Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, hoe groot is Isabel nu?
    Mijn kleine ventje was maar 100 gram zwaarder hoor ;). Ben benieuwd hoe nummer 2 gaat worden.....mijn buik is nu ook wel veel dikker :D
    Hahaha, als je hoogzwanger bent zie je alleen maar buik en dan pas Naomi ;). Nee meid, ik maak maar een grapje ;). Ik denk dat je buik nu gewoon sneller op zijn maximale grootte is dan vorige keer. Ik merk zelf ook dat mijn buik nu wel groter is :)

Mijn zelfgebakken brood is mislukt :(, hele grote afwas gemaakt voor niets :(. Ach ja, ik ben weer even bezig geweest ;)
    Heeft iemand nog leuke boeken of dvd-tips? Daar zou ik heel blij van worden :)

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: isabel is nu 74,5 cm en 8990 gram hihi ze heeft een flinke inhaalslag gemaakt dus ;)
    hihihi straks kan alleen mn buik maar op de foto dan zie je mij niet meer:p

balen dat je brood mislukt is!

uhmm weet nou niet of ik het net getypt had maar ik heb een bekkenband!! en man wat is dat een opluchting, ik sta weer wat stevig op mn benen en de pijn is veel minder!

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@naomi
    Haha wat schattig.
    Ik ben benieuwd wat voor formaat die van mij aan gaat nemen. Zeker gezien mijn buik. Die is best aanwezig. Moet wel zeggen dat ik het idee heb dat hij nu wat stabiliseert betreft groei.
    Ach ja, als de kleine er maar gezond uitkomt toch?

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, wat fijn dat die bekkenband helpt!!!!! Heb je zo'n lage dunne, of zo'n bredere waar je je buik ook in kunt hangen?
    Heerlijk dat je pijn nu minder is!
    Isabel heeft zeker een inhaalslag gemaakt!!

@ Nijn, je kleintje komt er vast gezond en wel uit! Hopelijk ook met een beetje plezierig formaatje. Wanneer heb je weer een groei-echo?

Vandaag weer een rustig dagje en vanmiddag bezoek van een vriendin, dus ik kom mijn dagje wel weer door.
    Blegh, het zat me gister wel dwars dat mijn brood mislukt was! Ik heb er zelfs over gedroomd!! Hahahaha..... Gelukkig kon mijn man gisteravond wel nog even langs de supermarkt voor een brood :)

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: ik heb een erasmusband is een dubbele.
    hij zit van voren gewoon enkel en dan ter hoogte van schaambeen en aan de achterkant loopt er 1 dunne band bij mn stuitje dus echt onderkant billen en 1 bredere band bij si-gewricht. [​IMG]

zo dus ;)

ik ga afsluiten, moet zo naar de fysio. mijn ma zal er vandaag zijn dus zal vanavond pas weer komen waarschijnlijk ;)
    mn broertje komt ook nog even ramen zemen :D altijd makkelijk!!

6. nijnonijntje

@alice
    Ja dat klopt haha. Ach we zien wel.
    Ik moet dinsdag weer naar de gyn en dan hoor ik wanneer de volgende groeiecho is.

@naomi
    Zozo, je hebt het ook al zo goed voor elkaar met alle hulp. Fijn is dat he?!
    Hoe is het eigenlijk met de zwangerschappen van je zus en schoonzus?!

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, heerlijk dat je broer dat voor je komt doen!
    Oke, zo'n band! Fijn dat hij helpt! Ik moet ook een nieuwe, ik heb die met buikflap, maar moet nu ook zo eentje als jij hebt.
    Succes bij de fysio!

@ Nijn, oke, ik dacht dat die echo's vantevoren vast lagen. Hier heb ik nu om de 3 weken een groei-echo.

Net heerlijk visite gehad van een goede vriendin, was erg gezellig! En volgende week komt ze weer :)
    Nu nog maar anderhalf uur en dan is mijn mannetje er weer :)

8. nijnonijntje

@alice
    Nou dat dacht ik ook, maar ze plant het gewoon ter plekke in als ze het nodig vind. Kan ook zo zijn dat ik dinsdag al meteen een groeiecho krijg.

