Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @wian: dikke knuffel meid!!! ik snap dat je het klote vind... maar doe wat je kunt op jou tempo meer kun je niet doen!!

@happy: nee hoor eet maar lekker door ;)
    ze zeggen inderdaad dat kaneel schadelijk is maar dit is pas bij hele grote hoeveelheden, en die krijg je echt niet naar binnen door veel speculaas en pepernoten te eten ;) als je zo pure kaneel kilos naar binnen gaat werken moet je wel uitkijken maar ik geloof niet dat iemand dat doet hihi.

@remmar: super dat het zo leuk was!! ja druk is het vaak bij zulke atracties. hopelijk is iedereen snel beter bij jullie!!

morgen 20 wekenecho :D:D dan weten we eindelijk of we een zoon of dochtertje erbij krijgen en of hij/zij helemaal gezond is natuurlijk :D

net speelgoed binnen gekregen wat ik vorige week besteld heb. 2 mega grote dozen hihi zo maar eens kijken of het allemaal klopt!

vanmiddag 3 taarten gaan bakken, want morgen wordt manlief 30!! vrijdag en zaterdag weer taarten maken want dan wordt mn moeder 50! veel feestjes dus van de week hihi.

2. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Naomi: Leuk dat de 20weken echo op de verjaardag van je mannetje valt. Leuk cadeautje om dan het geslacht te horen :D
    Taart.... heerlijk ;)

Hier vandaag een luie dag. Eerst maar eens bijkomen van gisteren de hele dag lopen. Heb gewoon spierpijn in mn kuiten :(
    Zo maar eens aankleden en even boodschappen doen, tenminste als de kleine man mee wilt.

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @remmar: doe maar rustig aan dan meid! is altijd inspannend zo een dagje efteling!

ja vind het ook een leuk verjaardagscadeautje!! aan cadeaus geen gebrek trouwens hihih heb er 30 voor hem in de kast liggen:p

4. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Haha... 30 cadeaus :$
    Je lijkt wel een beetje op sinterklaas ;)

Ik denk hier trouwens dat het helaas wederom niet raak ik. Temp was vanmorgen weer gedaald en verwacht morgen mn ongi.
    Dus op naar ronde 15 :(
    Ga trouwens stoppen met temperaturen en ovu-testen. Wordt er helemaal gek van en het lukt blijkbaar alleen als we het op de gok doen ;)

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @remmar: hihihi ja 30 cadeautjes:p voor elk jaar 1 hihi.
    heb hier 2 mega grote dozen staan met speelgoed voor sinterklaas en verjaardag voor isabel en mn nichtje! ik denk dat ik in totaal 60 cadeautjes in huis heb hihi niet allemaal voor ons maar het grootste gedeelte wel:p ach ja kon goedkoop inslaan dus waarom niet he. www.lobbes.nl kun je vrij goedkoop speelgoed kopen!

balen dat je je ongi verwacht :( hopelijk toch niet en een posi test anders inderdaad op geluk gaan doen als dat wel werkt ;)
    gaan jullie nog naar HA als het lang duurt of niet?

6. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@remmar
    O balen! Pfff. Frustrerend is dat he, als je je temp weer ziet zakken.
    Misschien inderdaad even zonder temp en testen proberen.
    Dikke knuffel voor jou.

@naomi
    O spannend joh! Ik denk dat het weer een meid wordt bij jullie :D
    Hier morgenochtend ook weer een liggings/groei echo.
    Ben benieuwd wat voor horrorscenario ze me nu weer gaan voorschetsen. Word er soms wel wat moe van hoor.

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nijn: hihihi ik weet het niet, heb dubbele gevoelen over jongen/meisje. morgenochtend weten we het hihi. maar vroeg gaan slapen vandaag denk ik:p

hoezo horrorscenario??

