Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden!! Zo jullie hebben lekker gekletst gister, hihi!

Met Ryan naar het Cb geweest en alles was weer goed, hij weegt nu 8940 gr en is 68.8 cm lang. Eind oktober gaan we weer!
    @ Pinda, ik snap je heel goed meis. Kijk je wel uit dat je niet "depresief" wordt, probeer ook naar de positieve dingen te kijken in het leven. Ik wil je alvast veel sterkte wensen en hoop op een goede uitkomst.. gelijk in september.;)
    @Rosa, leuk te horen dat alles weer goed gaat! Top!
    @Nijn, idd aardig verschil maar wel een goed verschil zeg maar. maar idd wat je zegt laat ze het de volgende keer weer opmeten.
    @Meeting, Leuk gezellig! Apeldoorn/arhnem, geen idee, ligt idd beetje in het midden van het land toch.. en idd met de auto kom je overal.. hihi..

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @pinda: heel begrijpelijk meid, ik hoop echt voor je dat de 1e IUI gelijk raak is!!!

@rosa: leuk leuk leuk :D fijn dat het ondertussen weer goed gaat!!!

meiden ik heb van elja een pb gehad met de mededeling dat ze niet naar de meeting wil komen omdat ze vorige week slecht nieuws gehad hebben.... het vruchtzakje was leeg en ze is gecurreteerd :(

meid nogmaals heeeeel veel sterkte en probeer het een plekje te gaan geven maar wel op jou tempo!! dikke knuffel!!!

blegh wat een ***weer is het zeg!!!!
    het is vannacht begonnen met rommelen en het onweert nu nog!
    over 3 kwartier komt er een vriendinnetje langs met haar dochtertje :) we zouden eigenlijk naar de kinderboerderij gaan maar dat zullen we maar niet doen met dit weer hihi.

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Oh elja, wat erg... Heel veel sterkte!!

Kom zo terug, m'n meisje is wakker!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihihi keek net op weerplaza.... daar staat het actuele weer hier in roosendaal en dan staat er dit tekentje bij: [​IMG]

ja het regent en onweert, hagel kan ik me voorstellen maar sneeuw....... ik hoop toch echt niet dat het zo gaat sneeuwen hahahaah.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
  6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Pinda, wat vervelend meis! Gelukkig heb je iets om naar uit te kijken, de iui! Hoop echg heel erg voor je dat het de eerste keer raak is, maar je weer in ieder geval dat jullie hulp krijgen, dat lijkt me al een fijne gedachte. Jullie baby komt zo weer een stapje dichterbij.

Rosa, gezellig dat je ook meegaat naar de meeting, en fijn dat alles weer goed gaat!

Naomi, wow, sneeuw?? Haha, lijkt me niet. Hier heeft het net ook keihard geregend, echt zo stom. Zit te leren, en moest gewoon de lampen boven de eettafel aanzetten.

Hier alles dus goed. M'n meisje is echt zo lief. Steeds aan het lachen, smelt dan helemaal weg. M'n mannetje is bezig in de tuin, terras aan het straten, helemaal leuk!

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Naomi, grappig die test! Ben benieuwd!

8. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

Pff... heel bericdht getypt... is alles weer weg door een verkeerd knopje...overnieuw maar weer!

Elja: Heel veel sterkte voor jullie gewenst! Wat een verschrikkelijk bericht!

Pinda: Hoop dat de eerste iui gelijk raak mag zijn, mijn duimen draaien! Bijna september! Kan me voorstellen dat een meeting een beetje te voorbarig is! Goodluck!

T84: Fijn dat alles goed was met Ryan! Geloof echt dat wij een reuze baby hebben als ik zijn gewicht en lengte zo lees...

Rosa, wat fijn te horen dat alles goed met je gaat, en leuk dat je ook naar de meeting wil komen!

Naomi: Sneeuw zou niet best zijn,,... ik heb vandaag al zo'n winter gevoel.. donker en K* weer!

Sweet: je mannetje bezig met straten? hebben jullie mooi weer of doet ie dat in de regen..

All: Zwaai.. ik kom snel weer langs.. voel me afgelopen dagen niet zo fit en enorme koppijn!

Oh trouwens.. had ik al verteld dat Jurre afgelopen weekend 2 tandjes(onder) heeft gekregen! Echt een kanjer, hij trekt het redelijke goed, alleen gisteren was hij niet te genieten... miss ook wel niet fit (de tandjes zijn tenslotte al helemaal door.. nu alleen nog groeien)

9. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Elja, wat vreselijk meid! Sterkte de komende tijd!!
    @ Naomi, en heeft het gesneeuwd? Haha ik hoop het iig niet!! De zomer met nog komen, ;) Grappig de thuistest ben benieuwd of het klopt.
    @Wian, fijn dat hij er niet zo veel last van heeft gehad. Hoe groot en hoeveel weegt Jurre nu?
    Ja volgens mij ook, haha!

