Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by kim1990, Aug 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Remmar, balen dat je ongesteld geworden bent... Echt heel vervelend. Sterkte!

Wian, logisch toch, dat je niet zoveel tijd meer hebt voor zp? Gelukkig gaat je herstel vooruit.

T84, wanneer ben jij begonnen met zwemmen met je kleine? Echt gaaf dat hij er zo van geniet.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @kim: gefeliciteerd!!!!!!! leuke namen!!!! en wat een flinke jongen zeg.... gelukkig gaat het met beide goed en zijn ze lekker aan genieten :D veel plezier vanavond!

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@kim
    Gefeliciteerd tante kim!

4. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Remmar,sorry voor mijn late reactie!Maar echt balen zeg dat je ongi bent geworden:(

Naomi,lekker eigenwijsje is ze ook he :p

Wian,geeft toch helemaal niks meid!Gaat zeker hard zeg met Jurre!Gelukkig gaat verder ook alles goed met jullie.

5. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    4,151
    0
    36
    Emmen
    Bedankt voor de felicitaties!

Gisteravond toen we er waren kreeg ik de tranen in me ogen wat was hij lief zeg!Me zus voelde haar eigen ook een stuk beter,ze heeft 1 knip gehad van onder omdat hij dus zo groot was:p

Zat al in angst hoe ik de kleine moest vasthouden hihi,maar het is gelukt en er werden direct allemaal foto's gemaakt.

Als het goed is mogen ze vandaag naar huis ze moeten even wachten op de kinderarts en de gyn,dus ik mag straks naar de stad want heb haar een halve stokbrood filet american beloofd van de bakker:D

Hier nog even een foto waar ik samen zit met de kleine man:

View attachment 176700

Een trotse Tante:D

6. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    super leuke foto kim :D

7. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Kim, super gefeliciteerd!! Leuke foto, over paar maandjes zit je zo met je eigen kind!! :D

@ sweet, vanaf 3 maanden kan je met ze gaan zwemmen. Ja hij vindt het echt helemaal leuk, ga daarom ook elke vrijdag ochtend.

8. nijnonijntje

@Kim
    Wat een leuke foto zeg!

@remmar
    Sorry meis ik zie het nu pas :(
    Maar wat balen dat je ongi bent geworden.
    Sterkte lieverd!

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

Feb 3, 2010
    6,050
    145
    63
    Hai meiden, ik kom echt even heel snel voorbij vallen, want ik zit bij mijn ouders op internet. Pas eind volgende week hebben we thuis weer.

Kim, van harte gefeliciteerd met je neefje, geweldig!!!!

Remmar, ooooo, wat balen dat er nog geen ooievaar in zicht is :(

@ Meeting, leuk!!! High tea, mjammie!!!

Net een echo gehad, zag er allemaal goed uit met de kleine. Ik ben zooooo benieuwd!!! Het wordt al steeds echter :)

10. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

Feb 6, 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @kim: gefeliciteerd met je neefje!!
    @remmar: klote dat je ongi is gekomen.

Hehe eindelijk fijn weer. Vanochtend even de stad in geweest. Ik heb miijn eerste positiebroek gekocht. Ik kon geen broek meer dicht n ben dol op jeans. Moet zeggen dat t heerlijk zit. Nu lig ik weer te rusten want ik ben kapot moe en misselijk. Straks lekker in de tuin zitten.

11. nijnonijntje

@happymarie
    Hoe ver ben je eigenlijk?
    Heb je geen banner :)?

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Leuke foto Kim!

13. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

Feb 6, 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben vandaag 10 weken en 4 dagen. Ik probeer een banner te maken, helaas ben ik niet zo handig.

14. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

Feb 6, 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jaaaahhhh banner gelukt

15. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    joehoe!!! is altijd wel makkelijk hihi.

isabel buikschuift vanaf gisteren vooruit ipv achteruit!!!
    helemaal trots op mn grote meid :D
    ze stapt ook al aan de hand hihi ze gaat echt heeeeeel snel.

16. nijnonijntje

@happymarie
    Joepie!!! Gelukt :D
    Nu kunnen we je goed volgen ;)

17. T84

T84 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    2,575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,
    Alles goed hier?
    Hier wel, alleen weer aan het werk!! maar gelukkig weer genoeg te doen.. Vanmiddag naar het Cb met Ryan, ben benieuwd naar zijn cijfertjes, hihi!

Fijne dag meiden!

18. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

T84; werkse! en succes op t bureau... laat je de cijfertjes hier ook nog even weten? Ben ook wel benieuwd;)

Kim: Trotse tante! Erg leuke foto!!

Happymarie: leuke banner! goed gelukt! Hoe voel jij je? Gaat t allemaal goed? Al veel mensen verteld? of nog ff geduld?

Naomi: Goed van je meissie zeg!! Wel lekker als ze zo vlot gaat. helemaal als je wat verder in je zwangerschap komt enzo! Voel jij je goed?

Alice: Huh? ik lees net terug... waarin je zegt net een echo gehad...Ben je ook weer zwanger?? ALs dat zo is.. Gefeliciteerd! Ik loop echt achter!

Allll: ZWAAI!

Meeting: wie organiseert dit eigenlijk? erg leuk idee! en al enig idee rond welke periode dit plaats gaat vinden?

19. naomi123

naomi123 VIP lid

Mar 22, 2009
    8,840
    0
    0
    @wian: soms wat minder eetlust maar het gaat verder erg goed!
    mijn buik groeit echt gigantisch hard! ik had bij isabel zo een buik pas rond de 16-20 weken......

@meeting: ik ben erover begonnen dus zal het wel organiseren maar als er meer zijn die willen helpen graag!

20. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

Naomi: Goed om te horen dat het op de eetlust na wel goed gaat! Haha je buik heeft het nu natuurlijk allemaal een keer mee gemaakt, kan me voorstellen dat ie dan nu iets sneller is...Wel leuk lijkt mij dat het al goed zichtbaar is! Bij mij begon het buikje ook pas echt met 20 weken... dat mensen zeiden.. je bent zeker nog niet zo lang zwanger haha.

Meeting: Ik zou je best willen helpen hoor!

Share This Page