Mooi toch Heb straks een mooie ronde bal. Als je die van mij ziet!!! Die is nu helemaal puntig. Denk zo dat de kleine inmiddels al wel helemaal ingedaald is. Hoop tenminste van wel. Vorige was hij nog maar deels ingedaald.
Mooie buik hoor Naomi.. Als ik jullie allemaal zo hoor en zie wil ik ook weer. Maar we wachten geduldig tot ik ben afgestudeerd. En het is vollop genieten van mn kleine meisje! Jij hebt toch een lichtroze triptrapp? Nijn, spannend he! Ik vond het echt gaaf om 37 weken zwanger te zijn, weer een mijlpaal! Hopelijk komt de kleine man nu snel.
@sweet. Ja ik hoop dat de kleine sterke man er snel is. Ben nu al zo trots op hem. En wil hem zo graag knuffelen en zien.
Bij het onderwerp decembermama's waar ik ook af en toe meeklets heeft er een slecht bericht gekregen vandaag. Ze was ruim 37 weken zwanger, maar haar beebje is een vlinder geworden. Zo erg! Ben heel bang en verdrieitig ineens. Oja en blijkbaar is de kleine van kim ook twee dagen geleden ofzo opgenomen in zieknhuis ivm dalende tempratuur. Weet iemand toevallig hoe het met haar is? Remmar is toch haar buddy?
@nijn: heh bah dat zijn vervelende verhalen die hoor je liever niet als wel! @sweet: hoe lang moet je nog studeren?? wij hebben de white wash tripp trapp maar met licht roze babybeugel zeg maar hihi.
@ Nijn, baby hier ligt al sinds de 1e echo's in onvolkomen stuit en steeds ook op dezelfde manier...daarom ben ik een beetje 'bang'. Hij lijkt te proberen om te draaien, maar komt niet verder dan dwars liggen (au!) ik hoop gewoon dat hij 's nachts een keer in mijn slaap als m'n buik totaal relaxed is eens omdraait. De verloskundige hier heeft er zelf op aangedrongen dat ze op huisbezoek komen. De vorige zwangerschap had ik ook BI, maar kon ik nog redelijk vooruit (ook wel met hulp). Nu vinden ze het onverantwoord. (Ik kan serieus niet meer dan een paar meter lopen, mag zelfs mijn bekkenband niet meer om omdat ik zo instabiel ben dat die zelfs schade aan kan richten). Maar zo te horen kun jij ook niet meer zelfstandig....Maar jouw praktijk zal toch ook wel vk's hebben die dienstrondes hebben? Anders gewoon eens vragen. Wat zegt je fysio ervan? Moet jij ook naar een revalidatie-arts? @ Sweet, de kleine mag niet gedraaid worden omdat hij in onvolkomen stuit ligt. Morgen komt de vk weer langs om nog eens alles goed door te spreken. Mooie cijfertjes voor je meisje! Wat wordt ze groot zeg.... en al lekker aan de happies @ T84, wat fijn dat Ryan al wat beter is!! @ Naomi, mooi buikje! @ Nijn, wat een nare berichten van een mede-decembermama!! Krijg het er koud van... @ Kim, opgenomen in het ziekenhuis??? Ik schrik me nu ook weer een hoedje!! Hoe gaat het met jullie??
@alice Ja ik loop bij de gyn. Misschien dat het daarom anders is ofzo? Geen flauw idee. Ik kan ook niet meer lopen. Dus dat is ook een groot drama. Nou ja....we vinden wel wat om ons te redden en te vervoeren. Bekkenband mag ik ook niet. Revalidatiearts staat hier ook op het programma. Ga het nog druk krijgen straks na de bevalling. Hoop dat ik het allemaal een beetje trek. Ja naar he zulke berichten. Ben er naar van. De grootste nachtmerrrie van een moeder.
