@alice: balen zeg hopelijk is het snel over!! @pinda: fijn dat je een zkh heb gevonden die het wel in het weekend doet! @remmar: oei een hele doos met eieren! gelukkig kan het geen kwaad, maar ja hij zal er wel van aan de dunne zijn ja.. @kim: hopelijk mogen jullie snel naar huis meid!! @alice: honden kunnen toch geen salmonella krijgen?? onze hond krijgt ook weleens rauw ei op advies van DA... hij krijgt ook vers vlees, rauwe kip en rund.
Pfff hier vandaag een hele rommelige buik, maar kunnen ook de darmen zijn. Aangezien ik vaak naar de wc moet. Best vervelend.
hmmm balen!! hopelijk is het een teken van beginnende bevalling maar dat is maar afwachten!! hier ligt de kleine draak eindelijk te slapen!! pff wordt er echt een beetje moe van... ze zit midden in haar 11 maanden sprong en ze reageert er echt super heftig op. doet niets anders dan huilen en jengelen, ik kan nooit ergens heen lopen want ze hangt aan mn been en laat niet meer los, wilt overdag niet meer gaan slapen ondanks dat ze bijna omvalt van de slaap. ik hoop dat het zo over is want dit is echt niet prettig!!!! *sorry voor mn geklaag*
@naomi Nee logisch dat je daar moe van word. Je kan dan niks doen, heb de hele tijd je kind aan je been hangen. En het is heel vervelend als ze niet willen slapen. Daarnaast ben je zwanger en last van je rug...dan gaat alles al moeizaam en kun je niet veel hebben. Logisch toch. Klaag maar lekker hoor. Wij luisteren wel en klagen lekker terug over al onze kwaaltjes.
@Naomi, gewoon lekker klagen! Lucht lekker op! @Pinda, wat fijn dat je een zkh hebt gevonden!! Hoop dat ze je snel kunnen helpen daar! @Kim, sterkte meid! Hopelijk mogen jullie snel naar huis! Hier alles goed, lekker laatste werkdagje van de week, heerlijk! Morgen komen mijn opa en oma uit engeland gezellig een paar daagjes langs, dus gezellig en druk weekend voor de boeg! Fijne dag meiden!
@ Pinda, wat goed dat ze binnen zijn! Huppekee invullen maar en snelle actie @ Naomi, volgens mij kan het wel hoor.... niet zo snel als bij ons mensen en de eieren zullen ook wel niet besmet zijn, maar beter 1 telefoontje teveel dan te weinig toch? Balen zeg van de 11 maanden-sprong...heftig....mijn zoontje heeft die overgeslagen ofzo? Maar die sprong daarvoor was echt de zwaarste ever vond ik... @ T84, gezellig weekendje voor de boeg met familie uit Engeland @ Nijn, mmm, jij ook al niet lekker in je buikje, beterschap!!! Hier druk aan het inpakken, gelukkig helpt m'n moeder mee...straks gaat ze meubels uit elkaar halen, het komt allemaal dichtbij zeg... En de verloskundige komt vandaag ook nog even langs, ik kom mijn dagje wel door zo
@alice: ja klopt beter 1 teveel dan te weinig bellen, maar mij is verteld dat het niet kan hihi. anders zou mn hond toch ook geen rauwe kip mogen hebben lijkt me... het is altijd zo de 1 zegt dit en de ander dat en wat nou waar is.... ik heb van de vorige sprong juist niets gemerkt hihi apart dat alle kinderen daar dan zo anders op reageren! @T84: ow leuk weekend voor de boeg veel plezier!! @nijn: thx!! ja klopt hihi vind het heerlijk om mn beklag te kunnen doen hier @pinda: super! snel invullen en opsturen! hier even met isabel op de grond gespeeld, doet bij mij wel wat pijn maar ze vond het geweldig! nu ligt ze weer lekker op bed en hoop dat ze nu eens gelijk gaat slapen!
Hey meiden, Remmar,bedankt voor het op de hoogte stellen. We zijn weer thuis!Alles gaat goed met Lyah,ze blijft nu alleen een iets lagere temperatuur houden (36,6),zolang ze er niet onder komt is het goed.De reden dat we beide werden opgenomen is dat zij onderkoeling begon te krijgen en bij haar spuug een veegje bloed had zitten ze dachten eerst dat ze misschien last had gekregen door de GBS bacterie (streptokokken) van mij,en ik moest erbij ivm de borstvoeding. Gelukkig is er niks uit haar bloed gekomen. *Ziet dat het tijd is voor haar voeding dus ga die gauw geven*
@kim Gelukkig is er niks aan de hand. Fijn dat jullie weer thuis zijn. Lekker warm tegen je.aanhouden de kleine meid.
