Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, balen is dat he? :(. Maar jezelf erbij neerleggen helpt echt het beste.... Maar ik snap goed dat je het er allemaal even mee gehad hebt, ik vind het ook zo gek dat ze je zo op en neer laten pendelen....

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Grrrrrr, had ik dus net bedacht dat ik toch een babykamertje aan moet schaffen voor nr. 2 zit mijn moeder me dat helemaal weer uit m'n hoofd te praten. Zij heeft namelijk nog een ledikant over en de kamer van mijn zoontje heeft een (kleine) inbouw-legkast. Dus ze vindt of alleen een commode of een hele nieuwe kamer voor m'n zoon en het bed dan opslaan. Maar ik vind het zo zielig voor m'n zoon dat hij nu z'n kamer en bed opeens uit moet en zijn kamer wordt dan zo leeg en ik vind het zonde om dat bed 1 tot 2 jaar op te slaan, over 2 jaar zijn natuurlijk weer andere meubels in.....
    Dilemma's dilemma's dilemma's ;)
    Misschien worden jullie gek van m'n baby-peuterkamer-kwestie, dus deze zwangere-hormoon-muts zegt alvast sorry ;)

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden!

Sorry dat ik niet veel reageer,maandag moest ik naar het ziekenhuis ivm zware hoofdpijn klachten ,buikpijn,duizeligheid en sterretjes voor de ogen zien!Ze dachten aan zwangerschaps diabetes.Heb 2 x een Ctg gehad en die waren beide goed,urine onderzoek gedaan en daar zat wel wat in maar niet zo noodzakelijk dat ik moest ik blijven.Mocht er toch wat gebeuren moest ik direct weer bellen.En gister heb ik weer de hele dag last van hoofdpijn gehad en op het punt van spugen gestaan door de hoofdpijn:(Vanmiddag heb ik weer controle bij de gyn.

Sorry voor mijn geklaag!:)

Nijntje,jij hebt het ook al gehad zie ik,bij mijn zus liep de kleine op een gegeven moment ook ruim 3 weken voor op de groei en die is geboren naarmate van inleiden op 39.2 weken.

Naomi,jeej weer een meisje:D Word straks een lekkere drukke boel met de meiden!

Alice,pff lastige keuze hoor!Zou zelf denk ik toch voor een peuterkamer gaan.Hoop dat je er snel uitkomt,zie wel dat je nu toch een babykamer moet halen.

T84,het is sowieso koud s'nachts brr.Me neefje word ook wakker met ijshandjes terwijl die ook dik aangekleed is.

Hoe is het met de rest?

4. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@alice
    Dit topic is toch al een grote hormonenbonk, dus klaag maar lekker hoor. Het is ook een dilemma zo met het kamertje.
    Maar je hoeft het denk ik niet zielig te vinden voor je kleine mannetje. Denk niet dat het al te veel inpact op hem zal hebben.

@kim
    O is dat zo? Dan denk ik dat ze mij ook inleiden. Hoe groot was je neefje bij de geboorte? En hoe zwaar?
    Jij loopt ook te kwakkelen zeg. Snap niet dat ze jou ook niet inleiden. Pff, hoop voor je dat de kleine meid er snel is.

5. nijnonijntje

Een leuk puntje hier.
    Het prototype van het geboortekaartje en de enveloppen zijn binnen :D

Heb net de tweede keer bloed laten prikken. De laatste vanmiddag om 3 uur. :(

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, leuk!!!!!!!!!! De kaartjes binnen :D. Dat is ook nog zoiets waar ik nog aan moet gaan zitten.....
    Blegh, om 3u pas....hele dagbesteding dat stomme prikken zeg!!

@ Kim, he meis, met jou dus ook niet zo heel lekker :(.... Nog even en dan is je meisje daar!!!

7. nijnonijntje

Ja idd. Nou ik ga zo weg voor de laatste prik. Pfff dan eindelijk klaar.

8. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Hey meiden,

Hier vanmiddag controle gehad en uitgelegd dat dit geen doen meer is!

Ze heeft inwendig onderzoek gedaan en had ruim 2 cm ontsluiting:$
    Als voor vrijdag de vliezen nog niet zijn gebroken dan worden ze vrijdag gebroken!!:$
    Direct na het toucheren kreeg ik al last van krampen en harde buiken en dit heb ik nu nog.
    Ze vroeg ook direct al aan me toen ik had gezegd dat ik hele erge krampen had en dat ik bijna door me benen heen zakte van de pijn of ik geen weeën heb gehad! Dus de buikpijn die heeft voor de ontsluiting gezorgd.
    Vandaag gelijk de laatste dingetjes in de babykamer die is nu helemaal af dus ze kan komen:D Kan het gewoon niet geloven dat tussen nu en vrijdag de kleine er is!!:)

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Kim, wow..... wow.... en nog eens wow..... ik schrik er gewoon van meid!! Al 2 centimeter!! Dus voordat het weekend om is heb je je meisje in je armen!!! Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben echt ontzettend benieuwd!!! Heel veel succes meid!!
    Hou je ons op de hoogte?

10. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Kim, wat ontzettend spannend! Ooh, ik ben zo benieuwd. Alvast heel veel succes met de bevalling!

Nijn, leuk dat de proefdruk binnen is. Ik had die van ons meisje op mn nachtkastje staan, zo leuk om naar te kijken terwijl je kindje aan het trappelen is in je buik!

Naomi, gefeliciteerd, nog een meid! Hartstikke leuk, een meidenhuishouden. Alvast sterkte voor je man, hihi..

Alice, ooh, ik ga je nu smsen! Maar wat je moeder zegt is misschien wel waar.. Kan je anders niet bij de ikea een ledikantje en commode kopen voor je grote vent? Is niet zo duur, en Dan kan je tegen de tijd dat hij in een groot bed gaat slapen, een ander kamertje kopen!

Sorry, heb alleen deze gelezen. Hier alles goed. Mn dochtertje slaapt alleen erg weinig overdag, vandaag is ze wakker geweest van 8 uur vanochtend tot half 4 vanmiddag, en vanaf toen ligt ze te slapen. Ze is niet chagerijnig wakker ofzo, maar wil ook niet in de box of schommelstoel. Best lastig, want als ik haar neerleg gaat ze huilen, en ze stopt niet voordat ik haar oppak. Vorige week een half uur naast haar gezeten, maar ze stopt niet. Pittige tante... Ik ga nu snel een waste ophangen en aan het eten beginnen. Fijne avond!

11. nijnonijntje

@kim
    O wat spannend.
    Wou dat ik dat had. Loop al weken met 2 centimeter ontsluiting. En nu mag er wat gebeuren, maar gebeurt er niks.
    Ben heel benieuwd wanneer je bevalt. Hou je ons op de hoogte?! :D

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @kim: wauw meid wat spannend!!! heeeeel veel suc6 en zet hem op mocht het al gaan doorzetten ;)
    ben benieuwd hoe jullie meisje eruit ziet!!

@alice: ja is en moeilijk probleem, maar wij hebben toch gekozen voor een extra babykamer. gewoon een goedkope van marktplaats, zijn voor 150,-klaar en kamer ziet er nog fantastish uit! mocht ze te groot worden dan kopen we daarna gewoon een blijvend kamertje voor haar.

@nijn: pffff vervelend dat je zo vaak op en neer moet voor die prikken! je bent nu al niet meer zo mobiel....
    ik mag over 3 weken blegh. gelukkig duurt het hier maar totaal 1,5 uur dus kan in de niet comfortabele stoelen van het zkh gaan zitten:p

@sweet: hihi ook al zo een wakker meisje! vervelend dat ze dan eigenlijk niets wilt! is dat altijd? anders kan het nu gewoon een sprongetje zijn.

hier gisteren een leuke dag gehad maar druk.... was echt compleet gesloopt! zal tot na het weekend niet anders worden. want zondag wordt mn moeder 50 dus er moet een hoop gedaan en geregeld worden.

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Bedankt meiden:D

Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte!!

Ben nu wel zenuwachtig aan het worden pfff,zometeen maar even een wasje aanzetten even ergens anders op concentreren.
    Vriendlief die is nog 10 x erger als mij haha,die zit zich om elk dingetje druk te maken,zoals het versieren van het huis!

Sweet,misschien wilt ze graag bij mama hangen hihi,wou dus ook zeggen is het geen sprongetje maar zie dat Naomi het ook heeft gezegd.

Naomi,succes met het regelen!

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier 1 van onze echofotos van gisteren!

ons meisje was aan het geeuwen hihih.

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    *dom dom* bijlage vergeten nogmaals proberen hihih.

16. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Noami,wat leuk zeg!!:D

17. nijnonijntje

@naomi
    Wow wat een gave foto. Haha, heel grappig maar ook heel vertederend.

@kim
    Haha ik zie het al voor me. Typisch man. Laat hem maar lekker. Het is voor hem ook heel spannend :)
    Echt spannend wanneer het nu bij je gaat beginnen he :D
    Ik hou het hier strak in de gaten :D

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    lief he hihi heb ook met tranen in mn ogen gelegen daar hihih.
    was zooo blij dat alles goed was en ze is nu al zo knap hihih :)

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ook maar eens een nieuwe buikfoto ;)

20. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden.

Naomi: Wauww weer een meisje!! Had al zo'n vermoeden ;)
    Lekker genieten nu en hartelijk gefeliciteerd nog met je mannetje!!

Kim: Succes meisje!! Voor je het weet is de kleine meid er!! (mn foon laat ik dag en nacht aanstaan!! :D)

Alice: Geen idee wat ik zou doen. Misschien toch nog even nadenken ;)

Hier is ronde 15 een feit :(
    Heb niet alles terug gelezen, ben niet helemaal in de stemming op het moment.

Liefs vanaf hier

Deel Deze Pagina