Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@naomi
    O isabel alweer een jaar! Gefeliciteerd!!

2. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ naomi, gefeliciteerd met Isabel, wat een mijlpaal!! En snel gegaan zeg!
    @ nijn, sterkte meid! Knap dat je het vertelt, zegt dat je sterk bent!
    @ Renmar, succes meid! Hoop dat het allemaal snel gaat!
    @ Kim, beterschap meid!
    @ Alice, Ahh sneu dat ie nog ziek is! Hoe is het met jou?
    @ rest, zwaai!!

Hier ff wat minder heb gister mijn vinger gebroken, dus wel ff balen!!

Fijne avond!!!

3. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    T84,auw!Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen!

4. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    T84: ook ik ben nieuwsgierig naar hoe je dat voor elkaar hebt gekregen;)
    Hopelijk heb je niet te veel pijn.

5. nijnonijntje

@T84
    Ooooow auwwww hoe is dat gebeurt?

6. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik wilde zondag 1 van me paarden losklikken in de bak om los te gooien, alleen wilde ze al gaan, en ergens daartussen zat mijn vinger!
    Ik wist gelijk dat t fout was, dus beetje jammer op de eerste dag van het nieuwe jaar! :(

7. nijnonijntje

Ahhhjjjjj dat klinkt heel pijnlijk. :(

8. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @T84: ah bah pijnlijk zeg :$ Veel sterkte!!

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ T84, he bah....dat is minder :(. Beterschap!!!

Gister wat meer uit kunnen rusten gelukkig, voel me vandaag al ietsje beter! Vanochtend controle gehad bij de vk, alles was weer oke :)
    Volgende week waarschijnlijk inwendig onderzoek, just for sure, ben benieuwd!!!

10. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

T84: auw :( dat doet pijn.
    Hopelijk heb je er niet te veel last en pijn van.

Alice: fijn dat bij de vk alles goed was.
    Spannend inwendig onderzoek volgende week. Wie weet wordt er dan wel iets gestimuleerd ;)

Hier was m'n temp vanmorgen weer bijna net zo hoog als voor de dip.
    Voel me eigen alleen niet helemaal lekker, dus wie weet toch iets onder de leden.;)
    Wel heb ik op het moment heel veel afscheiding (sorry:)) en m'n eten blijft heel hoog zitten.
    Maar dat eten komt waarschijnlijk van de zenuwen voor morgen.;)

Slaap lekker allemaal.

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Hee meiden,

Naomi, hebben jullie een leuke dag gehad? Is Isabel goed verwend? Mooie taarten had je gemaakt zeg!

T84. Aiwww, pijnlijk zeg, en onhandig ook met een kleintje, denk ik, een gebroken vinger!

Alice, gelukkig gaat het weer wat beter. Nu nog even flink genieten van je kleine man!

Remmar, succes vandaag. Hopelijk kunnen ze jullie snel helpen.

Hier alles goed, hoor de kleine wakker worden, dus we gaan lekker eten!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @T84: auw, klinkt erg pijnlijk!!

@alice: hopelijk kun je binnenkort alles klaar maken voor de kleine, geeft toch wat rust.

@remmar: suc6 vandaag!!!

@sweet: dank je :) we hebben een erg leuke dag gehad en ze is mega verwend, ik weet gewoon niet waar ik alles laten moet...

vandaag kraampakket binnen gehad van VGZ :) ben overgestapt naar het zilveren kruis dus had niet verwacht dat ik hem nog zal krijgen....
    bij het zilveren kruis al aangevraagd dus straks een dubbel kraampakket hihihih lol!
    was wel leuk, is een plastic opbergbox (altijd handig) en een boek van baby's eerste jaar van pauline....

13. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @ sweet, het is idd niet handig met een kleintje. Maar je vindt toch manieren om ermee om te gaan!
    @ Renmar, en meis hoe is het gegaan vandaag?

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Naomi, haha, erg he, al dat speelgoed! Wij hadden dat na kerst ook, wat spul allemaal! Altijd handig een dubbel kraampakket! Ik had er ook twee.

T84, ja zal wel snel wennen! Hopelijk geneest het snel.