8. nijnonijntje

Ja lekker vroeg slapen, dan is het snel tijd. Doe ik ook haha.
    Ja horrorscenario met dat ie heel groot is en dan zitten ze van die geluiden uit te kermen en als ik dan ernaar vraag vind ik elke keer dat ze het dan verbloemen. Terwijl ik zoveel aan hun reactie kan aflezen.
    Of ze zeggen dan dat het meevalt. Ja waarom zeg je dan dingen als: zoooo die is hard gegroeid of die is groot!!!

9. nijnonijntje

Dan ga ik allemaal enge situaties van de bevalling voor me zien.

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ach meis toch!! dat is ook niet echt professioneel van ze.... als ze dat nou weer doen zeg er dan maar lekker wat van hoor!! ze horen je niet bang te maken maar gerust te stellen!!
    maak je maar niet druk om de bevalling, dat komt vast helemaal goed ;)

hier is isabel om 11.45 eindelijk wakker geworden!! begon me al wat ongerust te maken en stond op het punt om even te gaan kijken maar toen begon ze lekker te kletsen hihi. die zal wel uitgeslapen zijn nu:p
    ze staat nu weer heerlijk bij de stoel te spelen hihi. zo al het speelgoed is controleren kan ik gelijk even kijken wat ze ervan vind hihih.

11. nijnonijntje

Zo die heeft lang geslapen haha. Is ze lekker uitgerust vandaag :)
    Hoe laat heb jij morgenochtend de echo?
    Ik om 9.40 uur.

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    wij hebben de echo om 09.00 uur :)
    spannend he!! ik zal jou wel smsen dan kun jij het hier weg zetten.
    mijn schoonouders komen nl gelijk mee voor de verjaardag van mn man en smiddags komt de rest dus zal weinig tijd hebben denk ik...

nou geloof het of niet.... ze was net weer moe...... hoe ze dat doet weet ik niet hoor!! heb haar gewoon mee gegeven aan mn tante die wilde boodschapjes gaan doen met haar.

13. nijnonijntje

Ja sms maar. Dan zet ik het meteen hier neer.
    Heb een smartphone, dus kan dat bijna meteen doen. :)

Echt? Haha. Goed wakker houden inderdaad. Dan slaapt ze vanavond weer lekker op tijd ;)
    Kan jij er ook vroeg in. Des te sneller de nacht voorbij is :D

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja dat is makkelijk dan! dan hoeven jullie niet in spanning te zitten;):p

ben benieuwd of ze zo in de wagen geslapen heeft toch niet.
    de appelkruimeltaart staat ook al in de oven :D
    over 2 uurtjes de sinaasappelkwark taart doen en dan zijn ze allemaal klaar. vanavond dan alleen het huis nog even opruimen pfffff. zo mn bekkenband aan doen! ben ik weer vergeten... terwijl ik toch de hele tijd sta met het bakken domme ik.

15. nijnonijntje

O daar ga je echt spijt van krijgen. Hoop dat de pijn nog een beetje handelbaar is. Vanavond dan maar niks doen hoor!
    En? Zijn de taarten gelukt?? Vast wel.
    Isabel nog een beetje geslapen of was ze juist helemaal hyper :D?

Hier vanavond een cursus voor de bekken als voorbereiding op de bevalling en manlief moet mee. Haha.
    Ben benieuwd wat hij er van vind.

Ben echt benieuwd wat jullie krijgen. Ik hou het nog steeds bij een meisje :)

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    tot nu toe heb ik er nog geen spijt van gehad ;) heb hem 4 uur lang aangehad en heb hem nu weer even uit (zit na het eten nooit zo lekker hihi)
    heb nog geen pijn gelukkig dus hopelijk komt die ook niet!

de taarten zijn gelukt :) de laatste moet nog 3 kwartier opstijven in de koelkast maar daar hoef ik niets voor te doen he hihi.

isabel heeft net nog wonder boven wonder 2 uur geslapen hihih.
    nu gaat ze niet meer naar bed voor dat ze de nacht in gaat. lekker moe maken en vol gooien straks dan kan ze weer heerlijk slapen :) nu hopen dat ze niet weer om 3 uur wakker word, stomme kiezen zijn bezig...

