NIJN: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOONTJE! HEEL VEEL GELUK MET ELKAAR! Sorry meiden, al een tijdje niet geweest, denk wel aan jullie hoor! *ZWAAI*
Hey meiden, Pinda: Meisje toch Ik voel zo met je mee. Hopelijk kun je snel in het ziekenhuis terecht!! Wian: *zwaai* Naomi: Wat goed dat Isabel geslapen heeft tot half 9. Alleen balen dat ze een paar keer wakker is geworden Is altijd zo zielig en helemaal als je je vinger niet op het waarom kunt leggen. Hopelijk gaat het gauw iets beter. Sinterklaas: Pff.... ben blij dat het voorbij is. Hopelijk wordt de kleine stuiterbal nu ook weer iets rustiger Vanavond nog de laatste cadeautjes in de schoen en dan is de zolder ook weer kindproof Wat is de kleine man toch weer verwend dit jaar. Blijf morgen dus ook maar lekker met hem thuis, kan hij rustig met al zijn nieuwe speelgoed spelen. Hier wederom wat krampen en een beetje een ongigevoel, maar is nog veel te vroeg. Nog goed een week en dan weten we meer Alvast slaap lekker allemaal!!
Happy: Ja heb de hele dag legaal met kinderspeelgoed mogen spelen Heb met klei gespeeld, we hebben geschilderd, met dominosteentjes gespeeld, met de auto's door de parkeergarage gereden en ga zo maar door Vanmiddag is de kleine man omgevallen op de bank en heeft heerlijk 2 uurtjes liggen tukken. Had ik dus ook even een momentje voor mezelf. Ben druk bezig met kerstkaarten maken, maar kom er elke keer niet aan toe, dus heb die 2 uur heel nuttig kunnen besteden @ All: Hier overgens nog steeds een ongikrampen. Weet 't eigenlijk niet meer Zit toch echt pas op 7dpo en heb eigenlijk ook al de hele dag jeuk aan mn tepels. Haha... die hadden we namelijk nog niet gehad met de kwaaltjes die waarschijnlijk niets betekenen Wilde vrijdag toch een testje wagen (11dpo), tenminste het ligt eraan wat mn temp tegen die tijd gaat doen. Nu ff gtst kijken
even een update van nijn: ze wilde op zp langs komen maar heeft er nog geen tijd voor gehad. het opstarten gaat wat moeizaam en de borstvoeding is een drama. daarnaast gaat het psychisch wat slecht met haar, ze heeft toch een klap gehad van de bevalling, en nu deze situatie. ze hoopt snel haar verhaal hier te kunnen komen vertellen.
ik weet trouwens zijn naam dus als je die wilt weten moet je mij even een pb sturen dan stuur ik hem via pb door!
Hey Naomi en Nijntje!! @Nijn: Wat balen dat het niet zo lekker gaat. Hoop dat alles snel op rolletje gaat en dat je het een plekje kunt gaan geven. Het is ook niet niks meisje wat er allemaal is gebeurd. Doe het rustig aan en we zien je wel "verschijnen". We lopen hier niet weg en hebben allemaal begrip voor jou/jullie situatie. Liefs Remmar @Naomi: Bedankt voor het updaten En natuurlijk ben ik heel benieuwd naar de naam
@naomi: bedankt voor de update @nijn: hopelijk kan je snel langskomen maar neem alle tijd die je bidig hebt hoor. Het is ook niet niks lijkt me zo. Ben idd benieuwd naar de naam. Hopelijk zien we je snel weer en we lopen idd niet weg. @remmar: heerlijk he toegestaan spelen met kinderspeelgoed. Heerlijk vind ik dat altijd. Spannend trouwens zo richting je nod. Jeuk aan de tepels vind ik overigens wel een aparte kwaal dus wie weet. Hier nog steeds veel moe. 's nachts is ons kleintje heel erg actief en hard aan het schoppen dus slaap heel weinig. Werk is ook zwaar. Krijg ook regelmatig de vraag of ik zeker weet dat ik maar 6 maanden ben. Veel denken dat ik er al bijna ben. Maar ik geniet wel. Nu ga ik lekker slapen. Iedereen alvast weltrusten.
Bedankt voor de update! Nijn,hoop voor jullie dat het snel allemaal goed komt,doe je wel rustig aan!Je hebt al wat meegemaakt natuurlijk!Hopelijk kunnen jullie goed genieten van de kleine man! Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar de naam!
