Elja, echt vreselijk! Ga lekker op de bank liggen met de dekens over je heen! Was het enige wat hielp bij mijn mk met 10 weken. Ik hoop echt dat het jullie snel weer gegund is om zwanger te raken, en dat het dan wel goed gaat. Leef echt met je mee.
Wian, hij heeft in de regen doorgewerkt. Echt een mafkees, zou lekker naar binnen gaan, maar als hij iets in z'n hoofd heeft, moet het af. Wel lekker, terras is al bijna klaar! Wat leuk dat je een fotoshoot krijgt! Ik ben bij fotoshoot4u geweest, voor die zwangerschapsfotoshoot, was erg leuk, fotos zijn mooi geworden. Maar dat ligt niet echt bij jou in de buurt! T84, werkse! Lekker dat het alweer je laatste dagje is! Ik ga weer even leren. Morgen tentamen.
elja dikke knuffel voor jou meid! er zijn op dit moment weinig woorden die je kunnen helpen... maar heel veel sterkte nogmaals! sweet: dat zal idd niet in de buurt zitten als jij dat in de buurt van adam hebt gedaan? Heb korting voor foto bel, zit bij de v&d in.. alleen zijn de foto's daar achterlijk duur... maar goed een fotoshoot elders betaal je weer voor de shoot.. aantal hoge resolutie foto's op dvd lijken me ook wel leuk! kwam bij ons in de buurt uit bij susannoƫlle...maar ik blijf nog ff verder neuzen...
Wat is het stil! Heb net mn tent amen gehad, ging goed gelukkig. Nu even de zooi in huis opruimen, heb namelijk niets anders gedaan dan mn meisje verzorgen en leren. Nu nog anderhalve week vakantie, en dan beginnen de colleges weer echt.
@sweet, fijn dat je tentamen goed is gegaan!! Nu lekker relaxen.. Vanmiddag ook het huis weer lekker schoongemaakt, laatste wasje voor vandaag zit er ook in. Vanmiddag ook de stad in geweest en nieuwe kleding voor Ryan geshopt, groeit echt snel, haha!! Wel een goede reden om lekker te shoppen, haha! Morgenochtend weer lekker zwemmen. Fijne avond meiden!
@sweetbel, fijn dat je tentamen goed ging. Wanneer hoor je de uitslag? Zal wel wennen zijn als je na de vakantie weer naar school moet. Eergisteren hebben we voor het eerst het hartje gehoord van onze ukkie. Klonk zo sterk en duidelijk en lekker snel. Echt geweldig. Gisteren termijn echo gehad, ik ben 5 dagen vooruit gezet. Zaterdag zit ik dus op 12 weken alweer. Moet mn banner nog aanpassen. Met de kleine was ook alles super goed. Groeit goed en was druk aan t zwaaien en spartelen.
Happy, wat geweldig allemaal he! Heerlijk dat je ook bijna 12 weken bent, vond ik zo een opluchting! Ik krijg de uitslag halverwege September, duurt dus nog wel even. T84, leuk he, dat shoppen! Al die nieuwe collecties, zo leuk!
@sweet: fijn dat je tentamen goed ging. Zijn jullie er na je mk meteen weer voor gegaan, of heb je eerst een menstruatie afgewacht? In het ziekenhuis vertelden ze mij dat je beter een menstruatie kunt afwachten. Ze vertelde er toen bij dat mocht ik na de curettage wel meteen zwanger raken, dat niet erg is, dat ze het dan niet weghalen ofzo. Dat vond ik zo'n ongelukkige woordkeuze... Ik had net de beslissing genomen voor een curettage! Op dat moment had ik het niet zo door, maar toen ik later aan haar woorden terug dacht... Nou ja, ze bedoelde het natuurlijk niet zo, maar het was niet echt handig. @happy: ik ben blij voor jullie dat het hartje zo luid en duidelijk klonk! Al vind ik het ook wel moeilijk hoor, was tenslotte net zo ver als jij... @t84: lekker geshopt dus, fijn!
@elja, dat begrijp ik. Lijkt me verschrikkelijk wat jullie nu doormaken. Ik ga enorm voor jullie duimen. Heel veel sterkte.
@ Elja, jeetje meid, wat lees ik nu?!! Heel erg veel sterkte meid , wat ontzettend gemeen is dit .....
Meiden, ik heb weer internet!!!!!!!!!!!!!!!!!! Morgen ga ik eens even alles rustig verder bijlezen , want ik ben er al een tijdje uit.... O ja, iemand vroeg hoever ik in verwachting ben, 19 weken nu. Ik ben inmiddels al een hele week achteruit gezet, maar goed, hij zal er vanzelf wel uitkomen
@ Nijn, ja, we hebben nu 3 echo's gehad en elke keer kwamen daar een paar dagen achteruit zetten erbij en inmiddels zitten we al op een week!! Volgens de echoscopist zal het ook maar een klein beebje worden van maximaal 6 pond, ik ben benieuwd.... Mijn zoon werd geschap op maximaal 7 pond en die is met 3125gram geboren. Maar goed, ik ben zelf ook niet zo heel groot Zo, wat lekker zeg dat ik vandaag gewoon weer eens een keer het internet aan kon zetten, hihi, nu kunnen we weer gezellig kletsen Is er nog nieuws over de meeting?
Ja heb je hier ook wel gemist hoor Vandaag mijn laatste dag vakantie. Maandag mag (moet) ik ook weer aan het werk Wij krijgen waarschijnlijke een grote baby. Haha Terwijl ik zelf ook klein van stuk ben. Maar manlief is lang. En daar zit ik nu mee haha
@ Nijn, nou dat is fijn om te horen dat ik gemist ben Ow....een grote baby dus voor jou....hebben ze geschat hoe zwaar hij gaat zijn?
Nee maar hij liep met de 20 weken voor op de groei. En heb voor 24 weken best een grote buik. Maar ja, we zien wel. Ik ga bij mij volgense controle vragen of ze toch nog een keer mijn bmh willen meten en de baby ook. Wil wel weten waar ik aan toe ben.
@ Nijn, bedoel je dat ze inwendig meten de baarmoederhals? Of bedoel je de baarmoederhoogte? Want mijn baarmoeder zit al ruim 2cm boven mijn navel en blijkbaar is dat dus voor op mijn termijn, maar dat was niet erg....en er zit een klein kindje in blijkbaar Of bedoel je je baarmoederhals omdat ze die al eens te kort hadden gemeten? Volgens mij wil buikgrote ook niet veel zeggen toch? (Maar ik ben natuurlijk geen kenner ) Ik heb een suf dagje vandaag, ben toch wel erg moe...ga lekker eens even helemaal niets doen!!!
@nijn: zegt niet altijd wat hoor als ze met de 20 weken echo voorliggen isabel lag toen ook flink voor op de groei maar uiteindelijk was ze maar 2980 gram wel met 34 weken benen van een baby van 41 weken hahaha maar ach die komen er als laatste achteraan daar merk je niets van een groot kindje is niet zo erg, een dik kindje wel hihi.