Kim: Welkom thuis meisje!! Pinda: Snel alles invullen en hopen dat je voor je volgende eisprong terecht kunt! Mijn duimen draaien in elk geval dat het niet nodig is. Hier heel erg brak :x Heb bijna niet geslapen vanacht. Hadden inderdaad al naar de dierenarts gebeld en die zei dat ze er vanacht waarschijnlijk 1x uit zou moeten ivm met diarree. Nou vergeet het maar.:x We stonden vanacht om 2 uur dus diarree te ruimen en te dweilen Vervolgens ben ik wakker gebleven tot tegen half 4 omdat die stomme hond telkens naar buiten moest. Ben toen naar bed gegaan en was er om kwart over 4 wederom uit om mn hond naar buiten te gooien. Toen opgezeten tot half 5. Terug het bed in en om kwart voor 6 was het weer feest :x Daarna nog even een heel klein uiltje kunnen knappen. Uhh... dus 3 uurtjes onderbroken geslapen vanacht. Mannetje had ook al weer pech, die kon net bij thuiskomst ook weer 2 vlaaien opruimen en dweilen. Ik blij dat ik langer moest werken Maar op het moment wonen we dus in een "giertank". Iemand een idee hoe ik die lucht uit mn huis krijg????? M'n collega's lagen echt helemaal dubbel van het lachen en vindt het op zich ook best wel grappig. Heb namelijk nog nooit gehoord dat er een hond is die zoveel dingen opeet. Maar vond vannacht niet zo lollig. De volgende dingen heeft onze hond namelijk al opgegeten; babysokken, een pot stroop, 3 "flubberpopjes" van Stan => resultaat een darmoperatie die heel duur was, omdat haar darmen geblokkeerd waren en ze anders dood zou gaan. En nu als klap op de vuurpeil ongeveer 15eieren Wat moet je met zo'n hond Zo en nu ga ik eten maken , ben namelijk uitgeklaagd
@kim: welkom terug meid! vervelend dat jullie in het zkh hebben gelegen maar gelukkig gaat het nu allemaal goed! lekker veel knuffelen en tegen je aanhouden! @remmar: pffff fijn zo een hond die alles op eet!!! hier gelukkig een hond die niets op eet zonder dat wij toestemming geven. hopelijk kun je vannacht wel gewoon slapen en is de hond van zn diarree af!!
@kim: fijn dat jullue weer thuis zijn. Hopelijk gaat het snel de giede kant op. @pinda: fijn dat je in t amc terecht kan en dat ze daar dus wel iui's doen n t weekend. @remmar: wat een hond zeg. Ik vind t wel heeel zielig dat ie zo ziek is geworden van de eieren. Idd een alleseter als ik jouw lijstje zo lees. Geen idee hoe je dat kan voorkomen dat hij alles eet. Hier geen nieuws. Niet meer verkouden toch overheen gekomen met vers fruit. Manlief heeft wel ziek op bed gelegen. Zegt dat ik hem heb aangestoken maar ik zei dat mannen gewoon t zwakke geslacht zijn. Haha ocherm.
@ Kim, fijn dat jullie weer thuis zijn!!!! @ Remmar, pfjoew, dan hebben jullie de rekening van de dierenarts goed gespekt zeg!! Snap ook dat al die diarree echt niet grappig was.... Je hebt volgens mij ook wel bij de dierenarts speciale spuitbussen die ze zelf gebruiken als een hond z'n anaalklieren in de spreekkamer heeft geleegd, misschien is dat een tip? @ Happy, beterschap voor je mannetje!! En zie je maar weer dat vrouwen bikkels zijn De verloskundige hier is net weg. Morgen urine in laten leveren voor blaasontsteking, kreeg direct krampen toen ze naar de ligging van de baby voelde en verteld dat ik al een tijdje naar in m'n buik was en ongi-krampen had. Mocht ik geen blaasontsteking hebben, dan moest ik direct op de spoedlijn bellen als ik nog een keer zo'n kramp had...daar schrok ik wel van. Ook bij n druppel bloed al meteen bellen. De baby ligt nog steeds in stuit en dan eerst met de voeten naar beneden, draaien kan en mag niet , nog 2 weken aan kijken, anders door naar de gynaecoloog.....
Oeps, Naomi vergeten zie ik. Fijn dat je lekker met Isabel gespeeld hebt!! En, is ze lekker gaan slapen? Mijn zoontje staat nog hier als een dolle te springen in de box, hihihi, ik snap niet waar hij die energie vandaan haalt...gek kind...
@alice: ja na een hoop gemopper van haar kant is ze gaan slapen hihi. nu ligt ze er weer in... is meestal stil maar soms nog niet dus is weer lekker aan het vechten tegen de slaap. heeft ook verhoging (38) dus ja dat kan ook nog mee spelen. oei dat is wel even schrikken dat je gelijk moet bellen! waarom moet je bij elk krampje bellen eigenlijk? lijkt me niet heel vreemd als je rond dit termijn soms een krampje hebt.... balen dat de baby nog in stuit ligt!! is er nog een kleine kans dat hij vanzelf draait?
@ Naomi, ik denk zelf dat het komt omdat ze zelf al voelde dat de baarmoeder aan het samentrekken was en omdat ik het de vorige bevalling voor elkaar kreeg om in 10 minuten van 2 naar volledige ontsluiting te gaan en nu al en dan ook nog eens thuis bevallen is niet echt een optie . En het is niet even een krampje, het is echt een heftige contractie zo erg dat ik niet kan blijven staan of praten.... Maar goed, ik ga er vanuit dat deze baby nog lekker minstens 8 weken bij mama blijft, dat was de vorige keer ook zo, ook al lag ik bijna om de dag aan de CTG ivm de voorweeën..... Arm meisje zeg, nog steeds wat verhoging .... hoop dat ze snel wat op knapt en ook snel over de sprong heen is!!
oww een flinke kramp ja dan is het logisch!!!!! zoals ik het las was het een ongi-krampje dus vandaar... je bent nu 32 weken ongeveer toch? hopelijk blijft de kleine inderdaad nog even lekker zitten
@ Naomi, komt wel goed hoor, die blijft wel zitten, morgen weer telefonisch consult...ben benieuwd...hoop dat het gewoon allemaal wat verhuis-stress of een blaasontsteking is