Goedenavond meiden! Nijntje,het is ook best lastig om er achter te komen,nu blijkt het hier van de honger te komen dat ze zo blijft huilen.... Naomi,gelukkig gaat het alweer beter met Isabel! Remmar,liever de stap nemen dan dat je zo blijft zitten natuurlijk!Klinkt leuk hoor de vakantieplannen Pindakoek,Meid ik duim nog steeds heel hard voor je en dat het deze IUI raak is! Alice,he bah beterschap! Elja,spannend hoor meid! Hier vandaag naar het CB geweest en Lyah was te weinig aangekomen in totaal maar 190 gram in 2 weken tijd! Ze moet nu 6/7 x 120 cc hebben En volgens de metingen is ze niks gegroeid dus nog steeds 51 cm,maar nu had ze haar benen ook niet goed gestrekt! Haar tongriempje was iets verkort dus moet goed in de gaten houden of ze wel goed drinkt.Nu over 4 weken terug komen en dan krijgt ze haar eerste prikjes
@ Kim, he wat een pech! Dat is niet leuk en dan ook al bijna die prikjes Hoe spreek je nu eigenlijk de naam van je kindje uit?
Alice, je spreekt het zo uit Lie-jah.Zag dat je het eerder had gevraagd en elke keer dacht ik van ik moet erop reageren sorry!! We hebben volgende week een afspraak bij de kinderarts voor een dimpeltje boven haar bil,naar mijn doen werd hij groter en daar word ook gelijk gekeken naar haar tongriempje.
Oke, thanks Kim , ik vroeg het me gewoon af Succes volgende week bij de kinderarts! @ Nijn, ik denk dat het een pukkeltje is? Is het in het engels geloof ik... Vorig jaar braken vandaag mijn vliezen.... en morgen is mijn kleine jongetje alweer 1 jaar oud!
Klinkt niet dom hoor Een dimpeltje is een gaatje in de rug net boven of aan de bovenkant van de bilspleet.
@kim: balen dat ze niet echt gegroeid/aangekomen is! hopelijk is alles goed bij de KA. @alice: wauw morgen alweer 1 jaar!!!!! de tijd is omgevlogen he! @nijn: hoe gaat het nu? sorry dat ik er zo weinig ben! heb het eve giga druk, vooral met isabel die ziek was, met mij ging het slechter en moest deze week 4 taarten maken voor verjaardag van mn nichtje en oom! ze zijn gelukkig af nu, morgen laatste vejaardag en dan even een vrij rustig weekend. zondag lekker naar de intratuin
@naomi Zo wat een mooie buik zeg! Verlang nu alweer naar mijn buikje. Ben alle kilo's alweer kwijt. Alleen de buik blubbert een beetje nog. Verder een slechte dag. Zoonlief heeft overdag max 3 uur geslapen. Hij is dood moe, maar wilde of kon het niet. Zo vermoeiend, maar ok wel zielig voor hem hoor. Slaapt nu wel. Hoop dat het vannacht ook beter gaat dan. Maar betwijfel het. Ben echt uitgeput en kapot.
@nijn: bedankt wat balen dat hij zo slecht wilt slapen!!! hopelijk slaapt hij de nacht wel goed! en kunnen jullie ook even bijtanken
ja dat snap ik!! wij hadden ook even zo een dipje hoor, denk dat het ook wel normaal is je moet er toch aan wennen. al is jullie situatie natuurlijk wel anders... ik duim voor je dat hij lekker zal slapen! heb je al nagedacht over een osteopaat?
ben je ook ziek Naomi omdat je zei dat het slechter gaat? Nijntje, knuffel voor jou! Kim, leuke avatar! Joehoe! Mijn mannetje is vandaag jarig!
Mooie buik trouwens Naomi! Nijntje, heb je wel hulp en steun van mensen om je heen? Want het klinkt wel erg zwaar!
Alice: Gefeliciteerd met jullie mannetje!! Alweer 1 jaar geworden. Kim: Veel succes bij de ka. En balen dat ze niet of nauwelijks gegroeid is. Hopelijk komt het allemaal goed. Nijn: Hoe heeft de kleine man geslapen? En inderdaad op den duur ben je zelf helemaal op en kun je niks meer hebben. Komt vast allemaal goed, maar daar heb je op dit moment niet zo veel aan Naomi: Is Isabel nog steeds niet opgeknapt dan?? Doe maar een beetje rustig aan dan!! Rest: Zwaai!! Hier is het de laatste tijd echt hopeloos en alles lijkt tegen te zitten. Stan heeft wederom oorontsteking en een loopoor. Vandaag op controle bij kno-arts geweest, maar die verwacht dat het met oordruppels goed gaat komen. Op 5 december heeft een vriend zich doodgereden, hij laat een vrouw en 3 kindjes achter. Kreeg vanmorgen een telefoontje van mn moeder, ze hebben mn poes in laten slapen vandaag. En ben wederom ongi geworden. Dus kortom.... een -piep-afsluiting van het jaar
Alice, heb je een leuke dag gehad? Remmar, he meid, wat een rotnieuws allemaal. Heel veel sterkte! Hier ook rotnieuws gehad over de beeb in buik van hele goede vrienden. De aorta van hun zoontje loopt niet goed. Gisteren hebben ze een vruchtwaterpunctie gehad, nu afwachten. Ben er helemaal naar van..
@alice Ja dat wel, maar ja, die mensen gaan weer naar huis, of hangen weer op en ik blijf er mee zitten. Dus ja het is allemaal van korte duur. @sweet O wat heftig. Hoor de laatste tijd wel veel hoor dat beebjes in de buik wat hebben of het niet overleven. Vreselijk lijkt me dat. @alice Gefeliciteerd met je kleine grote man @remmar Ah wat zielig voor stan. Oorontsteking is echt vreselijk. Helemaal voor zo'n kleintje.
Alice, nog gefeliciteerd met je kleine man! Leuke dag gehad? Renmar, hè balen meid, zit je even niet mee! Hoop dat het snel weer goed gaat. Knuffel! Sweet, balen is dat hè! Wij hadden het laatst ook bij goede vrienden was het vruchtje gestopt met groeien bij 7 wkn! Nijn, hoe is het met jou vandaag? Beetje kunnen slapen? Naomi, hoe is het bi jou? Isabel al opgeknapt? Fijne dag meiden!
@remmar: dikke knuffel!!! het zit allemaal niet mee zeg.... 2012 wordt jullie jaar! @alice: kwa bekken gaat het wederom slechter ben verkouden maar niet ziek gelukkig. isabel is gelukkig beter! ze is weer zo goed als helemaal zichzelf gelukkig. hier gisteren een baaldagje gehad, eerst was mn ajaxtaart gesmolten dus moest het nog overnieuw doen voor die avond en toen ik de cavias eten ging geven gisterenmiddag was er eentje dood.... denk te lange tanden en niet hebben kunnen eten. ze zitten met zn 4en dus merk het niet als er 1 niet eet. verder verschoon ik ze niet enz. dus heb er niet echt controle meer op nu... baal er echt van! we gaan we strakjes begraven! vandaagje middagje naar de intratuin