik zou nog harder huilen.

10. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

Lief dat jullie naar Jurre vragen. Gelukkig gaat het weer stukken beter! Dat was echt zielig, zieke mannetje! Vooral als het je eigen kindje is.

Happy marie: Lekker met de beentjes op de bank aan het uit rusten? Wanneer in maart ben je uitgerekend? Ik was op 25 maart uitgerekend, en hij kwam de 22e :D

T84: Ryan doet het dus goed! Niet leuk dat de prikjes er weer aan zitten te komen! Ik vind het juist wel ff fijn dat het nu even prikjes pauze is...maar voor je t weet, is t weer zo ver! Over een goede 2 weken mag Jurre ook weer naar t cb.

Nijn: Leuk een beetje wat aankelding in de babykamer! Natuurlijk iets zelf doen is ook weer goed voor je eigen gevoel!

Pinda: Wat balen dat je eisprong in het weekend viel! Maar ik duim heel hard dat jullie geklus zn vruchten af werpt! Lekker dat je vandaag thuis kon werken,, geluk bij een ongeluk ;)

Alice: Heeft de warme douche een beetje kunnen helpen? Ik heb vrijdag gebeld voor nieuwe afspraak bij de revalidatie arts,.. maar kon pas 29 november terecht! Na er over nagedacht te hebben heb ik vandaag maar terug gebeld of het niet een telefonische afspraak kon worden.. Dus nu belt de rvdarts op 1 november. Het enige wat ik moet vragen is of de revalidatie bij het rvdcentrum in gang gezet kan worden, want ik ben er 3 en halve maand geleden al geweest. Zul je zien dat er daar ook nog een dikke wachttijd is.. we wachten wel af!

Sweet: is de studie een beetje gelukt vandaag?? Best lastig lijkt me dat, studeren en een gezinnetje! Succes!

Remmar: Fijn dat je met je moeder hebt kunnen praten! En dan het begrip, hoop dat je veel steun kan krijgen van haar!

Naomi: Wat lekker dat het zwembad zo goed bevallen is! Lekker vaker gaan doen als het je goed doet! Kon de fysio nog verandering zien?

Elja: Dikke knuffel voor jou! Je komt sterk over, Good luck met deze ronde!

*zwaait naar de rest*

11. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Wian, fijn dat Jurre weer beter is!
    Ik hoop voor je dat de rev.arts snel een plekje heeft voor je.. kan je geen voorrang krijgen op 1 of andere manier? Zou wel fijn zijn..

Hier beetje moe, Ryan werd vannacht weer wakker, toch maar een fles gegeven, daarna is ie weer gaan slapen, maar best onrustig.. steeds vroeg hij om zijn speen enzo.. dus heb ik niet zo best geslapen.. Vanaaf weer lekker vroeg naar bed dus! ;)

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wian, fijn dat Jurre beter is. Zo zielig inderdaad!
    Duurt wel lang hoor, die afspraak bij de revalidatiearts.

Oh, ben weer weg, hoor wat wakker worden!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Pinda, ik hoop ook dat het klussen zijn vruchten afwerpt!
    En balen van de auto zeg....

@ Nijn, ja het is zeker wel leuk om zelf ook wat aan de voorbereidingen van je baby te doen. Ik merk zelf toch wel dat het vooral bij de 1e erg speciaal is. Eigenlijk hebben we nu nog niets voor baby nr.2 gekocht, behalve dat we een duo-wagen aangeschaft hebben. Je hebt nu al die babyspullen al, dus dan shop je ook niet meer zo uitgebreid. En we gaan natuurlijk verhuizen, dus aan de babykamer kan ik nog eens niet werken :(
    Maar ga er nog zoveel mogelik van genieten van de voorbereidingen, al is het alleen maar al online-shoppen, dat is ook zo heerlijk vond ik :)

@ T84, wat is Ryan toch een lekkere beer zeg :). Mooie cijfertjes!! Mijn zoontje was de laatste keer (begin september) 8390 gram en 70.3cm, dus ik denk dat Ryan hem toch lang en breed ingehaald heeft :)
    Vervelend he die prikken?! Ik zie er nu ook tegenop, het is nu echt al meer een jongetje met een willetje en ik zie er al tegenop om hem straks stil te houden en ik denk dat ik het nu met mijn hormonenhoofd helemaal niet droog kan houden als hij straks verdriet of pijn heeft van de prik.

