@remmar Sorry meid, lees nu pas je bericht goed. Komt door de drukte. Maar wat een rotnieuws! Hoop dat 2012 extra mooi begint voor jullie.
@alice: sorry sorry sorry helemaal de verjaardag van je kleine grote man vergeten!!! Als nog van harte gefeliciteerd!!!!!!!! alweer 1 jaar oud
Hey meiden, Bedankt voor jullie lieve berichjes. Vanmiddag gaan we Stan naar mijn ouders brengen, hebben vanavond een feestje. Even er lekker tussen uit en hopelijk kan ik even aan wat anders denken. De eerste afspraak bij de gyn is trouwens gemaakt 4 januari en heb begrepen dat er dan ook gelijk een afspraak voor een echo en zaadonderzoek wordt gemaakt en dat we bloed moeten laten prikken. Was eigenlijk heel verbaasd dat we al zo snel terecht konden. @Naomi: Balen van je taart en dat je hem dus nog even snel opnieuw moest gaan maken. En -piep- van je cavia. Balen altijd als je er niet achter komt als er iets is met zo'n beestje. Maar dat is inderdaad moeilijk te zien als er 4 in een kooi zitten. Wel fijn om te horen dat het met Isabel beter gaat!! @ Sweet: He meisje wat een vreselijk nieuws. Hopelijk krijgen ze toch nog een goed berichtje. @Nijn: Dikke knuffel voor jou!!! Ga zo maar eens aankleden. Heb al dagen last van hoofdpijn. Denk dat dat van alle spanningen is. Heb vandaag dus even lekker iets langer in bed gelegen.
Naomi, aah wat zielig voor jullie. Veel plezier vanmiddag. T84, zijn de paardjes al helemaal gewend? Echt erg is dat he, je weet nu je zelf een kindje hebt het verdriet. Onze vrienden zijn helaas al ruim 22 weken zwanger, en ik denk dat het nog erger is als je zelf de beslissing moet nemen om de zwangerschap af te breken (waar sprake van is), of dat de beslissing voor je genomen wordt in een vroeger stadium. Wij waren ook heel verdrietig met onze miskraam met 10 weken, maar dit is nog erger denk ik persoonlijk,.. Ze weten de naam van hun zoontje al, kamertje is bijna klaar.. Nou ja, het is gewoon vreselijk.. Nijn, hoe gaat het met je mannetje? Slaapt hij al wat beter? Nou, meisje is opgehaald door opa en oma, dus ik ga even leren. Vanavond zouden we naar onze vrienden gaan, maar het is nog even afwachten of ze niet afbellen, voorals nog wilden ze het laten doorgaan. Wat denken jullie, ik had allemaal jongenscadeautjes voor ze gekocht, zal ik het meenemen?? Ik denk zelf van niet, maar vind het zo moeilijk? Ze namen voor ons meisje ook vanalles mee telkens..
Sweet, ik zou het eigenlijk niet weten of je die cadeautjes mee zou kunnen nemen. Vindt het heel moeilijk. Ligt ook een beetje aan de persoon zelf denk ik. Misschien een idee om ze in de auto te leggen en als het ter sprake komt, kun je alsnog uitleggen dat je de cadeautjes bij je hebt, maar niet zo goed wist of het nu wel zo'n geschikt cadeautje is.
Naomi, aah wat zielig voor jullie. Veel plezier vanmiddag. T84, zijn de paardjes al helemaal gewend? Echt erg is dat he, je weet nu je zelf een kindje hebt het verdriet. Onze vrienden zijn helaas al ruim 22 weken zwanger, en ik denk dat het nog erger is als je zelf de beslissing moet nemen om de zwangerschap af te breken (waar sprake van is), of dat de beslissing voor je genomen wordt in een vroeger stadium. Wij waren ook heel verdrietig met onze miskraam met 10 weken, maar dit is nog erger denk ik persoonlijk,.. Ze weten de naam van hun zoontje al, kamertje is bijna klaar.. Nou ja, het is gewoon vreselijk.. Nijn, hoe gaat het met je mannetje? Slaapt hij al wat beter? Nou, meisje is opgehaald door opa en oma, dus ik ga even leren. Vanavond zouden we naar onze vrienden gaan, maar het is nog even afwachten of ze niet afbellen, voorals nog wilden ze het laten doorgaan. Wat denken jullie, ik had allemaal jongenscadeautjes voor ze gekocht, zal ik het meenemen?? Ik denk zelf van niet, maar vind het zo moeilijk? Ze namen voor ons meisje ook vanalles mee telkens..
