Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Hier gebeld met ziekenhuis. Als niks verander morgenochtend naar ziekenhuis en kijken wat ze gaan doen. En anders als erger wordt of vliezen breken vannacht al. Maar lijkt nu niet erger te worden, maar gelijk te blijven.

2. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @nijn, en en en en??????
    @ pinda, jij al getest? Ben benieuwd!

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Nijn: spannend allemaal zeg, succes!
    @T84: getest maar negatief..ik zal wel weer ongi worden! :(

4. nijnonijntje

Hoi hoi.
    Vanmorgen om 7 uur waren we in het ziekenhuis.
    Na in wendig onderzoek geconcludeert dat er nog steeds maar 2 cm ontsluiting is. Maar daar loop ik al weken mee. Dus niks veranderd. De baarmoeder hals is nog niet helemaal teruggelopen en konden dus niet bij de vliezen.
    Hier een veter ingebracht. Hopen dat die snel werkt en ze dan de vliezen kunnen breken.
    Maar soms duurt dat nog een dag of moet het herhaalt worden. Dat hoop ik natuurlijk niet.
    Het is nu gewoon afwachten.
    De kleine is ook met zijn hoofd weer uit de bekken gegaan. Ja het is een pittig eigenwijs ding hoor.
    Ik hou jullie op de hoogte via hier en via sms naar naomi.d

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, succes meid!!!! Zet hem op!!!

@ Pinda, he wat naar.... :(.... Heb je nu deze ronde wel weer IUI? Misschien in het andere ziekenhuis?

@ Naomi, wat een leuke buikfoto zo met de hond en Isabel op de achtergrond!

Vandaag heerlijk uitgeslapen!! Was er wel met manlief uit gegaan, maar daarna even teruggekropen, had het echt even nodig, heb de afgelopen nachten maar 4 tot 5u per nacht geslapen. Vandaag ga ik ook maar eens even rustig aan doen en lekker op m'n gemakje door het huis heen.

6. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen.

Pinda: Balen meisje van je nega test :(
    Hopelijk kun je snel in een ander ziekenhuis terecht.
    Heb je trouwens al iets gehoord van die papieren die je toen ingevuld hebt??

Naomi: Mooi buikje heb je al!! :D
    Wil ik ook ;)

Alice: Lekker rustig aan doen en de rest komt vanzelf wel weer!!

Nijntje: Je maakt het wel heel spannend!!
    Uhh... wat is een veter trouwens??
    (ken ze alleen die in je schoen zitten, maar heb dus geen enkel idee wat deze in deze context doet :))
    Heel veel succes meisje!! En hopelijk hebben jullie snel de kleine in jullie armen.

Hier vanacht ook een -piep-nacht gehad.
    Onze kleine man is helemaal in de ban van sinterklaas en was er vanacht om 2uur al en wilde naar beneden om te kijken of hij een cadeautje had gekregen.
    Heeft dus een halve nacht tussen ons in gelegen en mocht van ons niet naar beneden. Heb hem om kwart over 4 maar weer terug naar zijn eigen bed gestuurd, maar ben zelf helemaal totallos en heb barstende koppijn.
    Zo maar eens kleren aan gaan trekken, want moet vanmiddag nog even gaan werken.

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @nijn: suc6 meid!! ik hoor het wel als er nieuws is :) hopelijk werkt de veter snel en kunnen ze de vliezen breken! inderdaad een erg eigenwijs ding hihih.

@alice: lekker hoor uitslapen!

@remmar: hopelijk mag jij ook snel!

@pinda: balen dat de test negatief was :( hopelijk deze ronde wel IUI!!

net even naar de stad geweest, isabel moet nog een ID hebben en nu was hij nog maar 9,- en vanaf volgend jaar 30!!!!!

8. nijnonijntje

Hier 1,5 uur goeie weeen gehad en nu....helemaal niks meer. Jammer!

9. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oh heerlijk vandaag eindelijk lekker vrij. Lekker uitgeslapen, lekker lang liggen badderen en heerlijk aan t genieten van t gespartel van ons kleintje. Vanavond komt mijn zusje met haar vriend en gaan we vragen of ze peettante en peetoom willen zijn. Ze springt vast een gat in de lucht.

10. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @pinda: balen van de negatest. Maar je ongi is er ook nog ni toch? Dus t zou nog kunnen.

@nijn: wat spannend zeg. Wat doet een veter eigenlijk?

@naomi: mooie buik groeit echt goed en mooi.

@alice: lekker he als je terug in je bed kan en even lekker rustig aan kan doen.

11. nijnonijntje

Een veter verweekt de baarmoederhals zodat ie plat wordt en ze dus bij de vliezen kunnen om ze te breken.
    Voorbereidend werk dus.
    Hopen dat het dan ook helpt natuurlijk.

