Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hoi meiden,

Alice: Alweer rommels :$
    En inderdaad, goede vriendinnen zijn zeldzaam :(

Naomi: Ach jee..... arme Isabel. :(
    Hopelijk knapt ze snel op,want ze zit al een tijdje in de lappenmand.

Ff update over gyn:

Mijn mannetje krijgt 13/1 een Semen-onderzoek.
    Ik heb gisteren bloed moeten laten prikken en krijg 7/2 een echo.
    Hebben die dag ook weer een afspraak bij de gyn.
    Ze heeft al wel aangegeven dat ze waarschijnlijk niets kunnen doen omdat ik al 2x zwanger ben geweest en het dus wel kan.
    Ook ben ik dus 2x binnen het termijn van 1 jaar zwanger geworden, alleen is het helaas de laatste keer mis gegaan.
    Mocht er dus niets uit de onderzoeken komen, moeten we dus gewoon nog 9 maanden wachten :(
    De telling begint na de miskraam weer opnieuw en daar staat een jaar voor. :(

Ben er wel een beetje depri door.
    Heb ook wel besloten om na deze ronde alles weg te gooien. Dus een ovu-testjes en geen thermometer meer.

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Remmar, ik snap goed dat je er een beetje depri van bent :(.... Ik vind het maar weer lang wachten hoor!!! Hopelijk krijg je goede uitslagen deze komende maand en is het gewoon snel weer raak!! Ik duim voor julie!!!

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @alice: lol, ik droom nog niet zo heel raar gelukkig.
    als je erom kunt lachen is het wel altijd leuk!

spannend die rommels, ze zullen toch eens door moeten zetten binnenkort.

@remmar: jeetje meid dat is ook niet fijn dat ze weer opnieuw een jaar rekenen na een miskraam. hopelijk zijn alle uitslagen toch goed en ben je snel zwanger van een plakbeeb! mijn duimen draaien nog voor je.

hier zelf nu ook ziek :( een buikgriepje jippie....

isabel heeft nog geen verhoging gehad vandaag dus dat is mooi!!

4. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, fijn dat Isabel vandaag geen verhoging heeft gehad!!!
    Maar nu ben jij aan de beurt dus blijkbaar :(

5. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    @renmar, hè vervelend! Hoop idd dat jullie het niet nodig hebben en toch snel zwanger zijn!!!
    @ Naomi, beterschap meis!!
    @ Alice, spannend meis!! Rommels, hoe is het nu?

Hier alles goed! Heb een klein ondeugend mannetje hier.. Haha
    Verder vanmiddag naar Iekenhuis voor controle van mijn vinger.. Hoop dat t meevalt!
    Fijn weekend!

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @T84: spannend, ik hoop dat het meevalt voor je!!

hier weer zo goed als beter en ook isabel lijkt weer de oude...
    hopelijk zijn we er nu voorgoed vanaf!

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Naomi, dat hoop ik ook dat jullie er vanaf zijn!!

@ T84, hoe was het met je vinger?
    Rommels zijn weer weg hoor. Steeds gewoon wat voorwerk, dus ik verwacht er eigenlijk helemaal niets van. Manlief denkt dat ik zondag beval, ik denk gewoon met 40 weken.

Vandaag weer een dagje lekker rustig aan gedaan. En dit weekend bijna geen afspraken, dus dat wordt weer heerlijk genieten :)

8. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@naomi
    fijn dat isabel eindelijk koortsvrij is. En nu weg met die koorts bij jullie. ;)

@alice
    zozo en boel gerommel bij jou. Wanneer moet je weer naar de vk?

@T84
    En? hoe staat het ervoor met je vinger?

Hier een heel hysterisch mannetje.
    Hij vecht tegen zijn slaap en is sinds twee dagen speen verslaafd. ( ja nog veel meer)
    De speen hoeft maar iets uit zijn mondje te vallen en hij zet het al op z'n gillen. Zwaar vermoeiend. Hoop dat dit een "sprongetje" is zoals ze noemen en dat het binnenkort weer over is. Word hier namelijk heel moe van.

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, die sprongetjes kunnen inderdaad heel erg heftig zijn..... Hopelijk is het snel over!!
    Maandag naar de vk, waarschijnlijk dan inwendig onderzoek...ik ben benieuwd hoe het ervoor staat, maar ik denk zelf dat hij gewoon rond de 40 weken komt.

10. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @nijn: balen dat hij zo hysterisch doet voor een speentje. Gaat het nu al wat beter? En hoest met jou?
    @alice: spannend zeg. Blijf regelmatig checken of er al nieuws is.

Hier nog altijd erg moe en heel veel last van kwaaltjes. Bsbykamer is helemaal klaar alleen nog wassen. Kleine is al aan t indalen dus moet nu rustig aan gaan doen. Nog maar even werken gelukkig n vanaf maandag 20 uur minder als normaal. Dus dat is wel fijn. Merk echt dat de kleine en ik de rust hard nodig hebben.

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Happy, heel goed dat je je rust gaat pakken! Fijn dat je straks wat minder kan gaan werken. Wow, je bent goed bij! De babykamer al af en alleen de wasjes nog :).

Hier is eigenlijk ook alles wel af, we wachten nog op de voetenzak voor onze zoon voor in de duowagen en eigenlijk staat voor de rest alles wel klaar. Dus het is afwachten nu :). Morgenvroeg controle bij de vk, ben benieuwd of ze nog even inwendig gaat kijken, vorige keer zei de vk van wel, maar ik krijg morgen een andere vk en ik weet niet hoe die erover denkt...