Huh, vaag dat mn berichtje er twee keer staat.. Nouja, we zijn gisteren langsgeweest, en naast heel verdrietig vond ik ze zo ongelovelijk sterk! We hebben het cadeau toch gegeven, ze liet zo trots alle kleertjes en spulletjes zien, dat we dachten dat het wel kon, en gelukkig klopte dat. Komende week krijgen ze de uitslag, vanuit het ziekenhuis uit konden ze alleen niet zeggen wanneer precies. Dus het gaat een lange week worden voor ze. Remmar, hoe was je avondje? Wat fijn dat jullie al zo snel terrecht kunnen, had ik ook niet verwacht! Echt heel prettig. Hopelijk komt er nu snel schot in de zaak. Heerlijk donderdag vakantie! Ben er zo aan toe! Kan me totaal niet meer concentreren op mn schoolwerk. Man en kind zijn de deur uit, dus ik ga me er toch nog maar even op gooien... Fijne dag allemaal!
@remmar: super dat jullie zo snel al terecht kunnen!!! @sweet: dat zal inderdaad een lange week worden voor ze, blegh verschrikkelijk lijkt me. nog even doorbijten meid en dan lekker vakantie straks! zo hier eindelijk de kerstkaarten geschreven, heb er nog genoeg liggen voor de komende 2 jaar oeps hihih. en ik blijf maar maken hier gisterenmiddag lekker naar intratuin geweest, was erg leuk en gezellig! sinds gisteren veel pijn helaas, weet niet goed wat ik gedaan heb... het zit bij mn onderbuik/schaambeen zeg maar heb echt het gevoel als het van elkaar gescheurt wordt.. ik kan veel hebben maar loop echt dubbel geklapt, hopelijk gaat het nog beter worden pfff.
Hoi lieve meiden, ben even 3 daagjes niet hier geweest, een beetje druk met de verjaardag van de kleine en helaas is die ook een beetje in het water gevallen, want we waren alledrie niet fit en manlief had zelfs 39.5 koorts. Gelukkig vandaag wel een leuke dag met de familie gehad en hij is goed verwend! Verder las ik nu net van 3 van jullie hele verdrietige berichten. Sterkte voor al jullie vrienden! @ Naomi, balen van je cavia en je bekken. @ Remmar, fijn dat jullie snel terecht kunnen bij de gyn! @ T84, zwaai! @ Sweet, zwaai! @ Nijn, hoe gaat inmiddels met jullie? Voor de rest ook een zwaai en knuffel!
Nu mijn zoontje 1 jaar is geworden heb ik toch maar een andere bannen genomen, ook handig voor jullie
@alice: bah hopelijk zijn jullie allemaal al opgeknapt! leuk dat hij zo verwend is en heel handig zo die nieuwe banner hahaha
@ Naomi, helaas nog steeds niet fit, maar gelukkig wel aan de beterende hand. Hihi, nu hoeven jullie niet meer te vragen en staat het gewoon op de banner
@alice Ah gatsie, wat een rotmoment om zo ziek te zijn. Hoop dat jullie allemaal snel opknappen. @naomi Hier ook de kerstkaarten geschreven. Wilde ze dit jaar niet sturen, maar manlief wilde dat graag. Dus maar even samen gedaan. Was ook wel weer gezellig. @sweet Ja ach, de situatie is hetzelfde. Manlief is nu een paar dagen thuis, dus neemt me veel uit handen, zodat ik af en toe ook rust kan nemen. Al blijft dat lastig. @alice Handig zo'n banner. Kunnen we eindelijk zien hoever je bent.