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Zo, alle taakjes die ik vandaag wilde doen zijn af! Alleen nog even de was ophangen, maar die zit nog in de machine, dus dat kan ook nog niet ;)
    Mijn kleine vent wil me alleen niet laten slapen helaas... Ach ja, dan zet ik zo denk ik maar eens even een dvd-tje op.

@ Nijn, balen zeg dat het niet door zet....
    Geen pretje dat inleiden :(
    Maarre, zet hem op!!! Hopelijk zet het gauw door en is jullie zoon er snel!

@ Happy, lekker dagje zo te lezen :). Gaaf dat je je zusje gaat vragen :), ben benieuwd naar haar reactie!

@ Remmar, hahahahahaha, ik moet eigenlijk wel lachen om die kleine man van je ;). Al snap ik wel dat het voor jullie iets minder is.

@ Naomi, is het gelukt met de ID?

Pffff, nog 4.5u voordat mijn man weer thuis komt, ach ja...daarna is het wel weekend :)
    Mijn moeder komt ook nog even rond een uurtje of 5, misschien kan ik dan nog even mee naar buiten. Ligt eraan of Babypark geweest is....

13. nijnonijntje

De weeen zijn er nu wel weer, maar waarschijnlijk zijn dat dus valse weeen van die veter. En niet omdat mijn baarmoeder het zelf doet.

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, hopelijk worden het straks echte goede weeën! Hoe lang duurt het eigenlijk totdat die veter je bm heeft verweekt?

15. nijnonijntje

De veter is er uitgevallen. En nu dus een nieuwe gekregenm
    Het verweken van de baarmoeder kan soms wel een aantal dagen duren, omdat ze dan de veter herhalen.

16. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeetje wat een gedoe nijn, van die veter kun je dus valse weeen krijgen?

17. nijnonijntje

Ja en die heb ik de hele tijd gehad. Maar had toch niks gedaan aan ontsluiting of verweking helaas. En nu de tweede er in zit, heb ik zelfs helemaal niks meer aan contracties of harde buiken.

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @nijn: jeetje meid balen dat het nog niet echt effect heeft!! en valse weeën blegh alsof ze zo leuk zijn....

@alice: ja we hebben ID aangevraagd :) volgende week ophalen, isabel moet er zelf bij zijn echt belachelijk!!

gesprek op uwv ging wel goed, vond het een ongelooflijke muts maar ja dat is heel het bedrijf vind ik... had alles verteld en gedaan wat ze vroeg kwa klachten en wat ik nog kon enz. zegt ze: en wat zou je nog wel kunnen op je werk :S
    nou helemaal niets!! ik kom hier in een rolstoel omdat lopen/staan veel moeite en pijn kost, het autorijden lukt me amper en kracht zetten en bukken lukt me niet. tja dan ben je ongeschikt om het werk nu nog te doen ja duhhhhh alsof ik hier voor mn lol zit...
    moest oefeningen doen en ging ze kijken hoe dat ging, moest mn benen op tillen terwijl ik lag en een keer voorover en achterover bukken toen ik stond. ik kom niet ver met alle oefeningen hihih. ze vind me in ieder geval 100% ongeschikt om nog te gaan werken dus dat was wat ik wilde horen hihih.

verder een leuke dag gehad! lekker naar ikea geweest en babyplanet. daarna naar de taartenwinkel om nog wat spullen te halen. heb daar even gelopen, en die vrouw in de winkel: je hebt wel last van je bekken he? dus ik: valt het zo op dan. nou ja dus, en ze herkende het omdat ze het zelf ook gehad had ;) vanavond lekker bij mn moeder gebleven want ik was helemaal kapot van deze dag terwijl ik toch echt altijd in de rolstoel heb gezeten, het heeft me geestelijk genekt nu omdat ik dus al zo een tijdje binnen heb gezeten. maar ja komt wel weer goed :)

19. nijnonijntje

@naomi
    Ja ik zei toch dat je belachelijke oefeningen moet gaan doen.
    Fijn dat iig inzag dat je echt niks meer kan.

Hier ging het gisterenavond erg rommelen met de weeen. Toch in slaap gevallen en nu wakker geworden en....niks meer. Voel wel dat mijn baarmoeder het te voorduren heeft, maar verder geen weeen. Toch hoop ik dat het genoeg zijn werk heeeft gedaan en ze straks als ze na het ontbijt komen kijken de vliezendoor kunnen prikken.
    Pfff, balen en erg vermoeiend dit. Ik ben straks al doodop voordat de bevalling is begonnnen.

20. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ nijn, spannend meid! Hoop dat het allemaal doorzet!!!
    @ Naomi, fijn dat het goed gegaan is bij UWV, scheelt weer! Vervelend alleen dat je zon last hebt! Rustig aan doen en sterkte!

Deel Deze Pagina