@ Happymarie, ik ben heel erg benieuwd wat voor kamertje je hebt uitgezocht!! Leuk is dat he? Kamertjes etc. uitzoeken.
    Doe rustig aan hoor meid met je werk etc. Af en toe even uitpuffen hoor!!

@ Wian, wat fijn dat het al wat beter gaat met Jurre!!
    Fijn dat je toch al een belafspraak hebt gekregen, dat scheelt toch weer! Nu maar hopen dat we wachttijd niet zo lang is in het revalidatiecentrum en dat je eindelijk kan beginnen aan dat traject! Hoe voelt je bekken op het moment?
    Ik ga je echt snel terug pb-en:).....

@ Kim, meisje, waar ben je? En hoe gaat het met je? Je loopt al bijna op het einde toch?

Hier gister een nare dag gehad, zo ontzettend veel last van mijn bekken dat ik niet meer op mijn benen kon staan. Gelukkig komt mijn moeder vandaag en gelukkig voelt mijn bekken vandaag al stukken beter!!
    Mijn kleine ventje en ik gaan nu eens even aan het fruit. En ik ga voor de 10e keer zijn broek aan trekken. Ik heb dat kleine guppie van me in maatje 74 gestoken vandaag, maar dat ding zakt steeds van zijn kont. Straks na zijn slaapje toch maar weer een 68 aan....

O ja, had ik al gezegd dat ik nog een echo heb gehad en dat de kleine een groeispurt had doorgemaakt? Ik loop nog steeds wel 11 dagen achter op de uitgerekende datum, maar de groeilijn is gestegen, dus ik ben heel blij :)

14. wianhalu

Alice: Goede berichten dat de beeb goed gegroeid is!! 11 dagen achterlopen is niet zo veel meer! En de 1e was ook niet heel groot toch? Gaat vast goed komen! Wel even fijn zo'n positief bericht, dat scheelt weer wat minder druk maken. Kl*te dat je niet eens op je benen kan staan! Gelukkig krijg je hulp van je moeder... ookal wil je niets liever dan het zelf doen! Met mijn bekken gaat het aardig.. ik heb gisteren thuis al 3 minuutjes op de hometrainer gezeten,en dan ook goed tempo :) (Ik weet het lijkt niets.. maar voor mij al veel!)

Heb vanmorgen maar eens een ander ritme aangehouden met jurre.. normaal sliep die van 9 tot 10 nog (omdat hij dan heel moe was)en daarna van half 1 tot half 3 (was laaste tijd nog maar uurtje! tot half 2 dus) Nu is ie na zn fruit naar bed gegaan en sliep hij om half 11.. dus ben benieuwd hoe het met dit schema gaat! Denk wel beter,,.. want hij heeft de avond ook altijd moeite om wakker te blijven voor zijn fles van 7 uur.. dat zal wel makkelijker gaan als hij nu later in de middag slaapt!

Remmar: jij zei laatst nog dat je binnenkort ook lekker naar de sauna ging! Ook via vakantieveiling toevallig?? Nu heb ik veilingen gewonnen van workshop bij kreazin in zutphen. Hou van knutselen! Heb al 2 veilingen binnen haha!

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    T84, balen zeg, dat je zo'n slechte nacht gemaakt hebt. Ryan is lekker gegroeid!

Alice, wat een goed nieuws van de echo! Echt verschrikkelijk vervelend dat je zo,n pijn hebt, zo naar. Gelukkig is je lieve mams er om je te helpen vandaag. Ahhh, je lieve ventje nog in 68.. Mijn dochtertje zit nu in 68-74.. Gaat hard he. Balen dat je nog niets kan doen voor baby 2, maar straks gaat dat helemaal goedkomen. Ben echt zo benieuwd. Zal een lekker kind worden als het op zijn/haar broertje lijkt.