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: ja heel erg hihi. het ligt nog op eettafel.. er moet een deel naar boven want voor sommige dingen is ze nog te klein maar ja dat moet mn man doen hihi.
    ow echt had jij er ook 2? ik haal uit die 2e wat ik nodig heb de rest kan iemand anders of een goed doel vast wel gebruiken

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, je zit nu bij de gyn....ik ben aan het duimen voor je!!! Hoe is het gegaan?

@ Naomi, handig een plastic opbergbox...ik heb gewoon een kartonnen doos...
    Van vorig jaar had ik nog een boel over, ik heb de matrasbeschermer en onderleggers voor in de auto uit de open verpakkingen van vorig jaar genomen. Wat dicht blijft kan ik dan altijd nog weggeven inderdaad :)
    Ja, te gek he? Hoe die kleintjes verwend worden :)

@ Sweet, hoe gaat het inmiddels met het eet- en drinkschema van de kleine?

@ Nijn, alles oke daar?

@ Happy, kom je nog een beetje aan je rust toen?

@ T84, hebben ze je vinger nu gespalkt? Doet het nog erg zeer? Beterschap!

Vandaag weer bezoek gehad van een vriendin die 1.5uur moest rijden en dat terwijl ze zelf 13 weken zwanger is. Zo lief!!! Ik begin nu toch wel te merken dat de echte vriendinnen er geen punt van maken om een eind te rijden :), dat doet me wel goed!

Mijn kleine ventje heeft nog steeds verhoging. Het moet vrijdag over zijn anders na het weekend weer naar de huisarts. Hij is 's nachts ook nog steeds benauwd en hij heeft veel last van al dat slijm, arm jochie....

Hier nog steeds de baby in de buik. Nu wil ik dan ook eindelijk even van de laatste loodjes gaan genieten. Ik heb nu geen afspraken meer staan en ga er ook zo weinig mogelijk maken, alleen als ik er echt zin in heb. Zo hoop ik toch nog even de laatste babyspullen te kunnen regelen en te kunnen genieten van mijn bolle buikje.

O ja, mijn zoontje is echt een boef. Hij liep net op de waterbak van de honden af en gaat er met zijn sokken en schoenen aan vol in staan!!!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: loopt hij al los??
    wat fijn zulke goede vriendinnen! die zijn zeldzaam heb ik altijd het idee ;)
    beterschap voor je kleine mannetje!

hier is isabel ook weer ziekjes :(
    ging het net beter..... vanmiddag 38 toen pcm gezet en nu 38,5...
    wilde vanmiddag niet gaan slapen, heeft me 1,5 uur gekost. wilde weer alleen maar op mij hangen en liggen. morgen zou ze de prikken krijgen maar als ze zo is moet ik voor de 3e keer af gaan bellen.
    als ze morgen nog zo is, weer naar de HA. wil nu weleens weten waarom we al 1 maand bezig zijn met kwakkelen. misschien dat een AB-kuurtje dan toch goed zou zijn voor haar ik weet het niet.

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, wat vervelend dat het al zo lang bezig is bij Isabel!!!
    Mijn zoontje heeft dus ook alweer bijna 2 weken continu verhoging of koorts, maar ik moet van de ha weer terugkomen als het langer dan 2 weken duurt, want dan willen ze hem toch weer even checken....
    Mijn zoontje loopt los als hij het zelf niet door heeft en bijvoorbeeld heel erg gefocused op iets. Verder racet hij echt achter z'n babywalker.
    Ik had vannacht nog over je gedroomd trouwens!! Ik was kraamcadeautjes voor je aan het kopen, hihihihihihi......

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @alice: hahahahaa wat een droom :p en we kennen elkaar niet eens in het echt hihi lol.

hier gaat het nu redelijk met isabel, temp. loopt wel langzaam op is nu 37,5 dus houd het nog in de gaten.

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, ja, ik vond het ook zo maf, maar ik droom zoveel maffe dingen aan het einde van de zwangerschap. Ik zag je ook niet voor me ofzo. Ik was gewoon in een babywinkel op zoek naar een cadeautje voor de baby van Naomi, hihihi....
    Hopelijk zet het niet weer om naar verhoging voor Isabel!!

Hier weer wat rommels in in de buik....maar goed, allemaal weer loos alarm...

Deel Deze Pagina