Geniet nog van de zondag!

12. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @alice: fijn dat alles bij jullie ook klaar is. Maar kleine kan natuurlijk ook elk moment komen. Succes vandaag bij vk.

Vandaag dagje vrij. Heerlijk, niet dat ik veel doe maar wel lekker om mijn eigen ding n tempo te hebben. Helaas is er nooit zoveel op tv.

13. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen,

Happy: lekker hoor een dagje vrij. En wat fijn dat je straks al minder kunt gaan werken.

Alice: hoe was het bij de vk?
    Ben zo benieuwd wanneer de kleine zich meld.
    In elk geval niet afgelopen zondag zoals je mannetje gedacht had.

Hier is het wederom wachten op ongi.
    Heb vandaag een testje gewaagd maar was omowit.
    Ga er dus van uit dat ik rond donderdag weer ongi wordt.
    Begin er langzaam aan gewend te raken.
    Ga overigens de thermometer en de ovu-testen weggooien, want begin daardoor helemaal frusti te worden.

Zo eens even kijken hoe ver m'n wasmachine is, de was ophangen en dan op de koffie bij m'n ouders.

-xxx-

14. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @remmar: klote dat de test negatief is. Maar het is nog geen donderdag dus ik blijf duimen voor jullie. Ik snap dat je de thermometer n ovutesten de deur uit wil doen. Zou ik ook lekker doen dan.

15. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Nou meiden, hier een kleine verandering.
    Ik krijg vanaf 30 januari krijg ik 3 dagen in de week therapie. maandag, dinsdag en woensdag. Ik heb aangegeven dat ik het niet zag zitten mijn kleintje zolang niet te zien en dat begrepen ze heel goed. Ze zagen ook wel in dat dat nu wss de stress bij mij alleen maar groter zou worden dan en het gemis de therapie in de weg zou zitten, dus is er dagtherapie geregeld. Oftewel. Ik begin 's morgens vroeg n mag 's vaonds weer naar huis. Er zijn meerdere mama's die dat doen.
    Mocht ik toch later behoefte of er meer baat bij hebben om te blijven overnachten, kan dat alsnog geregeld worden.
    Ik vind de therapie heel spannend, maar ben meer gerustgesteld hierdoor en durf er meer voor te gaan.
    Het geeft nu al mee rust.

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Nijn, wat fijn dat je niet intern hoeft! Hopelijk werkt die dagbehandeling voor je!!

@ Remmar, mmmm, niet leuk, omowit :(. Ik snap heel goed dat je niet meer gaat temperaturen en ovu-testen.

@ Happy, er is overdag niet altijd wat op tv....daarom ben ik helemaal verslaafd aan series kijken :).

Het was vanochtend oke bij de vk. Geen inwendig onderzoek gehad, dus we weten nog steeds niet precies hoe het ervoor staat, maar goed, de kleine komt vanzelf wel wanneer hij er klaar voor is. Nog maximaal 23 dagen ;). Zelf heb ik eigenlijk het idee dat het nog wel een tijdje kan duren.... ben natuurlijk ook pas 38 weken eigenlijk...

17. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Alice: spannend zeg haha :D
    @Remmar: hopelijk heb je snel een positief testje!

@All: afgelopen week ronde 24 ingegaan...:( hopelijk gaat deze ronde snel voorbij zodat ze kunnen insemineren in het AMC :)

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Pinda, hopelijk vliegt de tijd voor je en dan hopelijk op naar een goede IUI!!!

19. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen,

Pinda: hoop zo voor je dat het lukt in het UMC.
    Mijn duimen draaien in elk geval overuren voor je!

Alice: het kan nu nooit meer zo lang duren, het grootste gedeelte heb je er al opzitten :D

Hier: ziekenboeg! Ben sinds zaterdagnacht al aan het spugen geweest en zondag ook de hele dag. Dacht gisteren even dat het over was, maar helaas :(
    Ben vanmorgen wel even naar het werk geweest, maar hou gewoon niets binnen op het moment. En m'n testen zijn wederom nega.
    Heb geen koorts, dus heb echt geen idee wat het kan zijn.:(
    Dus maar even een paar daagjes proberen uit te zieken en vrijdag gewoon een posi test ;)
    Heb verder nergens geen last van. Geen last van m'n borsten zoals elke ronde. Dus ben bang dat m'n lichaam het gewoon via een andere weg probeerd om me voor de gek te houden.
    Lukt al aardig.

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Goedemorgen!

Remmar, jammer van je test..

Alice, zooooo spannend. Ik ben echt heel benieuwd, check elke keer mn telefoon als ik snachts wakker wordt haha.

Pinda, jammer meis.. Maar wel een goed vooruitzicht.

Happy, oh wat leuk, kleertjes wassen! Ik vond dat zooooo leuk. Kon er uren bij wegdromen. Die bergen was zijn nu minder kan ik je vertellen ;)

Nijn, fijn dat je lekker naar huis mag, lekker in je eigen bedje slapen en bij je mannen zijn.

Hier gaat het gewone leven weer beginnen, straks weer naar college. Ben volop aan het genieten van mn meisje, ze slaapt weer beter, eet erg goed, dus het is echt heel leuk!

Deel Deze Pagina