Whahahahaha, Naomi & Nijn, ik moet lachen om jullie discussie . Ik zou er wel 5 willen!!! (Alleen mijn man niet )
O vijfv! Lieve meiden, dan denk ik dat er helemaal niks meer van onze arme bekken overblijft haha! Als ik nu al zo instabiel als maar kan ben, dan weet ik niet wat dat met volgende zwangerschappen gaat doen
Hey meiden, Hier is nog alles rustig af en toe een harde buik en het gevoel dat er wat uit komt van onderen. Morgen word een spannende dag! Voor half 7 moeten we bellen naar de verloskamers om te zien of we kunnen komen om 7 uur en anders 2 uur later. Eerst moet ik aan de ctg en dan word er gekeken hoeveel cm ik heb en dan worden de vliezen gebroken. Ben nu nog best rustig maar dat zal morgen wel anders zijn hihi.
@kim: spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heeeeeel veel scu6 morgen! je kunt het onhoud dat goed! hopelijk mag alles vlot verlopen en heb je de kleine meid snel en zonder poespas in je armen
Goedemorgen! Hier pfff heb veel te vast geslapen ,heb hele dikke ogen dat ziet er niet uit haha en heb flinke krampen gehad vannacht.Zo maar even een kopje thee pakken,en dan straks bellen naar het ziekenhuis! Bedankt meiden!
@ Kim, zet hem op meid!!!! Zo meteen hebben jullie je kleine meid in handen!!!! @ Nijn, komt wel weer goed met dat bekken . Ik ben net zo instabiel als de vorige zwangerschap en 'leer' er beter mee om te gaan, wat dat betreft is het nu 'makkelijker'. Wat wel lastiger is, is natuurlijk dat een kleintje rond heb banjeren.... Na de bevalling lopen wij (& Naomi & Wian) weer als echte sprinters Heerlijk geslapen vannacht!! Straks weer naar het ziekenhuis en voor de rest lekker niets
Ja over sprinters gesproken Ik mis mijn wandelingen wel hoor maar ik vertrouw alice op je woord dat ik na de bevalling weer kan En kim?? Al richting ziekenhuis?
Zie in het andere onderwerp een bericht van kim's zus. Ze heeft ruim 2 cm ontsluiting en om 8.10 uur zijn haar vliezen gebroken.
Buddynieuws!!! Kim smste om 10 ove 8 zijn de vliezen gebroken. Er wordt straks een infuus aangelegd met wee-opwekkers en antibiotica. Ze heeft al wel krampen maar nog geen echte weeen.
spannnend zeg zet hem op meid!! hihi ik hoop dat we straks weer kunnen sprinten!! kan niet wachten weer uren met de hond en kids in het bos te lopen
Succes Kim @All: tijdje weggeweest dus kom weer ff langs Eisprong is er bijna alweer en volgens mij valt het opnieuw in het weekend (dit weekend) en dan kunnen ze weer niet insemineren :x Heb wel een klacht ingediend, op advies van de gyn. want zij wil wel in het weekend insemineren maar het ziekenhuis niet (geld, onvoldoende mensen). Zit nu te kijken naar een ander ziekenhuis..misschien het VU in Amsterdam..moet ik wel steeds een eind reizen..dat is het nadeel.. wat zouden jullie doen?
@pinda: jeetje meid dat is wel klote dat je ei ws weer in het weekend valt!! ik zou een stukje reizen er wel voor over hebben!! stel dat je cyclus zo regelmatig is dat het elke keer in het weekend valt dan heb je nooit geen kans op een IUI.... ik zou dus overstappen en inderdaad hier een klacht indienen ik vind niet dat ze dit kunnen maken!!
@Naomi: heb net op de site van het VU ziekenhuis gekeken en de wachttijd voor IUI is daar 3 maanden..... mn hoop zakt weer in mn schoenen *snik*
ow jeetje wat balen!!!!! hopelijk krijg je het zkh zo ver dat ze het ook in het weekend willen doen... vind het wel stom hoor! het lukt al niet makkelijk, onderneem je andere stappen en dan zeggen ze dood leuk dat het in het weekend niet gebeurt!!! dus als je pech hebt kun je nog jaren wachten tot het eindelijk gelukt is omdat je ei elke keer in het weekend valt....
Ik weet niet of remmar op de hoogte wordt gehouden door kim, maar las een bericht van haar zus dat kim 7 cm ontsluiting heeft en over ongeveer een half uur mag gaan persen!!! Spannend!!!