Happy, ik ben ook benieuwd naar je kamertje! Ik was 2 weken terug in Babypark, en had daar ook alweer zoveel leuks gezien, dat ik twijfel of ik dit kamertje hou voor een evt. tweede!

Nijn, al lekker in het kamertje zitten is ook erg fijn. Ik zat voor de geboortje elke dag wel een tijd in het kamertje, met een boek of mn laptop. Heerlijk te dromen over de toekomst haha.

Ik ga weer meiden, dochtertje is opgehaald, dus ik kan even studeren!

16. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Oh, trouwens, mn meisje was weer 3 keer wakker vannacht. Denk dat ik haar vanavond een flesje ga geven om te kijken of ze daarop wel doorslaapt...

17. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @alice, goed te horen dat de beeb een groeispurt heeft gemaakt. Maar wel heel vervelend dat je niet kan lopen..
    Ryan heeft 74, maar denk dat binnenkort maat 80 al aan de beurt is.. ook voor de lengte nu. Broekjes maat 74 worden beetje te kort, voor de omvang zijn ze nog prima. Idd ik zie nu ook al op tegen de prikjes, maar de vrouw zei dat het wel mee zou vallen. Maar de prikjes met 14 maanden zijn wel heftig zei ze.
    @Wian, ik heb ook wel is dingen gewonnen op vakantieveilingen.. ga toevallig as zaterdag naar de zwaluwhoeve met een bon die ik gewonnen had. Heerlijk!
    @ Sweet, studeerse vandaag! lekker weer om binnen te blijven iig! Ik zou het gewoon proberen voor een nacht, kijken of het helpt..

18. wianhalu

T84; was jij dat dan die dat laatst zei?! Ik weet t ook niet meer sorry! Lekker genieten en ontspannen zaterdag!!

Sweet: Balen dat je meisje zo vaak wakker was vannacht! Hopen dat ze vannacht weer beter slaapt! Succe weer met leren!

Ik zag net op uitzending gemist een stukje over dutch puppy, ze hebben een verjaardags kalender gemaakt met mannen en honden haha. Lijkt me best grappig, maar weet niet of mn man zo blij is met een mannen/honden kalender op de wc.. haha.

19. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@alice
    Oh wat goed van de groeispurt. Dat is heel goed nieuws.

@sweet
    Ah zielig hoor dat de kleine meid zo vaak wakker is. Hopen dat het flesje helpt idd.

Vandaag manlief thuis, dus lekker gezellig samen. :D

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Wian, ja de zorgen van dat mijn beebje klein zal zijn, die zijn al bijna weg. Ik heb er al vertrouwen in dat het wel goed komt!
    He, goed man weer op de hometrainer, dat is al een begin!!! :D
    Ben benieuwd of zijn nieuwe schema voor Jurre gaat werken. Ik hoop het :)

@ Sweet, ja ik ben echt heel blij met de hulp van mijn moeder vandaag. Ze is nu heel de keuken aan het soppen en heeft alle strijk weggewerkt. Ik heb zelf al 5 verhuisdozen in kunnen pakken. Ik zit dan gewoon op een stoel aan de keukentafel en zij geeft me spullen aan zodat ik toch wel zelf de dozen kan ordenen, geeft me toch nog wel een zelfstandig gevoel :)
    Vanuit de 3D-echo leek de kleine wel heel erg op zijn grote broer, ik ben dus heel benieuwd!!
    Wow, jouw moppie al richting 74 :). Maar het is ook zo'n mooi lang fotomodel :)
    Hahahaha, nu al aan het twijfelen over het kamertje voor de 2e ;). Hihi, wel leuk dat je daar nu al over kunt fantaseren :)
    Succes met studeren!
    O bah, 3x wakker geworden :(. Misschien is een flesje verzwaring dan 's avonds toch al fijn! Kun je anders geen rijstebloem aan je afgekolfde melk toevoegen? Ze dat ze dat op haar maagje heeft, maar jij wel lekker bv kunt blijven geven i.p.v kv?

@ Nijn, geniet van je dagje samen met je man!!!!

Mijn kleine kereltje is nu lekker de woonkamer rond aan het racen, wat is het toch heerlijk genieten met hem :)

Deel Deze Pagina