Hier vanmiddag een lang gesprek gehad met de therapeut.
    Ondanks dat ik het wist, schrok ik er toch van.
    Er staat een lange weg van herstel te wachten na mijn bevalling ivm mijn BI.
    Toch schrok en baalde ik ervan toen ze het zei :(

9. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Ik kom ook weer even wat bijlezen.
    Hier is alles rustig, alleen een beetje een ziekenboeg, maar hebben nu even een paar dagen om uit te zieken :(

Mn ei is nog niet in aantocht, volgens mn testjes, dus we testen rustig verder. Haha... was dus maar goed dat ik er een hoop besteld had ;)

Wat lees ik toch allemaal een ellende van die stomme BI.:x
    Ik heb het er dan tijdens de zwangerschap van Stan nog heel goed afgebracht ;)
    Had toen ook BI en zat 4x per week bij de fysio om het boeltje recht te zetten, had uitvalverschijnselen in mn benen en constant een slapend stuitje. Mocht met 16 weken ook al niet meer werken.
    Maar was er na de bevalling gelukkig wel weer heel snel bovenop :)
    Ze vermoeden dat het bij mij komt omdat het boeltje altijd scheef heeft gestaan van een ongeluk en dat ik daarom zoveel last had tijdens de zwangerschap en toen de hormonen dus verdwenen waren het boeltje weer teugzakte in de oude scheve stand ;)

Naomi:Wauw :$ wat een mooi buikje begin je al te krijgen!!
    (Ben gewoon jaloers :))
    Dan was Isabel echt maar een kleintje :)
    Stan was 3765gr en 51 cm. Maar heb hem er ook niet zelf uit hoeven te werken ;)

Alice: Dromen over je mislukte brood?? :p Haha.... de winkel heeft genoeg hoor!! En anders van het weekend gewoon nog een keer proberen.
    Boeken: Uhh... lees de laatste tijd veel Harry Potter :)
    Leest lekker makkelijk weg en ken ze al van voor naar achter, maar dan is het ook niet zo erg als ik in slaap val.
    Verder Tess Gerritsen en Karin Slaughter. Zijn thrillers en ik kan ze in 1 ruk uitlezen :D Maar je moet er wel van houden.
    Verder zijn de boeken van Kluun "leuk", maar gezien de hormonen wordt het wel huilen geblazen vrees ik ;)

Nijntje: Jullie kleintje komt er vast helemaal gezond en wel uit.

Rest: *Zwaai*

Zo lekker onder de douche en dan mn bedje in denk ik.
    Heb het zoooooo koud!!!

Slaap lekker meiden.

Liefs vanaf hier

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @remmar: hihih bedankt ;)
    ja isabel was echt een kleintje, als ik fotos terug kijk ook ze had echt spillebeentjes hihi. ze was er dan ook zo uit, ook al was de ravage wel groot door de snelheid! als het een 8 ponder was geweest was ik tot mn navel en stuit uitgescheurd denk ik hihi.

beterschap voor iedereen! balen zeg :( maar ja de winter komt er weer aan he...

jij ook al zo een BI gehad pffff, mijn bekken staan ook altijd scheef maar daar ben ik aan gewend hihi.

vandaag bij fysio geweest. mn bekken zaten vast maar mn si-gewricht was nu weer wat losser.....
    heb oefeningen moeten doen om de druk van mn bekken te meten deze was meestal helemaal goed. alleen oefening met rechtse been doen en wel druk houden op mn bekken gaat telkens fout dat is echt de lastige kant maar dat wist ik al. nu dus nog meer oefeningen gekregen om de banden en onder buik spieren sterker te maken terwijl borst-buik-rug en armspieren ontspannen. is moeilijker dan je denkt maar hopelijk gaat het helpen!

11. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hoop het ook voor je.

Ja, heb toen ook veelpijn gehad, maar helaas konden ze bij mij weinig doen dan alles elke keer weer recht zetten, maar voor ik in de auto zat stond het al weer scheef :(
    Heb ook een tijdje een bekkenband om gehad, maar zelfs dat hielp helemaal niets.
    Kon ook alleen maar zitten op 2 opgerolde handdoeken in een tuinstoel.
    Ben alleen wel bang dat het bij een tweede zwangerschap nog eerder zal gebeuren en ik dus weer zo lang thuis kom te zitten.
    Maar daar moet ik nog maar niet over na denken. ;)

En nu ga ik echt naar bed!!

p.s. streepje van mn test was vanavond wat donkerder. Verwacht mn ei waarschijnlijk zondag of maandag.

