Spannend spannend kim!!! @naomi Ja haha idd. Hier hoef ik ook niet van de grond te eten, maar een beetje netheid en schoon is toch wel lekker hoor haha. En dat hoort ook zo. En idd dan doen alsof ze heel makkelijk zijn, dat ze alles wel willen doen, maar dan ben je nog bezig met hun constant dingen vragen en achter hun kont opruimen. Wat is dan nog het verschil haha. @alice Ja logisch. En anders zeg je toch tegen je bezoek dat je even een dag voor jezelf nodig hebt. Dat begrijpen ze toch wel?!
Naomi,Mooi buik hoor!Maakt niet uit het is ook heel mooi om te zien. Ook al een goede nacht gehad! Geef hem maar een flinke schop onder zijn kont hoorPas je op dat je niet teveel doet! Remmar,Dikke knuffel meid!! Ik laat het je zo snel mogelijk weten! T84,bedankt! Alice,fijn dat je goed hebt geslapen. Sweetbel,heerlijk zeg dat je nacht zo is gegaan. Nijntje,nog maar eventjes en dan mogen jullie ook je kleine man in jullie armen houden
@kim: echt spannend!! hopelijk komt de kleine meid snel en heb je haar zo snel mogelijk in je armen vervelend zo een rotnacht! helpt rennie niet tegen je maagzuur?? ik heb er vannacht ook maar weer 1 genomen pfff had het idee dat ik moest kotsen en dan weet ik hoe laat het is hihi. @nijn en alice: grappig dat jullie het zo herkennen hihi. dan is het toch echt een mannenkwaal net isabel op bed gelegd en gelijk de was opgehangen. over een goed uur is mijn hulptroep (moeder) er weer, gaan we naar de fysio en daarna doet ze isabel voor me in bad want dat doe ik echt niet meer. morgenochtend breng ik isabel naar mn tante zodat ik lekker taarten kan bakken en botercreme kan maken voor zaterdag! kan anders echt niet doorwerken. isabel trekt zich op aan mn benen met als gevolg dat ik dus geen stap kan zetten....
dat klopt daarom zorg ik dat er of iemand extra is hier of dat ze even weg is hihih. het is een scheetje maar dat optrekken is niet praktisch... ze trekt zich ook op aan het handvat van de oven, ook niet makkelijk als daar net een taart in staat en bovendien gevaarlijk!!
o de schrik slaat me nu al om het hart. Nee dat is idd niet heel veilig. En vaak vinden ze het toch ook leuk even bij iemand anders te zijn. Dan krijgen ze vaak de volle aandacht van iemand die de hele tijd met ze speelt enzo. Als moeder heb je vaak nog andere dingen in huis die je tussendoor doet.
@ Naomi, ow, zo herkenbaar, dat optrekken aan je benen , ik moet daar wel altijd heel hard om lachen. Maar als ik het moe ben, dan gaat hij gewoon in de box hoor Net visite gehad en het was toch wel weer even gezellig Heb net een plan gemaakt voor mijn kinderkamerdilemma. Eigenlijk dacht ik dat ik er uit was om nog een babykamer te kopen, maar nu net heb ik bedacht dat de baby toch de babykamer krijgt en dan krijgt mijn zoon mijn eigen oude ledikant. Een ladekast die we over hebben en een bureautje wat we over hebben. Dan kunnen we hem op het bureau verschonen en in de ladenkast kunnen de rompers, luiers etc. In zijn kamertje zit al een inbouwkast. Vanavond eens even dit plan aan manlief voor leggen. Dan kunnen we geld sparen voor straks een superstoere jongenskamer voor mijn kleine ventje . Wat vinden jullie van het plan?
@alice: dat is ook een goede oplossing!! ik zet isabel liever niet in de box, kan haar daar heel moeilijk uit tillen namelijk. hier vanmiddag een slee gekregen van mn mams hebben we samen gekocht bij de kringloper, was maar 5,-!! alvast 1 van haar sinterklaas cadeaus hihih. isabel is net in badje geweest en ligt nu heerlijk te slapen. ik rust even uit, ben niet helemaal lekker namelijk. mn buik en maag blijven me irriteren dus zal het virusje wat rond waait ook wel hebben... zo isabel haar oude kleertjes maar eens uit gaan zoeken voor deze kleine meid! dan weet ik een beetje wat ik nog bij mag gaan kopen hihihi.
@ Naomi, suf daar had ik niet aan gedacht dat je moeilijker tilt nu. Bij de ergotherapie oefenen we hoe ik de kleine goed kan tillen en met die tips gaat het met mij stukken beter (en ik til hem ook maar max. 1x per dag uit de box ) Leuk leuk leuk een slee!!!
@alice Nou ik zeg: wat een goeie oplossing. Zo heb je alles wat je nodig hebt bij de hand en kun je straks een stoere jongenskamer voor hem kopen. @naomi Ah een slee, helemaal leuk. Kun je hem straks lekker gebruiken. Als er sneeuw komt dit jaar. Hoop pas als ik bevallen ben, anders durf ik helemaal niet meer de deur uit haha.
@alice: ja zo 1x kan ik het ook wel hoor, goed opletten hoe ik til inderdaad. en meestal laat ik haar gaan staan zodat ik niet zo hoef te bukken dus dat scheelt wel gelukkig luistert ze 9 van de 10 keer ook hihi, als ik nee zeg stopt ze vaak gelukkig dus hoef niet elke keer omhoog maar ja sommige dingen blijven interessant he @nijn: ja erg leuk!! ik zal niet veel buiten komen als er sneeuw ligt (zonder sneeuw ook niet...) heb wel snowsteps zodat ik in ieder geval niet uit glijd. lijkt me wel super gaaf om isabel op de slee te zien! is ook nog een ouderwetse dus lekker groot want tegenwoordig zijn ze erg klein. hier kunnen best 3 kindjes op
@hier kunnen best 3 kindjes op??!!!.....hmmm bedoel je daarmee dat we een derde kunnen verwachten bij jou?
hihihi zo bedoelde ik het niet maar ja een 3e kunnen jullie wel verwachten als het goed is mocht het financieel lukken dan misschien nog wel een 4e ook!!
O echt. Jullie gaan voor een mooi groot gezin En 4 is dan de laatste of is er een optie voor nummer 5 ? Wij willen er zeker 2 als het lukt. En wie weet doen we gek en gaan we voor 3. We hebben er wel eens over gehad. Dan kijken we naar financien, woonruimte en leeftijd.
En met leeftijd bedoel ik met hoe oud ik en mijn man dan zijn en hoeveel jaar er tussen de kindjes komt te zitten. Dit omdat we over de eerste ook heel lang hebben gedaan. Je weet dus niet hoe snel of langzaam de natuur ons de tijd geeft voor een kindje erbij.
ja wij kijken ook echt naar de financien maar 3 moet haalbaar zijn! 4 is nog maar afwachten maar lijkt ons beide erg leuk, we komen beide ook uit een gezin met 4 kinderen dat scheelt ook wel denk ik. neeeee 5 komen er niet!!! tenzij nummer 4 een tweeling is hihi.