@kim Ja mijn kleine loopt vanaf de 20 weken echo constant voor op de groei. Ik weet het ook niet. De ene keer doen ze er heel dramatiach over en de andere keer heel luchtig. Weet niet zo goed hoe ik er dan tegenaan moet gaan kijken. @pinda Nee dat ken ik niet. Maar dat zegt niks. Elke persoon, maar ook elke zwangerschap, zelfs bij dezelfde persoon is anders. Het is dus gewoon weer afwachten. Spannend hoor. Ik duim voor je. Maar je mag vandaag toch al testen of niet? @naomi Bij jou gaat het ook snel zeg. Bijna 19 weken. Mooie buik hoor. Binnenkort de 20 weken echo?
Nijntje,dat is af en toe wel is vervelend dat ze raar gaan zitten doen.Precies dat weet je dan ook niet meer.
@pinda O spannend is dat he. Je kan er ook voor kizen nog even te wachten als je echt niet durft Maar gewoon doen, weet je meteen waar je aan toe bent.
Ik mag vandaag officieel testen..heb om 12.00 uur een afspraak voor mijn werk en zal na dat gesprek ff de kruidvat inlopen hihi
@pinda: oww spannend meid hier ook giga krampen gehad maar geen bloed hihi. hopelijk pakt het ook bij jou positief uit met een plakbeeb!! @all: bedankt voor de reacties op mn buik hihi. hij groeit inderdaad lekker door en je ziet elke week wel weer een verandering. hier straks ook even langs mn werk, urenbriefjes nog even inleveren van afgelopen maand. en vanavond uit eten met mn werk hmmm volgens mij krijgt isabel er weer een blauwe plek bij... ze was gaan staan tegen de deur maar verloos haar evenwicht, heeft dan natuurlijk geen randje om vast te houden. ze ze valt om met haar hoofdje op de knip van de deur pfff was wel even schrikken!! ik ga haar verschonen en even lekker eten geven dan zal ze zo wel weer naar bed kunnen hihi.
Zo vanmorgen weer lekker wezen zwemmen met mijn waterrat!! Kreeg ik de vraag, zo hij wordt binnenkort zeker wel 1 jaar? Ik, nee hij is maandag 9 maanden! Krijg ik wel vaker die vraag.. Hij is wel groot, maar niet extreem ofzo, haha! @Nijn, idd vervelend vh ziekenhuis. De gyn van mij was gelukkig altijd goed, volgende mocht het weer nodig zijn, wil ik ook alleen maar haar. @Naomi, Mooie foto!! Ahh zielig voor Isabel, is idd altijd even schrikken! @Pinda, owww meid wat SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik duim heel hard voor je!
He Nijn, gaat wel goed hoor. Vandaag lekker een dagje vrij, even helemaal niks doen. Druk geklust afgelopen dagen, dus hopelijk goed nieuws straks. Denk dat m'n eisprong al geweest is, dus m'n banner klopt niet helemaal. Hoe voel jij je?
O ik zat al met spanning naar je banner te kijken inderdaad Ja hier gaat het wel, naar omstandighede. Maar goed het is gewoon even de tijduitzitten voor mij. Dus nog even doorbijten. Er zijn nog wel wat klachten enzo, maar dat hoort erbij. Wonder boven wonder geniet ik nog elke keer van de bewegingen in mijn buik. Dat is prachtig en maakt het het volhouden waard.
@pinda: komt me zeker bekend voor. Ik had ook ongi-achtigr krampen en ging wel 50x op een dag naar de wc om te checken of ik toch ni ongi was geworden. Wanneer is je NOD? Als je daar heel dicht op zit zou ik n testje wagen, als NOD over paar daagjes is zou ik wachten. Maar ik weet hoe moeilijk wachten is.
Net een testje gedaan maar natuurlijk is ie negatief...ga het morgenochtend nog proberen en mocht die omo wit zijn dan wacht ik mn ongi wel af...
kom even langs om een zwaai te doen...binnenkort wel weer meer denk ik.. maar zit niet zo lekker in mn vel de laatste dagen. breekt me allemaal een beetje op.