Hey meiden, Ik ben weer boven water Had gisteren iets te diep in het glaasje gekeken en heb dus echt de hele dag met een kater in bed gelegen. Mannetje heeft wel heel goed voor me gezorgd vandaag en Stan was gelukkig uit logeren bij opa en oma en hebben we vanavond pas opgehaald. Alice: Handig die banner!! En wat een rotmoment om ziek te worden met zn alle. Hopelijk knappen jullie snel allemaal weer op. Naomi: Leuk dat het middagje Intratuin gezellig was, maar wel balen dat je nu zoveel pijn hebt. Doe maar rustig aan!! Sweet: Fijn dat het avondje goed is verlopen. Kan me voorstellen dat je er wel opgelucht door bent. Maar wat is dat _piep- dat ze niet precies weten wanneer ze iets te horen krijgen. Afspraak in zkh: Hoop eigenlijk dat als ze een echo gaan maken dat ik gewoon zwanger blijk te zijn. Heb mn eisprong rond de kerstdagen. Dus wie weet krijg ik dit jaar wel een kerstcadeautje. Zijn in elk geval al begonnen met oefenen
@Remmar: begrijp helemaal wat je bedoelt meis...dat hoop ik iedere keer ook als ze een echo maken Hopelijk heb je niet zo'n lange weg nodig als ons om zwanger te worden! @Alice: WOW alweer bijna 36 weken !! de tijd vliegt voorbij zeg! wordt het weer een jongetje of een meisje of hebben jullie nog geen idee... @Nijn: leuk toch kerstkaarten schrijven @All: hoor net dat het super glad is buiten dus doe voorzichtig!! Ik heb lekker vakantie! Afgelopen weekend personeelsfeestje van mn vriend zijn werk gehad was echt leuk, we gingen naar Volendam voor een rondleiding en een foto in klederdracht en daarna lekker uit eten in een soort van boerderij. Ook nog een overnachting erbij in een super deluxe hotel..helemaal toppie! Alleen verloor ik in het begin van die avond, vrijdagavond, bloed..het was niet veel alleen een veegje maar wel raar zat toen op CD13 dus misschien een ovulatiebloeding? Sindsdien best wel felle steken ervaren bij mn schaambeen...hopelijk brengt het geluk...
Hoi meiden, Alice, handig je banner. T komt zo dichtbij he! Hoe is het met zoonlief? Lekker aant spelen met zn nieuwe speelgoed? Pinda, ik hoop ook voor je dat het nu eindelijk gaat opschieten. Bedrijfsfeestje was top dus, leuk! Nog leuke plannen in je vakantie? Remmar, hahah, lekker toch? Hoort er ook wel eens bij hoor. Gelukkig nu weer katervrij. En ik duim voor beebje tijdens echo! Nijn, lekker dat je man vrij is. VOnd je het niet gaaf, kaarten schrijven met je zoontjes naam er ook bij? Ik vond het zo schattig staan! Beh, voel me totaal niet lekker.. En dit weer werkt ook voor geen meter mee. Wil mn meisje, maar die is bij haar oma zodat ik kan leren.. Bah!
