even een zwaai vanaf hier. gisteren een goede dag gehad en fysio was erg tevreden. vandaag is het nog slechter dan slecht! we waren even weg geweest en kwamen langs de intratuin, ja zullen we daar even snel doorheen lopen nou ja oke gewoon doorlopen zijn we er zo uit dacht ik dat zal wel lukken.... helaas hebben we er 3!! uur over gedaan, mn moeder en zus en nichtje (vooral de laatste) keken hun ogen natuurlijk uit aan al die mooie spullen... ik was in het begin al een keer gaan zitten, halverwege in eht restaurant nog eens gaan zitten maar man man ik zakte op het eind zowat in elkaar van de pijn mn moeder heeft isabel thuis verschoond en ik heb eten gemaakt, ben op ons bed gaan zitten en heb haar eten gegeven en op bed gelegd daarna lekker 2 uur geslapen allebei, konden mn bekken even goed rusten. ze doen nog steeds veel pijn helaas dus dit doe ik nooit meer!!
oeh naomi... dat klinkt niet goed meid!! Zo'n tripje van 3 uur is idd heel funest!! een half uur is eigenlijk al te gek. Ik kan het ook nog steeds niet, en jij helemaal met je zwangere buik.. uitkijken! Ben bang dat je hier nog een aantal dagen voor mag boeten:S Ik ken het heel erg dat je eerst met je hoofd tegen de lamp moet lopen voor je weet wat je wel of niet kan... maar rustig aan!! Sterkte! Mn man en ik hebben net een canvas van 50x70 besteld van die foto die ik bij de foto van de maand heb staan. We willen die boven ons dressoir hangen met een kleur vlak er achter (taupe kleur, 1 muur hebben we helemaal in die kleur) Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden!
Hey lieve meiden, Ik ben nog niet bevallen hoor hihi,zag dat Alice om me vroeg! Ben druk bezig om alles hier af te krijgen en in je uppie kan dat best wel is irritant zijn! Vriend loopt ook al te zeuren als hij 1 dingetje moet doen voor me *zucht* dus ja komt alles op mij neer. Heb hier af en toe last van erge krampen,kleine meid is erg druk de laatste 2 dagen.En donderdag hebben we hier nog 1 groei/liggings echo wil niet dat dezelfde fout word gemaakt als bij me zus...dat er gezegd werd een 7 a 8 ponder en uiteindelijk een 9 ponder was Zal morgen even proberen te reageren! Dikke knuffel allemaal!
O Naomi, wat ontzettend vervelend!! Doe alsjeblieft voorzichtig aan!! Heel veel berschap voor je bekken! @ Wian, o, ik ben benieuwd naar de canvas! Het wordt vast heel erg mooi @ Kim, ja ik miste je al! Ik kijk af en toe ook eens bij de decembermama's, hihi. Toch leuk dat er 2 vriendinnetjes van me december (of november ) mama worden en ik zelf een decembermama en weer in verwachting ben. Het is dan zo leuk om parallelen met vorig jaar (en dit jaar) te zien Vervelend dat je alles zelf moet doen thuis Ik ben benieuwd wat de groei-echo zegt donderdag. Laat je het ons nog weten? Mijn kleine mannetje is weer lekker vrolijk vandaag. Dat is zo heerlijk, daar krijg je meteen goede zin van Verder is het vandaag een heel rustige dag, dus ik ga lekker mijn bekken alle rust geven en ik denk maar wat lezen en dvd's kijken. (Al verveel ik me nu al een klein beetje )
@wian: ow ik ben benieuwd naar je canvas doek! word vast heel mooi @kim: zijn het geen indalingsweeën die je hebt? zou zo maar eens kunnen rond dit termijn! vervelend dat alles op jou aan komt. @alice: lekker hoor een relax dagje! hier ligt isabel nog lekker op bed, mn tante komt over 3 kwartier dus hopelijk wordt ze daarna pas wakker kan mn tante haar tillen hihi. vanmiddag komt mn ma en savonds is tom thuis dus ik heb het vrij rustig denk ik vandaag... hier nog steeds pijn, verassend! zo eerst de fysio eens bellen dan kan ze me er voor morgen nog tussen proppen.
@naomi Ah bah vervelend is dat he. Ik heb morgen ook fysio, daar zie ik behoorlijk tegenop, want dat is zo niet prettig. Maar ja, alles voor een goed doel he!
even een ego trotse mama bericht!! Jurre trok zich gisteren op aan de bank.... en vandaag aan onze salon tafel!!!! Tot staan! Snel de filmcamera gepakt!.. even viel die en moest hij huilen. toen ik zijn arm vast hield kreeg hij weer kracht! En daar stond meneer zelf aan de tafel! *TROTS* Alice: fijn dat je kleine man goede zin heeft! en verstandig dat jij ff rustig aan doet vandaag! Heb je ook weer wat leesvoer verzonden naomi: ben bang dat die pijn nog wel even blijft je lichaam straft je ben bang dat de fysio ook weinig voor je kan betekenen.. Sterkte meid! en geef je lichaam de ruste en de tijd. Canvas: als we heb binnen hebben, en een mooi vlak op de muur hebben en hij hangt,... zal ik jullie een fototje doen! Oh en nog een kleine toevoeging.... tand nummer 6 is ook door sinds vanmorgen! Wat gaat dit kleine mannetje toch enorm snel!