Zo gelukkig knapt het nu op hier.. ben namelijk op de fiets en wil graag weer droog thuiskomen, haha!

10. wianhalu

T84: fijn dat het bij jullie opknapt.. mag hier ook wel! (maar ik hoef gelukkig niet perse de deur uit)
    Inmiddels al weer 4 weken geleden dat Jurre op t bureau was.. toen woog hij 8120 gram en 69 cm..inmiddels past maat 68 bovenkleding echt niet meer... en hij krijgt al 2 weken fruit bovenop zn flessen.. ik vermoed dat hij de 8 en half kilo wel voorbij is en zo rond de 71 cm zit? Vind het best jammer dat hij al zo groot is hoor! snel baby af! Maar mag zeker niet klagen, hij doet het super goed! (21 sept weten we weer meer..dan is ons 6 maanden bezoekje aan het cb..) (zal in deze dagen eens met em op de weegschaal gaan en de cm er langs leggen)

Was op internet beetje aan het rond kijken voor fotoshoot.. over 2 weekjes ben ik jarig en mn man wilde wel een fotoshoot cadeau doen, voor Jurre en mij samen (maar dan wil ik natuurlijk ook een mooie foto als gezinnetje!) Iemand nog tips?

11. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @Wian, bij Ryan gaat 68 soms net nog, maar eigenlijk niet echt meer. Hij draagt ook 74. Donderdag maar weer is nieuwe inkopen doen, haha! Ryan heeft nu 4 flessen, en fruit en savonds half 6mnd potje van olvarit. Ik klaag ook niet hoor.. idd wat je zegt snel baby af.. maar ook leuk toch! hihi!
    Leuk zo'n fotoshoot.. wil ik ook gaan doen.. maar wil het als Ryan goed zelfstandig kan zitten eigenlijk doen. Mijn collega heeft een fotoshoot gedaan met haar dochter en die zijn echt gaaf geworden, maar denk dat dat een beetje te ver weg is voor jullie..
    Nou ik ga naar huis fietsen, auto pakken en mijn kleine druktemaker ophalen!! hihi..
    Fijne avond meiden!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @T84: wauw flinke jongen hoor hihi.
    isabel was een maand geleden nog geen 7,5 kilo!! maar wel 74 cm ;)

@wian: hahaha nee gelukkig heeft het niet gesneeuwd:p

het is hier vanmiddag opeens helemaal open getrokken en het is erg warm nu hihi het is ook nooit goed!
    strak blauwe lucht en een fel zonnetje....
    wat een raar land is dit zeg!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hai dames, even weer snel, want ik ben bij mijn ouders...hopelijk eind deze week echt eens een keer internet!!!

@ Wian, jups, ik ben weer in verwachting!!!!!!!!!!!!

En jammer dat jullie verder niet reageerden op de echo :(, ik was juist zo blij dat alles er goed uit zag en dat we nu met minder stress volgende week de 20-weken echo hebben.....

Tot gauw!!!

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: sorry meid heb er helemaal overheen gelezen!! was precies toen ik het zo druk had!!

hoever ben je nu eigenlijk?? volgende week de 20weken echo wauwie dat schiet op!!!

15. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @elja: klote zeg. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.
    @alice: volgende week 20 weken echo? Wow wat gaat dat snel zeg.

Sorry als ik iemand vergeten ben. Ohja las iets over dat geslachtexperiment. Ik zal zo ook eens kijken. Alleen wil ik t officieel pas weten bij de geboorte.

Maar ik ga nu eten want ik moet zo naar de vk.

16. wianhalu

Wauww alice al 20 weken! Gefeliciteerd!Pff ik loop echt heel erg achter sorry!(kan me eigenlijk bijna niet voorstellen dat ik het niet wist.. maar zal wel zo zijn, want er staat me echt niets van bij)
    Wel weer spannend he de 20 weken echo! Zat het de laatste weken niet helemaal goed dat jullie beetje in de stres zaten voor de echo? Heb je een goede zwangerschap? Succes!

17. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@alice
    Daar heb ik denk ik overheen gelezen.
    Kan me niet meer herinneren. Sorry meis!
    Volgende week de 20 weken echo alweer.
    Vind je het spannend?

18. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie steun. Het is een erg verdrietige week geweest en ik heb nog wel even tijd nodig om dit een plekje te kunnen geven. Zo welkom en dan in 1x onze droom uiteengespat...

19. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@elja
    Meid, dat wist ik niet!
    Sterkte lieverd.

20. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goodmorning!
    @ Alice, oeps, ook niet gezien! Maar volgende week al 20 wkn echo, leuk! Gaat echt snel!

Hier verder alles goed. Weer aan het werk vandaag weer laatste dagje van deze week.. hihi!

Deel Deze Pagina