ben benieuwd wat je man er van gaat vinden!!

ik denk ook een meisje maar we zien het wel morgen:p

moet nu weer snel gaan, zo meteen komt mn broertje alvast op visite voor mn man zn verjaardag!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    oepsie hihi is wel een heel lang berichtje geworden:p

18. nijnonijntje

Haha, die slaapt inderdaad niet meer. Maar inderdaad moe maken en laat erin, dan slaapt ze vast de nacht goed door.
    3 uur is een rottijd. Eigenlijk elke tijd midden in de nacht. Maar ook zielig voor haar hoor met die tandjes.
    Hoop dat ze snel doorkomen.
    Lekker hoor di taarten. Denk dat ik er binnenkort ook maar een ga bakken. ( Wel met hulp :( )
    Fijne avond en morgen natuurlijk ook met de verjaardag van je man.
    Ook een hele mooie en goeie echo gewenst morgen, maar dat kotm vat goed. :D
    Ik zie je sms wel verschijnen ;)

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, ik eet zelf natuurlijk altijd een stukje, maar heb eigenlijk elke middag wel bezoek, dus die eten ook mee en verder gaat de taart daarna naar mijn man en zijn collega's :), die zijn er ook heel blij mee :)
    Ik heb maar een klein buikje ;), die hangt niet ;)
    Succes zo met de echo!!!
    En wat denk je wat onze Mini wordt? Een jongen of een meisje?

@ Naomi, fietsen????? Doe je wel voorzichtig met je bekken??? Dat is toch echt funest? En ook nog frisbeeën......
    Woehoei, alweer 20 weken!!!!!!!!!
    Fijn dat Isabel de sint zo leuk vond!
    Gefeliciteerd met je man!!!
    Succes zo met de echo!!!

@ Kim, vervelend die voorweeën :(, hier al vanaf week 24 vorige zwangerschap. Elke keer weer naar het ziekenhuis en aan de CTG....tot aan de laatste week toe....

@ Zuurkool, hier ook een man die het eerst niet lekker vond, maar nu wel :). Ik maak het met ananas, banaan, hamblokjes, aardappelpurree en een laagje kaas uit de oven :) en een rookworst natuurlijk ;)

@ Happy, woehoei, alweer 23 weken!!!
    Kaneel is inderdaad niet goed nee, maar als je het maar niet dagelijks eet en geen hele potten, dan is er niet zo heel veel aan de hand geloof ik....

@ T84, heerlijk dat je een nieuwe stal gevonden hebt!!!

@ Wian, mooie cijfers van Jurre!!! Hij is al groter dan mijn zoontje. Die was gister 73cm en 9510gram, ons Ukje ;)
    Balen van je BI, even weer zo'n dip.....heel frustrerend is dat he? Hele dikke knuffel voor jou!!!

@ Remmar, fijn dat je het zo leuk hebt gehad in de winterefteling!!!

Zo dames, ik had even flink wat bij te lezen zeg!!! Maar dat is wel heel erg leuk!!!
    Hier is het ziekenboeg, ik kon in het weekend zelfs geen water meer binnen houden en ben in 2 dagen tijd 2 kilo afgevallen. Zoonlief is ook echt niet fit :(, ben de hele nacht al op. Hij heeft verhoging en hij spuugt.
    Eigenwijze baby hier ligt nog steeds in stuit....ik begin me ondertussen wel wat zorgen te maken eigenlijk.....

20. nijnonijntje

Ik zit hier in de wachtkamer te wachten totdat ik aan de beurt ben.
    Ben benieuwd wat voor nieuws naomi straks smst :D

@alice
    Ik denk bij jullie ook meisje.
    Maar soms denk ik ook een jongen.
    Hou het nu nog even op een meisje :D

Deel Deze Pagina