Hey meiden @kim, fijn te horen dat jullie lekker thuis zijn Lekker genieten en rusten meid! Wat een prachtmeid! @ hier is het een ziekenboeg, vooral Ryan is ziek, hij koorts, 39.7. Maar slaapt nu gelukkig, zo zielig. Sch.vader s geweest vanmiddag (huisarts) die heeft even naar hem geluisterd gelukkig waren z'n longen en oren schoon. Dus waarschijnlijk virusje of tandje, hoop dat t vanacht beter gaat, gister nacht bijna geen oog dicht gedaan. Dus hopelijk is ie snel beter. Fijne avond meiden!!
Wat een schatje Kim! Vervelend dat je ventje ziek is t84, beterschap! Het slapen gaat goed hier, vanmorgen werd m'n meisje wakker om kwart voor 7!!!!!! Heerlijk. Komende week op kraamvisite bij n kennis, is bevalllen van een jongentje. Dus weer lekker babyknuffelen!
@ Happy, beterschap! Je mag wel babyzoutoplossing neusspray gebruiken. Die neem ik nu ook voor m'n oren en holtes. O, wat goed de kaartjes al uitgezocht!! Dat moeten wij ook nog doen.... @ T84, beterschap met Ryan!! Hopelijk is hij er snel vanaf! @ Kim, aaaah, wat een dotje!!!! @ Sweet, heerlijk, baby knuffelen Hier gaat alles wel oke, vanmiddag komt de vk weer langs voor een check-up, ik ben erg benieuwd, want ik maak me toch wel zorgen om de stuitligging en heb ook steeds van die ongi-achtige krampen.... Maar het zijn echt geen weeën hoor, dus er rommelt nog niets (Is maar goed ook, want zou veel te vroeg zijn natuurlijk!! )
@Kim: wat een schatje! Ben zo blij voor je/jullie @T84: beterschap met Ryan! @Alice: zou idd te vroeg zijn, hopelijk draait de baby snel de goede kant op! @All: hier is de eisprong weer voorbij...za ochtend was hij positief en deed er gisterochtend eentje en toen was de T lijn duidelijk lichter. Als konijnen tekeer gegaan dit weekend "uitspraak van mn vriend haha " dus hopelijk is het eindelijk raak. Ik ga vandaag nog wel even bellen met andere ziekenhuizen of die in het weekend insemineren en me eventueel inschrijven. Hoop dat het niet nodig is...de hoop blijft maar het vertrouwen is weg
@alice Die van mij ging bij 30 weken ook in stuit liggen, maar heeft zich netjes weer omgedraaid, paa weken later. Dus er is nog hoop. En ja laat de kleine nog maar even zitten hoor. Beetje vroeg nu. Zelfs ik heb dat bij mijzelf. Nog even een weekje laten zitten tot week 38.
@alice Trouwens, jij hebt het wel mooi voorelkaar haar dat ze bij jou langskomen. Ik moet gewoon voor elke controle bloedprik en dergelijke zelf op pad. Lekker dan!!
Even klagen hoor: IK BEB HET ZAT!!!!! De bekkenpojn is vreselijk. Mijn man moet me nu zelfs helpen om dat kleine stukje van mijn bed naar de toilet te gaan...... Zo uitgeklaagd. Nu geniet ik even weer van mijn bewegende baby in de buik
@Nijn: thanks meis! Wat vreselijk dat je zoveel pijn hebt Kan me voorstellen dat je wilt dat het kindje nog even blijft zitten maar dat je ook blij bent als het er eenmaal uit is met zoveel pijn ernaast...!
Hey meiden, Kim: GEFELICITEERD!!! Wat hebben jullie een prachtige dochter gekregen! Heel veel geluk gewenst! Nijn: Wat balen dat het zo slecht gaat met je bekken en veel pijn hebt! Klagen mag hoor! Blijven doen ook! Stertke!! T84: Hoe is het nu met Ryan?? Geef hem maar lekker veel knuffels! Zo sneu he als je kleintje ziek is! Beterschap! en ook voor julliezelf.. zo te lezen waren jullie allemaal niet fit! Alice: Ook niet prettig dat je van die ongiachtige krampen hebt! Afwachten of de beeb nog lekker naar beneden gaat liggen of dat die eigenwijs blijft... Fijn dat de vk vanmiddag even langs komt! Hopenlijk kan ze je wat gerust stellen. Pinda: Weer eisprong in t weekend,, idd slim om eens te informeren welk ziekenhuis dat wel in het weekend doen! Hoop dat jullie 'konijnen'weekend heeft gewerkt! All: Zwaai!
Nijn, vervelend zeg, steeds die pijn.. Nog eventjes en dan is je kleintje er, het gaat nu echt niet lang meer duren! Alice, heerlijk dat de vk langskomt.. Misschien komt de pijn van het trappelen van je kleintje? Ga je nog een draaipoging proberen als de vk het aanbied? Pinda, hopelijk heb je een ziekenhuis gevonden dat wel in het weekend insemineerd. blijf het gek vinden. Haha, grappige uitspraak van je vriend! Wian, gaat alles goed met je? Vanochtend naar het CB geweest. Mn meisje is nu 68,5 cm en weegt 7315 gram. Ze is van de +2 lijn naar de +1 lijn gegaan. Ben wel blij dat het groeien nu iets langzamer gaat hoor! Het gaat allemaal al zo hard.. Ze mag nu, naast haar groente ook fruit, en om door te slapen na de bv nog een beetje pap in een flesje. Ze mag ook al een brodkorstje of soepstengel! Kleine meisjes worden groot... Vind het wel hard gaan hoor, ze gaat gewoon al écht eten! Ze is nu even met mn moeder naar mn oma, en ik heb een opdracht voor de universiteit afgemaakt, en ga nu het huis even poetsen. Vanavond werken.. Fijne dag allemaal!
Hey meiden! Met Ryan gaat het een stuk beter, de koorts is weg, en hij wordt weer lekker druk! Dus das fijn! @Pinda, En heb je al een ziekenhuis kunnen vinden? Hoop het wel, al hoop ik dat het van het weekend natuurlijk raak is, dan hoeft het niet meer. @Nijn, hoe is het met je meid? Nog eventjes volhouden.. Laatste loodjes wegen het zwaarst! @Sweet, ja het gaat hard he?! Vind ik ook.. Maar mooie cijfertjes heeft je kleine meid! @ Wian, hoe is het met jou meid? @Alice, hoe was het bezoek van de VK gister? @All, Zwaai zwaai!
@T84: gelukkig gaat het weer beter met Ryan!! @sweet: mooie cijfertjes van je meisje!! heb nieuwe buikfoto gemaakt zal hem zo eens plaatsen!
@nijn: nou hij groeit nog flink door hoor hihih. hij word nu vooral ronder ook de bovenste buik maar inderdaad hij gaat niet meer zo hard als eerst, gelukkig!!