@ Sweet, wat heerlijk dat je zo aan het genieten bent van je kleine meid! Hahahaha, ik moest wel een beetje lachen dat je 's nachts je telefoon checkt voor nieuws . Als de weeën beginnen of als er ander nieuws is, dan zal ik je meteen wat laten weten hoor!!! @ Remmar, heb je niet een buikgriepje te pakken? Dat hoor ik de laatste dagen meer dat mensen daar veel last van hebben . In ieder geval heel veel beterschap!! En blegh, die nega testen , niet fijn.... Hopelijk snel 2 dikke strepen!! Hier alles rustig vandaag. Ben een beetje eerder opgestaan. (Ik kom er elke dag om 0525u met mijn man uit, maar kruip daarna terug ). Ik probeer een beetje een ritme in te bouwen voor als de baby er straks is, maar ik merk dat ik daar toch wel flink moeite mee heb. We zijn hier allemaal zo uit onze doen door de verhuizing dat elke dag mijn schema weer spaak loopt. Iemand tips daarvoor? @ Naomi, wat is jouw schema voor Isabel? Onze kiddies zijn namelijk bijna even oud.... Verder steeds meer tot rust aan het komen, ik krijg zelfs zin om weer dingen te gaan ondernemen . Het zonnetje schijnt ook zo heerlijk hier En alles rustig in de buik hoor.... Nog maar maximaal 22 dagen .
@alice: mijn schema tja ze is wat aan het rommelen maar de afgelopen 2 dagen is het zo: rond half 7 ergens een papfles kan ook eerder zijn, vannacht was het half 5.. half 10-10 uur uit bed en vanille yoghurt met brinta eten tussen 12 en 1 een boterham soms 2, en vaak nog een halve banaan tussen 2 en 3 nog wat fruit en vaak nog een lange vinger of rozijntjes erna. rond 4 uur is ze moe en gaat ze voor een klein uurtje vaak slapen dan het avondeten soms nog een lange vinger rond een uur of half 8 tussen 8 en 9 papfles en richting bed.
@remmar: balen dat je weer ziek bent ik herken het wel hier zijn we ook zo aan het sukkelen geweest. beterschap!! @sweet: fijn dat het zo goed gaat
@ Naomi, thanks voor het plaatsen van jullie schema. Zo zeg, om 0430u vanochtend al de papfles....dat is vroeg!!! Ik vond het wel 'fijn' om te lezen dat Isabel ook tot zo laat in de ochtend kan slapen.
@remmar ach jakkes alweer ziek....laatst had je toch ook een griepje of iets in die richting te pakken? Hier slaapt mijn mannetje wonderbaarlijk genoeg al vanaf hal 10. en heb nog niks gehoord. Dat is echt voor het eerst sinds weken, dat hij weer zo goed slaapt. Had echt tijd vanmorgen om va alles te doen. Maar he dat niet gedaan erg he. Ik dacht even genieten van de rust. Maar nu bedenk ik me, misschien had ik beter wat kunnen doen, want je weet noit wanneer het weer zover is. maar ja ik had echt even op de bank zit tijd en niks doen tijd nodig.
@nijn: helemaal prima toch om dan even van je rust te genieten!! zou ik ook doen hoor, de rest komt wel weer. @alice: hihih ja gelukkig slaapt ze bijna altijd uit. doen maar weinig kindjes schijnbaar. ik was blij dat ze pas om half 5 kwam paar dagen ervoor was ze elke keer 2/3 uur wakker snachts en spoken pffff.
@ Renmar, balen van je testen meid! En ook nog is ziek blegh.. hopelijk heb je snel 2 dikke strepen meid! @ Pinda, balen! Heb je al iets gehoord van het AMC? Ik duim iig voor je.. @Alice, lekker rustig aan doen meid! Nog ff genieten.. hihi.. @Naomi, mooi buikje! @nijn, lekker van genieten van de rust!! Wat Naomi zegt, de rest komt wel.. Hier gister met Ryan naar Cb geweest.. alles was weer goed! Prikjes ook weer gehad.. wat een stoere ventje is het toch.. bij de eerste had ie zoiets van he blijf van mijn been, bij de 2e een harde schreeuw en dat was t! Haha! Ryan was vanochtend ook om 5 uur wakker, heb hem toen in bed genomen, en geslapen tot 7! Gelukkig Zondag hebben we een nieuwe bank en fautueil besteld.. helemaal blij! Ik haat mijn bank nu namelijk.. Haha.. Duurt alleen nog 8 weken helaas.. maar leuk vooruitzicht! Van het weekend ook de uitnodigingen voor Ryan zijn verjaardag verstuurd.. alweer bijna 1 jaar! Wat gaat de tijd toch hard..
@ T84, heerlijk een nieuwe bank!!! Wij hebben ook zo'n rotbank...ben blij als we straks ook een andere hebben En jouw kleine man ook alweer bijna 1 jaar!! Stoere vent trouwens zonder te huilen! @ Naomi, mooie buik!! O, ik heb echt maar 1 buikfoto deze zwangerschap. Toch nog eens vragen of manlief er eentje knipt. @ Nijn, goed gedaan hoor, dat je even mama-tijd hebt genomen, dat heb je ook nodig hoor!! Pfff, heb vandaag veel te veel gesnoept.... mijn buik ploft!! Tja, nu mocht het nog van mezelf , straks niet meer als de beeb er is...
Ja de tijd gaat zeker hard, als ik eenmaal zwanger ben zijn jullie misschien straks weg op dit forum... (sorry heb even mijn dag niet, mijn collega wordt deze week papa en pfff kan het niet uitstaan)
@pinda: *knuffel* jij bent echt wel snel zwanger nu hoor en we laten je hier echt niet alleen achter!!