@ Nijn, dat zal dan wel de reden zijn denk ik omdat je naar de gynaecoloog gaat. Voor jou dus ook al de revalidatie-arts in de planning . Ik hoop zo dat het na de bevalling beter met je gaat!! Bij mij was het 2 weken erger en daarna wel instabieler, maar de pijn was weg. Bij Wian was het juist net na de bevalling erger Ja, hele nare berichten, onwerkelijk ook....
@ Nijn, dat had ik voor de bevalling ook, maar toen beebs uit de buik was, was de druk heel veel minder en de pijn ook minder. De instabiliteit nam dus wel gigantisch toe, maar door de drukvermindering had ik gelukkig geen pijn meer. Ik hoop voor je dat het niet nog erger wordt, maar dat je ook na de bevalling pijnvrij zult zijn. (Voor mezelf hoop ik dat natuurlijk ook )
O dat hoop ik echt. En ook voor jou natuurlijk. Maar door de pijn nu kan ik me daar helemaal niks bij voorstellen dat de pijn ook echt straks weg is.
@ Nijn, dikke knuffel voor jou nog even.... Pijn is niet leuk .... Maar we moeten gewoon bedenken dat het voor het goede doel is
Hey meiden, Allereerst schrik ik ook enorm van het berichtje over de kleine van Kim. Ik heb nog niets van Kim vernomen over de kleine. Dus ik weet het ook niet. Sorry dus ik kan jullie ook niets vertellen
@Kim: hopelijk is alles oke bij jullie???!! schrik echt als ik dit zo lees!! @All: heb me aangemeld bij het AMC ziekenhuis in Amsterdam, die doen wel in het weekend IUI...eindelijk een ziekenhuis gevonden die het zaterdag én zondag doet!! ze stuurt me wat formulieren toe en daarna moet ik aan het ziekenhuis in Almere vragen of ze de gegevens willen doorsturen. Hopelijk gaat alles snel... M'n collega haar dochter heeft vannacht gedroomd over mij ze moest aan haar zus vertellen dat de collega van haar moeder zwanger is (de dochters van mijn collega kennen mij helemaal niet)...raar toch..nou hopen dat dit waarheid wordt
Even update over kim: Kim en de kleine meid liggen inderdaad in het ziekenhuis. De kleine had een onder temperatuur, maar het gaat nu iets beter. Er wordt morgen gekeken of ze weer mee naar huis mag. Verdere info vermeld ik hier liever niet. Pinda: Mijn duimen draaien dat die droom waar is Oud collega van mij vertelde mij toen ook dat ze gedroomd had dat ik zwanger was, 3 dagen later had ik een posi test Dus wie weet!! Slaap lekker meiden!!
Nijn: Hebt pb terug op deze rare tijd Heb een hond die vandaag een doos eieren op heeft gegeten :x En nu is tie dus lekker aan de dunne :x Niet grappig op dit uur van de nacht, maar ach.... kan ik een beetje oefenen met gebroken nachten. Je weet nooit of het ooit nog van pas gaat komen.
@ Remmar, oei, een doos eieren.... bel anders even de dierenarts just for sure, i.v.m Salmonella, even kijken wat hun advies is... Bedankt voor het op de hoogte houden van Kim. Ik hoop dat de info die je niet kunt melden niet al te ernstig is. Maar het is goed dat je echte prive-dingen hier niet meldt, dat is uiteraard aan Kim of ze dat wil delen. Hopelijk mag ze morgen naar huis. Wens haar in ieder geval beterschap voor de kleine Lyah en haar zelf! @ Pinda, wat fijn dat je een ziekenhuis gevonden hebt!!! En wat een bizarre droom!! Hopelijk gaat het net zo als bij de collega van Remmar Pfffff, ben vandaag naar in mijn buik en ik kan niet plaatsen of het baarmoeder of darmen is. M'n rug is namelijk ook 'trekkerig'. Maar heb ook geen trek om wat te eten, dus ik denk dat het toch de darmen weer zijn die overhoop staan. Gelukkig komt mijn moeder over een uurtje of 2 helpen hier in huis.