Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    mijn buik vandaag met 26.1 weken!

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Veel plezier en gezelligheid gewenst, hebben jullie gisteren een leuke dag gehad?

Naomi, mooi bolletje!

3. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Iedereen een fijne kerst toegewenst!!

Excuses dat ik lang niet ben geweest. Aardig wat tegenslagen gehad en niet in de stemming geweest. Nu is alles weer wat rustiger gelukkig. Met de kleine gaat t gelukkig goed. Ik zal nu dus weer meer van de partij zijn.

4. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat is het rustig hier zeg. Iedereen een fijne kerst gehad?
    Vandaag was ik lekker een dagje vrij, moegen en de rest van de week helaas weer werken. Ach nog een maand volhouden en dan mag ik lekker met verlof. Ben er echt aan toe en heb er ook herl veel zin in.

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Happy, wow, alweer bijna 30 weken zwanger!!!! Het gaat ook hard bij jou zeg :). Wat is je uitgerekende datum ook alweer?

Hoe gaat het verder met iedereen?

6. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @alice: 9 maart is de uitgerekende datum, zelf denk ik dat hij/zij eerder komt (gewoon een gevoel). bij jou begint t echt op te schieten zeg, ben je al aan het aftellen?

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    inderdaad rustig geweest hier ;)

@happy: bijna 30 weken jeetje de laatste 10 weken alweer hihi.

@alice: jippie vanaf morgen mag de kleine dan officieel komen! spannend zeg :)

hier net weer naar de huisarts geweest met isabel, ze had oplopende koorts ondanks de pcm, slaapt de hele dag, als ze wakker is huilt ze en wilt op schoot hangen om vervolgens weer in slaap te vallen.
    1 oortje is licht ontstoken en 1 oortje is rood en geirriteerd dus dat verklaart alles, heb er wel de spoedlijn voor moeten bellen want eigen ha is weer eens op vakantie, vervanger 1 had geen tijd en assistente vond het niets en deze was alleen voor spoedgevallen meer te bereiken, prima bellen we dat nummer toch. anders moeten we naar de hap maakt dan ook niet uit.

8. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @naomi: heel goed dat je de spoedlijn hebt gebeld. Wat vervelend dat ze nog steeds ziek is. Heb je iets voor haar oortjes gekregen?

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @happy: nee gewoon pcm geven en neusspray gebruiken meer niet. mocht ze morgen nog 39 graden hebben zal ze waarschijnlijk AB kuur krijgen maar nu nog niet.

10. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@naomi
    Goed zo! Gewoon de spoedlijn bellen. Het feit dat je belt zegt toch al genoeg denk ik dan. Nee die ass. Vind ze soms wel wat arrogant. Gedragen zich soms als dokters.

@happy en alice
    Het gaat echt snel bij jullie.
    Spannend hoor!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nijn: ja iedereen reageerde heel verontwaardigt dat de assistente zelf wel even heeft gekeken. ze is helemaal niet in staat te beoordelen of ze wel of niet ziek genoeg is om bekeken te worden. deze ha was super aardig in ieder geval, was dezelfde als 2 weken geleden op de HAP hihi.

12. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ongelooflijk tegenwoordig die assistentes. Hun gebben n heel sndere studie gehad dan de HA dus ik snap niet dat ze zulke dingen mogen doen. Een ass moet hooguit wat urind onderzoeken of een indnting geven, maar geen baby onderzoeken. Ik hoop dat de koorts morgen gezakt is en ab niet nodig is.

13. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja ik bedoel maar...
    gelukkig dat de ha aardig en begripvol was.
    Hoop dat isabel morgen weer helemaal koorts vrij is.

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, hopelijk snel koortsvrij voor Isabel!

@ Nijn, is de situatie al beter bij jullie?

@ Happy, 9 maart is eigenlijk ook alweer bijna! Zelf ben ik nog niet echt af aan het tellen, dat komt denk ik omdat ik nog niet alles klaar heb voor de baby. Zit nog steeds in mij. Hoofd dat het allemaal nog wel 5 weken kan duren eigenlijk.....

Vandaag weer een dag met flink wat rommels, maar het zijn echt geen weeën, gewoon voorwerk. De controle bij de vk was helemaal goed. Ik voel me ook helemaalprima op de babystress dat nog niet alles af is na dan........ Ben wel steeds meer benieuwd wanneer het beebje nu komt....

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Naomi, is Isabel alweer beter? Zo zielig!

Happy, gaat hard! Spanned he?

Alice, ik Ben zo benieuwd! Wat moeten jullie nog regelen voor de baby?