@pinda ach meis toch Je bent nu snel zwanger, echt waar. Het kan nu niet heel lang meer duren. @naomi mooie buik joh. groeit echt hel mooi.
Hey meiden, Ik heb de laatste tijd echt ieder virussen te pakken lijkt t wel Niet echt grappig, maar ja.... We overleven t wel. Hou nu in elk geval weer wat binnen, maar ben alleen heel moe en sta elke keer te tollen op m'n benen. Heb gisteren heel veel geslapen, gisteravond om 7 uur weer op de bank in slaap gevallen, werd om 11uur wakker gemaakt en ben naar boven gegaan en heb geslapen tot vanmorgen kwart over11. Pinda: ik ben hier voorlopig ook nog wel Naomi: wat een mooi buikje heb je toch! Nijn: wat fijn dat je alleen overdag daar naar toe hoeft. Kan me zo goed voorstellen dat je de kleine niet wilt/kunt missen. En heerlijk toch dat je gister even een momentje rust hebt gehad. Gewoon van genieten, want de rest loopt echt niet weg. T84: nieuwe meubels gekocht? Dat is altijd zo leuk, alleen jammer van de lange levertijd. Maar ach.... Voor je het weet zijn die weken ook weer om. En de grote man had het dus heel goed gedaan bij het cb. Wij moeten de 24ste voor de laatste spuit. Rest: zwaai!
@naomi; mooie buikfoto!! @pinda; we laten jou hier niet alleen achter hoor. Ik blijf hier wel langskomen. En als je je hart wil luchten gewoon doen hoor. @alice: nog steeds alles rustig?
@ Pinda, ben maar niet bang dat wij hier weg zijn hoor. We zitten hier toch al 2 jaar met een actief clubje, dat blijft denk ik nog wel hoor!! @ Remmar, je hebt het wel te pakken zeg!! @ Naomi, mooie buik! @ Happy, hoe gaat het met jou? @ T84, hoe is het met je vinger? @ Nijn, wordt het al wat rustiger daar? @ Rest, * zwaai * Vandaag de 39 weken bereikt, nog maar maximaal 21 dagen totdat de baby zich meldt. Vandaag wel flink veel rommels gehad, ook regelmatig en nemen langzaam in sterkte toe, maar je kunt het echt nog geen weeën noemen, dus weer het gebruikelijke voorwerk.... Tja, die had ik bij mijn zoontje al vanaf week 24, dus weer loos alarm...denk dat de kleine nog even lekker bij mama blijft
Erg moe en veel last van mijn buik. Als ik terug ben van mijn werk lig ik alleen nog maar op bed en op de bank. In mijn hoofd wil ik vanalles doen maar t lukt gewoon niet meer. Ach ja als ik wat rustiger aan doe komt de energie ook weer terug. Maandag naar vlos en eens kijken wat ze dan zeggen. Wat een slecht weer vandaag zeg. Volgens mij heeft t hier alleen maar geregend. Ik snap met dit weer dat de kleine blijft zitten@alice. Ik zou er met dit weer ook niet uit willen, veel te nat en koud. Haha grapje. Idd wat je zegt nog max 21 dagen. Kan veel in die tijd veranderen.
Hey meiden, hoe is het hier! Hier gaat het niet zo goed We hebben het zo druk met Lyah Ze is al anderhalf week aan het spugen en aan de diarree/waterdiarree.En geen 1 arts die naar ons wou luisteren,uiteindelijk zijn we gister naar het cb geweest om haar te wegen en bleek dat ze 125 gram was afgevallen en dus weer onder de 4 kilo zat!! En het ging net zo goed.En vandaag zijn we bij de kinderarts geweest en Lyah is wel iets aangekomen weer maar nog niet veel.Ze heeft waarschijnlijk een virus waar ze waarschijnlijk door was afgevallen en doordat haar luiers wat minder zijn geworden,denken ze dat ze er bijna vanaf is.Daarbij heeft de Zantac(maagzuurremming) niet aangeslagen en dat kon ook een reden zijn tot spugen,nu hebben we Nexium gekregen.Dinsdag moeten we weer terug komen en als het spugen en diarree dan nog zo erg is dan word ze 2 dagen opgenomen Maar we hopen dat het niet hoeft!Morgen krijgen we ook de uitslag van haar ontlastingkweek.Hopelijk weten we snel wat het is. En gister bleek ook plots me konijn te zijn overleden,wat ben ik daar kapot van!Heb er alleen maar over zitten te huilen,heb hem namelijk zelf ontdekt toen hij geboren was bij me op school.Hij is ong 7 a 8 jaar geworden Sorry voor mijn ego bericht!
@kim: jeetje meid hele dikke knuffel!! hopelijk is Lyah er snel vanaf! belachelijk dat de artsen niet wilde luisteren want als kindjes zoveel spugen en diarree hebben is de kans op uitdrogen heeeeeel groot.... drinkt ze genoeg?? je zou evt. ORS kunnen geven om uitdroging te voorkomen, kan erg snel gaan namelijk.. hopelijk hoeft ze niet opgenomen te worden! gecondoleerd met je konijn mooie leeftijd maar toch altijd balen!!
@ Happy, vervelend dat je zo'n last hebt van je buik! Goed uitrusten meid! @ Kim, arme Lyah!! Wat zul je bezorgd zijn!! Hopelijk is ze snel beter en hoeft ze niet opgenomen te worden. Sterkte ook met het verlies van je konijntje. @ Naomi * zwaai * @ Rest ook een * zwaai * Ik voel me niet zo fit vandaag, heb erg weinig geslapen...ik ga nu maar eens eten koken en daarna lekker naar bed!!