graag!! zou ik fijn vinden want heb het momenteel best druk met werken en over 2 weken moet ik ook nog naar school hihi. ik heb heel lang '2 buiken' gehad bij isabel hihi, en die begint nu al te verdwijnen. ik zat gisteren in mn ondergoed op het bed en die richel was al bijna weg ipv dat ik 2 vetrollen heb hihi. ben er erg trots op als mn blaas vol is voel ik mn baarmoeder ook al een stukje boven mn schaambot komen het gaat echt snel.
Dag meiden, Vanmorgen heb ik weer een echo gehad en toen hebben ze bij mij ook weer de baarmoederhals opgemeten. Bij de 20 weken echo was die veel te kort namelijk 3 en dat was de ondergrens. Vandaag moest ik nog een keer en toen was die 4,6> Dat is echt een giga verschil. Blijkbaar is het met de 20 weken echo niet goed gemeten. Ik ben wel blij, maar vind het ook een raar verhaal dat er zoveel verschil in kan zitten. Bij mijn volgende afspraak met de gyn maar eens bespreken. Wil eigenlijk dat ze het over een paar weken nog een keer opmeten.
@nijn: hmmmm vreemd maar gelukkig is hij nu langer! ja zou ook even vragen of ze het over een paar weken nog een keer willen meten! mijn 12 weken echo heb ik 16 september ben dan 11,3 weken ongeveer, ik kijk er echt naar uit om dan een klein mensje te zien ipv een vlekje ahahaha.
Naomi: Dan zullen we wel ff contact hebben via de mail, dat vind ik wel makkelijk.. ff zoeken of ik je mail adres nog heb.. haha Nijn: wat raar dat ze de vorige keer niet goed hebben gemeten.. Wel fijn dat het nu wel ok is, maar kan me voorstellen dat je hier wel ff mee blijft zitten. Zou als ik jou was ook vragen of ze dit willen blijven controleren! Verder was alles goed?
Naomi123 - Roosendaal Kim1990 - Emmen Remmar - omg. eindhoven T84- omg. Rotterdam/ Den haag Happymarie - omg. eindhoven Lucindalice - midden v/h land Nijnonijntje - oosten v/h land Sweetbel - omg. Amsterdam zo het lijstje is compleet!
Naomi123 - Roosendaal Kim1990 - Emmen Remmar - omg. eindhoven T84- omg. Rotterdam/ Den haag Happymarie - omg. eindhoven Lucindalice - midden v/h land Nijnonijntje - oosten v/h land Sweetbel - omg. Amsterdam Wianhalu - Zwolle Haha nu issie compleet... Nou ja.. Misschien dat er nog meer dames zijn uit het januari gestopt met de pil toppic... Dat we ff pb moeten doen? Of is dit in de loop der tijd al gedaan? Heb je mail adres weer gevonden. zal zo ff mail doen met mijn nieuwe mail adres.
*schaam schaam* sorry!! was ik jou helemaal vergeten erop te zetten *bloos* wie moeten we nog vragen dan? elja, miranda en pinda toch? of vergeet ik nu weer iemand?
Rosa nog... en verder weet ik het ook 123 niet... Andere mensen die nog iemand weten die we vergeten? Ik ben hier later weer... Jurre krijst ff de boel bij elkaar..Niet echt handig tegelijk te typen.
meiden wat vinden jullie van de kant van apeldoorn/arnhem?????? volgens mij is dat ongeveer een beetje in het midden van iedereen....
Ik denk idd dat alleen rosa,miranda en elja nog moeten. Oja en pindakoek. Niet te vergeten. Ben benieuwd wanneer we gaan. Liever niet te laat in het jaar ivm mijn dikke buik Wordt dan misschien wat lastig voor mij. Ergens rond apeldoorn vind ik prima! 7 september heb ik weer controle bij de gyn. Dan ga ik idd vragen of ze het binnenkort nog een keer wil opmeten.
Arnhem is op zich wel te doen. September wordt moeilijk omdat we dan op vakantie zijn. Alleen eerste week niet maar dan zit ik t hele weekend al vol. Door de week lukt me niet omdat ik nu fulltime werk. Hadden jullue dat ook opeens dat je in week 10 alsnog misselijk werd. Tot nu toe was ik alleen onwijs moe, maar sinds een week ben ik ook kotsmisselijk met vlagen. Ik dacht dat t juist allemasl wat minder zou worden.
@happy: in week 10 zit je met je HCG op zijn hoogst dus dat kan best het zal binnenkort wel wat af gaan nemen. dan moet het oktober worden als iedereen dat goed vind!
meiden die zwanger zijn: bij zwangerschap staat een topic over een thuisexperiment om het geslacht te bepalen! ik ga het morgen gelijk proberen hihi lijkt me super leuk! misschien voor jullie ook leuk om te doen om te kijken of het klopt??
@naomi Ja ik denk dat oktober wel lukt. En ik ben benieuwd naar die geslachtsbepalingstopic haha. Toch grappig. Ga eens kijken of ik hem kan vinden.
Hey meiden, Lang niet meer geweest dus kom (ook door het mailtje van Naomi) weer ff langshobbelen @naomi: fijn dat alles goed was met jullie tweede kleine! @Kim: gefeliciteerd tante Sorry als ik iemand ben vergeten...ff vluchtig doorgelezen Met ons gaat het redelijk al heb ik het idee dat als ik niet uitkijk ik depressief begin te worden. Heb zo het gevoel dat alles ons tegenzit en kan dan geen positieve dingen meer zien. Heb via mijn werk een haptonomie cursus aangevraagd. Deze krijg ik deels vergoed door het ziekenhuis en deels door mijn werkgever. Nu gelukkig vakantie. we zijn afgelopen weekend naar Londen geweest. Was super gezellig en was er even lekker uit! Heb nog twee weken vakantie en we gaan dagjes weg en waarschijnlijk nog een weekend..zitten helaas met de opvang van onze huisdieren waardoor we niet naar het buitenland kunnen..maarja volgend jaar weer geleerd..eerder boeken zodat het niet vol zit... Leuk dat jullie een meeting organiseren en zou jullie supergraag willen ontmoeten in 'real life' maar lieverds ik kan dat echt niet aan Hopelijk kan ik deze maand goed nieuws melden maar reken er niet op...bijna september gelukkig en dan begint de IUI. Ik kom snel weer even langs en hou gewoon 'contact' met jullie...alleen nu even iets minder, hopelijk begrijpen jullie dat
Hoi hoi, Ik kreeg een bericht over een meeting van Naomi. Superleuk! Ik woon tussen Utrecht en Amsterdam in. Het maakt mij overigens niet zoveel uit waar het is, met de auto kom ik overal. Alles goed met jullie? Hier inmiddels wel gelukkig. Liefs Rosa