@ Remmar, wahahahahahaha, al 3 jaar??!! Ik hoop niet dat dat ons gaat overkomen . Trouwens, waarschijnlijk kun je die dozen dan toch wel wegdoen, na 3 jaar weet je vast niet meer wat er in zit en als je toch niets mist?
Alice: Die dozen staan gewoon op de achterzolder en zullen daar waarschijnlijk ook nooit meer vandaan komen Weet dat ik ze eigenlijk een keer door moet kijken want er zullen nog best wel bruikbare spullen in zitten, maar ik zoek het gewoon niet om dat te gaan doen Kan mn tijd wel anders besteden en het staat daar niemand in de weg Stan is overgens weer koortsvrij!!! Dus die kan morgen weer naar de kindjes. En ik weer werken Nee hoor, vindt het altijd zo rond kerst en oud en nieuw heel gezellig om te werken.
Hey meiden, Alice,zo nu kunnen we je goed in de gaten houden met je banner hihi. Het is een beetje laat maar alsnog Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoon Naomi,hier ook nog geen kerstkaarten verstuurd we hebben ze gemaakt via een actie die ze toen hier hadden met 50 gratis foto's als het goed komen ze morgen binnen en dan gaan ze de bus op. Nijntje,gelukkig dat je man het even uit handen kan nemen!Vriendlief helpt hier ook heel goed mee als ik het even niet kan,maar het is voor hem nog even wennen als ze huilt hihi. Sweet,heb je je meisje gisteravond lekker vastgehouden,of bleef ze slapen bij oma. Remmar,FOEI! hihi,je moet ook niet zover in het glaasje kijken Ach jeetje dat is ook geen pretje zeg koorts!Hopelijk gaat het snel beter met hem! Pinda,hmm wat raar zeg dat je iets hebt gevloeid!Hoop dat het wat betekende voor je Hier,Yeah! Lyah is 210 gram aangekomen!!Ze weegt nu 3690 gram,wat extra voeding al niet kan doen.Tongriempje is ook doorgeknipt,wat was dat zielig om te zien Maar ze pakt de speen al een stuk beterAlleen heeft ze last van maagzuur,nu eerst bedje ietsje omhoog doen en haar ook na het eten in de wipstoel zetten is ook gelijk tegen het spugen en nutriton blijven gebruiken.Mocht dat niet helpen dan over 2 weken overleggen met de kinderarts voor eventueel medicatie.
@ Remmar, fijn dat Stan koortsvrij is!!! @ Kim, bedankt voor de felicitaties! En heerlijk dat Lyah goed is aangekomen Hier vandaag flinke buikpijn (menstruatiepijn) gehad en rugpijn die doorstraalt naar de binnenzijde van m'n benen. Ik herken dit totaal niet van de zwangerschap van m'n zoon. Gelukkig morgen een afspraak bij de vk. Zou het voorwerk begonnen zijn?? Het zijn echt geen weeën hoor, maar wel zo pijnlijk dat je er 's nachts van wakker wordt.
Hey meiden! @ Kim, fijn te horen dat het goed gaat met Lyah. @ Alice, spannend meis!!!!!!!!!!! Hier druk bezig met opruimen en inpakken want morgen gaan we lekker naar Engeland om kerst te vieren. Meiden alvast fijne dagen gewenst! Geniet ervan!! X
@alice: spannend...wie weet wordt het wel een kerstkindje, zou leuk zijn toch @Kim: fijn dat Lyah zo goed is aangekomen! @T84: veel plezier in Engeland en fijne dagen en een goed 2012!! @all: Ondanks alle tegenslagen toch maar de kerstboom opgezet gisterenavond...we hebben van de week bericht gekregen van de advocaat van mn vriend (over dat incident wat meer als 6 jaar geleden is gebeurd!!) en waarschijnlijk moeten we 80% van de kosten voor zn operatie en nog te komen kosten gaan betalen. 20% is voor zijn eigen rekening...pff heel verhaal...maar dat vlak voor kerst..had liever de uitspraak in januari gehad Twijfel nu heel erg over het nemen van een kleine, straks leven we door het betalen van die sukkel op het minimum..en wil hem/haar toch wel alles kunnen geven natuurlijk!! 20 januari hebben we een intake in het AMC ziekenhuis...zal je zien nu twijfel ik en dan word ik zwanger...
@ Pinda, he wat een tegenslag weer @ T84, veel plezier in Engeland!! Vannacht flinke indalingsweeën gehad. Verder nog geen ontsluiting ofzo, al is de baarmoederhals / mond wel al aan het rijpen.... Denk dat ik gewoon in januari ga bevallen hoor , al rommelt het wel lekker
@alice: spannend hihi, nog een weekje dan mag de kleine officieel komen! @t84: veel plezier in engeland! de rest even een zwaai. met mn man gaat het nu eindelijk iets beter, hij eet en drinkt weer hele kleine beetjes. nu is isabel helaas weer ziek vanmiddag allemaal overgeven echt heel zielig. hopelijk is het snel over...
Hey meiden Pinda: Wat een tegenslagen hebben jullie te verwerken. Heb zo met je te doen Een dikke knuf voor jou!! Alice: Wordt nu aftellen dus. Misschien komt de kleine toch eerder dan gepland. Jullie wisten toch ook niet helemaal zeker wanneer je ei was geweest?? Misschien toch een foutje in de berekening Naomi: He gatsie Bij jullie ook al weer ziekenboeg. Hopelijk snel allemaal er weer bovenop. T84: Veel plezier in Engeland en alvast hele fijne kerstdagen!! Hier alles rustig. Ovu-testjes beginnen al wel wat donkerder te worden, dus zal vast zo rond kerst zijn, zoals mn berekening. Morgen een paar uurtjes werken en de laatste boodschappen halen. Zo maar eens gaan kijken wat ik ga doen. Ben alleen thuis en Stan ligt heerlijk op bed.
@pinda: hele dikke knuffel voor jou! het leven wordt jullie ook niet makkelijk gemaakt zeg.... maar alles komt wel goed onthoud dat maar. @remmar: ja dat hoop ik ook, hoop ook echt dat ik gespaard blijf! een kerstei als dat geen geluk gaat brengen hihih.
@ Naomi, hè bah, nu Isabel weer niet lekker, beterschap! @ Remmar, een kerstei, hihihi. O wat lekker dat je het rijk even voor jezelf hebt!! Aftellen zal het nog wel niet worden hoor, zul je zien dat het gewoon reactie was op het indalen en omdat het het 2e kindje is dat de boel al wat slapper is. Ik weet ook echt even niet meer welke datum ik nu in gedachten moet houden, best frustrerend eigenlijk.....
ook vanaf hier iedereen hele fijne feestdagen!! isabel is gelukkig weer beter, in de zin van ze spuugt niet meer. ze slaapt en drinkt nog erg veel en wilt nu niet echt veel eten maar dat is minder belangrijk hopelijk is ze over een weekje met haar verjaardag wel helemaal beter!
Ah wat zielig voor isabel. Gelukkig drinkt ze goed. Dat eten komt vanzelf wel weer. Hoop idd dat ze beter is met haar verjaardag, anders wil ze niet eens in de taart happen