Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @All: nou het heeft doorgezet hoor :( Wordt dus een volgende ronde IUI. We denken erover om over te stappen naar een ander ziekenhuis voor de IUI...eentje die ook in het weekend IUI doet en waar je met meer respect wordt behandeld! Waarschijnlijk valt mn eisprong (het het even snel berekend, is meestal cyclus van 29 dagen) toch weer in het weekend :(.
    Gisteren met mn familie 'vrouwendag' gehad. Lekkere gezichtsbehandeling gehad, zonnebank, jacuzzi etc. was echt super! daarna nog even lekker een uurtje zumba gedaan ;)

Nou ga me even aankleden want moet zo weg om te werken..bleehh..geen zin :p

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweet, wow, al 5 maanden alweer, wat gaat het toch ongelofelijk hard zeg!!!

@ Pinda :(, vervelend dat het heeft doorgezet.... Heb je al ziekenhuizen gevonden die eventueel in het weekend IUI doen?

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @pinda: wat balen dat het toch doorgezet heeft! hopelijk kun je een zkh vinden die IUI ook in het weekend doet! vind het eigenlijk ook best vreemd dat sommige dat dus niet doen...

@sweet: wauw alweer 5 maanden gefeliciteerd :) het gaat snel he!

hier over een uur gesprek op mn werk. ga als het goed is ook te horen krijgen wat er met mn contract gaat gebeuren want die loopt volgende week af... ik verwacht dat hij niet verlengd gaat worden maar we zullen zien.

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, spannend wat ze met je contract gaan doen..... hopelijk wordt het gewoon verlengd!!!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier vanmorgen gesprek gehad en zoals verwacht is mn contract niet verlengd :(
    heeft te maken met dat het bedrijf dat financieel niet aan kan momenteel, er zullen waarschijnlijk meer mensen uit moeten. ze vonden het erg moeilijk want wilde me eigenlijk niet kwijt maar ze moesten haast wel om zelf niet ten onder te gaan.
    ze wilden wel graag dat ik straks wanneer ik weer kan gaan werken dat ik zou bellen om te vragen of er nog plek is voor me, maar dat zie ik nog wel hoor. misschien dat ik nu voor een verzorgingstehuis ga en dan 2x een avonddienst van 8 uur draai dan ben ik verder altijd thuis.

6. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@naomi
    Dat moeten ze je uiterlijk een maand van te voren doorgeven hoor.
    Een week van te voren mag niet hoor.
    Je had er nu eigenlijk al van uit mogen gaan dat ie verlengd werd.
    Maar goed dat zijn regeltjes ;)
    Dat is natuurlijk oorspronkelijk mijn vakgebied.
    Maar ja, als je het zelf niet heel erg vind :)

@pinda
    Balen. Hoop dat je een ziekenhuis kan vinden die het wel doet.
    Tis toch belachelijk dat ze geen iui's in het weekend doen. Dan kan er soms wel maanden voorbij voordat je een goeie eisprong dag hebt .

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Pinda, wat jammer zeg! Hoop dt je een goed ziekenhuis kan vinden! Is toch te gek voor woorden dat er geen iui's gedaan worden in het weekend. Alsof je cyclus daar rekening mee houdt.. Klinkt gezellig, vrouwendag!

Alice, je ventje al bijna een jaar! Weet je al wat je gaat doen met z'n verjaardag?

Naomi, wat jammer!

Oh, even m'n meisje pakken!

8. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Pinda: Hoop voor je dat je snel een geschikt zkh vindt waar jullie terecht kunnen. En vindt het zo erg voor je dat het door heeft gezet. :(

Naomi: Balen dat je contract niet verlengt wordt. :(
    Aan de ene kant snap ik het wel van het bedrijf, maar zoals nijn al zei; ze hadden je het wel wat eerder mogen laten weten :x

Nijntje: Hoe is het met jou? Is het nog een beetje te doen zo thuis??

Sweet: Alweer 5 maanden :$
    Wat gaat het toch allemaal snel.

Hier bereidt de ziekenboeg zich steeds verder uit. :(
    Blijk ook nog eens blaasontsteking te hebben, wat ik nog nooit heb gehad :(
    Maar ja.... eens is de eerste keer
    Hopelijk is de blaasontsteking gewoon een voorbode van goed nieuws ;)
    Las namelijk iets dat je tijdens de zwangerschap grotere kans hebt op een blaasontsteking :D
    We zien dus alleen maar positieve dingen in deze ellendige tijd ;)

Liefs vanaf hier

9. nijnonijntje

@remmar
    Zo, idd een ziekenboeg bij jou thuis. Hoe kan dat nou. Wat een pech zeg! Hoop dat je snel weer lekker bezig bent.
    Hier thuis gaat het wel hoor. Begin me wel steeds meer te vervelen, maar ja wat doe je er aan.
    Daarnaast heb ik nog wel heel erg last van de BI en moet ik opletten wat ik doe. De harde buiken staan behoorlijk op de loer en hoef maar iets te doen (of soms zelfs niks) en ik krijg er al een aantal achter elkaar. Dat ben je het ook wel eens zat hoor!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nijn: nee hoor ze hoeven dat geen maand van te voren te laten weten ;) heb dat nagezocht. ik weet dat mn contract dan eindigt dus je kunt er rekening mee houden. als ze niets zeggen en de datum is gepasseerd wordt hij stilzwijgend verlengd.
    de meeste werkgevers laten het wel een maand van te voren weten zodat iemand op zoek kan naar nieuw werk maar ze zijn het niet verplicht.

11. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Nijn: Kan me heel goed voorstellen dat je het een beetje gehad hebt. Nog even volhouden en genieten van het hummeltje in je buik.
    Harde buiken.... auwwww :(
    Heb er gelukkig zelf nooit geen last van gehad. ;)

Naomi: Wat ben je nu van plan??
    Gewoon thuis blijven tot na de bevalling en dan weer gaan solliciteren?

Duik zo even onder de douche en dan op tijd mn bed in het een boekje. Hoop zo dat de ziekenboeg een keertje ophoudt :x
    Het ene is nog niet over en het volgende is er alweer.
    Hallo....... Herfst :x

Wel een leuk vooruit zicht :D
    Gaan zondag naar de winterefteling met de kleine man als verrassing.
    Haha.... ben een beetje efteling verslaafd :) en heb er nu al helemaal zin in.
    Blijkt iets nieuws te zijn met illusies. Dan schijnen er bepaalde gevels van gebouwen tot leven te komen, dus ben heel benieuwd.

Ga even naar boven want de kleine man roept

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @remmar: ja ik kan niet werken nu he met mn BI, niet in de zorg in ieder geval. dus ik blijf in de ziektewet tenzij UWV anders gaat beslissen maar dat zullen we afwachten. als ik merk dat ik goed herstel na de bevalling ga ik weer solliciteren ik denk in de zorg maar misschien ook wel iets anders, ligt er maar net aan wat er op mn pad komt!

leuk de winterefteling!!

13. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Naomï: Hopelijk werkt 't UWV gewoon mee ;)
    Was ook niet lullig bedoelt, maar dacht dat jullie ook met een ander huisje bezig waren, dus vandaar mijn vraag :)

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja klopt we zijn bezig met ons huis verkopen, mocht dat nu lukken voor de hoofdprijs gaan we er gewoon uit en huren we tijdelijk wel wat.

15. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goodmorning!
    @Pinda, balen dat het toch nog heeft doorgezet. Heb je intussen al een geschikt ziekenhuis gevonden?
    @Naomi, Balen van je contract zeg..
    @Sweet, je meisje alweer 5 maanden! Waar blijft de tijd, haha!
    @Renmar, das vervelend zeg de ziekenboeg en ook nog een blaasontsteking... ik hoop dat jullie allemaal snel opknappen! En heel leuk de winterefteling.. ziet er altijd zo gezellig uit!
    @Nijn, ja meis de laatste loodjes wegen het zwaarst! ;) Nog even volhouden.. hihi..
    Hier alles goed, laatste werkdagje voor deze week heerlijk!!
    Helaas nog geen geschikte stal met bos kunnen vinden.. dus denk dat we hier blijven staan, stal is verder goed er is alleen geen bos of iets, maar dan kopen we maar een trailer dan gaan we gewoon zo naar het bos, hihi!
    Fijne dag!

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, he wat jammer dat je contract niet verlengd is :(

@ Sweet, we houden we gewoon een klein feestje met alleen directe familie. Dit omdat we dan echt net verhuisd zijn en ik met een hele dikke buik rond waggel ;). Misschien volgend jaar wat uitgebreider :)

@ Remmar, jeetje zeg, weer een uitbreiding in de ziekenboeg :(, maar hopelijk is het wel zoals je zelf zegt een positief teken :)
    O, hier nog een efteling-verslaafde....we komen er elke jaar minstens 1x! Hihi, straks wonen we een tikje dichterbij en ik heb zelfs over een abbo getwijfeld ;)

@ Nijn, ik heb met je te doen.... Nog heel eventjes doorbijten meid, denk maar aan het mooie eindresultaat straks! En mijn ervaring was dat toen de kleine helemaal ingedaald was dat de BI en de harde buiken stukken minder werden, dus hopelijk is dat bij jou ook zo! :)

@ T84, balen dat je nog geen stal hebt gevonden.... maar een trailer is natuurlijk ook een topplan! Al is zelf uit kunnen rijden wel heel erg fijn natuurlijk :)

Zo, vandaag een vrij dagje hier. Lekker veel Harry Potter en ik ga appeltaart bakken!!!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    alice: hmmmm alweer een taart bakken lekker hoor!!

hier een nieuwe buikfoto van vandaag!

18. nijnonijntje

@alice
    Ah vers gebakken appeltaart. Jammie. Krijg er spontaan zin in.
    Maaruh wie eet al die taarten eigenlijk op? Jij en je mannetje? Of ook anderen?

@naomi
    Ja mooi hoor. Die buik groeit echt mooi hoor.
    Rond de twintig weken heb je de mooiste buik. Dat vind ik bij iedereen en ook bij mezelf. Nu is het zo'n hangbuik geworden :(

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nijn: nou mijn buik is nog niet op zn mooist hoor:p
    over een paar weken wanneer hij echt rond is dan vind ik hem zelf pas echt mooi. en een hangbuik had ik al dus dat veranderd niet hihih, voel me soms een hangbuikzwijntje ;)

hier isabel net op bed gelegd, hopelijk wilt ze gaan slapen echt stil is ze nog niet. ik moet zo mn bekkenband aan gaan doen... kreeg gisteren op mn kop van de fysio dat ik hem veel te weinig draag. het is ook nooit goed! straks misschien een stukje proberen te fietsen als dat lukt zet mn moeder isabel in het stoeltje en kunnen we even weg want ik ben echt gaar van al dat binnen zitten!

20. nijnonijntje

Ja dat binnenzitten wordt je ook gaar van. Pfff ben het behoorlijk zat, maar ja, volhouden!
    Morgenavond bij vrienden eten dus ben ik even weg. Lekker rustig, maar wel leuk :)

Deel Deze Pagina