@ Naomi, inderdaad, hij komt er vanzelf wel uit Het gaat inderdaad enorm snel!! Van mij mag hij eigenlijk nog wel even blijven zitten. De zwangerschap voelt goed en er moet nog zooooveel gebeuren en ik moet nog zooo wennen aan het nieuwe huis en m'n draai vinden hier...dus als het nog 8 weken worden, vind ik het (nu tenminste ) niet erg
@alice: dat snap ik! dan heb je je draai in ieder geval wat beter gevonden. fijn dat het wel goed voelt in ieder geval, laat hem/haar dan nog maar even lekker blijven zitten hihi.
Hey meiden, Heb wel alles gelezen maar is niet zoveel blijven hangen, dus vanaf hier een *zwaai* Is het bij jullie ook zo'n -piep-weer?? Hier waait het echt keihard. Net maar even een goed gesprek met mijn mannetje gehad. Mocht het deze ronde niet raak zijn, gaan we 27dec naar de huisarts voor een doorverwijzing. Hij begrijpt wel dat het voor hem ook wat in gaat houden, maar hij begrijpt ook dat ik er een beetje frusti van raak. Hij maakte alleen een grapje dat, mocht hij slecht zaad hebben, een erfelijksonderzoek wil voor onze Stan. Kortom een goed gesprek doet soms wonderen Ik ben in elk geval weer een beetje opgelucht. -xxx-
@remmar: fijn dat je zo een goed gesprek hebt kunnen hebben en dat jullie de stap naar de HA gaan nemen!
@remmar: wat fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Je zal nu wel wat opgelucht zijn. Hier is t ook vreselijk weer. Maar ik hou ook echt niet van winterweer en herfstweer. Bah zeg. Wel lekker slaapweer want in de zomer ben ik net als de vogels wakker zodra het licht is.
@ Remmar, wat fijn van het gesprek!!!! Hopelijk is een doorverwijzing niet nodig en is het gewoon raak @ Happy, ik ben juist echt een herfst- & wintermens, heerlijk Net kennis gemaakt met mijn nieuwe vk, heel leuk mens! Daar ben ik wel blij mee
@alice: hoezo heb je een nieuwe vk? Was de andere niet fijn? Prettig in elk geval dat je nu een fijne hebt. @all: jeetje wat is het rustig hier zeg.
sorry meiden even alleen ego... even een vraagje... isabel werd gisterenavond om half 12 beetje wakker, avondeten al niet willen hebben en hele dag eigenlijk al niet lekker gegeten. dus een papfle gemaakt en naar haar toe. ze gloeide echt helemaal en kwam erg versuft over, temp. gemeten en 39,2! fles weigerde ze terwijl ze toch onderhand wel honger moest hebben lijkt me... verschoont, pcm erin voor de koorts en even kijken wat het doet. ze is best verkouden dat is al een paar daagjes. bij ons even in bed gelegd want vond het toch wel eng dat ze zo suf was, ze bleef liggen zoals we haar legden en tilde haar hoofdje niet op om ergens naar te kijken. na een kwartiertje begon ze weer wat te brabbelen en te bewegen, wilde nog geen fles. toen begon ze te spugen, eigenlijk alleen maar slijm wat eruit kwam dus even rechtop gehouden zodat het er uit zou lopen, als ze lag hoorde je het haar terug inslikken. ondertussen was ze wel wat minder suf geworden. nog eens fles geprobeert en nu wilde ze hem gelukkig wel. toen leek ze wel weer een beetje de oude. temp. nogmaals gemeten en 38 nu dus die was gelukkig gedaald. toch maar weer in eigen bedje gelegd en om 3 uur even gaan kijken hoe het was want vond het toch wel eng. ze bewoog nog dus prima om half 7 nogmaals wakker gemaakt en temp gemeten 38,1 wat hoger maar niet alarmerend meer. wilde haar flesje ook gewoon hebben. vanmorgen om 9 uur werd ze weer wakker, ze is niet suf meer maar erg hangerig, huilerig en ze vertikt het weer om ook maar iets te eten of te drinken... haar temp is nu 38,2. heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? en vanmiddag heeft ze haar prikjes, maar is dat wel zo een goed idee nu ze niet helemaal lekker is?
@naomi Ik denk dat ze van de griep gewoon af en toe wat koortsig is en even wat minder lekker zeg maar. Zou het inderdaad wel in de gaten houden met name als ze zo suf is. En wat betreft de prikjes. Vaak worden ze daar ook wat koortsig van. En ik weet niet of ze dan idd het wel mogen hebben als ze niet helemaal lekker zijn. Zal zeker even bellen. Dan weet je zeker dat je het juiste doet. @alice O het gaat bij jou ook al lekker snel. Nog ongeveer een maandje he! Spannend hoor! @happy Hoe is het met jou? En je zwangere buikje. Lekker beweeglijk ding erin ? @remmar Hoe gaat het? Je ei weer gespot deze maand? Goed dat jullie de overstap naar de ha maken. Vind al knap dat je zo lang hebt kunnen wachten. Hier gaat het wat moeizaam zoals jullie al wel van naomi gehoord hebben. Ben psychisch niet helemaal lekker. De bevalling blijft door mijn hoofd spoken en daar ben ik constant om aan het huilen. Mijn bi is ook pijnlijk en de borstvoeding loopt helemaal niet. Daarom ben ik hier zo weinig. Maar af en toe kijk ik wel even hoor om een beetje op de hoogte te blijven. Maar heb ook weinig puf af en toe, dus hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen.