Ik heb vanochtend gezwommen met mn meisje, wat is dat leuk zeg! Ga volgende week weer. Ze heeft geen kik gegeven, was met grote oven om zich heen aan het kijken. Ze ligt nu al vanaf half 12 te slapen. Ze slaapt trouwens alleen echt goed in de maxi cosi...Haar bedje slaapt ze overdag ,aar een half uur, en in de maxi cosi wel een uur of 2. Gek kind. Vind het niet heel fijn voor haar ruggetje, maar anders slaapt ze gewoon niet.
    Nou, ik ga weer even opruimen. De woonkamer is gisteren geschilderd en de meubels staan anders, dus kan weer even poetsen haha.

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: isabel heeft geen koorts meer dus begint alweer wat op te knappen zover we vandaag kunnen beoordelen.

leuk he dat zwemmen :D vind het ook super gaaf om te doen en isabel ook hihi.

hmmm zou haar toch in maxi cosi leggen hoor als ze daar wel in slaapt.... ze mogen er best een paar uurtjes in liggen vooral nu ze wat ouder is wel. mn broertje lag er de hele dag in vroeger:p die wilde nooit anders hihihih en heeft nergens last van ;)

@alice: blijft spannend bij jou, ben ook benieuwd wanneer de kleine gaat komen!

hier vanmorgen controle gehad bij de vk en alles was prima :D
    de baby ligt al met haar hoofdje omlaag dus hopelijk blijft ze zo liggen en kan ze over een aantal weekjes gaan indalen!
    mn suikerwaardes waren ook helemaal netjes dus ik ben helemaal happy hihi.

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Gelukkig maar Naomi, dat je kleine en grote meisje het lekker doen!
    Nu ligt mn moppie in de kinderwagen te slapen, nou ja, ze slaapt tenminste weer...

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Sweet, o, leuk is dat zwemmen!!! Zo'n fijn momentje om te genieten!! Ik wil het eigenlijk ook weer graag gaan doen, maar met 2 van die kinders zal het wel lastig worden....
    Toch fijn dat ze af en toe wel wat lekker kan slapen in de maxi cosi of in de wandelwagenbak. Is het misschien wat om haar ledikantje op een ander plekje in de kinderkamer te zetten? Wellicht met wat meer beschutting o.i.d? Misschien staat hij vanuit baby-ogen gezien niet heel fijn ofzo. Ik weet het niet, maar ik probeer gewoon even met je mee te denken ;). Misschien helpt een klein beetje schuiven al :)
    Fijn dat alles geschilderd is!!!

@ Naomi, fijn dat Isabel zich al beter voelt. Hier zitten we ook al 3 dagen met een ventje met koorts en zijn 1e kerstdag zelfs bij de spoedarts geweest. Het is nog steeds niet duidelijk wat er nu is met mijn kleine man :(. Het ene moment is er helemaal niets aan de hand, het andere moment is hij doodziek :(
    Wat goed dat de kleine al met het koppie omlaag ligt en je waardes zo goed zijn!! En al 26 weken weer, dat gaat ook hard zeg!!!

Net eindelijk de wieg opgemaakt, het kraampakket gecontroleerd en weer wat wasjes gedraaid voor de kleine. Ik moet nu nog een ziekenhuistas voor mezelf + man en een logeertas + babyhandleiding voor mijn zoontje maken. En een bevalplan. Dan heb ik nog een kast met baby en kraamspullen staan die uitgezocht moeten worden en het liefst wil ik eigenlijk ook nog even een weekje ofzo helemaal niets doen en genieten met mijn kleine mannetje nu ik hem nog alleen heb!!!

Verder hier nog zoveel rommels dat ik er 's nachts niet van kan slapen, maar de regelmaat is nog ver te zoeken, net zoals de kracht..... dus allemaal voorwerk. Had ik bij mijn zoontje ook en die bleef echt nog een paar weken zitten toen, dus het zal wel op niets uit draaien. Al mag ik wel vanaf vandaag bevallen natuurlijk :D weer een mijlpaal!!!!

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: he bah jullie ventje ook al ziek!!! vervelend is dat he dat het zo wisselt. bij isabel ook, ze gedraagt zich nu alweer een uur zoals gisteren....
    ze hoest nu veel en geeft slijm op, zit haar ook echt dwars maar ze slikt het vaak terug en dat is nu juist niet de bedoeling.

nog een hoop werk zo te lezen voor de kleine kan komen! hopelijk kun je het allemaal snel doen en heb je nog even echt rust!

20. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Wat is er hier toch veel gekletst, sinds de laatste keer dat ik hier gelezen heb.:D

Alice: je hebt hebt het nog druk voordat de kleine mag komen.

Naomi: Pffff.... Hopelijk is Isabel gauw beter!

Happy: wauw ook al weer 30weken :$

Hier zitten we inmiddels op dag 15 zonder eisprong :(
    Dus het was geen kerstei, maar wanneer die wel van plan is om te komen. Geen idee. Ben in elk geval blij dat de afspraak in het ziekenhuis staat. Helemaal nu m'n cyclus ook nog zo raar gaat doen.

Deel Deze Pagina