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hmmm ik herken het, hier staat het ook binnen een paar minuten weer terug in oude stand...
    gelukkig helpt bekkenband hier nog wel. ik zit ook op tuinstoel nu maar met gewoon tuinkussen erin, ik kan makkerlijker op staan nu en het zit beter!

spannend meid!! hopelijk is het nu weer raak

slaap lekker ;)

13. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden!

Pff, ben moe! Ryan slaapt ineens niet goed meer snachts.. meestal van 2 tot 4 is hij wakker, wel hel vrolijk enzo.. Hij is verkouden en volgens mij komt er weer een tandje.. hij heeft dan ook niet echt honger, als ik een flesje maak, neemt hij maar een paar slokjes. Hoop dat maar eventjes is, want het breekt me aardig op. Gelukkig morgen lekker dagje naar de zwaluwhoeve met mijn man, lekker bijkomen!
    @Meiden met bekkenpijn, hoop dat het oor jullie niet erger wordt, lijkt me erg vervelend!

Verder zal ik straks ff bijlezen..

14. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

zwaai meiden!

t84: balen dat Ryan de afgelopen nachten niet zo lekker slaapt! Hoop dat hij er snel overheen is! Alvast een hele fijne dag morgen!!lekker genieten! Die salounge is een echte aanrader om even lekker te gaan liggen slapen!!

15. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen lady's

T84: Ik hoop voor je dat Ryan snel weer door slaapt, want die gebroken nachten breken je heel snel op.

Hier wordt de ziekenboeg steeds erger :(
    Stan heeft de hele nacht liggen hoesten en praten in zn slaap.
    Heb alleen geen idee of dat het door de koorts kwam. :(
    Heb zelf dus ook beroerd geslapen en ben ook niet fit.
    Dus hebben een heel rustig weekend voor de boeg. Vanmiddag alleen ff boodschappen doen en verder lekker met zn tweetjes onder een dekentje op de bank, kinderdvd's kijken ;)
    Had eigenlijk morgen verjaardag van mn tante maar heb maar even afgebeld. Gaan wel een andere keer als we allemaal weer wat fitter zijn.

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden,

De groei echo was goed.De kleine woog nu 2815 gram en is ongeveer 45 a 46 cm lang.Maar kreeg nog wel te horen dat ik teveel vruchtwater had.Waardoor ik het dus ook benauwd heb en omdat ze nog teveel kan bewegen.Er zat ook nog een leerling bij en hebben we ook nog in 3D mogen kijken:D Wat is ze toch mooi!! En toch weer lekker eigenwijs met haar handje voor het gezichtje,maar doordat ze ze druk was ging het handje toch gauw weg:D De foto volgt nog!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @kim: hihi al een hele meid aan het worden nu he! ik had ook erg veel vruchtwater ;) loopt er straks vanzelf allemaal wel uit hihih.

@T84: balen van de gebroken nachten!! hopelijk slaapt hij snel weer door.

@remmar: beterschap voor jullie meid!

18. nijnonijntje

@kim
    mooi bericht meid.
    Ach ja veel vruchtwater, wat naomi ook zegt, dat loopt er straks allemaal wel uit. No worries dus:p

19. nijnonijntje

Hier vandaag weer heel erg last van harde pijnlijke buiken, echt niet normaal. Net al met het ziekenhuis gebeld.
    Nou is de kleine ook heel bewegelijk vandaag. Lijkt wel of hij rondjes draait:$.
    Dus het kan ook daardoor komen.
    Nog even aankijken hoe het gaat als de kleine wat rustiger, maar dat is hij volgens mij voorlopig niet van plan.
    Dus we zien wel even. Eind van de middag heb ik weer contact met het ziekenhuis.

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nijn: hoe is het nu meid??? hopelijk is de kleine rustiger en zijn de harde buiken afgenomen!!!

Deel Deze Pagina