@ Naomi en Nijn, veel succes bij de fysio! En zoals jullie al zeggen, het is voor een goed doel @ Wian, woehoe! Knap van Jurre!!!!! Pas maar op voordat hij weg loopt En tand nummer 6 al! Wow, hij gaat echt als een speer! Hier is het echt genieten van mijn rustige dagje, ik ben al een tijd bezig met een dvd kijken, maar er komt steeds wat tussen....wel leuke dingen hoor, net een uur lang met een goede vriendin gebeld . Eens even zien of het me nu wel gaat lukken om het 2e deel in 1x te bekijken.
@wian Zozo jou ventje gaat ook snel. Logisch dat je zo trots bent. En dan ook nog tand nummer 6 En ja ik heb morgen inderdaad fysio, maar wian, wat je ook al zegt, fysio helpt niet veel, maar goed, ze zorgen er iig voor dat ik niet stijf wordt. Net door mijn moeder de baby-mamatas bij de kruidvat laten ophalen. Die pak luiers die daar inzitten zijn nog kleiner dan dezelfde maat van pampers. Dat is wel raar. Twijfelde al of onze reus in die van pampers zou passen, maar in die van kruidvat past ie zeker niet haha.
@nijn: weet je dat zeker? isabel heeft heeeel lang de kleinste maat van kruidvat aangehad, ik denk tot een maand of 2/3!! vind ze van de kruidvat trouwens wel super fijn! ik ga straks met mn moeder nog even een nieuw pak halen en ook wat pcm zetpillen voor haar. vanmorgen is mn tante geweest, was wel fijn! ze komt voortaan elke week een middagje om isabel even uit mn handen te nemen. kan haar niet teveel belasten ivm 2 hernia operaties in een paar jaar tijd maar dit kan ze goed zegt ze. over een half uur 3 kwartier is mn ma er en gaan we eindelijk kijken voor een bekkenband!
Ja ik hield ze even naast elkaar. Zat echt verschil in. Maar misschien als ie om zit, dat het dan anders is.
ja er zit inderdaad verschil in dat weet ik maar ik bedoel meer of je nu al weet dat die van de kruidvat te klein zijn, misschien heeft hij wel een klein kontje hihi. hoe zwaar hebben ze hem geschat?
@wian: wauw super knap van je ventje!! en 6 tandjes alweer hihi wat gaat dat snel! hier beginnen de kiezen blegh, ze doet niets anders dan op haar vinger bijten op de plek waar de kiezen moeten komen hihi.
Alice: hoop dat het dvd kijken in volle gang is! nijn: een fysio kan idd geen wonderen verrichten en het weg halen.. maar ze kunnen wel leren hoe je er mee om kan gaan, en wat voor oefeningen je kan doen om je spieren te trainen die het dan van je banden over kunnen nemen.. helaas is er geen wonder dokter,.. wou dat die er was! Ik vond trouwens die baby luiers van de kruidvat niets! terwijl ik nu wel de luiers van kruidvat fijn vind... alleen die baby dingen niet! naomi: hoop dat je baad kan hebben bij de bekkenband!
@ Naomi, fijn dat je tante je helpt! @ Nijn, leuk zo'n tas ophalen, volgens mij krijg ik die ook nog en staat de blije doos van prenatal ook nog klaar. @ Luiers, ik heb eigenlijk alleen die van pampers nog maar geprobeerd, overal krijg je zoveel kortingsbonnen dat ik die maar steeds op heb gemaakt en nu spaar ik met die babyzegels van de Etos voor steeds 5 euro korting. @ Wian, ja, het is gelukt, hahahaha, de dvd is af! Was wel een mooie film . Nu nog maar 4 uurtjes tijd doden totdat mijn grote man weer thuis komt. Ik ga zo maar eens een brood bakken. Lekker en ook nog even tijdsverdrijf @ Naomi, woei, je lijkt wel hoogzwanger!! Hihi, geen wonder dat je trots bent Ik ben een beetje aan zoeken op internet naar jongensnamen, ik vind dat zooo moeilijk! Dus als iemand nog tips heeft, komt maar op
@naomi Zo! Jou buik groeit mooi hard hihi Ja misschien heeft de kleine idd een kleine kont haha kan. Gewicht hebben ze nog niet geschat, maar hij loopt voor op de groei, dus verwacht zeker een kind van 51 cm haha. Ach we zien wel. @alice O dat scheelt wel, elke keer 5 euro. Moet ik onthouden. @naomi Hoe groot en zwaar was isabel bij de geboorte?
@alice: hihihi ik ben benieuwd hoe ik ben als ik hoogzwanger ben @nijn: isabel was 49/50 cm en 2980 gram een klein dun kindje dus hihi. ze had echt spillebeentjes en een ini mini kontje