Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ben heel blond hoe plaats ik een foto?

Wat is het trouwens rustig hier?
    Heb net de tekst voor de geboortekaartjes afgemaakt en t ontwerp tekstueel gezien zeg maar. Nu wachten op proefdruk en als die goed is op de kleine. De proefdruk zonder tekst beviel ons in elk geval.

Het weer is wel slecht vandaag. Het regent zowat de hele tijd. Bah.
    Ach ja lekker binnen is ook niet zo verkeerd.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: suc6 met verhuizen!! tot over een paar daagjes!

@rolstoelrace: hahaha lol maar doe liever de hardlooprace straks;)

@nijn: jammer dat het niet heeft door gezet!! ik kijk vol spanning uit naar je sms dat je bevallen bent :)

@happy: balen dat je zo moe bent weer, leuk surpises maken!
    fijn dat het geboortekaartje al zo goed als helemaal klaar is, hier moet ik nog gaan zoeken naar een kaartje. van de week de mappen met kaarten eens laten halen en dan kan ik alvast een voorselectie maken hihihih.

hier woensdag naar de vk, donderdag fysio en vrijdag gesprek bij het UWV.... hebben jullie daar ervaring mee dames? ik ben zo bang dat ze het niet erg genoeg vinden om in de ziektewet te zitten, stom natuurlijk want als ze dat zeggen hebben ze mn fysio op hun nek hihi.

vanmiddag is sinterklaas geweest op het werk van mn man, was erg leuk gedaan maar moest een klote trap omhoog en later weer omlaag om de sint binnen te laten komen en dan weer naar boven... dat heb ik dus mooi niet gedaan en ben boven blijven zitten. isabel vond het weer geweldig en doet niets anders dan lachen en zwaaien hihi. ze heeft een hele leuke pop gekregen:D ze hadden echt voor de juiste leeftijd een leuk cadeau gekocht!

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Naomi
    Ja, wat een gedoe he. Vanmiddag ook een uur lang flinke harde buiken gehad en toen was het weer over :(
    Wat betreft uwv.....volgens mij als je zwanger bent en indicatie BI hebt, zullen ze niet moeilijk doen.
    En anders gewoon de boel een beetje aandikken. Dus de klachten enzo.
    En soms vragen ze je op wat oefeningen te doen, dan die gewoon heel langzaam doen en laten zien dat je pijn hebt. En als je binnenkomt, gewoon met rolstoel binnenkomen of aan je man hangen, zodat ze zien dat lopen enz een drama is.
    Normaal houd ik niet van oplichterij, maar bij het uwv kun je het soms anders niet beter duidelijk maken. Vaak ligt het ook aan de persoon die voor je zit.
    Maar ik heb alleen mijn hoofd hoeven te laten zien, kwam in rolstoel binnen, klein gesprekje gehad. Had trouwens wel een papiertje van de fysio mee (misschien kun je dat nog meekrijgen) en het was zo geregeld.
    Dus denk wel dat het zo bij je goedkomt hoor, maar zo niet, dan moet je maar een keer even je acteertalenten laten zien ;)

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nijn: bedankt voor je antwoord!!! wil inderdaad ook iets van de fysio mee nemen zodat ze niet denken dat ik het maar verzin. ben benieuwd hoe het zal gaan vrijdag!

hier stront verkouden pffff wat is dat ellendig:p

5. nijnonijntje

Verkouden? Ah balen. Hoop dat je er snel vanaf bent. Dan voel je je zo ellendig.
    Heb je het van isabel gekregen?

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja denk dat ik het van isabel heb gekregen, neus loop en nies me helemaal kapot blegh.

pff hier een kind dat weer niet wilt slapen! wordt er zo moe van de laatste tijd, hopelijk is deze sprong snel over en is ze weer normaal, kan het nu niet zo goed hebben eigenlijk... ze is hartstikke moe en valt om van de slaap maar eenmaal op bed is het gillen en krijsen totdat ze ervan moet spugen.

7. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Naomi, ja bij mij heeft het UWV alleen telefonisch contact gehad vorig jaar. Gewoon goed en duidelijk vertellen wat je hebt, want slim zijn ze niet namelijk. En idd briefje of gegevens van je fysio is ook goed. Hoop dat ze haar sprongetje snel voorbij is en weer lekker wil slapen. Hier is het momenteel overdag lastig met z'n slaapjes.. Hij wil niks missen!
    @ nijn, hè meid, hoe voel je je vandaag nog last? Hoop dat het snel allemaal doorzet!!
    @ happy, leuk surprise maken! Doe lekker rustig aan, lekker rusten op
    De bank of bed doet wonderen.
    @ Alice, succes met verhuizen!
    Hier alles goed! Gister eerste deel spullen Nasr nieuwe stal gebracht. Woensdag gaan we de paarden brengen, helemaal zin in!!!
    Met Ryan is ook alles goed, hij wordt al een echt mannetje! Zo leuk! Hihi!

8. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Nijn: hopelijk is het bijna zover voor jou ;) als ik je niet meer *spreek*..sterkte met de bevalling!!
    @Naomi: sterkte met de verkoudheid! Als ik eenmaal verkouden ben slaap ik zo verrot...:(
    @Happy: wat leuk dat je een suprise hebt gemaakt, zelf ben ik niet zo creatief haha
    @Kim: hoe gaat het met jou en je kindje meid? Al een beetje kunnen wennen aan het moeder zijn :D

@All: hier allemaal steekjes in mijn onderbuik en licht misselijk, hoop dat het een goed teken is...nu racen naar kantoor en ben dan rond half 1 weer lekker thuis. Thuiswerken de rest vd dag :p Fijne maandag iedereen!

9. nijnonijntje

Nee hier gebeurt er helaas nog niks ingrijpends....
    Ben echt wel blij dat ze toen de kleine man hebben kunnen laten zitten, maar waarom wil meneer er nu niet uit?
    Lekker wispelturig karakter haha.

@naomi
    Wel balen dat isabel zo in deze overgangsfase blijft hangen. Hoop dat ze snel er uit is.

@pinda
    Klinkt heel hoopvol. Ik hoop het echt voor je.

@T84
    Ja jullie ryan wordt echt snel groot. Tis zo'n heerlijke knuffelbeer als ik zo zie op foto's. :D

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: hihih ja bijna 10 maanden zie ik, dan worden het echte kinderen om te zien!

@pinda: ja ik slaap ook zo slecht omdat ik verkouden ben. moet dan verplicht door mn mond ademen en heb daar zoooo een hekel aan hihih. spannend zeg!!! wanneer mag je testen?

@nijn: zul je zien dat de kleine nu niet zelf wilt komen en je straks ingeleid moet worden. dat hoor je weleens vaker, eerst willen ze er met alle geweld uit dan is het gelukt ze binnen te houden en vervolgens vertikken ze het om te komen:p

11. nijnonijntje

@naomi
    Ja, dat grapten ze in het ziekenhuis ook al. En ik kon er niet om lachen. Nu wel een beetje hoor ;)
    Maar ik ben bang dat dat echt gaat gebeuren. Dat ik ingeleid moet worden haha. Wat een rar situatie.

12. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden

Even een zwaai vanaf deze kant. :D
    Alles is hier rustig en verwacht mn ei tussen nu en woensdag.
    Dus kortom klustijd ;)

Naomi:Balen van je verkoudheid en dat Isabel zo slecht slaapt op het momeny. Hoop voor jullie dat het snel wat beter gaat.

Nijn: Lekker klein eigenwijsje heb je in je buik :D
    Komt vast allemaal goed!!

Pinda: Ik hoop het voor je!!

Slaap lekker meiden.

-xxx-

13. nijnonijntje

@ spannend. Doe je best remmar ;)

14. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @remmar: spannend, klus ze en ik duim voor succes.
    @nijn: wil de kleine er nig steeds niet uit?

Straks weer naar de vk. Nu eerst even beetje bijkomen van mijn werk. November en december zijn echt zulke vreselijke stressvolle maanden op mijn werk. Wat ben ik blij als het januari is. En dan nog n maand en lekker met verlof. Kijk er nu al naar uit das best erg. Verder vandaag leesproeven van geboortekaartjes ontvangen, zo mooi dat ik er ontroerd van raakte.

15. nijnonijntje

@happy
    Nee hij komt er nog steeds niet uit. Je mag me wel helpen als je een tip hebt ;)
    O leuk, al bezig met de geboortekaartjes...bijzonder is dat he!

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hoi meiden!! Ik heb weer internet!! Even een snelle zwaai, want ik hoor mijn zoon wakker worden. Ik probeer morgen weer wat meer bij te kletsen!! xxx

17. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @nijn: helaas heb ik geen tips. Hoor er wel eens en lees ze ook wel op t forum maar daar moet je maar weer net in geloven.

@alice: fijn dat je weer internet hebt. Kan je weer gezellig meekletsen.

Ik ga er weer vandoor. Mijn pauze zit er helaas weer op.

18. nijnonijntje

Ja ik lees verhalen als traplopen. Nou als ik dat doe leg ik het loodje.
    Of goeie sex, nou daar ben ik al weken niet meer toe in staat.
    Ananasharten eten. Die eet ik al mijn hele leven en zwangerschap, dus ben zo imuun daarvoor als maar kan.
    Over drempels fietsen. Nou dan mag ik meteen een KS, aangezien mijn rug en bekken dan helemaal kapot zijn.
    Dus ja.....ik ga voor nieuwe en dan effectieve bewezen tips ;)

19. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha ja dat zijn dus van die tips. Ik geloof er ook niet in, maar ja sommige dingen doe je dagelijks dus t is heel gemakkelijk om te zeggen t kwam door de ananas, chinees, trap, drempel of sex.

Zooo ben weer thuis. Nog 1 dag en dan heb ik weekend. Heb n extra vrije dag trek t anders niet meer. Kan ik lekker bijkomen.

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: fijn dat je weer internet hebt!!!

vandaag mn ouders over de vloer gehad :) mn vader is even lekker met de hond gaan fietsen en mn moeder heeft alles goed afgestoft en weer wat dingen verzet waar ze beter staan hihih. nu is mn huisje weer helemaal klaar :)

oww mn man is terug met de frietjes! ik ga lekker eten :D

Deel Deze Pagina