Januari gestopt met de pil, klets gezellig met ons mee Deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim1990, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Naomi,ja ben ook boos geworden tegen de vervangende huisarts,en die heeft uiteindelijk ook de kinderarts gebeld.Omdat we ook overal heen werden gestuurd en 1 huisarts had zelfs gezegd dat het aan de voeding lag maar dat was niet zo.Ze drinkt wel maar liet ook vaak haar fles staan als ze op de helft was.Gelukkig is ze niet uitgedroogd daar hadden de artsen wel naar gekeken.Heb het wel in huis liggen,gister direct opgehaald.Ze is nu weer langzaam aan het opbouwen met haar voeding,eerst zat ze op 90+3 en nu op 120+4.

Dank je!

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @kim: fijn dat ze weer begint op te bouwen!! heb het hier ook in huis gehaald toen Isabel zo slecht at en dronk toen ze ziek was, heb het ook niet gebruikt tot nu toe.
    hopelijk is ze er snel bovenop!

@alice: zwaai terug!!! hopelijk voel je je snel weer wat fitter!

pfff hier gezeik in de familie heerlijk (niet dus)....
    zondag nieuwjaarsreceptie gehad met tantes, ooms, nichtjes en mn oma en onze familie natuurlijk ;)
    nu heb ik met 1 oom en tante en 2 nichtjes helemaal niets zie ze 2x per jaar meer niet.. andere zien we vaak en is altijd wel gezellig. nu had mn ma aan mn oma aangegeven dat wij het niet zo heel leuk vinden allemaal, het heeft voor ons geen meerwaarde om met de familie samen te zijn want hebben er niets mee. is natuurlijk doorverteld aan de rest van de familie en nu zijn die dus kwaad :S snap dat niet zo goed, we zijn er toch gewoon en doen gewoon normaal maar van ons hoeft het niet. nu wordt mn moeder als boeman gezien en wij waarschijnlijk ook... vind het echt nergens op slaan maar ja.
    tantes zijn gelijk zo laf om het op hyves en fb te zetten en het niet rechtstreeks tegen mn ma/ons te zeggen dat ze kwaad zijn!! kan daar zooooo slecht tegen.

sorry moest het ff van me af schrijven!

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

o wat een kinderachtig verhaal zeg......en dan ook nog op fn en hyves zetten. lekker volwassen.
    Maaruh hier vorig jaar hetzelfde probleem gehad, maar dan met mijn schoonfamilies kant.
    Weet dus wel en beetje hoe het is ;)

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nijn: gelukkig vind jij het ook kinderachtig ;) dacht dat het aan mijn hormonen zou liggen hihih. ja inderdaad erg kinderachtig om op fb en hyves te zetten. hele familie heeft hyves behalve mijn ouders (en oma dan hihih) dus het moest wel op hun slaan.
    laat ze dan kwaad zijn op ons omdat wij het niet super leuk vinden, maar dan zitten ze hier vanmiddag heel schijnheilig op de bank. wist toen nog van het hele verhaal niets trouwens.

5. nijnonijntje

ja, ik heb ook nog een beetje last van de hormonen he :p.
    Haha nee ik weet zeker dat het niet aan de hormonen ligt hoor. het is gewoon heel kinderachtig.
    O echt? En gewoon doen of er niks aan de hand is......zo zeg...die durven.:$

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nijn: hahaha ja das waar jou hormonen zijn ook nog niet uitgewerkt ;):p
    ach ja laat het maar rusten en zie wel of ze ooit nog het lef hebben om het recht tegen ons te zeggen.
    maar ja denk niet dat hun beseffen dat ze zo de hele familie naar de klote kunnen krijgen. kijk ik heb wel weinig met ze maar dat wilt niet zeggen dat niets me interesseert en we maar beter 'ruzie' in de familie kunnen hebben.

7. nijnonijntje

Nee tuurlijk niet. Dat zit ook niet lekker als je ruzie hebt met je familie.
    En daarnaast zou dat wel heel zielig zij voor je moeder.
    Nou ja, ik zou zeggen, ga hier gewoon boven staan en laat maar gaan.....

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    juist dat proberen we dan ook maar ;)

9. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    Idd zo smerig van die mensen die alles op facebook zetten. Laf genoeg om te hyven, fb'en of whatsappen maar geen lef n volwassenheid om iets recht in iemands gezicht te zeggen of zich volwassen te gedragen. Ieghhhhhh wat een mensen. Wij moeten daar altijd lekker boven blijven staan. Goed dat je jezelf niet liet kennen n toch naar die nieuwjaarsborrel bent gegaan.

10. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net een test gedaan en het resultaat is beter dan ik ooit had durven hopen: knalpositief!!!!!!!! Voel me heel vreemd, ben heel erg blij, maar ook angstig gezien de afloop van de vorige keer. Herkenbaar voor degenen die dit ook hebben meegemaakt?

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Elja, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat fijn!!!!!!!! Wanneer ben je uitgerekend?

12. elja81

elja81 Bekend lid

10 feb 2010
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @alice: dankjewel!! Euh, uitgerekende datum, zo ver vooruit was ik nog niet bezig, haha. Maar heb het net even via zo'n calculator berekend en die komt uit op 21 september!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Elja, mooie datum! Hopelijk is het dan nog een lekkere nazomer!!! O, ik ben heel blij voor je!!!

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Elja,GEFELICITEERD!! :D:D

Mooie maand hoor september ben zelf van 13 de :p

15. nijnonijntje

Jaaaaaaaaah van harte!!!
    Supernieuws.
    Ja dat ken ik, heb de eerste 13 weken van deze zwangerschap niet kunnen geniten. Vond het zo eng en spannend!! Was bang bij elk pijntje. Dit omdat ik dus een mk had gehad en het daarna ruim een jaar duurde voordat ik dus weer zwanger was. Was zo bang dit kleintje te verliezen. En toen ik alsnog hevige bloedingen kreeg dacht ik dat ik gek werd. Maar hij bleef mooi zitten.
    En hij is er hoor. Gezeond en wel. :D
    Ga genieten meid. Deze blijft echt wel zitten :D

16. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Wauw Elja wat een geweldig nieuws!!! :D
    Gefeliciteerd meisje en probeer toch te genieten.

17. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hier wachten op m'n ongi. :(
    Temp is als een kaartenhuis in elkaar gestort, dus ben opweg naar ronde 17.

Lees dus wel even mee, maar ff de puf niet om te reageren, doe ik van het weekend wel.

Slaap lekker alvast allemaal, nu ff de uitslag van tvoh kijken.

18. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @elja: wat een super nieuws!!!!!! Gefeliciteerd dit is fantastisch. Ik was in t begin ook heel bang. Ik ging wel 100x naar de wc om te checken of ik niet toch ging bloeden. Elk krampje, steekje of prikje gaf me angst. Totdat iemand tegen mij zei: kijk eens hoeveel mensen er op aarde zijn het gaat dus veel vaker gewoon goed. Die gedachte hielp mij. Na 15 weken begon ik de kleine te voelen n dan is t ook anders. N als je dan een goede echo hebt gehad of bij de vlos t hartje hebt gehoord kan ik elke keer weer tranen van geluk huilen. Ik duim voor jullie dat dit een gezonde plakbeeb is n dat jullie in september een pracht van n beebje in jullie armen hebben.

19. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @remmar: balen dat je temp is gezakt. Ik zie aan je banner dat je 4 dagen overtijd bent?? Ik hoop echt dat je menstruatie wegblijft ondanks je temperatuur en dat je hartstikke zeanger bent.

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Elja!!!!!!!!! Gefeliciteerd! Ik herken je angst, heb een ma gehad met 10 weken, het hartje was met 8 weken gestopt. Mijn vk snapte dat ik angstig was, en heeft echos geregeld met 8 en 10 weken, zodat we konden zien dat alles goed was. Gewoon aangeven dus. Ik ben blij voor je!

Trouwens, ik had toch verteld dat vrienden van ons misschien de zwangerschap moesten laten afbreken? Hun zoontje heeft gelukkig 'alleen' maar een hartafwijking, die zo te zien niet heel ernstig is! Dus ze zijn weer heerlijk aan het genieten.

Alice, bijna! Ben zo benieuwd!

Kim, hoe is het met Lyah? Zielig voor je meissie zeg!

Naomi, kinderachtig zeg.. Lekker laten gaan. En dat zijn volwassen pfffff!

Remmar, he jammer! Er staat in je onderschrift dat je onderzoek had gisteren?

Zit heerlijk op de bank, huis is netjes, kindje ligt te slapen, heerlijk. Straks bij mn ouders eten, dus huis blijft ook netjes haha. Helaas morgen werken, maar ach, is ook weer zo voorbij.

Deel Deze Pagina