@ Banner, ja, grappig he? Ben ik opeens uit het niets bijna 36 weken zwanger . Tja, ik wilde wel echt even dat zoonlief tot minstens 1 jaar oud een banner had @ Nijn, wat fijn dat manlief even een paar dagen thuis is, kan hij je fijn mee helpen , dat heb je even lekker nodig meid! Ik hoop dat alles snel beter gaat voor jullie Wij hebben vorig jaar geen kerstkaarten gedaan en dit jaar door de verhuizing en alle drukte zijn we aan het terug sturen naar de mensen die aan ons gedacht hebben. Even te hectisch allemaal nu voor ons, volgend jaar ga ik helemaal met de kaartjes @ Remmar, o, dat zou inderdaad een mooi kerstcadeau zijn!!! Ik duim met je mee!! En hihi, lekker diep in het glaasje gekeken dus . Voel je je inmiddels alweer wat beter? @ Pinda, wij hebben weer een verrassing in de buik, ik ben ondertussen ook wel echt erg nieuwsgierig naar wat het nu gaat worden Klinkt leuk dat personeelsfeest!! Enne, ik hoop dat het een geluksteken is @ Sweet, zoontje weet van gekte niet wat hij aan moet met al z'n nieuwe toys, hij is ook echt zo ontzettend verwend!! Met zoveel leuke dingen . De verjaardag van je kindje is nog leuker dan die van jezelf Heel veel beterschap voor jou! Heb je je meisje inmiddels alweer lekker kunnen knuffelen? Manlief is inmiddels weer wat aan de beterende hand. Alleen ben ik nog dood- en doodmoe. Heb in 3 nachten maar een uurtje of 10 geslapen en het is echt even zo druk geweest! Vandaag naar de thuiszorgwinkel geweest om alle dingen voor de bevalling in te slaan, maar die was maar van 10 tot 13u open, dus kunnen morgen weer terug. O, ik ben echt zo laat met alles regelen voor de baby, ik heb er echt serieus stress van. Ik kan door de verhuizing echt helemaal niets van de kleertjes etc. vinden, heb nog geen geboortekaartjes, moet ook alle andere babyspulletjes nog opzoeken, ik heb nog geen vluchttas, bevalplan etc. En het is nog even zo druk dat ik ook echt niet weet wanneer ik overal aan moet beginnen .... Maar ik moet het echt eens even snel gaan doen, dan raak ik hopelijk wat stress kwijt!
Hey meiden, Ja hoor de kater is verdwenen, maar ben vandaag wel onverwacht een dagje thuis. Stan heeft sinds gisteren koorts en heeft gisteren de hele dag bij opa en oma alleen maar geslapen. Wilde ook echt niets eten en had gisteravond bijna 40graden koorts. Gelijk gisteren maar geregeld dat ik vandaag een dagje zou snipperen want een oppas is niet zo snel geregeld en wilde niet dat Stan zo toch naar het kinderdagverblijf ging. (met het risico dat we hem naar een uurtje weer konden gaan halen) Vanmorgen was hij bijna weer koortsvrij maar ligt de hele tijd op de bank en wil eigenlijk nog niet spelen. Heb er wel al een glas sap, een koekje en 2 waterijsjes in gekregen Pinda: Vaag dat je wat gevloeid hebt Wie weet is dat toch een voorteken. Alice: Kerstkaarten moet ik ook nog doen Wil namelijk nog niet echt lukken en hoop daar vandaag nog even aan toe te komen. Heb hier ook nog steeds een verhuiskaart liggen Met die vluchttas komt het vast alemaal wel goed en ook de geboortekaartjes zijn snel genoeg besteld. En babykleertjes heb ik eventueel nog wel voor je liggen. Ik kan ze namelijk wel zo pakken Sweet: Heb je weer lekker kunnen knuffelen?? En is het leren nog een beetje gelukt? Zo.... ga nu de teletubbies met mn zoontje kijken
@ Remmar, he wat naar dat Stan niet fit is! Gelukkig lust hij wel wat snoepies nu . Beter iets dan niets! En lief van je van je babykleertjes-aanbod . Mijn moeder heeft vandaag een deel uit de berging getoverd, heb het idee dat we nu eindelijk weten waar we ongeveer moeten zoeken tussen de verhuisdozen. Hopelijk vindt ze morgen de rest!
Ik heb hier ook nog steeds dozen op de zolder staan die nog niet zijn uitgepakt. Haha.... en wij wonen hier alweer 3jaar Soms weet je inderdaad gewoon niet waar je moet zoeken. Komt vast allemaal goed!!