@nijn: ze mag inderdaad geen prikken als ze koorts hebben, dus ga even afbellen. net voor de zekerheid de HA gebeld om te vragen of ik het aan moet kijken of even langs moet komen. zijn ze weer gesloten!!! dat heb ik nu altijd, ze zijn of gesloten of op vakantie..... wat moet ik toch met zo een huisarts grrrrrr. balen dat het nog niet wat beter gaat meid!! hopelijk gaat het snel wat beter met je!! was je bevalling zo heftig?
@naomi Hebben wij dezelfde huisarts ofzo???!!! Bijzonder hoe vaak die lui op vakantie gaan. En als ik mijn huisarts zie vind ik hem en haar niet bepaald een type dat lekker aan het strand ligt of op de camping staat haha. Oke er zijn natuurlijk ook andere soort vakanties. Ja ik kreeg een weeenstorm over me heen en die was vrij heftig. En ik heb heel lang moeten persen. En dat heeft zo zijn nodige schade aangericht. Helaas!
@nijn: mijn huisarts zie ik ook niet op het strand liggen ofzo hihih. ow een weeenstorm en lang persen pfff ja dat is heftig! schade aan je bekken of ergens anders? hier ook zoveel schade maar dat kwam omdat het te snel ging het is ook nooit goed. probeer er veel over te praten zodat je het een plekje kan gaan geven en het kan delen meid!
Ja mijn bekken (en nog meer, maar dat zetten we hier maar niet neer) is behoorlijk. Maar ja, dus ik probeer er idd over te praten al is het meer huilen. Maar even een andere vraag. Mijn kleine man heeft gisteren van 18.00 uur tot ongeveer 2.00 uur gehuild. Met af en toe (misschien 3 keer een kwartier geslapen) Na 2.00 uur viel hij eindelijk in slaap. Hij melde zich toen netjes om 5 uur voor voeding en daarna heb ik hem 's morgen om 10 uur echt wakker moeten maken. Toen heeft hij voeding gehad en is toen even een uur wakker geweest en duurde toen met jengelen oppakken een half uur totdat hij, weliswaar op mijn buik in slaap viel. Toen is hij blijven slapen tot 2 uur en heb ik terwijl hij sliep hem de fles gegeven. Daarna sliep hij door en nu slaapt hij nog. Dat is best lang en best veel. Is dat normaal? En denken jullie dat ik me moet voorbereiden op een lange nacht dat hij wakker zal zijn? Lastig dit! Maar misschien weten jullie iets of hebben jullie als ervaren moeder hebben
@nijn: dan maar huilen is niet erg! je moet het toch allemaal verwerken. wat fijn dat hij zo veel slaapt nu! hopelijk gaat hij dat volhouden! durf niet te zeggen of hij dan vannacht juist wakker is, hoeft namelijk niet maar kan wel.. ik hoop voor je dat het door gaat zetten zoals hij nu is, dat zal je veel rust geven. *knuffel*
@nijn: klinkt heftig zeg. Maar probeer idd maar veel te praten en lekker te huilen. Ook huilen kan enorm opluchten en is helemaal niet erg. Mijn buik groeit echt enorm. Veel mensen denken echt dat ik er al bijna ben. Wild vreemden zelfs maken opmerkingen zo van goh dat schiet op nog lekker voor de kerst zeker. Waar bemoeien die stomme mensen zich mee. Kleine is ook heel druk, dag en nacht. Maar dat was ik als baby ook.
@happy O ik lees jou stuk en ik voel meteen wat je voelt. Die opmerkingen van iedereen en ook vreemde inderdaad. Dan denk ik: ken ik jou? Nee! Opbokken dus.
erg he iedereen die maar opmerkingen maakt over je buik terwijl je ze nog eens niet kent! heb je een buikfoto happy? ben wel benieuwd! isabel haar koorts is helaas weer gestegen... van 37,6 naar 38,5 in een uur tijd! met pcm... zitten alweer door de pcm heen pffff. mn moeder gevraagd vanavond nog nieuwe te halen en dan eentje zwaarder want dat is vanaf 1 jaar en 10 kg, die 3 weken en kleine kilo verschil zullen geen verschil uit mogen maken. vanavond krijgt ze dus de zwaardere dan kan ze er de hele nacht door. heeft wel weer 70cc appelsap op en 150cc melk dus drinken gaat wel goed nu gelukkig ligt nu in bed en ik hoop dat ze lekker gaat slapen dan heb ik ook eindelijk even echt rust vandaag!
@naomi O echt. Wat zielig. Goed dat je een zwaardere hebt gehaald voor haar. Die paar dagen en kilo maken echt niet uit. Kan ze tenminste lekker slapen. Wel goed dat ze nog wel drinkt. Juist drinken is heel goed bij koorts. Hoop dat ze snel weer opknapt. Zielig he zo'n klein meisje dat ziek is.
ja je voelt je echt moedeloos, je wilt graag iets doen maar dat kan gewoon niet. en het hoort er allemaal wel bij maar dan nog.... ze is 11 maanden lang nooit ziek geweest dus dan is het wel even wennen hihi. ben inderdaad heel blij dat ze wel drinkt! eten maakt me niet zoveel uit als ze maar vocht binnen krijgt. ze is heerlijk in slaap gevallen! hopelijk slaapt ze nog minimaal 2 uur dan is mn man weer thuis hihi.
@ Nijn, hele dikke knuffel!!! Het is ook niet niks wat je mee hebt gemaakt @ Naomi, heel veel beterschap voor Isabel! @ Happy, ik ben zo'n 120km verderop gaan wonen....dus ik moest wel van vk wisselen Fijn zeg, die vreemde mensen die zich met jouw buik bemoeien Eindelijk weekend!!!!