Nijntje, doe rustig aan. Het is ook heftig, ineens een kleine erbij. Als je gewend bent is het helemaal super. Heel veel liefs vanaf hier! Nkim, hoe gaat het bij jullie? Ben wel benieuwd naar jullie kleine meid. Pinda, wat balen... Nu op naar een goede iui!!! Remmar, fijn dat Sinterklaas zo geslaagd was. Spannend weer, het wachten. Ik heb goede hoop voor jullie. Hier ook alles goed, weer bijna tentamens, dus erg druk. Daarnaast slaapt m'n kleine meid bijna niet overdag, dus het is wel pittig haha, maar gelukkig is ze niet huilerig. Ze heeft al twee tandjes die doorkomen/zijn, staat erg schattig. Vanavond moet ik weer werken, dus ik ga lekker verder met het huis versierenen hoop nog wat te kunnen leren! Fijne dag all!
@Naomi & Nijn, Bedankt voor de update! Doe lekker rustig aan, neem alle tijd! Ben wel heel nieuwsgierig naar de naam.. Dikke knuff! @Sweet, succes met je tentamens! @ Renmar, Leuk dat sinterklaas zo geslaagd was. Ik kijk al uit naar volgend jaar, dan maakt Ryan het ook wat beter mee. Hier verder alles goed. Ryan is alleen ff een kleine nachtbraker.. word wakker en pas na klein flesje gaat ie weer lekker slapen. gelukkig vandaag tot 6 uur, afgelopen dagen namelijk maar tot 5 uur.. Hoop dat dit ooit over gaat, en dat hij lekker om 7 uur ofzo wakker wordt, hih! Fijne dag!
@sweet: suc6 met je tentamens! @T84: zal wel weer over gaan hier weer eens een normale dag en nacht gehad heerlijk!!!! gisteren heeft ze 1 slaapje gedaan en vannacht ook doorgeslapen tot 6 uur, fles gehad, 9 uur, fles gehad en nu ligt ze weer op bed maar ligt te kletsen hihih. normaal valt ze terug in slaap tot half 12 ongeveer dus ik ben benieuwd! ben blij dat de sprong minder heftig wordt want het waren pittige dagen die ons geen goed deden... een kind wat de hele dag huilt, niet weet wat ze met zich zelf aan moet en het vertikt om te gaan slapen pfffff.
Hey meiden, Even een zwaai van mij hier. Ik lees wel bij, maar ik heb echt geen puf om te reageren. Het is nu even ontzettend druk hier. Ik vergeet door al die drukte bijna dat ik alweer 34 weken zwanger ben, dus ik moet toch echt even wat rustiger aan doen. Gelukkig volgende week minder afspraken, dan ga ik overdag toch maar weer even een uurtje liggen. @ Naomi, thanks over de update van Nijn, fijn dat Isabel weer wat lekkerder in haar velletje zit. @ Nijn, hele dikke knuffel voor jou! Neem de tijd die je nodig hebt meid. Het is ook allemaal niet niks. Heel veel sterkte! @ Rest, sorry, ik weet het even niet meer.... * zwaai *
@ Nijn, stoere naam!!! @ Naomi, thanks voor de pb Zo, ik heb vanmiddag heerlijk geslapen! De wereld ziet er dan meteen heel anders uit
@alice: wauw alweer 34 weken!!! nog 3 weken dan mag de kleine alweer komen... wanneer ben je precies uitgerekend? lekker dat je even hebt kunnen slapen! morgen komt de vriend van mn zwager heb er al wel zin in! eerst mag hij isabel in badje doen als hij wilt, dan wil ik naar de rabobank (nieuwe pincode aanvragen, ben hem vergeten hihih), kleren kopen voor isabel haar verjaardag met hem hij werkt in de mode dus is een goede om mee te shoppen hihi heb er meer aan dan aan mn eigen man op dat gebied daarna mag hij hier nog ff stoffen en stofzuigen want daar komt ie voor hihi. savonds kapster dan is mn dagje weer om! @nijn: zie dat je er weer bent meid hoe gaat het nu met je??? hopelijk kun je al wat meer genieten *knuffel*
@ Naomi, fijn dat je morgen zoveel hulp hebt!!!! De uitgerekende datum is eigenlijk niet duidelijk hier, heb zowat elke datum in januari voorbij horen komen.... zelf ga ik uit van half januari @ Nijn * zwaai en knuffel *
@alice: hihi lekker makkelijk dat de datum niet echt bekend is al maakt het niet veel uit natuurlijk ze worden bijna nooit op die datum geboren dus ja. nog een goede maand voor je dus, spannend weer he! ik vind de tijd zo snel gaan!